Oferta Pracy » Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Praca W Biurze Toruń
Praca W Biurze Toruń

Poszukujemy osoby do pracy w biurze. Wymagania: - podstawowa znajomość dokumentacji księgowej - sprawna obsługa arkuszy kalkulacyjnych - znajomość programu Subiekt - obsługa urządzeń biurowych - współpraca w zespole Oferujemy: - stałą pracę - stały wymiar godzin - możliwość rozwoju zawodowego

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-23

Produkcji Na UMOWĘ Piotrków PALACZ Oraz Malarz OD ZARAZ ! Piotrków Trybunalski
Produkcji Na UMOWĘ Piotrków PALACZ Oraz Malarz OD ZARAZ ! Piotrków Trybunalski

GRUPA AKCJA JOB LIBRA EUROPE - Agencja Pracy Tymczasowej - NR CERTYFIKATU 9778 dla swojego Kliena firmy z branży kurierskiej poszukuje: PRACOWNIKA PRODUKCJI - PALACZA I/LUB MALARZA Miejsce: Piotrków Trybunalski! Na czym polega praca? -cięciu blachy palnikiem - malowaniu, szpachlowaniu powierzchni metalowych Wystarczy, że masz... -uprawnienia na palnik acetylenowo-tlenowy lub chęci zrobienia - w przypadku malarza - doświadczenie w malowanie blachy i szpachlowaniu - chętnie samochodów -chęci do pracy w pełnym etacie na dwie zmiany GWARANTUJEMY: -umowę o pracę - stawkę wynegocjujesz sobie sam (w zależności od doświadczenia) -wypłatę zawsze 10-tego Zostaw CV Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Akcja Job zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst j ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-23

Koordynator Promocji Warszawa
Koordynator Promocji Warszawa

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego. Jesteśmy Agencją Zatrudnienia nr 364. Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkującej alkohole poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko: Koordynator Promocji Zakres obowiązków: • Przygotowywanie raportów i analiz - w programie Excel • Rozliczanie akcji promocyjnych w podległych sklepach • Weryfikacja i wyjaśnianie rozbieżności dotyczących promocyjnych produktów • Administrowanie adresami sklepów prowadzących promocje Wymagania: • MS Office - znajomość obsługi programu Excel na poziomie tabel przestawnych i formuł logicznych • Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z administracją i raportowaniem • Inicjatywa i samodzielność w działaniu • Zdolności organizacyjne • Odpowiedzialność, obowiązkowość i zaangażowanie w pracę • Mile widziane prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Umowę zlecenie • Wynagrodzenie podstawowe plus premia po ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Pracownik Recepcji Katowice
Pracownik Recepcji Katowice

DL Invest Group od ponad 10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości w skład których wchodzą: •centra handlowe •centra biurowe •centra logistyczne DL Project Management S.A. jako jeden z kluczowych podmiotów grupy kapitałowej, zajmujący się zarządzaniem prowadzonymi projektami, poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Pracownik Recepcji Zakres obowiązków: •prowadzenie rejestru Gości obiektu budynku biurowego; •obsługa administracyjna Zarządcy budynku; •kompleksowa organizacja pracy recepcji budynku •koordynacja i współpraca z Administracją firmy •prace administracyjno-biurowe; Wymagania: •wysoka kultura osobista, miła aparycja; •doskonała organizacja pracy i sumienność •obsługa pakietu Office (głównie Word, Excel, Outlook); •atutem będzie znajomość języka angielskiego Oferujemy: •atrakcyjne warunki pracy; •rozwój w zakresie wiedzy i umiejętności działania branży; •niezbędne narzędzia pracy ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Sekretarka Biura Rehabilitacji Wrocław
Sekretarka Biura Rehabilitacji Wrocław

Centrum Medyczne Fizjoterapii i Rehabilitacji zatrudni osobę. Opis Stanowiska: profesjonalna obsługa administracyjna biura nadzór nad korespondencją tradycyjną i elektroniczną zabezpieczenie prawidłowego obiegu dokumentów przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych przyjmowanie gości, prowadzenie rejestru, ustalanie terminarza spotkań prace biurowe związane z bieżącymi potrzebami firmy prowadzenie kalendarza i obsługa spotkań dla Zarządu redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki współpraca z innymi działami firmy, obsługa elektronicznego systemu przychodni Wymagania: Ukończone studia ekonomiczne Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku bardzo dobra znajomość pakietu Office i obsługi sprzętu biurowego znajomość specyfiki działalności spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (preferowane z branży medycznej) uczciwość, sumienność i zaangażowanie samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy umiejętność pracy w zespole ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-23

Konsultant Telefoniczny Z J. SZWEDZKIM Warszawa
Konsultant Telefoniczny Z J. SZWEDZKIM Warszawa

Poszukuję komunikatywnej osoby, która swobodnie posługuje sie językiem szwedzkim. Praca będzie polegała na kontakcie ze szwedzkimi właścicielami zabytkowych samochodów (osoby często w podeszłym wieku nie mówiące po angielsku) i negocjowaniu ich kupna. Praca dodatkowa na kilka-kilkanaście godzin/tyg.. Atrakcyjne wynagrodzenie. Zgłoszenia proszę przesyłać przez formularz .

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Pracownik Administracyjno-biurowy. Logistyk Ksawerów
Pracownik Administracyjno-biurowy. Logistyk Ksawerów

Firma z branży chemii budowlanej poszukuje odpowiedzialnej osoby na stanowisko magazynier Obowiązki pracownika: Pierwszy kontakt z klientami (odbieranie telefonów, korespondencja mailowa) - Aktywne wsparcie Przedstawiciela Handlowego przy realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług firmy - Pozyskiwanie i budowanie bazy klientów - Współpraca z handlowcami (przekazywanie zapytań ofertowych) - Wsparcie w organizacji biura pod kątem administracyjnym - Zarządzanie pocztą, nadawanie, otrzymywanie przesyłek - Współpraca ze wszystkimi pracownikami i działami w firmie - Administrowanie dokumentacji technicznej - nadzorowanie wysyłek kurierskich i transportu firmowego, - przyjmowanie towarów do magazynu (odbiór jakościowy i ilościowy), - kompletowanie towarów, pakowanie oraz ich wydawanie/wysyłka z magazynu, - gospodarowanie opakowaniami, - kontakt z kurierami/spedytorami, - bieżące monitorowanie zapasów magazynowych. - organizacja terminowej realizacji zlec ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Pracownik Sekretariatu - Biuro Handlowe Gdańsk-Osowa Gdańsk
Pracownik Sekretariatu - Biuro Handlowe Gdańsk-Osowa Gdańsk

Firma Handlowa z Gdańsk Osowa działająca na rynku nieprzerwanie od 24 lat poszukuje osoby do pracy na stanowisku obsługa biura. Umowa o pracę, stała pensja plus premia. Od kandydatki oczekujemy pełnego zaangażowania w wykonywane obowiązki, łatwego nawiązywania kontaktu z ludźmi - praca z Przedstawicielami. Wiek 40+ będzie dodatkowym atutem. Praca w godzinach 10.00 - 14.00

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Pracownik Biurowy Tychy
Pracownik Biurowy Tychy

Firma Vertigo Transport i Spedycja w Tychach poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik biurowy Od Kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum średniego - dokładności, terminowości, - poczucia obowiązku oraz zaangażowania w powierzone zadania, - znajomości obsługi MS Office, - mile widziane doświadczenie w branży transportowej Oferujemy: - zatrudnienie na umowę o pracę, - możliwość zdobycia doświadczenia oraz praktycznej wiedzy dotyczącej rynku transportowego, - pracę w młodym zespole. Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać na adres mailowy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm.)”.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Specjalista Ds. Administracyjno-magazynowych/ Bd Bydgoszcz
Specjalista Ds. Administracyjno-magazynowych/ Bd Bydgoszcz

Obowiązki: •Realizacja prac związanych z gospodarką magazynową Spółki zapewniająca sprawne funkcjonowanie magazynu. •Prawidłowe prowadzenie dokumentacji obrotu magazynowego. •Przygotowywanie dokumentacji transportowej i nadzór nad jej prawidłowym obiegiem – współpraca z kurierami. •Rozliczanie dostaw oraz ich kontrola. •Rejestracja i dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji wpływającej do firmy, wsparcie organizacyjne i administracyjne biura. Wymagania: •Wykształcenie średnie – mile widziana znajomość branży telekomunikacyjnej, •Znajomość pracy związanej z prowadzeniem magazynu, •Mile widziane prawo jazdy kat. B, •Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu. •Odpowiedzialność i uczciwość. Oferujemy: •Zatrudnienie na umowę o pracę . • Profesjonalne szkolenia . • Niezbędne narzędzia pracy. Oferty pisemne (CV i list motywacyjny) prosimy kierować na e-mail z nazwą stanowiska - specjalista ds. administracyjno-magazynowych (Bydgoszcz) w tema ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Pracownik Biurowy W Sklepie Internetowym Oświęcim
Pracownik Biurowy W Sklepie Internetowym Oświęcim

Firma handlowa zatrudni pracownika w sklepie internetowym. Praca od zaraz. Godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15. Obowiązki; • Obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz • Kontrola terminowości oraz poprawności realizowanych zamówień • Monitorowanie przelewów bankowych • Współpraca z działem pakowania towaru • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej • Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji księgowej • Odbieraniem połączeń telefonicznych,przyjmowanie zamówień. Wymagania; • Biegła znajomość obsługi komputera, MS Office, Excel, znajomość programu księgowego Optima • Swobodne poruszanie się na kilku przeglądarkach jednocześnie • Zdolność do uczenia się nowych programów • Bystrość umysłu, podzielność uwagi, dokładność, sumienność, rzetelność, uczciwość. • Kreatywność • Umiejętność pracy w zespole • Motywacja do pracy • Dbanie o porządek miejsca pracy • Wielozadaniowość • Elastyczność, dyspozycyjność • Samodzielność w działaniu i dobra ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Pracownik Biurowy Opole
Pracownik Biurowy Opole

Firma Usługowo-Porządkowa poszukuje pracownika biurowego. Praca od poniedziałku do piątku 7-15. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Skontaktujemy się z wybranymi osobami. CV proszę wysłać na adres mailowy podany w ogłoszeniu.

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-23

Szukamy Pracownika Do Pracy Biurowej Szczecinek
Szukamy Pracownika Do Pracy Biurowej Szczecinek

Poszukujemy osoby do pracy w Firmie Spedycyjnej Spidi Logistic Transport Spedycja Natalia Kulik . Praca polega na obsłudze procesu transportowego. W naszej Firmie nie wymagamy doświadczenia wszystkiego uczymy od podstaw. Miejsce pracy to Radomyśl -15 km od Szczecinka- mile widziany własny środek transportu ( brak połączeń pks). Od osób zainteresowanych praca u nas wymagamy : dyspozycyjności, komunikatywności umiejętności pracy pod presja czasu, odporności na stres oraz dużej odpowiedzialności ( mile widziana znajomość jezyka obcego) ale i bez tego sobie poradzimy. Zapraszamy do przesyłania CV, a wszystkiego dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej.

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Konstruktor W Dziale Projektowym Chojnice
Konstruktor W Dziale Projektowym Chojnice

Firma REGALUX, oferująca kompleksowe rozwiązania magazynowe i zajmująca się profesjonalnym projektowaniem przestrzeni magazynowej oraz sprzedażą regałów magazynowych i wózków widłowych używanych, obecnie poszukuje osoby do pracy na stanowisko: Asystent konstruktora w dziale projektowym miejsce pracy: Topole k/Chojnic Opis stanowiska pracy: projektowanie konstrukcji metalowych, przenośników magazynowych, itp. przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji technicznej do projektów, bezpośrednia współpraca z działem produkcji, Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, bardzo dobra znajomość programu AutoCAD, znajomość programu Inventor będzie dodatkowym atutem, umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych kwalifikacji, stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego, pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze, Osoby zainteresowane prosim ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-23

Rozpocznij Karierę W Zespole PZU SA Warszawa
Rozpocznij Karierę W Zespole PZU SA Warszawa

Jeśli - komputer, to dla Ciebie codzienność, - zależy Ci na elastycznych godzinach pracy, - cenisz sobie pracę w komfortowych warunkach. Dołącz do nas! Nasz zespół zajmuje się obsługą Klientów, którzy mają ubezpieczeni komunikacyjne, majątkowe, osobowe i rolne. Dołączając do nas zyskujesz: - współpracę z największą firmą ubezpieczeniową w Polsce, - możliwość awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych, - płatne szkolenie przygotowujące do pracy, - udział w eventach i inicjatywach organizowanych w PZU. Czekamy na Twoje CV z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Recepcjonistka Ursynów Pełny Etat Warszawa
Recepcjonistka Ursynów Pełny Etat Warszawa

AAT HOLDING to zespół otwartych, pogodnych i zmotywowanych ludzi. Jako lider w branży elektronicznych systemów zabezpieczeń mienia, stale poszukujemy osób do współpracy, które z pasją realizują swoje zadania, są kompetentne i profesjonalnie podchodzą do obowiązków. Jeżeli jesteś osobą, która ceni sobie długoletnią współpracę w stabilnej firmie, prześlij aplikację. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: *dbanie o pozytywny wizerunek firmy; *bieżąca obsługa recepcji (centrala telefoniczna, obsługa poczty i kurierów); *podejmowanie gości wg procedur firmy; *wsparcie w obsłudze szkoleń i spotkań organizowanych w biurze; *udzielanie informacji ogólnych klientom; *inne prace biurowe; Oczekujemy: *wykształcenia min. średniego; *wysokiej kultury osobistej i obycia biznesowego; *umiejętności pracy w zespole; *umiejętności dobrej organizacji pracy; Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego w stopn ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Zarządca / Planista Żyrardów
Zarządca / Planista Żyrardów

Agencja pracy z międzynarodowym zespołem poszukuje na stanowisko zarządcy zespołu kontaktowej osoby potrafiącej szybko podejmować decyzje i rozwiązywać niespodziewane problemy. Opis stanowiska: - zarządzanie i organizacja miejsc noclegowych dla pracownikow, - optymalizacja przejazdów / dowozów i zakwaterowania pracowników, - koordynacja pracy pomiędzy biurem a pracownikami technicznymi - organizowanie codziennych zebrań pracownikow technicznych i wyznaczanie im zadań, - pilnowanie przestrzegania przez pracowników procedur, - raportowanie z codziennych działań. Oferujemy: - wszystkie niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód. - prace w młodym międzynarodowym zespole - atrakcyjne warunki pracy

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Firma Budowlana Zatrudni Kierownik Robót Budowlanych - Kosztorysant Wrocław
Firma Budowlana Zatrudni Kierownik Robót Budowlanych - Kosztorysant Wrocław

Firma budowlana zatrudni kierownika robót budowlanych. Miejsce pracy - Wrocław Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: - Przygotowanie umów z podwykonawcami - Kompletacja dokumentacji dla Inwestorów w zakresie zlecanych robót podwykonawcą - planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót, - zatwierdzanie przerobów, - rozliczenie finansowe robót, Wymagania: - prawo jazdy kat b - zaangażowania i determinacji w działaniu, - znajomość oprogramowania AutoCAD Oferujemy: - atrakcyjne warunki zatrudnienia, - stałą pracę, - możliwość rozwoju, - praca od zaraz tel. 502 - -

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Praca Biurowa, Atrakcyjny System Prowizyjny- Osoby Francuskojęzyczne! Kraków
Praca Biurowa, Atrakcyjny System Prowizyjny- Osoby Francuskojęzyczne! Kraków

Zapewnimy ci stabilizację finansową, poszukujemy kreatywnych osób na stanowisko : Asystent Spedytora Międzynarodowego Zapewnimy ci stabilizację finansową, poszukujemy kreatywnych osób na stanowisko : Spedytor Międzynarodowy Opis stanowiska: -skuteczne nawiązywanie oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami, -pozyskiwanie klientów do stałej współpracy w zakresie zleceń transportowych, -prowadzenie sprzedaży usług spedycyjnych, -odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji handlowych -poszukiwanie ładunków dla przydzielonej grupy pojazdów – transport międzynarodowy - busy 3,5t -planowanie i ustalanie warunków transportu -kontakt z kierowcami Wymagania: języki obce: francuski umiejętność zarządzania grupą pojazdów odporność na stres, komunikatywność dyspozycyjność Oferujemy: -atrakcyjne warunki pracy -atrakcyjny system premiowania wyników pracy , -dużą elastyczność w organizacji pracy oraz możliwości wykorzystania własnej kreatywności. OFERUJEMY ATRAKCYJNY I ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Koordynator/Menadżer Inkubatora Przedsiębiorczości W Poznaniu Poznań
Koordynator/Menadżer Inkubatora Przedsiębiorczości W Poznaniu Poznań

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” poszukuje osób na stanowisko: Koordynator/Menadżer Inkubatora Przedsiębiorczości w Poznaniu Obowiązki: - pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy), - obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna), - koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.), - pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi Wymagania: -chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy, -zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości, -chęć podejmowania nowych wyzwań, -komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, -podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania, -dobra znajomość internetu i sposobów jego wykorzystania, -umiejętność samodzielnego planowania działań sprzedażowych i ich wdrażanie, -wykształcenie wyższe lub w tr ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Zatrudnimy Samodzielnego Referenta Ds. Kadr I Płac Z Orzeczeniem Bydgoszcz
Zatrudnimy Samodzielnego Referenta Ds. Kadr I Płac Z Orzeczeniem Bydgoszcz

Międzywojewódzka Spółdzielnia Usługowa Zakład Pracy Chronionej w Bydgoszczy poszukuje pracownika na stanowisko: samodzielny referent ds. kadr i płac. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze, na umowę o pracę w Bydgoszczy (ul. Plac Piastowski 3). Mile widziane - orzeczenie o niepełnosprawności. Kluczowe zadania: 1. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków; 2. Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy w zakresie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; 3. Rozliczanie czasu pracy; 4. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT; 5. Obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw placowych. Oczekiwania: 1. Doświadczenie na stanowisku kadrowo-płacowym; 2. Praktyczna wiedza z zakresu kadr i płac; 3. Mile widziane doświadczenie w obsłudze programu ENOVA i PŁATNIK; 4. Bardzo dobra organizacja pracy własnej; 5. Samodzielność w identyfikacji problemów i ich ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Fakturzystka - Pracownik Biurowy Zebrzydowice
Fakturzystka - Pracownik Biurowy Zebrzydowice

Firma TRAGAR Spółka Jawna poszukuje osoby na stanowisko PRACOWNIK BIUROWY - FAKTURZYSTKA. Zakres obowiązków - obsługa klienta na kasie - prowadzenie rejestru kontrahentów; - wystawianie faktur sprzedaży krajowych i międzynarodowych; - wystawianie faktur korygujących; - przyjmowanie dokumentów zakupowych krajowych i międzynarodowych - weryfikowanie i akceptowanie not korygujących; archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży i zakupowych; - dbanie o ekspozycje towarów w hurtowni Mile widziane doświadczenie w branży handlowej oraz znajomość programu handlowego.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Praca - Pełen Etat Rzeszów
Praca - Pełen Etat Rzeszów

Zatrudnię osobę na pełen etat . Praca codziennie od poniedziałku do piątku w godz 8:00-16:00 Szukamy ludzi ambitnych , chcących się rozwijać. Zapraszamy także studentów, którzy chcą zdobyć doświadczenie zawodowe. Atutem będzie doświadczenie w branży finansowej. Jeżeli go nie posiadasz ale za to masz charyzmę i chcesz się rozwijać to nie wahaj się wyślij do nas swoje CV. Wszelkich informacji udzielimy na rozmowie kwalfikacyjej . Zapraszamy do wysyłania CV

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Praca Spedytora Wałcz
Praca Spedytora Wałcz

Zatrudnię osobę ze znajomością języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Do obowiązków będzie między innymi należało: szukanie ładunków, nieustanny kontakt z kierowcami, nadzorowanie ich pracy, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z zagranicznymi kontrahentami. Posiadamy własne środki transportu - same Megi firanki. Jesteśmy firmą transportową, nie tylko typowo spedycyjną.

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Asystent Projektanta Konstrukcji Łódź
Asystent Projektanta Konstrukcji Łódź

Pracownia projektowa z siedzibą w Łodzi zatrudni osoby na stanowisku quot;Asystent Projektanta Konstrukcjiquot;. Wymagania: - minimum wykształcenie wyższe inżynierskie; - chęć do pracy; - dobra znajomość obsługi programów CAD; - minimum podstawowa znajomość programów wspomagających obliczenia inżynierskie Oferujemy: - pracę przy ciekawych projektach w młodym i ambitnym zespole; - możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu projektowania konstrukcji; - możliwość odbycia praktyki zawodowej niezbędnej do uzyskania uprawnień budowlanych - wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności i zaangażowania do pracy Oferty z CV prosimy wysyłać na adres podany w formularzu kontaktowym.

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Pracownik Biurowy Z Językiem Francuskim Łódź
Pracownik Biurowy Z Językiem Francuskim Łódź

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik biurowy z językiem francuskim. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej branży - indywidualne podejście do każdego pracownika - doskonały komfort pracy (biuro typu open space) Wymagania: - znajomość języka francuskiego - znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem - umiejętność nawiązywania kontaktów - płynność w obsłudze komputera APLIKUJ TERAZ! Wyślij swoje CV przez formularz!

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Praca Biurowa - Asyst. W Marketingu/ Cały Etat/ Umowa O Pracę Katowice
Praca Biurowa - Asyst. W Marketingu/ Cały Etat/ Umowa O Pracę Katowice

Praca biurowa/ asystent marketing managera. Orange Logistics Praca stacjonarna w biurze w Katowicach Wymagania : - znajomość obsługi komputera w środowisku windows - podstawowa znajomość social media (grupy oraz profile firmowe) - znajomość funkcjonowania forów interentowych - umiejętność pisania chwytliwych treści oraz opinii - umiejętność pisania tekstów prasowych będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w dużej firmie z branży TSL - pełne przygotowanie wraz ze szkoleniem - możliwość nabycia doświadczenia w dziale marketingu w dużym przedsiębiorstwie. - pracę od poniedziałku do piątku 8-16 - imprezy firmowe oraz wiele bonusów pozapłacowych - pracę w młodej ekipie i wiele więcej

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Rozpocznij Karierę Z Najlepszymi... W Nieruchomościach / Umowa O Pracę Wrocław
Rozpocznij Karierę Z Najlepszymi... W Nieruchomościach / Umowa O Pracę Wrocław

LIDER wśród Agencji Nieruchomości część Międzynarodowego Holdingu... poszukuje kandydatów na stanowisko: DORADCA KLIENTA ds. NIERUCHOMOŚCI Jakie są nasze wymagania? Najważniejsza jest Twoja osobowość. Musisz lubić pracę z ludźmi, potrafić z nimi rozmawiać, odczytywać ich intencje. Nasi klienci potrzebują przede wszystkim kogoś, kto stanie się ich przewodnikiem po rynku nieruchomości, spojrzy na wybór mieszkania nie tylko z technicznego i finansowego punktu widzenia, ale dostrzeże cechy spełniające potrzeby i oczekiwania ludzi, którzy będą tam spędzać swoje życie. Jeżeli: - łatwo nawiązujesz kontakt z innymi, - cechuje Cię zaangażowanie, entuzjazm oraz wytrwałość w dążeniu do celu, - umiesz planować i organizować swoją pracę, - interesuje Cię tematyka nieruchomości, - chętnie zdobywasz nową wiedzę, - dążysz do ciągłego rozwoju, - chcesz osiągnąć sukcesy w prestiżowym i opłacalnym zawodzie To czekamy właśnie na Ciebie. Razem spełniajmy marzenia naszych Klientów. ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Specjalista Ds. Obsługi Klientów (niemieckojęzycznych) Rumia
Specjalista Ds. Obsługi Klientów (niemieckojęzycznych) Rumia

quot;MEBLOMAK” Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klientów (niemieckojęzycznych) Wymagania: - Komunikatywność, zdolności organizacyjne, - Dyspozycyjność, systematyczność, samodzielność, - Umiejętność pracy w zespole, - Praktyczna znajomość pakietu MS Office, - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie Oferujemy: - Umowę o pracę i motywacyjny system wynagrodzeń, - Specjalistyczne szkolenia, - Pracę w środowisku profesjonalnego biznesu. CV prosimy przesyłać do 31.10.2017r. poprzez APLIKUJ bądź na adres mailowy firmy z dopiskiem SHO

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Asystentka/Asystent Doradcy Biznesowego Olsztyn
Asystentka/Asystent Doradcy Biznesowego Olsztyn

Poszukujemy osób zainteresowanych praktykami na stanowisku Asystentki/Asystenta Doradcy Biznesowego. Oferujemy: -praca w wymiarze 20 godzin tygodniowo pon.-pt. (możliwość indywidualnego dostosowania godzin pracy między 9 a 17), -stawka godzinowa + premie sprzedażowe, -możliwość podjęcia dalszej współpracy po zakończonych praktykach , -praca w młodym zespole, -narzędzia niezbędne do pracy ( laptop+telefon), -głównym zadaniem będzie telefoniczne pozyskiwanie klientów, wprowadzanie danych do systemu, pomoc przy kompletowaniu dokumentacji. Nasze oczekiwania: - preferowani studenci I, II, III roku, nie jest to jednak warunek konieczny, - chęć zdobywania nowego doświadczenia, - rzetelność, odpowiedzialność i terminowość, - mile widziane (nie wymagane) doświadczenie w finansach lub telefonicznej obsłudze klienta. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Pracownik Biurowy Poznań
Pracownik Biurowy Poznań

Firma Finansowa w Poznaniu poszukuje pozytywnie nastawionych osób do wsparcia i rozwoju firmy. Zmęczony jesteś pracą w korporacjach, czujesz że masz potencjał, jesteś dobrą osobą w tym co robisz i chcesz zarobić To jest szansa właśnie dla Ciebie. Zakres Obowiązków: • obsługa dokumentacji • bieżące sprawy administracyjno–biurowe • bezpośredni kontakt z bankami i instytucjami współpracującymi • prowadzenie korespondencji e-mailowej • umawianie spotkań Oczekiwania: • komunikatywność • pogoda ducha • kultura osobista • systematyczność • odpowiedzialność • bardzo dobra organizacja pracy • znajomość pakietu MS Office Oferujemy: • praca na ½ lub cały etat lub zlecenie + etat • możliwe elastyczne godziny pracy • wprowadzenie do pracy oraz niezbędne szkolenie • możliwość rozwoju osobistego Mile widziane: - wykształcenie ekonomiczne - doświadczenie administracyjno-biurowe lub sprzedażowe - zdolności organizacyjne - systematyczność i skrupulatność - ła ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Specjalista Ds. Fakturowania Grodzisk Mazowiecki
Specjalista Ds. Fakturowania Grodzisk Mazowiecki

Zakres obowiązków: -współpraca z działem księgowości, -współpraca z działem spedycji, -wystawianie na bieżąco faktur sprzedażowych, -sprawdzanie zgodności dokumentów, Wymagania: -min. średnie wykształcenie -podstawowa znajomości fakturowania -znajomości obsługi komputera, -zdolność analitycznego myślenia Oferujemy: -ciekawą pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, -atrakcyjne warunki zatrudnienia, -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę -stałe wynagrodzenie oraz premię, -możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-22

Specjalista Ds. Jakości Biała Podlaska
Specjalista Ds. Jakości Biała Podlaska

Specjalista ds Jakości Miejsce pracy: Biała Podlaska Zadania: • Nadzór nad systemem jakości wg normy ISO 9001:2015; • Administrowanie dokumentacją i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów. • Współpraca z oddziałami w ramach projektu, w kilkunastu krajach Europy. Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; • Znajomość norm ISO • Mile widziane doświadczenie w branży jakości - na podobnym stanowisku bądź audytora • Dobra znajomość obsługi komputera (Ms Word, Ms Excel, Ms Outlook, Ms Power Point, środowisko Windows); • Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu zadań; samodzielność i inicjatywa. Oferujemy: • Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym; • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną; • Przyjazną atmosferę pracy w młodym, prężnym zespole; • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. CV w językach polskim i angielskim, ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Specjalista Ds. Administracji I Logistyki Bytom
Specjalista Ds. Administracji I Logistyki Bytom

ACLAS Polska jest wyłącznym w Polsce dystrybutorem produktów marki ACLAS tajwańskiej firmy Pinnacle Technology Corporation, która jest głównym udziałowcem Spółki. Portfolio produktów obejmuje praktycznie wszystkie urządzenia dla placówek handlu detalicznego i hurtowego, dla placówek gastronomicznych i usługowych, w tym kasy fiskalne, systemy POS, wagi elektroniczne, drukarki paragonowe, skanery kodów kreskowych, urządzenia peryferyjne oraz bezprzewodowe rozwiązania do restauracji. Firma działa na polskim rynku od ponad pięciu lat z sukcesem powiększając swoją sieć dystrybucji. Pinnacle Technology Corporation od 1982 roku rozwija, produkuje i sprzedaje innowacyjne urządzenia elektroniczne pod marką ACLAS. Siedziba Firmy mieści się na Tajwanie w Taipei. Spółka posiada dwie fabryki w Chinach oraz własne centrum Ramp;D, gdzie nad rozwojem produktów pracuje ponad 110 inżynierów. Produkty marki ACLAS zostały zarejestrowane i są sprzedawane z sukcesem w ponad 50 krajach. Aktualnie posz ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Konstruktor Solidworks Oława
Konstruktor Solidworks Oława

ATEX to czołowy producent nowoczesnych systemów wydechowych do pojazdów, maszyn budowlanych, pojazdów agrotechnicznych z wysoko rozwiniętym działem projektowym i portfelem licznych projektów. W naszej firmie zatrudniamy ponad 130 osób. Nasze produkty można znaleźć w takich krajach jak Niemcy, Francja, Holandia. Finlandia, Hiszpania, Belgia, Szwecja, Włochy. Firma poszukuje pracownika na stanowisko: konstruktor solidworks. Opis stanowiska: 1) projektowanie komponentów i produktów w oparciu o specyfikacje projektową 2) przygotowanie modeli w 3D 3) przygotowanie rysunków wykonawczych i montażowych Wymagania: 1) wykształcenie wyższe techniczne, wydział mechaniczny - preferowany kierunek mechanika i budowa maszyn lub inny poparty doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku 2) praktyczna umiejętność projektowania w programach 3D CAD (solidworks) 3) znajomość rysunku technicznego 4) mile widziana znajomość języka angielskiego 5) mile widziane doświadczenie w wdrażaniu ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Konsultant Ds. Sprzedaży B2B - Zacznij Karierę W Finansach! Kraków
Konsultant Ds. Sprzedaży B2B - Zacznij Karierę W Finansach! Kraków

Poszukujemy osób do pracy na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży B2B. Oferujemy połączenie pracy biurowej i kontaktu z klientem. Do obowiązków należeć będzie przygotowywanie dokumentacji, kalkulacja ofert dla klientów, kontakt telefoniczny z partnerami handlowymi. Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia - pracę w nowoczesnym biurze - doświadczonych współpracowników - przyjemną atmosferę w pracy - wysokie zarobki, stała podstawa + premie - pracę w stałych godzinach pn-pt od 9 do 16 Wymagamy: - doświadczenia w sprzedaży lub kontakcie z klientem (również call-center) - dyspozycyjności w wyznaczonych godzinach - komunikatywności - chęci zdobywania wiedzy - determinacji w działaniu Zapewniamy możliwość awansu w strukturach firmy w oparciu o bogatą ścieżkę kariery. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aktualnego CV poprzez formularz z dołączoną adnotacją: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji pr ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Specjalista Ds. Dystrybucji -DHL Transport -D.Górnicza/Mysłowice Mysłowice
Specjalista Ds. Dystrybucji -DHL Transport -D.Górnicza/Mysłowice Mysłowice

DHL Supply Chain to jedna z jednostek biznesowych DHL, w ramach której oferujemy naszym klientom odpowiednio dostosowane logistyczne i przemysłowe rozwiązania z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, magazynowania, dystrybucji oraz usług tworzących wartość dodaną. BUDUJ Z NAMI SUKCES W DHL wartością nadrzędną są ludzie. Dlatego też naszym celem jest i od zawsze było znajdowanie, przyciąganie i rekrutacja najbardziej utalentowanych, zmotywowanych pracowników. Zapewniamy wyzwania oraz wsparcie w zakresie rozwoju tak zawodowego jak i osobistego. Oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia oraz pracę w międzynarodowym środowisku Umowę o pracę plus miesięczne premie Pakiet świadczeń socjalnych w tym dofinansowanie do wczasów, Benefity: prywatna opieka medyczna Dofinansowanie do karnetów multisport oraz ubezpieczeń na życie Spotkania integracyjne z pracownikami Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju zawodowego Konkursy uznaniowe Nagrody okresowe Główne obowią ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Brygadzista Zespołu Sprzątającego Zakład Produkcji Mięsnej - Szczecin Szczecin
Brygadzista Zespołu Sprzątającego Zakład Produkcji Mięsnej - Szczecin Szczecin

Firma ISS Facility Services poszukuje pracownika na stanowisko Brygadzisty zespołu sprzątającego zakład produkcji mięsnej Zadania: - Nadzór nad świadczoną usługą i pracownikami - Organizacja pracy zespołu - Kontakt z Klientem Wymagania: - Doświadczenie na analogicznym stanowisku mile widziane (jako Brygadzista lub Koordynator) - Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych Oferujemy: - Pracę w godzinach nocnych (obowiązuje dodatek nocny) lub w ciągu dnia - do wyboru - Stabilne warunki zatrudnienia Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV przez portal . ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Obsługa , Znana Firma Ubezpieczeniowa, Bez Sprzedaży Warszawa
Obsługa , Znana Firma Ubezpieczeniowa, Bez Sprzedaży Warszawa

Poszukujemy osoby, która będzie wspomagała proces obsługi naszych klientów : - kontakt telefoniczny z klientami biura - obróbka baz danych - przygotowywanie raportów, zestawień, ofert it. Oczekujemy dużego zaangażowania i dobrych umiejętności komunikacyjnych. Oferujemy : - pracę w doświadczonym zespole - elastyczne godziny pracy ( minimum 20/tydzień) - bardzo dobrą atmosferę pracy

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Oferta Pracy - Specjalista Ds. Obsługi Klienta Baranów
Oferta Pracy - Specjalista Ds. Obsługi Klienta Baranów

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: - Obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy - Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem - Pozyskiwanie klientów Od wybranej osoby oczekujemy - Minimum rocznego doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży w branży meblowej - Zaangażowania - osiągania wysokich wyników jakościowych i sprzedażowych - Wysokiej kultury osobistej - Komunikatywności - Biegłej znajomości obsługi komputera - Prawo jazdy kat. B W zamian oferujemy: - Atrakcyjny system wynagradzania - Pracę w dynamicznym i zmotywowanym zespole Aplikacja: - Zainteresowanych naszą ofertą pracy prosimy o składanie aplikacji drogą elektroniczną lub o kontakt telefoniczny pod nr tel. 502 - - lub 515 - -

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Specjalisty Ds. Rekrutacji I Projektów HR - Kraków Kraków
Specjalisty Ds. Rekrutacji I Projektów HR - Kraków Kraków

Reverse Business Support Sp. z o.o. poszukuje osoby do pracy w Krakowie na stanowisku Specjalisty ds. rekrutacji i projektów HR Do zadań zatrudnionej osoby należało będzie: - organizacja i realizacja projektów rekrutacyjnych z zakresu pracy stałej i tymczasowej - obsługa obecnych zleceń rekrutacyjnych oraz pozyskiwanie nowych klientów - pozyskiwanie kandydatów do pracy oraz weryfikacja ich kwalifikacji - budowanie solidnych relacji z klientami oraz pracownikami zewnętrznymi naszej firmy - redagowanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych - przygotowywanie dokumentacji dla działu kadr Wymagania na powyższym stanowisku pracy są następujące: Niezbędne - doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych - mile widziane doświadczenie w agencji zatrudnienia - praktyczna znajomość Kodeksu Pracy oraz Ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych - dobra znajomość obsługi komputera (w tym programów Microsoft Office) oraz osobista aktywność w mediach społecznościowych ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Kupiec Strategiczny Działu Zleceń Ze Znajomością Języka Złotoryja
Kupiec Strategiczny Działu Zleceń Ze Znajomością Języka Złotoryja

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: * Poszukiwanie nowych dostawców i pierwsze wizyty celem oceny techniczno-jakościowej * Prowadzenie negocjacji cenowych * Redukcja kosztów zakupu, proponowanie rozwiązań rynkowych mających na celu optymalizację kosztów zakupu * Poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku * Prowadzenie umów handlowych z dostawcą i stawianie wymagań dla dostawcy zgodnie z polityka firmy * Ocena i rozwój dostawców * Opracowywanie strategii ciągłego doskonalenia dostawców w zakresie: Jakości, Usług, Kosztów i Technologii Wymagania: *Wykształcenie wyższe *Znajomość branży spawalniczej i procesu obróbki metalu *Minimum rok doświadczenia na stanowisku w dziale zakupów *Otwartość i komunikatywność *Umiejętność logicznego myślenia *Umiejętność pracy w zespole

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Referent Ds. Sprzedaży Siemianowice Śląskie
Referent Ds. Sprzedaży Siemianowice Śląskie

Poszukujemy pracownika do działu sprzedaży w hurtowni budowlano-instalacyjnej. Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa klientów, przyjmowanie i wystawianie dokumentów handlowo - magazynowych, przygotowywanie zamówień itp. Wymagania: - wykształcenie min. średnie - dokładność, sumienność i uczciwość - doświadczenie w pracy z dokumentami sprzedażowymi i znajomość oprogramowania Insert mile widziane Oferujemy: - umowę o pracę - stałe godziny pracy - pracę w stabilnej firmie - system szkoleń

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-21

Specjalista Ds. Kadr I Płac Szczecin
Specjalista Ds. Kadr I Płac Szczecin

Największa w Polsce dziełowa drukarnia cyfrowa poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • przygotowanie list płac, • rozliczanie umów cywilnoprawnych, • sporządzania deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, • sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe; sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, karty zasiłkowe, skierowania na badania wstępne i okresowe , nadzór nad szkoleniami BHP etc), • wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, • obsługę programu Symfonia Kadry –Płace w zakresie tworzenia kalendarzy, wprowadzania zwolnień lekarskich, urlopów, rozliczeń nadgodzin i delegacji, naliczania wynagrodzeń, • rozliczenie delegacji pracowników, • prowadzenie dokumentacji i innych spraw dotyczących FŚS. Wymagania: • minimum roczne doświadczenie na sam ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Obsługa Sklepu Internetowego Z Niemieckim_UMOWA O PRACĘ Katowice
Obsługa Sklepu Internetowego Z Niemieckim_UMOWA O PRACĘ Katowice

Poszukujesz pracy w międzynarodowym środowisku i ciekawych wyzwań? A może chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe w branży e-commerce? Dołącz do naszego teamu w Katowicach! Obsługa Klienta Biznesowego w języku niemieckim Miejsce pracy: Katowice Możesz liczyć na: Codzienny kontakt z żywym językiem niemieckim w zespole pasjonatów; Umowę o pracę; Pakiet relokacyjny; Pakiet świadczeń; Elastyczny grafik pracy (projekt otwarty jest 7 dni w tygodniu w godzinach 06:00 - 22:00); Rozwój oraz możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego; Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze. Do Twoich zadań będzie należało: Merytoryczne wsparcie klienta biznesowego z terenów Austrii, Niemiec i Szwajcarii w kwestii administracji i obsługi sklepów internetowych na jednej z największych platform onlineowych na świecie; Komunikacja drogą mailową, telefoniczną i za pośrednictwem chata; Optymalizacji ogłoszeń dotyczących sprzedaży przedmiotów; Jesteś idealnym kandydate ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Pracownik Biura Mińsk Mazowiecki
Pracownik Biura Mińsk Mazowiecki

Gromulski Piekarnia Cukiernia zatrudni osobę do pracy w biurze piekarni. Praca w systemie zmianowym. Oczekiwania: - sprawne posługiwanie się komputerem w ramach pakietu MS Office - wysoki stopień odpowiedzialności za powierzone zadania - znajomość podstaw księgowości - dyspozycyjność - chęć do pracy i nauki - umiejętność pracy pod presją czasu Oferujemy: - stabilne warunki pracy – umowa o pracę - ciekawą, stwarzającą możliwości rozwoju pracę - atrakcyjne wynagrodzenie Aplikacje proszę kierować na podany adres mailowy lub składać osobiście w biurze piekarni przy ul. Przemysłowej 2 w Mińsku Maz. Tylko poważne oferty!

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Spedytor Międzynarodowy Do 3,5t DMC KRAKÓW OMIDA Kraków
Spedytor Międzynarodowy Do 3,5t DMC KRAKÓW OMIDA Kraków

Wymagania: bardzo dobra znajomość branży TSL dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację dobra znajomość MS Office zdolności do podejmowania szybkich i trafnych decyzji bardzo dobra organizacja pracy umiejętność ustalania priorytetów umiejętność pracy w zespole odporność na stres Obowiązki: planowanie i organizacja spedycji całopojazdowej i drobnicowej drogowej w relacji międzynarodowej monitoring i nadzór nad realizowanymi zleceniami dbałość o dobre relacje z przewoźnikami i klientami utrzymywanie pozytywnych relacji i rozwój współpracy z klientami firmy ofertowanie Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pełny etat konkurencyjne wynagrodzenie wysokie świadczenia socjalne niezbędne narzędzia do pracy możliwość rozwoju zawodowego

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Asystent Spedytora Do 3,5 DMC Kraków OMIDA Kraków
Asystent Spedytora Do 3,5 DMC Kraków OMIDA Kraków

Asystent spedytora / dyspozytor Opis stanowiska: uczestniczenie w organizacja transportu ładunków nauka koordynacji i planowania załadunków zgodnie z założeniami stały kontakt z przewoźnikami i kierowcami stała współpraca z firmami przewozowymi i armatorami promowymi budowanie długofalowej współpracy z kontrahentami dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom Wymagania: dobra znajomość języka angielskiego bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność dokładność, sumienność, dyspozycyjność odporność na stres umiejętność pracy w zespole Oferujemy: możliwość nauki i awansu na samodzielne stanowisko gwarancję i stabilność zatrudnienia pracę w doświadczonym zespole podstawowe narzędzia pracy dodatki pozapłacowe

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Staż W Dziale Spedycji/administracji W Omida Logistics Kraków
Staż W Dziale Spedycji/administracji W Omida Logistics Kraków

Omida Logistics świadczy kompleksowe usługi logistyczne oferując swoim klientom najwyższą jakość obsługi. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm branży TSL w Polsce. Studentko/studencie, jeśli wiążesz swoją przyszłość zawodową z administracją biurową, bądź też z branżą transportowo-spedycyjną i chciałbyś nabyć niezbędne doświadczenie, to zapraszamy do nas. Oferujemy staże w ww. dziedzinach, które na pewno pozwolą Tobie zdobyć odpowiednie kwalifikacje. Dla osób, które pomyślnie odbędą staż mamy propozycje zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Wymagamy: - przede wszystkim zaangażowania i pozytywnego podejścia do wykonywanych prac, - wykształcenia minimum średniego (najlepiej student studiów zaocznych/wieczorowych), - znajomości pakietu Microsoft Office, - dokładności i skrupulatności Oferujemy: - staż w okresie 3 miesięcy - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, - możliwość uzyskania referencji - po odbytym stażu duża szansa nawiąza ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Pracownik Z Językiem Niemieckim Od Zaraz Czosnów
Pracownik Z Językiem Niemieckim Od Zaraz Czosnów

Firma motoryzacyjna z Czosnowa zatrudni Pilnie! pracownika do biura do obsługi zamówień z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie z zacięciem motoryzacyjnym. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy oraz prywatne ubezpieczenie i leczenie. 697 - -, 697 - -, 507 - -.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Praca Biurowa, Spedytor/ka. Praca Od Zaraz!!! Tczew
Praca Biurowa, Spedytor/ka. Praca Od Zaraz!!! Tczew

Firma Transportowo - Spedycyjna Rados, zatrudni spedytorkę lub spedytora. Praca polega na znajdowaniu ładunków na giełdach transportowych, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad dokumentacją spedycyjną Posiadamy tylko auta do 3,5T DMC(busy plandeki) Wymagamy: - dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego - dobrego kontaktu z klientami - znajomości topografii Europy - dbanie o dobry kontakt z klientami - mile widziane doświadczenie w pracy jako spedytor międzynarodowy Gwarantujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy - niezbędne narzędzia do pracy - stałe zatrudnienie - przy efektywnej pracy, szybki wzrost wynagrodzenia W celu rozpoczęcia procesu rekrutacji prosimy o przesłanie CV na adres e-mail lub kontakt telefoniczny Gwarantujemy pełną dyskrecję i zastrzegamy prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami Do przesyłanych aplikacji prosimy dopisać klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Młodszy Specjalista Ds. Administracji Z J. Francuskim Lub Włoskim Warszawa
Młodszy Specjalista Ds. Administracji Z J. Francuskim Lub Włoskim Warszawa

Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Administracji z j. francuskim lub włoskim Zakres obowiązków: • tworzenie i kontrolowanie zleceń do dostawców; • administracja kontraktów serwisowych; • wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie SAP; • wystawianie faktur; • ścisła współpraca z oddziałami firmy na świecie. Wymagania: • znajomość języka francuskiego lub włoskiego na poziomie min. B2- warunek konieczny; • dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny; • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; • dobra znajomość obsługi programu MS Excel; • dobra organizacja pracy; • skrupulatność; • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne; • zorientowanie na pracę zespołową; • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy. Mile widziane: • znajomość zagadnień finansowo-księgowych; • doświadczenie w pracy administracyjnej lub logistycznej; • umiejętność wystawiania faktur. Nasz klient oferuje: • międzynarodow ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Analityk Portali Social Media - J.niemiecki / Francuski / Hiszpański / Kraków
Analityk Portali Social Media - J.niemiecki / Francuski / Hiszpański / Kraków

CEE Experts to firma specjalizująca się w rekrutacji utalentowanych osób ze znajomością języków obcych na stanowiska w różnorodnych działach międzynarodowych firm. Naszymi klientami są znane korporacje oraz polskie firmy będące synonimem sukcesu w swojej branży. Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki zajmującej się współpracą z agencjami reklamowymi, poszukujemy Kandydatów z biegłą znajomością j. niemieckiego/francuskiego na stanowisko Analityka portali Social Media. Analityk portali Social Media - j.niemiecki / francuski / hiszpański / Zadania: • Przeprowadzanie analiz treści mediów społecznościowych w j.niemieckim/francuskim • Sporządzanie raportów w j. angielskim • Wprowadzanie danych do systemu • Wsparcie administracyjne działu Oczekiwania: • Biegła dobra znajomość j. niemieckiego/francuskiego/włoskiego/hiszpańskiego (C1) • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów • Mile widziana znajomość kultury niemieckiej/francuskiej • Komunik ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Kierownik Magazynu I Działu Sprzedaży Częśći Samochodowych Świętochłowice
Kierownik Magazynu I Działu Sprzedaży Częśći Samochodowych Świętochłowice

Firma z siedzibą w Świętochłowicach zatrudni osobę do działu sprzedaży części zamiennych. Praca stała, na stanowisko quot;Kierownik magazynu i działu sprzedaży części zamiennych do autobusów i samochodów ciężarowychquot;. Wymagania: - znajomość budowy pojazdów samochodowych; - wykształcenie co najmniej średnie techniczne; Prosimy o przesyłanie CV.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Aplikant/ Asesor/ Pracownik Biurowy Do Kancelarii Mińsk Mazowiecki
Aplikant/ Asesor/ Pracownik Biurowy Do Kancelarii Mińsk Mazowiecki

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Mińsku Mazowieckim Sebastian Tymiński zatrudni pracownika biurowego/ aplikanta komorniczego/asesora komorniczego do pracy w kancelarii. Opis stanowiska: - zakładanie spraw - przygotowywanie projektów pism - odbieranie telefonów - kompletowanie akt, - inne czynności biurowe Wymagania: - dla aplikanta/asesora wymogi zgodne z ustawą o komornikach sądowych i egzekucji -znajomość przepisów prawa z zakresu postępowania egzekucyjnego -umiejętność przygotowania pism w postępowaniach -znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych - zaangażowanie i chęć do pracy - dyspozycyjność pięć dni w tygodniu - wysoka kultura osobista i komunikatywność - obsługa urządzeń biurowych - bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość - mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku - wykształcenie prawnicze/ administracyjne bądź status studenta Osoby spełniające powyższe kryteria zaproszone są do składania ofer ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Specjalista W Dziale Kosztorysowania Olsztyn
Specjalista W Dziale Kosztorysowania Olsztyn

Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane zatrudni kosztorysanta. Zakres obowiązków: - ustalenie listy potencjalnych klientów - wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców - opracowanie kosztorysu - przygotowanie oferty w oparciu o specyfikację przetargowa - prowadzenie rejestru złożonych ofert - sprawdzanie i korygowanie wielkości kosztorysowych oraz kontrola kompletności dokumentacji projektowej Wymagane kompetencje: Wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość zagadnień z zakresu kosztorysowania oraz zamówień publicznych Znajomość obsługi komputera (aplikacje służące do kosztorysowania oraz pakiet MS Office)

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Pracownik Biurowy Poznań
Pracownik Biurowy Poznań

Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego (PPBW) powstała w 2005 roku w celu tworzenia zintegrowanych narzędzi technologicznych i informatycznych, wspomagających pracę służb i instytucji odpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa publicznego. PPBW realizuje szerokie spektrum działań w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego m.in. w obszarze badawczo-rozwojowym, technologicznym, prawnym, edukacyjnym, szkoleniowym. PPBW to także platforma współpracy i dialogu przedstawicieli różnych środowisk – służb mundurowych, administracji rządowej i samorządowej, środowiska naukowego, organizacji pozarządowych, przemysłu oraz biznesu. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.ppbw Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Opis stanowiska: •Redagowanie dokumentów, pism oraz prezentacji związanych z działalnością Firmy. •Organizacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja. •Obsługa urządzeń biurowych. •Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą •Inne ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Klinika W Izabelinie Zatrudni Recepcjonistkę Warszawa
Klinika W Izabelinie Zatrudni Recepcjonistkę Warszawa

Klinika w Izabelinie poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonistka. Oferujemy: -pracę w ekskluzywnym i wyjątkowym miejscu -przyjazną atmosferę w miejscu pracy - atrakcyjne warunki zatrudnienia - możliwość rozwoju zawodowego, uczestnictwo w szkoleniach Oczekujemy: -doświadczenie na wykonywanym stanowisku -wysoka kultura osobista -umiejętność pracy w zespole -bardzo dobra komunikacja z klientem Prosimy o dopisanie klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).quot;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Pracownik Działu Relacje/kasa - BEZ KS. SANEPID Poznań
Pracownik Działu Relacje/kasa - BEZ KS. SANEPID Poznań

Pracownik działu relacje/kasa Lokalizacja: Swadzim k. Poznania Poszukujemy aktualnie do naszego zespołu osób na stanowisku fakturzysta/sprzedawca. Osoba odpowiedzialna będzie za: -profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; -kontrolowanie towarów w kasach, a w tym obsługa kasy -zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych środków finansowych - przygotowywanie faktur klientom biznesowym Oferujemy: - stawka godzinowa 15,18 brutto wypłacana w każdy czwartek, bądź do 10tego. - umowa zlecenie z możliwością awansu - pracę od zaraz do końca roku włącznie - szkolenie z zakresu obsługi klienta, obsługi kasy i wystawiania faktur (jednodniowe) Wymagamy: - dyspozycyjności do pracy na pełen etat, bądź weekendy od zaraz - własnego dojazdu do Swadzimia (z Ogrodów 12 min autobusem) - NIE WYMAGAMY ks. sanepid! . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Zainteresowane osoby zachęca ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Praca Dla Studentek/studentów- Elastyczny Grafik, Nawet 5000 Zł. Gdańsk
Praca Dla Studentek/studentów- Elastyczny Grafik, Nawet 5000 Zł. Gdańsk

Polska firma odnosząca sukcesy na rynku poszukuje osób do pracy w biurze. Całą wiedzę potrzebną do podjęcia pracy przekazujemy na szkoleniu dlatego nie wymagamy doświadczenia. Stanowisko pracownik biurowy - obsługa sprzętu biurowego Od kandydatów wymagamy: - wykształcenia minimum średniego - punktualności - umiejętności podstawowej obsługi komputera - dokładności - zaangażowania w powierzone obowiązki - wysokiej kultury osobistej - zdecydowania na podjęcie pracy od zaraz Oferujemy: - pracę w rozwijającej się firmie (w 3 lata podwojenie zatrudnienia!!!) - wysokie zarobki: - 5000pln - za pełen etat - profesjonalne szkolenie - bogate zaplecze socjalne - miłą atmosferę pracy - stabilizację finansową Najlepsza Oferta Pracy w Regionie ! Super zarobki ! Praca stacjonarna na terenie Gdańska. Jeżeli jesteś zainteresowana napisz do nas i pozostaw swoje CV poprzez platformę . W krótkim czasie odpowiemy na Twoje CV. Do zobaczenia!

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Pracownik Do Działu Wprowadzania Danych I Do Prac Biurowych Warszawa
Pracownik Do Działu Wprowadzania Danych I Do Prac Biurowych Warszawa

Poszukujemy osoby do przy komputerze i przy dokumentach. Wymagana biegła obsługa komputera.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Pracownik Działu Kadr I Płac Gorlice
Pracownik Działu Kadr I Płac Gorlice

TLC Sp. z o. o. , międzynarodowa firma produkcyjna w branży lekkich konstrukcji stalowych z siedzibą w Gorlicach (woj. małopolskie) zatrudni osobę na stanowisko: Pracownik Działu Kadr i Płac. Miejsce pracy: Gorlice. Opis stanowiska: - kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych Wymagania : - wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe - znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i PIT - znajomość programu Płatnik (ZUS) - znajomość programów kadrowo-płacowych (R2 Płatnik, Optima) - znajomość programów pakietu Office (Word i Excel) - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane - znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem - sumienność, rzetelność, dokładność Oferujemy: - pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji w branży, - interesujący zakres zadań z możliwością realizowania pasji zawodowych - stałe zatrudnienie, - możliwość ciągłeg ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

Pracownik Działu Handlowego Zawiercie
Pracownik Działu Handlowego Zawiercie

Poszukujemy pracownika do działu handlu firmy produkcyjnej. Zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku: - wpisywanie i obsługa zamówień - wystawianie dokumentów handlowych - wykonywanie bieżących zadań biurowych - udział w projektach wewnętrznych firmy Znajomość języka angielskiego lub innych języków obcych będzie dodatkowym atutem. Do CV prosimy dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Łódź - Konsultant Ds. Rekrutacji - Z Orzeczeniem O Niepełnosprawności Łódź
Łódź - Konsultant Ds. Rekrutacji - Z Orzeczeniem O Niepełnosprawności Łódź

Polski HR- A-Trybut S.A to firma świadcząca kompleksowe usługi z zakresu zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych. Otwierając rynek pracy na osoby niepełnosprawne, budujemy społeczeństwo bez barier. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. Polski HR- A-Trybut S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. rekrutacji Miejsce pracy: Łódź Interesujesz się tematem rekrutacji i selekcji pracowników ? Zgłoś się do nas. Może właśnie Ciebie szukamy. Zakres obowiązków: - Reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami - Obsługa kompleksowa pracowników - Selekcja i rekrutacja pracowników niższego szczebla - Współpraca z działem kadr - Dyżury w zakładach Klienta na terenie Łodzi i okolic Wymagania: - Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - Wykształcenie wyższe - Mile widziane ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

PRACA ZDALNA - Ankieter, Tester, Tajemniczy Klient Sosnowiec
PRACA ZDALNA - Ankieter, Tester, Tajemniczy Klient Sosnowiec

Jesteśmy firmą przeprowadzającą badania rynkowe, gromadzimy informacje o zjawiskach i procesach na rynku, ich przyczynach, stanie aktualnym i tendencjach rozwojowych. Obecnie poszukujemy młodych osób do realizacji ciekawych projektów badawczych na stanowisko: TESTERA ZDALNEGO/Ankietera on-line/ TAJEMNICZEGO KLIENTA Zadania: - testowanie produktów i usług; - promowanie produktów i usług; - wypełnianie ankiet; - wyrażanie opinii na temat testowanych instytucji. Oferujemy: - wysokie wynagrodzenie uzależnione od ilości uzupełnionych ankiet; - szkolenie wstępne i podnoszące kwalifikacje; - możliwość awansu oraz udziału w programach stażowych; - umowę o dzieło; - elastyczny grafik - możliwość odbycia szkolenia zarówno stacjonarnie w biurze w Katowicach jak i online. Oczekujemy osób: - w wieku 18-30 lat; - rzetelnych, uczciwych, odpowiedzialnych. Podoba Ci sie nasza oferta? APLIKUJ JUŻ DZIŚ! Prześlij nam swoje CV za pośrednictwem portalu . Zastrz ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Copywriter/Content/SEO Obsługa Sklepu Internetowego Zdrowa żywność Józefów
Copywriter/Content/SEO Obsługa Sklepu Internetowego Zdrowa żywność Józefów

Specjalista ds. kontentu / Copywriter Miejsce pracy: 05-420 JÓZEFÓW Jako Specjalista ds. kontentu / Copywriter będziesz odpowiedzialny(na) za: • Tworzenie i zarządzanie treścią w języku polskim na potrzeby sklepu internetowego, portalu tematycznego oraz serwisów społecznościowych; • Tworzenie i opiniowanie opisów produktowych; • Dbałość o poprawność merytoryczną oraz stylistyczną treści zamieszczanych na stronie www; • Zapewnienie rozpoznawalności firmy NATURALNIE ZDROWE w rynku marketingu internetowego, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu treści (kontent marketingu). Dodatkowo możliwa obsługa zamówień Szukamy osoby kreatywnej, pełnej pasji i zaangażowania, która nawet informacje banalne lub ściśle merytoryczne o produkcie będzie umiała przekuć w ciekawą opowieść. Jeżeli posiadasz: • Bardzo dobrą znajomość języka polskiego (zasad pisowni) oraz min. podstawową języka angielskiego – warunek konieczny; • Umiejętność tworzenia treści angażujących odbiorców i/lub d ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Specjalista Ds Exportu - Opiekun Klienta Zagranicznego Siedlec
Specjalista Ds Exportu - Opiekun Klienta Zagranicznego Siedlec

DĘBOWA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa zatrudni pracownika na stanowisku: Specjalista ds. eksportu – opiekun klienta zagranicznego Zadania: •podtrzymywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z dotychczasowymi klientami zagranicznymi, •odpowiadanie na zapytania, przygotowywanie ofert, •obsługa i monitorowanie realizacji zamówień, •organizowanie i koordynowanie logistyki dostaw i wysyłek, •wystawianie faktur oraz wszelkich dokumentów ustalonych z klientem, •nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji, •współpraca w ramach działu obsługi klienta oraz z działami operacyjnymi. Wymagania: •doświadczenie na podobnym stanowisku, •znajomość tematyki transportu drogowego i logistyki, •bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2-C1, •dobra znajomość MS Office, •umiejętność budowania stałych relacji z klientami, •samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, •umiejętność pracy pod presją cza ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-20

FORTUNA Online Zakłady Bukmacherskie Sp. Z O.o. Cieszyn
FORTUNA Online Zakłady Bukmacherskie Sp. Z O.o. Cieszyn

Fortuna online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: Młodszy specjalista ds. kadr i płac umowa na czas zastępstwa Miejsce pracy: Cieszyn Opis stanowiska: •Przygotowanie dokumentacji, danych do naliczania wynagrodzeń i zasiłków. •Obsługa dokumentacji ZUS (Płatnik). •Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach. •Prowadzenie i rozliczanie dokumentacji umów cywilnoprawnych. •Sporządzanie sprawozdań statystycznych GUS. •Sporządzenie sprawozdań płacowych oraz kadrowych, analiza danych. •Bieżąca obsługa pracowników w zakresie kadr i płac oraz ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo – płacowym. Nasze wymagania: •Wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie personelem, administracja, kadry i płace, ekonomia). •Doświadczenie w prowadzeniu administracji kadrowo – płacowej (mile widziane doświadczenie w zakładzie zatrudniającym powyżej 20 osób). •Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office - szczeg ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Pracownik Dziekanatu Łódź
Pracownik Dziekanatu Łódź

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Referent ds. studenta Miejsce pracy: Łódź Region: łódzkie Jeżeli: - posiadasz doświadczenie w obsłudze studenta/klienta, - jesteś w stanie w bardzo szybkim czasie przyswoić obowiązujące procedury i przepisy dotyczące dokumentacji przebiegu studiów, - nie stanowi dla Ciebie żadnych problemów obsługa komputera i pakietu MS Office. A ponad to: - masz wykształcenie wyższe, - jesteś samodzielny, kreatywny, odpowiedzialny i cechuje cię rzetelność i zaangażowanie, - w pracy jesteś komunikatywny i dyspozycyjny także w weekendy, - potrafisz pracować pod presją czasu. Mamy do zaproponowania Tobie: - możliwość zatrudnienia na umowę o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez wsparcie w poszerzaniu kompetencji zawodowych, - motywującą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole oraz możliwość rozwoju osobistego - samodzielność działania i moż ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Kosztorysant Robót Budowlanych Pilica
Kosztorysant Robót Budowlanych Pilica

Wymagania: -Umiejętność czytania dokumentacji projektowej; -Umiejętność samodzielnego sporządzania przedmiarów na podstawie dokumentacji projektowej oraz w terenie; -Umiejętność określenia nakładów niezbędnych do realizacji robót; -Zdolność analitycznego myślenia; -Znajomość pakietu Office (Excel) i AutoCAD, Zuzia, Norma Pro - Znajomość branży budowlanej . - prawo jazdy kat. B Obowiązki: -Sporządzanie i opracowywanie kosztorysów; -Monitorowanie i weryfikowanie spływających ofert; -Tworzenie przedmiarów, kosztorysów i budżetów ofertowych na podstawie dokumentacji; Oferujemy: -Umowę o pracę w rozwijającej się firmie; -Możliwość pracy w systemie zadaniowym; -Atrakcyjne wynagrodzenie; -Możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem lub kontakt telefoniczny.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Plastbud - Specjalista Ds. Kadr I Płac Żary
Plastbud - Specjalista Ds. Kadr I Płac Żary

Firma Plastbud Sp. z o.o. specjalizująca się w przetwórstwie tworzyw sztucznych dla branży motoryzacyjnej poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników , - przygotowywanie list płac oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń - sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS, US informacji GUS i PFRON , - przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy, - prowadzenie dokumentacji, wprowadzenie i aktualizacja danych w systemie kadrowo - płacowym - nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania wstępne/okresowe - wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, -prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Wymagania: - min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrowo - płacową pracowników , -wykształcenie min. średnie lub wyższe - umiejętn ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Manager Ds Rekrutacji 4000 Netto Msc + Premie Kraków
Manager Ds Rekrutacji 4000 Netto Msc + Premie Kraków

4000 PLN /msc netto + premie REKRUTERKA PRZESZKOLIMY CIĘ WE WŁASNYM ZAKRESIE Opis stanowiska pracy Poszukujemy osobę do prowadzenia procesów rekrutacji: Specjalista ds. Rekrutacji/HR Opis stanowiska redagowanie i wystawianie ogłoszeń realizacja profesjonalnych,samodzielnych procesów rekrutacji dbanie o komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy aktywne pozyskiwanie nowych pracowników oraz kontakt z nimi na wszystkich szczeblach rekrutacji Wymagania duża samodzielność i dyscyplina dobre umiejętności komunikacyjne, otwartość na ludzi bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy odpowiedzialność za powierzone zadania znajomość urządzeń biurowych oraz portali społecznościowych swoboda w obsłudze pakietu Microsoft Office dyspozycyjność 5 dni w tygodniu Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie partnerstwo, czyli pomaganie w dążeniu do celów wyzwania, czyli samodzielne kierowanie stanowiskiem pracy rozwój, czyli wsparcie doświadczonych specjali ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Asystentka Biura I Zarządu - Pracownik Sekretariatu Wrocław
Asystentka Biura I Zarządu - Pracownik Sekretariatu Wrocław

Fintaxis Finanse to firma z branży finansowo-księgowej. Oferujemy najlepsze rozwiązania finansowe dla firm oraz klientów indywidualnych. Działamy na rynku lokalnym od prawie 10 lat. Obecnie zatrudniamy 20 specjalistów i wciąż się rozwijamy. Nasz główny cel to kompleksowe doradztwo i wsparcie biznesowe dla firm. Stawiamy na jakość świadczonych przez nas usług. Obecnie poszukujemy komunikatywnej i kreatywnej osoby na stanowisko: ASYSTENTKA BIURA i ZARZĄDU - PRACOWNIK SEKRETARIATU Miejsce pracy: FINTAXIS FINANSE Wrocław, ul. Szpacza 18-20/1 ZAKRES NAJWAŻNIEJSZYCH OBOWIĄZKÓW • Dbanie o dobry wizerunek biura • Przyjmowanie i obsługa Klientów biura • Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura, recepcji • Wykonywanie prac związanych z bieżącymi potrzebami firmy • Ewidencjonowanie prowadzonych spraw biura, zarządu • Przygotowywanie miesięcznych raportów sprzedażowych, kosztowych itp. • Nadzór i obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej • Sporządzanie zamó ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Specjalista Ds. Przetargów Lublin
Specjalista Ds. Przetargów Lublin

Firma Garden Designers o ugruntowanej pozycji na rynku, zajmująca się zagospodarowaniem przestrzeni publicznej poszukuje osoby na stanowisko pracy pracownik biurowy- specjalista ds. ofertowania do działu budowlanego. Zakresem składania ofert w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych są parki, skwery, place zabaw. Frima nie zajmuje się robotami ogrodniczymi. Miejsce Pracy: Lublin Do Twoich zadań należeć będzie: -przygotowywanie formalne ofert w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych -współpraca z ubezpieczycielami gwarancji -wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców branżowych, -analiza i porównywanie ofert dostawców i podwykonawców, -sporządzanie prostych kosztorysów ofertowych -zamówienia, zakupy -pisanie pism i odwołań Od kandydatów oczekujemy: -umiejętności pracy pod presją czasu, terminowość -umiejętności pracy równoległej -precyzji pracy (szczegółowość) -chęć zdobywania wiedzy i kształcenia się -umiejętności czytania ze zrozumieniem i pisania ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-18

Praca Na Stanowisku Sekretarka/asystent Radcy Prawnego Tarnowskie Góry
Praca Na Stanowisku Sekretarka/asystent Radcy Prawnego Tarnowskie Góry

Kancelaria Radców Prawnych Orzełamp;Orzeł z siedzibą w Tarnowskich Górach poszukuje pracowników na stanowisko: sekretarka/asystent radcy prawnego Wymagania: -wykształcenie wyższe, -ew. studenci IV lub V roku -wysoka kultura osobista, -umiejętność obsługi programów biurowych -dyspozycyjność www. radca-orzel tel. 880 - -

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-10-19

Przejdź do strony: