Oferta Pracy » Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Asystent ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Katowice
Asystent ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Katowice

Poszukujemy ambitnych pracowników znających język niemiecki na poziomie min/B2 na stanowisko:nbsp;Asystent ds. obsługi klienta z językiem niemieckimnbsp;Miejsce pracy: Katowicenbsp;nbsp;Twoją rolą będzie:nbsp;- Kompleksowa obsługa klienta w języku niemieckim. Kontakt odbywa się drogą telefoniczną oraz mailową (nie jest to projekt sprzedażowy)- udzielanie odpowiedzi na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów korzystających z platformy internetowej- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem - wpisywanie informacji do baz danychnbsp;Co jest dla nas ważne?nbsp;- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 - Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji - Umiejętność obsługi komputera w zakresie Internetu i pakietu MS Office- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki i motywacja do osiągania wyznaczonych celównbsp;Co oferujemy?nbsp;- Atrakcyjne wynagrodzenie- Umowa o pracę- Możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy- Elastyczny grafik dopasowany do T ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-11-01

Kierownik Stacji Dealerskiej -Toyota Kozłowski Szczecin Szczecin
Kierownik Stacji Dealerskiej -Toyota Kozłowski Szczecin Szczecin

Firma Kozłowski Autoryzowany Dealer Toyoty zatrudni pracownika na stanowisko: Kierownik Stacji Dealerskiej Toyota Kozłowski Szczecin Miejsce pracy: Szczecin, ul Struga 17 Wymagania: - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze handlowym lub branży motoryzacyjnej - zaangażowanie w wykonywaną pracę, dyspozycyjność - chęć nauki oraz podnoszenia swoich kwalifikacji - umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientami Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym, - pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku motoryzacyjnym, - możliwość rozwoju osobistego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne - pracę w zgranym i wykwalifikowanym zespolenbsp; Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-10-31

GRAFIK KOMPUTEROWY darmowe szkolenie kurs ze stażem Łańcut
GRAFIK KOMPUTEROWY darmowe szkolenie kurs ze stażem Łańcut

DARMOWE SZKOLENIE: GRAFIK KOMPUTEROWY Termin szkolenia: październik/listopad 2019 Miejsce szkolenia: Łańcut/Rzeszów lub inne miasto, jeżeli będą chętne osoby Zgłoszenia: 20 października CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 120 H STAŻ: 4 miesiące STYPENDIUM SZKOLENIOWE: 6,89 zł netto /h szkolenia STYPENDIUM STAŻOWE: 1033 zł netto / miesiąc Warunki uczestnictwa w darmowym szkoleniu: -wiek 18-29 lat, -zamieszkanie na Podkarpaciu -status osoby biernej zawodowo ( osoby pozostające bez pracy oraz nieuczące się stacjonarnie) -konieczne orzeczenie o niepełnosprawności, W ramach szkolenia oferujemy bezpłatnie : -doradztwo zawodowe, -szkolenie GRAFIK KOMPUTEROWY w wymiarze 120 h, -pośrednictwo pracy, -zwrot kosztów dojazdu na szkolenie, -ubezpieczenie NNW, -catering na szkoleniu, -egzamin po kursie, INFORMACJE O SZKOLENIU: Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji osób, które chcą zacząć pracę jako GRAFIK KOMPUTERO ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-11-01

Site Assistant, obsługa klienta, Less Mess Storage Poznań
Site Assistant, obsługa klienta, Less Mess Storage Poznań

Less Mess Storage, Hotel dla Twoich rzeczy, to małe magazyny do wynajęcia dla firm i osób prywatnych. Obiekty Self Storage są bezpieczne, czyste, suche, z dostępem 24h/ 365 dni w roku, jak w programie wojny magazynowe.nbsp;Obecnie posiadamy oddziały w Czechach i w Polsce, w tym 4 w Warszawie, jeden w Krakowie, w Poznaniu, we Wrocławiu i w Trójmieście.nbsp;W związku z rozwojem firma poszukuje osób do pracy na stanowisku:nbsp;Site Assistantnbsp;miejsce pracy: ul. Ostrowska 515, Poznańnbsp;Zatrudniona osoba będzie odpowiadać za:nbsp;• obsługę klienta w oddziale (prezentacja firmy i usługi, podpisywanie umów, sprzedaż detaliczną, wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, przyjmowanie i rejestrowanie płatności)nbsp;• współtworzenie operacyjnych działań sprzedażowo-marketingowych, pozyskiwanie klientównbsp;• prace administracyjno-biurowe i monitoring płatnościnbsp;Od Kandydatów oczekujemy:nbsp;• bardzo dobrej organizacji pracy, systematyczności w działaniunbsp;• zdolności komunikacyjnych ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-10-31

Samodzielna księgowa z językiem rosyjskim /Срочно ищем бухгалтера Warszawa
Samodzielna księgowa z językiem rosyjskim /Срочно ищем бухгалтера Warszawa

Компания, которая занимается юридическим и финансово – бухгалтерским обслуживанием фирм ищет на работу самодельного бухгалтера.nbsp;Требования:опыт работы самостоятельным или главным бухгалтером в Польше;знание польского языка, образование высшее;знание русского/польского языка.nbsp;Мы предлагаем:работу в динамично развивающейся компании;возможность получения широкого опыта и повышения квалификации и профессионального развития;вознаграждение, адекватное имеющимся компетенциям и результатам работы,эластичный график работы;частная медицинская страховка (Medicover).nbsp;nbsp;Перед отправлениемnbsp;CVnbsp;просим добавить:nbsp;Oświadczam, iż podając moje dane osobowe w CV,wyrażam zgodę na ich przetwarzanie przez Finanse EMG sp. z o.o. sp.k. z siedzibą wWarszawie, w celu prowadzenia aktualnego procesu rekrutacyjnego oraz doradztwapersonalnego, zgodnie z postanowieniami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych(RODO). Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana. Wycofanie zgody nie mawpływu na ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-11-01

Kosztorysant w firmie ogólnobudowlanej - facility management Warszawa
Kosztorysant w firmie ogólnobudowlanej - facility management Warszawa

Warunek konieczny, doświadczenie w branży !!!nbsp;BG Polska zatrudni osobę na stanowisko kosztorysant w firmie ogólnobudowlanej. Głównie kosztorysy związane są z drobnymi remontami, przebudowami, bieżącą konserwacją obiektów naszych klientów.nbsp;nbsp;Stanowisko pracy : KOSZTORYSANTnbsp;Dołączając do zespołu obędziesz odpowiedzialny za:nbsp;tworzenie kosztorysów na podstawie przedmiarów, wizji lokalnej, dokumentacji przetargowej, kart pracy serwisantów.analizę dokumentacji,nbsp;wsparcie kierowników ds. technicznych,dokonywanie zakupów na potrzeby firmy,nadzór nad przepływem informacji, obiegiem dokumentów i korespondencją,audyt wewnętrzny rozliczeń pracowników serwisu mobilnegoadministracyjne i organizacyjne wsparcie biura w codziennych obowiązkach,nbsp;Oczekujemy :biegłej znajomości progów do kosztorysowania,wykształcenie techniczne lub doświadczenie w branży budowlanej,dobra znajomość programu MS Excel oraz innych programów z pakietu MS Office, - rzetelność i skrupulatność w wykonywa ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

MS Office - EXCEL WORD POWER POINT - bezpłatny kurs w mieście Łodzi Łódź
MS Office - EXCEL WORD POWER POINT - bezpłatny kurs w mieście Łodzi Łódź

Bezpłatne szkolenie z obsługi pakietu MS Office m. in. Excel, Word, Power Point na poziomie podstawowym lub średnio zaawansowanym. nbsp;Aby wziąć udział w szkoleniu trzeba spełniać trzy wymagania:nbsp;zamieszkać województwo Łódzkie;być w wieku 25-74 lata;posiadać wykształcenie maksymalnie średnie;nbsp;Po zakończonym kursie przewidziany jest egzamin potwierdzający zdobyte umiejętności. nbsp;Miejsce kursu: Łódźnbsp;Godziny i dni dostosowane do preferencji uczestników!nbsp;Więcej informacji pod numerem 792 - - lub na stronie szkoleniaunijnenbsp;

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-26

Asystent działu zaopatrzenia Warszawa
Asystent działu zaopatrzenia Warszawa

Firma z branży metalowej, działająca od wielu lat na rynku krajowym i zagranicznym poszykuje osoby na stanowisko asystent działu zaopatrzenia. nbsp;Miejsce pracy: okolice Torunia w kierunku Lipna Opis stanowiska: · pomoc w realizacji zamówień · prowadzenie dokumentacji · współpraca z innymi działami Wymagania: · znajomość obsługi komputera (MS Office) · samodzielność i zaangażowanie · umiejętność pracy w zespole · mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskunbsp;· mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego Oferujemy: · możliwość rozwoju zawodowego i zdobycie doświadczenia · atrakcyjne wynagrodzenie na umowę o pracę · pracę w młodym i ambitnym zespole Gwarantujemy stałe zatrudnienie w dobrze prosperującej firmie w branży metalowej.

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-26

Specjalista ds. planowania transportów Kraków
Specjalista ds. planowania transportów Kraków

Firma transportowa zatrudni specjalistę ds. planowania transportów. Wymagania: - komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość zagadnień związanych z pracą w firmie transportowej - bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność, dyspozycyjność i zaangażowanie. Oferujemy pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę. * **Uwaga*** Praca w Niepołomicach Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Specjalista ds. Sprzedaży/ Kluczowych Klientów Wrocław
Specjalista ds. Sprzedaży/ Kluczowych Klientów Wrocław

Synergy Medical Company właściciel marki: Polskie Centrum Zaopatrzenia Kosmetycznego (www.pczk) orazUnique Technologie (www. unique-poland) jest polskim producentem, importerem oraz dystrybutorem aparaturykosmetycznej. Specjalizujemy się w kompleksowym wyposażeniu salonów kosmetycznych, gabinetów medycynyestetycznej oraz środków SPA w wysokiej jakości aparaturę zabiegową oraz produkty kosmetyczne.nbsp;Poszukujemy ambitnej i przebojowej osoby, która swoimi umiejętnościami przyczyni się do rozwoju firmy irealizacji założonych planów sprzedażowych. Oczekujemy od Kandydatów nastawienia na sukces, dyspozycyjności,kompetencji interpersonalnych oraz doświadczenia w sprzedaży. Oferujemy atrakcyjne warunki finansowe, dobrąatmosferę, dużą dawkę wiedzy oraz możliwości rozwoju zawodowego. Oferta skierowana do osób lubiących ludzi isprzedaż, chcących swoje doświadczenie wykorzystać w firmie handlowej o ugruntowanej pozycji.nbsp;Praca stała – poszukujemy osób odpowiedzialnych i chcących związać się ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

ASYSTENT ds. Administracji i Rozliczeń, HOTEL ANDERS, Stare Jabłonki Stare Jabłonki
ASYSTENT ds. Administracji i Rozliczeń, HOTEL ANDERS, Stare Jabłonki Stare Jabłonki

Hotel**** ANDERS położony w Starych Jabłonkach k/Ostródy poszukuje osoby do pracy w uznanym miejscu na Mazurach Zachodnich.Hotel dysponuje 118 pokojami i 22 chatami, restauracją z tarasem zewnętrznym i widokiem na jezioro, 6 salami konferencyjnymi oraz rozbudowaną strefę SPA amp; Wellness.Zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ GASTRONOMII (praca na stałe)prosimy o przesłanie swojego swoje CV za pośrednictwem portalu bądź o kontakt pod numerem telefonu 600 - - (Daniel Błaszkiewicz - Dyrektor Hotelu).Obowiązki: Praca administracyjna polegająca na kalkulacji oraz rozliczaniu produkcji i sprzedaży działalności gastronomicznejWprowadzanie nowych i edycja starych danych do systemu kalkulacji gastronomicznychAnaliza dokumentacji gastronomicznejKontrola dokumentacji zakupu surowców gastronomicznychProwadzenie dokumentacji księgowo-magazynowejKontrola procesu fakturowaniaUdział w procesie inwentaryzacjiWspółpraca z pozostałymi działami hotelu ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Pracownik Biurowy Łódź
Pracownik Biurowy Łódź

Firma z branży budowlanej zatrudni pracownika na stanowisku: pracownik biurowy. Oferujemy pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze oraz stałych godzinach pracy.nbsp;Opis stanowiska:- Wsparcie w bieżącej pracy biurowej i obsługi firmy.- Przygotowywanie dokumentów zgodnie z potrzebami.- Współudział w bieżących zadaniach firmy.nbsp;Wymagania:- Wykształcenie: minimum średnie- Obsługa pakietu MS Office- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy- Sumienność, dokładność- Odpowiedzialność w wykonywaniu zadań- Komunikatywność- MILE WIDZIANI STUDENCInbsp;Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.Praca od zaraz.nbsp;

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Zatrudnię osobę do biura Gdańsk
Zatrudnię osobę do biura Gdańsk

Zatrudnię studentkę do biura, praca dwa dni w tygodniu.

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

spedytor transport kontenerów Kościerzyna
spedytor transport kontenerów Kościerzyna

Prężnie działająca firma transportowo-spedycyjna zatrudni na stanowisko Spedytor - transporty kontenerów morskichMile widziane doświadczenie minimum 1 rokKreatywność w pracy i kontaktach z kontrahentamiOferujemy bardzo dobre warunki pracy i wynagrodzenia.kontakt : 601 - - 669 - - nbsp;

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Handlowiec Radom
Handlowiec Radom

Witam zainteresowanych :)nbsp;Oferuję pracę w biurze, w charakterze stacjonarnego handlowca.Ważne aby prócz woli rozwoju na oferowanym stanowisku, była to osoba kontaktowa i umiejąca pracować w zespole, kreatywna i posiadająca zmysł techniczny, gdyż jest to branża budowlana.W związku z tym ogłoszeniem preferowani aplikanci to mężczyźni, którym oferuję drogę kariery.Proponuję na start prócz stałej pensji możliwość dodatkowego przychodu od uzyskanych efektów handlowych, ubezpieczenie grupowe, oraz dodatkowy social.Zainteresowane osoby proszę o wysyłanie CV wraz z listem motywacyjnym.Pozdrawiam - Przemysław

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Pracownik biurowy - Milanówek Milanówek
Pracownik biurowy - Milanówek Milanówek

Firma Elkamino Dom poszukuje do pracy na stanowisko „Pracownik biurowy” w Milanówkunbsp;Zakres obowiązków:przygotowanie dokumentacji sprzedaży oraz wysyłekkompleksowa obsługa zamówieńobsługa Klienta indywidualnego (mailowa, telefoniczna, B2B)fakturowaniemonitorowanie stanu przesyłek, eliminowanie nieprawidłowościKontakt z klientami, informowanie o przebiegu realizacji zamówieńDbałość o biuro nbsp;Od kandydatów oczekujemy:dobra znajomość programu Exelznajomość jęz. niemieckiegoprawo jazdy kat. Bbardzo dobrej organizacji czasu pracydokładności i odpowiedzialnościumiejętności pracy w zespolePunktualnościMile widziana znajomość programu Subiectnbsp;Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etatpraca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17.00możliwość zdobywania nowych doświadczeńnbsp;CV proszę wysłać na maila biuro(małpa)elkaminodom lub przez fomularz

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Asystent/ka Działu Handlowego - Doradca techniczny - praca biurowa Kostrzyn
Asystent/ka Działu Handlowego - Doradca techniczny - praca biurowa Kostrzyn

Firma Stürmer jest jedynym przedstawicielem na Polskę niemieckiej firmy Stürmer Maschinen GmbH.W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do pracy na stanowisko:Asystent/ka Działu Handlowego - Doradca techniczny nbsp;Praca stacjonarna w siedzibie firmy w Kostrzynie Wielkopolskim ul. Krajowa 13.nbsp;Opis stanowiska:•nbsp;nbsp;nbsp;Obsługa zamówień•nbsp;nbsp;nbsp;Przygotowywanie ofert•nbsp;nbsp;nbsp;nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,•nbsp;nbsp;nbsp;koordynacja oraz nadzór nad realizacją zamówień,•nbsp;nbsp;nbsp;generowanie dokumentów handlowych w systemie sprzedaży,•nbsp;nbsp;nbsp;koordynowanie wysyłek towaru, wsparcie administracyjne pozostałych pracowników działu sprzedaży,•nbsp;nbsp;nbsp;wsparcie administracyjne pozostałych pracowników działu sprzedaży•nbsp;nbsp;nbsp;obsługa gości firmy,nbsp;Wymagania:nbsp;•nbsp;nbsp;nbsp;wysoki poziom organizacji pracy,•nbsp;nbsp;nbsp;umiejętność bezkonfliktowej współpracy w dużym zespole,•nbsp;nbsp;nbsp;znajomość ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Specjalista d/s sprzedaży Wrocław
Specjalista d/s sprzedaży Wrocław

Nasz specjalista:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Obsługa bieżących klientów oraz pozyskiwanie nowych w zakresie produktów firmy·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Przygotowywanie ofert handlowych·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Doradztwo w zakresie naszych produktów·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Realizacja zamówień·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Raportowanie działań handlowych·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Współpraca z magazynemnbsp;Od kandydatów oczekujemy:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem sprzedaży będzie ważnym atutem·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Umiejętności budowania relacji z klientem,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Motywacji i wytrwałości w realizacji celów sprzedażowych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Otwartości na naukę specjalistycznego produktu,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Wysokiej kultury os ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Konstruktor Słupsk
Konstruktor Słupsk

nbsp;JS Fabryka Przekładni spółka z o.o. spółka Komandytowa w Bierkowie specjalizuje się w produkcji przekładni oraz elementów uzębionych. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:nbsp;Konstruktornbsp; Opis stanowiska:nbsp; realizowanie prac konstrukcyjnych związanych z projektowaniem nowych przekładni nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;oraz wprowadzanie zmian w już istniejących wyrobach, przygotowywanie koncepcji technicznej,nbsp;sporządzanie dokumentacji prowadzonych projektów zgodnie ze specyfikacją techniczną,nbsp;tworzenie dokumentacji technicznej (rysunki złożeniowe, wykonawcze, raporty),nadzór nad realizowanymi projektami w zakresie rozwiązań technicznych, wsparcie produkcji podczas wdrażania projektu,poszukiwanie rozwiązań usprawniających w zakresie jakości produktu, materiałów, kosztów,przeprowadzanie testów przekładni,ocena ryzyka projektowanych maszyn i urządzeń,wsparcie techniczne klienta.nbsp;Wymagania:nbsp;absolwent studiów wyższych mechanicznych lub pokrewnych związanych z budo ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Pracownik biurowy Ozimek
Pracownik biurowy Ozimek

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds handlowych.Wymagana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie oraz znajomość pakietu Office.nbsp;Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania CV.nbsp;

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Spedytor międzynarodowy Dzierzgoń
Spedytor międzynarodowy Dzierzgoń

Firma AB Dzierzbud Sp z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem firmy w kierunku przewozów całopojazdowych poszukuje osób na stanowisko:nbsp;SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY nbsp;Miejsce pracy do wyboru: Gdynia, Dzierzgoń lub nbsp;Achim Niemcy ( do pracy w Niemczech wymagana biegła znajomość j. niemieckiego) nbsp;Opis stanowiska:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Ustalanie warunków transportunbsp;Realizacja zleceń transportowych w ruchu międzynarodowym / krajowym·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Przygotowywanie wycen transportów·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Pozyskiwanie ładunków i rozwój współpracy z klientami na bazie wysokiej jakości i terminowości oferowanych usług·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami i klientami oraz optymalizacja kosztów spedycyjnych·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych naszym Kontrahentom·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Zarządzanie taborem ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Project Manager Namysłów
Project Manager Namysłów

Dobra Forma to firma z 17-letnią tradycją będąca wiodącym producentem najwyższej jakości rozwiązań meblowych dla rynku retail, HoReCa i wnętrz biurowych. Dobra Forma jest marką Polskiej Grupy Meblowej oraz wchodzi w skład Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli. U źródeł sukcesu firmy stoi ponad 100-osobowy zespół profesjonalistów, pracujących na terenie fabryki zajmującej powierzchnię 2500 m2. Połączenie pasji, rzemiosła i technologii pozwala nam na spełnianie najbardziej wyszukanych oczekiwań w tworzeniu wnętrz. Dotychczasowi klienci firmy to m.in. takie marki, jak: Benix, CHIC Group, Duda Clinic, Hampton by Hilton, Holiday Inn Express, Impel, Pfleiderer. W chwili obecnej firma Dobra Forma poszukuje osoby na stanowisko: Project Manager ZAKRES ZADAŃ: - aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całego kraju; -obsługa klientów aktualnych oraz pozyskiwanie nowych klientów; - współtworzenie oraz realizacja polityki cenowej, sporządz ...

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Kierownik Sklepu Spożywczego Bilcza
Kierownik Sklepu Spożywczego Bilcza

Poszukujemy Kierownika Sklepu Spożywczego w Bilczy. Za jakie zadania będzie odpowiadała osoba na tym stanowisku: -Organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom, -Zamawianie towaru, -Przyjmowanie dostaw, fakturowanie, -Tworzenie grafików dla podległych pracowników, -Nadzorowanie pracy podległych pracowników, -Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oferujemy: -Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, -Stałe wynagrodzenie oraz premię - Szkolenia podnoszące kwalifikacje, Oczekujemy: -Doświadczenia na podobnym stanowisku, -Aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowości do jej wyrobienia, -Zaangażowania i motywacji do realizacji celów handlowych, -Chęci do pracy i pozytywnego nastawienia oraz uczciwości, Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV.

Region : Świętokrzyskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Spedytor międzynarodowy Tychy
Spedytor międzynarodowy Tychy

VERTIGO Transport i Spedycja z siedzibą w Tychach jest firmą transportową specjalizującą się w przewozach międzynarodowych od 2002r.Zatrudnimy spedytora w ruchu międzynarodowymDo zadań spedytora należy:Organizacja transportu ładunków na nasze pojazdy -nbsp;solówki 7,5dmc Obsługa klientów w zakresie transportu międzynarodowegoBezpośrednia współpraca z klientami: negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie tras oraz warunków transportuUtrzymywanie współpracy z naszymi klientami oraz poszerzanie istniejącego portfelaMonitoring realizowanych zleceńDbanie o wysoką jakość realizowanych zleceńNasze oczekiwania:Doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rokDobra znajomość języka angielskiegoDobra organizacja pracySamodzielnośćDyspozycyjnośćZnajomość giełd transportowych TRANS oraz TIMOCOMOferujemy:Wynagrodzenie – podstawa plus prowizjaDużą samodzielność i swobodę w powierzonych zadaniachPracę w międzynarodowym środowiskuUbezpieczenie kosztów leczeniaMiejsce pracy TychyMiłą atmosferę pracy!Zast ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Recepcja/Recepcjonista/Recepcjonistka Gorzów Wielkopolski
Recepcja/Recepcjonista/Recepcjonistka Gorzów Wielkopolski

Hotel FADO*** w Gorzowie Wlkp. szuka osoby do pracy na stanowisko Recepcjonistka / Recepcjonista Wymagania: - wykształcenie min. średnie - znajomość języka angielskiego mile widziana - Umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi - odpowiedzialność i dobra organizacja pracy - wysoka kultura osobista - dobra aparycja -gotowość do pracy w systemie zmianowym 8 godzinnym. Oferujemy: - praca w miłej atmosferze - stabilne warunki zatrudnienia - możliwość rozwoju - umowa na pełny etat lub umowę zlecenie - atrakcyjne wynagrodzenie Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem. Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi osobami. W przesyłanych dokumentach prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

PROMOTORKA W-wa Wesoła pn-pt 8-16 wolne weekendy do 4600zł/mies Mińsk Mazowiecki
PROMOTORKA W-wa Wesoła pn-pt 8-16 wolne weekendy do 4600zł/mies Mińsk Mazowiecki

Jesteś dynamiczną osobą poszukującą satysfakcjonującej pracy z wysokim wynagrodzeniem, stałymi godzinami pracy i wolnymi wszystkimi weekendami ? Aplikuj do nas na stanowisko : nbsp;Promotorka : pracownik działu promocji MSPMiejsce pracy: Warszawa-Wesoławymiar pracy : pełny etatforma zatrudnienia : umowa o pracę po okresie próbnymgodziny pracy : 8:00-16:00 pn-ptwysokość wynagrodzenia : 2800 zł- 4750 zł/netto/miesilość wakatów : 1nbsp; Oferujemy : • pracę w prężnym i młodym zespole • stałe godziny pracy pn-pt 8:00-16:00 • wysokie wynagrodzenie : podstawa 2800 zł/mies plus wysokie prowizje do 2500 zł • wolne wszystkie weekendy • pracę na rzecz przedsiębiorstwa o zasięgu ogólnopolskim • dzięki pakietowi szkoleń produktowych i obsługowych - zapraszamy do współpracy osoby bez doświadczenia • pracę w kameralnym, klimatyzowanym biurze w centrum Wesołej ( 200m od stacji PKP , 100 m od przystanku autobusowego ) nbsp; Od idealnej kandydatki oczekujemy : • wykształcenia min. średniego • płynnego ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Pracownik biurowy Góra Kalwaria
Pracownik biurowy Góra Kalwaria

Opis stanowiska:nbsp;Wystawianie dokumentów sprzedażowych: faktury VAT, korekty, paragonyNadzór zgodności dokumentacji objętej faktoringiemPodstawowa obsługa klientaMonitorowanie terminowości regulowania zobowiązańWspółpraca z działem księgowości i działem handlowymProste sprawy biurowenbsp;Wymagania:nbsp;Wykształcenie min. średnieDoświadczenie w pracy w obszarze finansów i obsługi klientanbsp;mile widziane,Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel, Word)Znajomość systemu Subiekt będzie dodatkowym atutem,Umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole,Umiejętność organizacji pracy własnej,Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły,Dokładność, rzetelność i samodzielność w działaniu.Język angielski będzie dodatkowym atutem.nbsp;Oferujemy:nbsp;Niezbędne narzędzia pracyZatrudnienie oparte o umowę o pracę (po 3-miesięcznym okresie próbnym)Możliwość rozwoju zawodowegoPracę w miłej i przyjaznej atmosferze, w młodym zespole, w firmie o ukształtowanej pozycji na r ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

zatrudnimy fFakturzystkę/fakturzystę Warszawa
zatrudnimy fFakturzystkę/fakturzystę Warszawa

Firma transportowo-spedycyjna poszukuje kandydata na stanowisko pracownika administracyjno-biurowego (FAKTURZYSTKA/ FAKTURZYSTA). * TYLKO I WYŁĄCZNIE OSOBY Z GRUPĄ INWALIDZKĄ !!! * TYLKO I WYŁĄCZNIE OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM w kierunku: biuro, administracja, księgowość (czasem niewielkie doświadczenie oraz kreatywność i chęci wystarczą, aby spełnić wymagania) * TYLKO I WYŁĄCZNIE OSOBY ŚWIADOME I RZETELNE ukierunkowane na tego typu pracę (praca siedząca przed komputerem i ciągła weryfikacja, oraz wystawianie róznego rodzaju dokumentów) Chcesz być częścią zespołu młodych, sympatycznych i kreatywnych ludzi? Poszukujesz pracy, w której Twoje zdanie będzie brane pod uwagę? Zależy Ci, by Twoje pomysły stały się realnymi planami firmy? Jeśli tak, to ta praca jest idealna dla Ciebie. Szukamy odpowiedzialnego pracownika do biura na TEOFILOWIE w Łodzi ul. Rojna (okolice ronda Rojna/Traktorowa) w godzinach 7:00-15:00 (po okresie próbnym możliwe prze ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Specjalista ds. Administracji Rozwojem Sieci Handlowych Kraków
Specjalista ds. Administracji Rozwojem Sieci Handlowych Kraków

Grupa MIG to firma o ugruntowanej pozycji w branży fashion. Od 30 lat rozwijamy naszą obecność w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – w Polsce, Niemczech, Czechach, Rumunii, Estonii, a także na Słowacji, Węgrzech, Łotwie oraz Litwie. Z sukcesem prowadzimy sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, Lotto, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki zaangażowaniu kilku tysięcy osób, które tworzą nasz zespół, zdobyliśmy zaufanie klientów w całej Polsce oraz za granicą. Jeśli szukasz miejsca, w którym możesz rozwijać swoją karierę, chcesz każdego dnia uczyć się czegoś nowego, i chcesz pracować w młodym, przyjaznym i otwartym środowisku - aplikuj do nas! Teraz szukamy osoby na stanowisko : Specjalista ds. Administracji Rozwojem Sieci Handlowych Miejsce pracy: Kraków Z NAMI BĘDZIESZ: •Weryfikować umowy najmu pod względem merytorycznym – we współpracy z dz ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

REKRUTER Pracowników z Ukrainy z Doświadczeniem, Współpraca Warszawa
REKRUTER Pracowników z Ukrainy z Doświadczeniem, Współpraca Warszawa

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do współpracy jako : REKRUTER Pracowników z Ukrainy , Białorusi , Gruzjinbsp;TYLKO Z DOŚWIADCZENIEM Współpraca może być zdalna Od Kandydatów Oczekujemy : doświadczenie na podobnym stanowisku zaangażowanie w wykonywane obowiązki umiejętność współpracy z ludźmi Samodzielność, dyspozycyjność pomoc w tworzeniu ogłoszeń o pracę oraz umieszczanie ich na odpowiednich portalach poszukiwanie kandydatów alternatywnymi metodami Uśmiechu i entuzjazmu Oferujemy: wynagrodzenie w zależności od wyników pracy; elastyczny grafik pracy; system premiowy; dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na rozwój; możliwość zdobycia doświadczenia, doskonalenia zawodowego; oraz rozwoju; Dużą samodzielność w działaniu Zapraszamy do Współpracy

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Asystentka Zarządu Czechowice-Dziedzice
Asystentka Zarządu Czechowice-Dziedzice

Dzień dobry,nbsp;W związku z poszerzeniem się horyzontu działania firmy, poszukujemy odpowiedzialnej kandydatki na stanowisko Asystentka Zarządunbsp;Do Twoich codziennych zadań będzie należało :nbsp;zarządzanie kalendarzem Prezesatworzenie raportówprowadzenie kanałów Social Mediakontakt z kontrahentamiasystowanie na spotkaniach biznesowychnbsp;Oferujemy :nbsp;Bardzo dobre wynagrodzenie podstawowePrzejrzysty system premiowyMożliwość szybkiego rozwojuNowoczesne biuro w prestiżowej lokalizacjiDedykowane szkolenia branżoweCoachingnbsp;Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatkaminbsp;

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Kancelaria zatrudni prawnika Warszawa
Kancelaria zatrudni prawnika Warszawa

Kancelaria Prawna SQUARE zatrudni studentanbsp;Kancelaria poszukuje studenta (k/m) V roku studiów na Wydziale Prawa i Administracji z doświadczeniem pracy w Kancelarii, zainteresowanego nawiązaniem stałej współpracy.nbsp;Oczekiwania:-dyspozycyjność 5 dni w tygodniu, - dobra organizacja czasu pracy, - znajomość programów MS Office, Excel oraz programów informacji prawniczej-komunikatywność, -wysoka kultura osobista oraz zaangażowanie, nbsp;Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna kancelarii- asystowanie radcom prawnym i adwokatom w zakresie ich obowiązków- sporządzanie projektów pism procesowych- sporządzanie projektów umów- sporządzanie analiz zadanych stanów prawnych i stanów faktycznych- asystowanie przy oraz prowadzenie korespondencji z sądami i urzędami- utrzymywanie merytorycznych relacji z klientaminbsp;Oferujemy: - dobrą atmosferę pracy, elastyczne podejście do czasu pracy oraz zrozumienie dla obowiązków studenckich- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz organicz ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Dziewczyna do pracy biurowej plus ogłoszenia Rawa Mazowiecka
Dziewczyna do pracy biurowej plus ogłoszenia Rawa Mazowiecka

Osoba do pracy biurowej plus wystawianie ogłoszeń mile widziane prawo jazdy i doświadczenie w branży motoryzacyjnej

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Pracownik biurowy w firmie budowlanej Olsztyn
Pracownik biurowy w firmie budowlanej Olsztyn

Poszukujemy pracownika biurowegonbsp;w firmie budowlanej na cały etat.Zatrudnimy osobę, która będzie brała czynny udział w pracach biurowych w zakresie przygotowywania i składania ofert przetargowych.nbsp;Wymagany status studenta kierunków ścisłych (najlepiej kierunku budownictwo).nbsp;Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania CV.

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Praca biurowa/prowadzenie biura /telefony/wysyłka listów/maile 2400zł Wrocław
Praca biurowa/prowadzenie biura /telefony/wysyłka listów/maile 2400zł Wrocław

Obsługa biura w Ipresariacie -Typowa praca biurowa -obsługa biura,odbieranie telefonów, wysyłanie korespondencji listowej , i mailowej , tworzenie dokumentacji komputerowej ... Wymagania: wykształcenie min średnie . Gwarantujemy wprowadzenie w zadania przez doświadczonych pracowników, pracę w młodym zespole , możliwość awansu finansowego ,pracę od poniedziałku do piątku. Okres próbny umowa zlecenie - umowa o prace po okresie próbnym. Proszę aby aplikowały tylko osoby mówiące płynnie w języku polskim. Cv wraz ze zdjęciem i nr tel prosimy przesyłać przez Praca od zaraz NIe opowiadam na każde CV

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-25

Praktykant / Stażysta - Pracownik Biurowy Wieliczka
Praktykant / Stażysta - Pracownik Biurowy Wieliczka

Glas Style Sp. z o. o., Firma zajmująca się dystrybucją szkła głównie do projektów budowlanych, poszukuje PRAKTYKANTA/KI, STAŻYSTY/KI na stanowisko pracownik biura. Zakres obowiązków:Porządkowanie i kompletowanie dokumentówDbanie o sprawne funkcjonowania biuraBieżąca obsługa sekretariatu Spółki (m.in. obsługa korespondencji, obsługa spotkań, obsługa telefoniczna i mailowa kontrahentów)Archiwizacja dokumentacjiInne podstawowe prace biuroweWymagania:Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS OfficeKomunikatywnośćOferujemy: indywidualne przyuczenie do obowiązków praca od poniedziałku do piątkupracę w koleżeńskim i zaangażowanym zespoledługoterminową pracę w prężnie działającej firmie, o ugruntowanej pozycji rynkowej po odbyciu praktyki / stażu zatrudnienie na pełny etat, na umowie o pracę nbsp;W dokumentach aplikacyjnych proszę o zamieszczenie zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Glas Style sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane prz ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

pracownik biurowy/aplikant komorniczy- Kancelaria Komornicza Katowice
pracownik biurowy/aplikant komorniczy- Kancelaria Komornicza Katowice

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód w Katowicach zatrudni pracownika biurowego/ aplikanta komorniczego.nbsp;Wymagane doświadczenie w pracy w kancelarii komorniczej.Mile widziana znajomość programu Komornik SQL

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Wprowadzanie danych pełny etat umowa o pracę 1.900 - 2.100 + premia Warszawa
Wprowadzanie danych pełny etat umowa o pracę 1.900 - 2.100 + premia Warszawa

Lubisz pracę przy komputerze? Potrafisz szybko pisać na klawiaturze?Świetnie!nbsp;Firma HIPER-COM zajmująca się badaniem rynku FMCG/retail prowadzi rekrutację do zespołu wprowadzającego dane (tekstowe i numeryczne) do naszej bazy na stanowisko SPECJALISTY DS WPROWADZANIA DANYCH.W ramach zatrudnienia oferujemy szkolenie, które umożliwi Ci wykonywanie powierzonych obowiązków.nbsp;Czego oczekujemy od kandydatów?nbsp;bezwzrokowego poruszania się po klawiaturzedobrej orientacji w środowisku komputerowymświadomości producentów, marek i produktów obecnych na rynkuzdolności szybkiego uczenia sięmotywacji do pracyrzetelności i dokładnościnbsp;Jak widzisz nie wymagamy niemożliwego! Dużym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie jest ono konieczne. Co oferujemy w zamian?nbsp;pracę w młodym, pozytywnie zakręconym zespoleświetną lokalizację (między pl.Konstytucji a metrem Politechnika)zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęnbsp;Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Specjalista ds. techniczno - administracyjnych Warszawa
Specjalista ds. techniczno - administracyjnych Warszawa

Uczelnia Wyższa zatrudni specjalistę ds. techniczno-administracyjnych Zakres zadańobsługa oraz wsparcie w zakresie technicznej strony funkcjonowania uczelni;obsługa administracyjna działów: recepcja, dział zakupów, magazyn;bieżące utrzymanie powierzchni dydaktycznej w obiekcie, dbanie o porządek na wyznaczonym obszarze, drobne naprawy, weryfikacja sprawności urządzeń, serwis;codzienna kontrola stanu infrastruktury dydaktycznej i administracyjnej;bieżące planowanie i realizację zadań zabezpieczających sprzęt dydaktyczny, wyposażenie i infrastrukturę dydaktyczną;inicjowanie dodatkowych prac służących poprawie jakości infrastruktury dydaktycznej i administracyjnej;współpraca z wykonawcami remontów;zamawianie artykułów eksploatacyjnych, dydaktycznych i innych;rozliczanie kosztów eksploatacyjnych utrzymania infrastruktury;prace zlecone.WYMAGANIA ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;wykształcenie średnie – mile widziane wykształcenie techniczne;·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;co najmniej 3 letnie d ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Pracownik Zakładów Bukmacherskich - Pracownik Biurowy Poznań Poznań
Pracownik Zakładów Bukmacherskich - Pracownik Biurowy Poznań Poznań

Prężnie rozwijający się legalny bukmacher na polskim rynku powiększa zespół w oddziałach SUPERBET. Mamy ambitne plany. Pomóż nam je zrealizować. Przed nami dużo wyzwań, ale i satysfakcji, z realizacji planów. Jeśli masz w sobie pasję, energię, zapał i kreatywny potencjał, zapraszamy do współpracy!nbsp;nbsp;nbsp;Poszukujemy :nbsp;Pracowników punktów przyjmowania zakładów. Praca w systemie równoważnym, również w weekendy oraz godzinach wieczornych.nbsp;nbsp;nbsp;Poszukujemy Pracowników na terenie: Poznańnbsp;Obowiązki :nbsp;• Profesjonalna obsługa Klientanbsp;• Rzetelna ekspozycja produktównbsp;• Przyjmowanie kuponównbsp;• Obsługa komputera, drukareknbsp;• Dbanie o dobry wizerunek firmynbsp;nbsp;nbsp;Wymagania:nbsp;• Znajomość komputeranbsp;• Wysoka kultura osobistanbsp;• Rzetelnośćnbsp;• Uczciwość i odpowiedzialnośćnbsp;• Komunikatywnośćnbsp;• Umiejętność pracy w zespolenbsp;• Dyspozycyjnośćnbsp;• Zaangażowanienbsp;• Punktualnośćnbsp;• Mile widziane doświadczenie w handlunbsp;• Mile wid ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Pracownik administracyjno/biurowy Rawicz
Pracownik administracyjno/biurowy Rawicz

FIRMA TRANSPORTOWAnbsp;nbsp;Zakres zadań: nbsp;*budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów,*obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej*wystawianie faktur-rozliczenie przewoznikow,*rozliczanie dokumentacji przewozowej,*archiwizacja dokumentacji i korespondencji,*telefoniczna i mailowa obsługa klientów zagranicznych,*zawieranie umów leasingowych,*zawieranie polis ubezpieczeniowychnbsp;nbsp;Wymagania: *doświadczenie w transporcie* bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE,*znajomość języka niemieckiego/angielskiego*umiejętność pracy w zespole * zainteresowanie zarządzaniem i organizacją firmy, * kreatywność, dynamika w działaniu i chęć stałego rozwoju, * zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy, nbsp;Praca w okolicach Rawicza.nbsp;nbsp;Oferujemy: nbsp;* zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu w oparciu o umowę o pracę, * stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, * pracę w miłej i przyjemnej atmosferze, * praca od poniedziałku do piątku, * godzin ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Pracownik biurowy, żegluga śródlądowa Legionowo
Pracownik biurowy, żegluga śródlądowa Legionowo

Rozwijająca się firma działająca na rynku żeglugi śródlądowej zatrudni pracownika biurowego, z możliwością dodatkowej pracy na jednostkach żeglugi śródlądowej.nbsp;Zadania:Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno- biurowego,Samodzielne realizowanie bieżących zadań,Prace administracyjne oraz biurowe,Przygotowanie faktur sprzedaży,Wyszukiwanie zamówień publicznychnbsp;Wymagania:Samodzielność w działaniu,KomunikatywnośćDobra znajomość pakietu MS Office,Znajomość obsługi urządzeń biurowych,Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Prawo jazdy kategorii B Znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutemnbsp;Oferujemy:Stabilne zatrudnienieMożliwośćnbsp;rozwoju zawodowegoPracę wnbsp;dynamicznie rozwijającej się firmieDobrą atmosferę pracyMożliwośćnbsp;zdobywania nowych kwalifikacji inbsp;doświadczeń m. in. z zakresu żeglugi śródlądowejnbsp;nbsp;nbsp;W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich dany ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-24

Asystent Spedytora / chętnie studęci zaoczni Warszawa
Asystent Spedytora / chętnie studęci zaoczni Warszawa

Human Resources Logistics Sp. z o.o. pomaga we wszystkich aspektach procesu rekrutacji i selekcji od przygotowania dokładnego opisu stanowiska poprzez pomoc w opracowaniu strategii dotarcia do właściwych kandydatów, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, sprawdzenie referencji aż po podpisanie umowy.Human Resources Logistics Sp. z o.o. pomaga we wszystkich aspektach procesu rekrutacji i selekcji od przygotowania dokładnego opisu stanowiska poprzez pomoc w opracowaniu strategii dotarcia do właściwych kandydatów, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, sprawdzenie referencji aż po podpisanie umowy.Na naszej stronie odnajdą Państwo oferty pracy w kraju i za granicą jak i również użyteczne informacje dotyczące rynku pracy.nbsp;Nasz Klient to Lider na rynku usług logistycznych w Europie, aktualnie rozpoczyna proces rekrutacji na stanowisko:nbsp;Asystenta Spedytora-chętnie zatrudniamy również studentów zaocznychMiejsce pracy : Krakównbsp;nbsp;Szukamy ciekawych ludzi, którzy razem z nami, ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Asystent/ka w dziale łańcucha dostaw Warszawa
Asystent/ka w dziale łańcucha dostaw Warszawa

Chcesz zobaczyć jak wygląda praca w globalnej firmie z branży farmaceutycznej? Jesteś studentem kierunku logistyki, analizy danych itdp? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Jeżeli tak zapraszamy Cię do współpracy! oferujemy - umowę na okres roku w oparciu o umowę zlecenie - elastyczny grafik czasu pracy - stawkę od 22 do 26 zł/h brutto - możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia biznesowego - możliwość skorzystania z opieki medycznej i karty sportowej zadania - tworzenie raportów i zestawień - zbieranie, konsolidacja i analiza danych z rynków - współpraca z innymi działami działami w firmie oczekujemy - dostępności min 25 godzin tygodniowo, 4 dni w tygodniu - bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - używany w codziennej pracy - dobrej znajomości Excela Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 Oferta pracy tymczasowej

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Młodszy Specjalista ds. Zakupów Regionalnych Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Zakupów Regionalnych Warszawa

ALDI jest jedną z wiodących firm w handlu detalicznym w Europie i na świecie reprezentowaną w Polsce przez grupę ALDI Nord. W całym kraju posiadamy już ponad 130 sklepów.nbsp;Dołącz do nas i pracuj z nami na stanowisku:Młodszy Specjalista ds. Reklamacjinbsp;TWOJE ZADANIAPrzyjmowanie i opracowywanie reklamacji zgłaszanych przez sklepy.Utrzymywanie kontaktu z serwisami krajowymi i zagranicznymi.Prowadzenie dokumentacji i bieżąca kontrola reklamacji.Ścisła współpraca z działem Biura Obsługi Klienta.nbsp;OCZEKIWANIAMile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego (warunek konieczny).Umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office).Obowiązkowość oraz zaangażowanie.Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.nbsp;NASZA OFERTAUmowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją.Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny: nawet do 48 specjalistów oraz 699 badań/zabiegów.Gwarancja wzrostu zarobków.Spotkania int ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Spedytor międzynarodowy Budzisław Górny
Spedytor międzynarodowy Budzisław Górny

W związku z dynamicznym rozwojem zatrudnimy osobę na stanowisko SPEDYTORA międzynarodowego- do dysponowania własnym taborem. Wymagamy doświadczenia oraz znajomości języka niemieckiego lub angielskiego. Oferujmy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie w zgranym zespole oraz atrakcyjny system wynagradzania. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na maila z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych lub o kontakt telefoniczny pod nr tel 605 - -

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Dyspozytor z j. ukraińskim lub rosyjskim Kraków
Dyspozytor z j. ukraińskim lub rosyjskim Kraków

Zatrudnimy osobę z j. ukraińskim lub rosyjskim do pracy w dziale transportu i spedycji, w naszym biurze w Niepołomicach. Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego - komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) - znajomość obsługi komputera - dobra organizacja pracy, samodzielność, dyspozycyjność i zaangażowanie Doświadczenie nie jest wymagane, wszystkiego uczymy od podstaw. Oferujemy pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ****Uwaga**** Praca w Niepołomicach

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Specjalista ds Obsługi Klienta w Centrum Medycznym / Rejestrator / -ka Ustka
Specjalista ds Obsługi Klienta w Centrum Medycznym / Rejestrator / -ka Ustka

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:Obsługę recepcji, rejestrowanie / rozliczanie pacjentówUtrzymywanie kontaktu z pacjentamiObsługę komputera / kasy fiskalnej i urządzeń biurowychMile widziana znajomość języka angielskiegonbsp;Od wybranej osoby oczekujemy:Podstawowej obsługi pakietu MS Office (Word i Excel) i pocztyelektronicznejWykształcenia średniegoGotowości do podejmowania nowych wyzwań i dyspozycyjnościOtwartości na ludzi i miłej aparycjiUmiejętności pracy w zespolenbsp;W zamian oferujemy:Pakiet szkoleń przygotowujące do pracy na danym stanowiskuAtrakcyjne wynagrodzenie, wypłacane co miesiącPracę w dynamicznym zespoleMożliwość rozwoju zawodowegonbsp;

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Pracownik Zakładów Bukmacherskich - Pracownik Biurowy Poznań Poznań
Pracownik Zakładów Bukmacherskich - Pracownik Biurowy Poznań Poznań

Prężnie rozwijający się legalny bukmacher na polskim rynku powiększa zespół w oddziałach SUPERBET. Mamy ambitne plany. Pomóż nam je zrealizować. Przed nami dużo wyzwań, ale i satysfakcji, z realizacji planów. Jeśli masz w sobie pasję, energię, zapał i kreatywny potencjał, zapraszamy do współpracy!nbsp;nbsp;nbsp;Poszukujemy :nbsp;Pracowników punktów przyjmowania zakładów. Praca w systemie równoważnym, również w weekendy oraz godzinach wieczornych.nbsp;nbsp;nbsp;Poszukujemy Pracowników na terenie: Poznańnbsp;Obowiązki :nbsp;• Profesjonalna obsługa Klientanbsp;• Rzetelna ekspozycja produktównbsp;• Przyjmowanie kuponównbsp;• Obsługa komputera, drukareknbsp;• Dbanie o dobry wizerunek firmynbsp;nbsp;nbsp;Wymagania:nbsp;• Znajomość komputeranbsp;• Wysoka kultura osobistanbsp;• Rzetelnośćnbsp;• Uczciwość i odpowiedzialnośćnbsp;• Komunikatywnośćnbsp;• Umiejętność pracy w zespolenbsp;• Dyspozycyjnośćnbsp;• Zaangażowanienbsp;• Punktualnośćnbsp;• Mile widziane doświadczenie w handlunbsp;• Mile wid ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Specjalista/ka ds. zakupów Zgorzelec
Specjalista/ka ds. zakupów Zgorzelec

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.nbsp;Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:nbsp;Specjalista/ka ds. zakupównbsp;Obowiązki:- realizacja procesów zakupowych przydzielonych materiałów przemysłowych i części maszyn dla potrzeb produkcji,- zbieranie zapotrzebowań na części i materiały na podstawie zamówień z innych działów (inżyniering, produkcja, itp.),- weryfikacja zapotrzebowań pod względem możliwości realizacji zakupu,- pozyskiwanie ofert od poddostawców, ustalanie cen i ogólnych warunków dostawy,- składanie zamówień,nbsp;- przygotowanie dokumentacji dla poddostawców (rysunki, listy części, specyfikacje, warunki dostawy),- porównywanie ofert, przygotowan ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Pracownik administracyjno-biurowy zaopatrzeniowiec Łęczna
Pracownik administracyjno-biurowy zaopatrzeniowiec Łęczna

Firma o profilu działalności w kierunku mechaniki i budowy maszyn oraz automatyki przemysłowej, zatrudni osobę na stanowisko Pracownik administracyjno-biurowy (zaopatrzeniowiec)nbsp;Zakres obowiązków:nadzór nad procesem zakupów i ich koordynowanieanaliza stanów magazynowychanaliza potrzeb i realizacja zamówień na materiały, surowce i usługi negocjowanie warunków zakupów i terminów dostawpozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientamiinwentaryzacje narzędziowe oraz magazynowenbsp;Zapewniamy wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i umiejętności. Preferowane osoby o wykształceniu technicznym. nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Obsługa sklepu internetowego Wrocław
Obsługa sklepu internetowego Wrocław

Firma zajmująca się sprzedażą artykułów ekologicznych poszukuje osoby do prowadzeniu sklepu internetowego oraz Allegronbsp;Zakres obowiązków:Przyjmowanie i rejestrowanie zamówieńObsługa sprzedaży wysyłkowej sklepu internetowego na Allegro oraz na platformie sklepuPrzygotowanie produktów do wysyłki, pakowanie, adresowanie paczek, wystawianie dokumentów sprzedażyObsługa zwrotów i reklamacjiKontakt telefoniczny i mailowy z klientaminbsp;Oczekiwania:Wykształcenie minimum średnie,Dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadaniaKomunikatywność, zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista, swoboda posługiwania się językiem polskimUmiejętność działania pod presją czasuZnajomość branży e-commerce oraznbsp;umiejętność obsługi portali aukcyjnych będzie dodatkowym atutemZnajomość pakietu MS Officenbsp;i Internetu (głównie portal Allegro)nbsp;nbsp;Warunki zatrudnienia:Dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 16.00Miejsce pracy: Wrocław ul. Buf ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Spedytor- pomoc biurowa Golina
Spedytor- pomoc biurowa Golina

Zatrudnię jak w tytule- mozliwosc przyuczenia. Wymagane checi do pracy, umiejętność radzenia sobie ze stresem, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, kreatywnosc, sprawne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań. Kontakt 667 - -

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

pracownik biurowy, handlowiec Syrynia
pracownik biurowy, handlowiec Syrynia

przyjmę na staż lub zatrudnię pracownika biurowego. wymagania:biegła znajomość office i komputeraumiejętność pracy w zespolepodstawowa znajomość obiegu dokumentów mile widziana znajomość języka angielskiego wykształcenie min. średnienbsp;zatrudnimy również handlowca do pracy w terenie.więcej informacji telefonicznie.nbsp;prosimy o przesyłanie swoich aplikacji mejlowo, w korespondencji zwrotnej określimy termin konkursu w celu oceny kwalifikacji

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Recepcjonista/ka do salonu fryzjerskiego HAIREVOLUTION Bemowo Warszawa
Recepcjonista/ka do salonu fryzjerskiego HAIREVOLUTION Bemowo Warszawa

Prężnie rozwijający się salon fryzjerski na warszawskim Bemowie poszukuje osoby na stanowisko recepcjonistki/ recepcjonisty.nbsp;Opis stanowiska:-nbsp;obsługa recepcji zgodna ze standardami firmy ( umawianie wizyt, przyjmowanie płatności, profesjonalna obsługa Klientów, kontrola kalendarza stylistów)- obsługa administracyjna, nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej- dbałość o wygląd miejsca pracy i wizerunek salonu- udział w obsłudze kanałów firmowych w social mediach- innenbsp;Jeśli jesteś osobą, która:- lubi pracę z ludźmi i łatwo nawiązuje kontakty- jest dynamiczna i kreatywnanbsp;- samodzielnie organizuje swoją pracę- wykazuje się pogodą ducha i profesjonalizmem w kontakcie z Klientemnbsp;- posiada doświadczenie w obsłudze Klienta,to dołącz do naszego zespołu!nbsp;Co oferujemy?- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, dającej możliwości nauki i rozwoju- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnieniaprzyjazną atmosferęnbsp;nbsp;Czekamy na Twoje zgłoszenie wraz z kilkoma słowami ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-21

Specjalista ds. marketingu internetowego Warszawa
Specjalista ds. marketingu internetowego Warszawa

DENI CLER to historia 46 lat najlepiej rozumianego włoskiego stylu, jakości i elegancji. Od otwarcia pierwszego salonu w 1972 roku, przy prestiżowej Via Monte Napoleone w Mediolanie, DENI CLER ubiera kobiety świadome własnej kobiecości a przez to również wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku wprowadzając nową jakość do rodzimego świata mody. Specjalista ds. marketingu internetowego Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii rozwoju marki w social mediach; Prowadzenie kanałów social media zgodnie z przyjętą strategią; Realizacja strategii contentowej oraz organizacja procesu redakcyjnego - tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celem marki; Zarządzanie obszarem social media w kontekście budowania społeczności; aktywne i sprawne moderowanie społeczności w tym monitorowanie opinii oraz angażowanie odbiorców; Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online na różnych platformach przy współpracy z agencjami zew ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Obsługa Recepcji 20zł brutto/h, 3/4 etatu/WŁOCHY Warszawa
Obsługa Recepcji 20zł brutto/h, 3/4 etatu/WŁOCHY Warszawa

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie dla Naszego Klienta, Firmy z branży instalacji sanitarnych, poszukujemy osoby na stanowisko Obsługa Recepcji 20zł brutto/h, 3/4 etatu/WŁOCHY Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: • Bieżąca obsługa Recepcji oraz wsparcie w czynnościach administracyjnych; • Obsługa połączeń telefonicznych, urządzeń biurowych; • Nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej i ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; • Zarządzanie salami konferencyjnymi oraz obsługa spotkań biznesowych; • ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

SPEDYTORÓW z doświadczeniem- WYSOKA PROWIZJA!! Możliwośc przyuczenia!! Łódź
SPEDYTORÓW z doświadczeniem- WYSOKA PROWIZJA!! Możliwośc przyuczenia!! Łódź

W związku z rozwojem floty samochodów dostawczych do 3,5T poszukujemy osoby na stanowisko:nbsp;Spedytor Międzynarodowynbsp;Zakres obowiązków:organizacja usług spedycyjnych w zakresie transportu drogowego,współpraca z klientami i przewoźnikami: negocjowanie stawek, organizacja i nadzór nad realizacją przewozu,budowanie bazy danych klientów,analiza rynku i konkurencji,kontakt bezpośredni z klientami krajowymi i zagranicznymi,dbanie o wysoki standard obsługi klienta,monitorowanie stanu realizacji zleceń, kontrola dokumentacji oraz terminowości realizowanych usług.nbsp;Od kandydatów oczekujemy:doświadczenia w pracy na stanowisku spedytora,znajomości języka angielskiego, mile widziana znajomość także innych języków obcych,umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,umiejętność szybkiego reagowania.nbsp;Oferujemy:stabilne zatrudnienie oraz wysokie wynagrodzenie,ciekawą i zróżnicowaną pracę w dynamicznej firmie,przyjazną atmosferę w pracy,możli ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-21

praca biurowa Kraków
praca biurowa Kraków

Praca dla osoby komunikatywnej, otwartej, lubiącej kontakt z ludźmi. Praca polega na przygotowywaniu ofert indywidualnie dobranych do potrzeb klienta, umawianiu spotkań sprzedażowych.Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń.Oferujemy szkolenia wdrażające, miłą i przyjazną atmosferę w pracy oraz wsparcie i pomoc menedżera.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Spedytor międzynarodowy Poznań
Spedytor międzynarodowy Poznań

Firma Sanlog sp. z o.o. sp. k. oferująca nowe rozwiązania w branży logistycznej poszukuje osoby na stanowisko spedytora międzynarodowego do obsługi naszych klientów.nbsp;Jeśli w swojej karierze zawodowej liczysz na rozwój, lub nie masz doświadczenia i chcesz poznać pracę spedytora, współprace z ciekawymi osobami oraz jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania, z łatwością nawiązujesz kontakty TO JEST OFERTA DLA CIEBIE!!!nbsp;Za co będziesz odpowiedzialny(a):nbsp;Obsługę zleceń transportowych Utrzymywanie pozytywnych oraz długofalowych relacji z firmami transportowymi oraz klientami firmy Rozbudowa bazy firm transportowych i klientów firmy Efektywną współprace z pozostałymi pracownikami firmyReprezentowanie firmy w spotkaniach zewnętrznych np. eventach, szkoleniach.nbsp;Czego oczekujemy: nbsp;Znajomość języka obcego w stopniu zaawansowanym (angielski lub niemiecki) inny język obcy bedzie dodatkowym atutemUmiejętności efektywnej obsługi klienta oraz organizacji własnej pracy nbsp;nbsp; ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Pracownik Biurowy Ruda Śląska
Pracownik Biurowy Ruda Śląska

wymagania : znajomość zagadnień ochrony środowiska i gospodarki odpadami ( karty przekazania odpadu)obsługa komputera ( OFFICE)obsługa maszyn biurowychumiejętność redagowania pismmile widziane doświadczenieoferujemyumowę o pracępełny etatstabilne zatrudnienie

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

poszukiwany Konstruktor / Technolog Olsztyn
poszukiwany Konstruktor / Technolog Olsztyn

Metalowa Spółdzielnia Inwalidów „Gwarancja” producent mebli warsztatowych zatrudni pracownika na stanowiskonbsp;KONSTRUKTOR / TECHNOLOG.nbsp;ZADANIA:·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Znajomość konstruowania wyrobów z blach, mebli warsztatowe (szafki, stoły), ·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej na nowe wyroby.·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Weryfikacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej wyrobów produkowanych.·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Adaptacja dokumentacji konstrukcyjnej otrzymywanej z zewnątrz.·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Opracowywanie rysunków konstrukcyjnych przyrządów i narzędzi specjalnych,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Weryfikacja dokumentacji konstrukcyjnej istniejących przyrządów w zakresie poprawek wynikających z procesu produkcji,·nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;nbsp;Prowadzenie prób nowych przyrządów i narzędzi specjalnych w porozumieni ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Asystent Działu Produkcji Warszawa
Asystent Działu Produkcji Warszawa

Benarx Solutions jest spółką z kapitałem norweskim produkującąnbsp;izolacje termiczne na potrzeby przemysłu ciężkiego. nbsp;Zadania:nbsp;Przygotowywanie zleceń produkcyjnych w oparciu o stworzone modele kalkulacyjne,Wprowadzanie danych zaraportowanych przez produkcje do systemu ERP,Tworzenie dokumentacji transportowej,Wsparcie działu produkcji w pracach biurowych.nbsp;nbsp;Wymagania:nbsp;nbsp;nbsp;Dobra znajomość języka angielskiego,Umiejętność pracy z oprogramowaniem MS Office (głównie Excel),Znajomość czytania rysunku technicznego będzie dodatkowym atutem.nbsp;Oferujemy:nbsp;Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznymnbsp;zespole, nastawionym na współpracę,Bogaty system benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie NNW, karty sportowo-rekreacyjne, dofinansowane obiady).nbsp;nbsp;Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o zgłaszanie się poprzez formularz, w CV umieszczając zgodę:nbsp;nbsp;„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Benarx Solutions Polan ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Pracownik Biurowy z Językiem Angielskim/Niemieckim Warszawa
Pracownik Biurowy z Językiem Angielskim/Niemieckim Warszawa

MAHLE jest wiodącym, międzynarodowym dostawcą dla przemysłu motoryzacyjnego, a także pionierem przyszłego transportu. Zajmujemy się technologią napędów i układów chłodzenia w pojazdach z silnikami spalinowymi i elektrycznymi. Obecnie około 79 000 pracowników pracuje w 170 zakładach produkcyjnych i 16 głównych centrach badawczo-rozwojowych, z których jedno znajduje się w Ostrowie Wielkopolskim. Pracujemy nad innowacyjnymi produktami, które są montowane w przynajmniej co drugim pojeździe na świecie.nbsp;W związku z dynamicznym rozwojem MAHLE w Ostrowie Wielkopolskim poszukuje pracowników na stanowisko:nbsp;Pracownik Biurowy z Językiem Angielskim/NiemieckimMiejsce pracy: Ostrów Wielkopolskinbsp;Czy chciałbyś podjąć się szczególnie odpowiedzialnych zadań?nbsp;Praca w systemie SAPWprowadzanie danych do arkuszy i systemunbsp;Prowadzenie rozmów i negocjacji w języku angielskim/niemieckimRegularna kontrola i weryfikacja danych w systemienbsp;Tworzenie i monitoring zamówień do dostawcównbsp;Ana ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

RECEPCJA 16 zł netto/h - Mokotów ul. Wołoska 8:00-16:00 Warszawa
RECEPCJA 16 zł netto/h - Mokotów ul. Wołoska 8:00-16:00 Warszawa

Aktualnie poszukujemy osoby do obsługi Recepcji.nbsp;Miejsce: Nowoczesny Biurowiecul. Wołoska, Mokotównbsp;Zakres czynności:Obsługa recepcji m.in. udzielanie informacji osobom przychodzącym, obsługa centrali telefonicznej, wydawanie i odbiór kart dostępu,Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i korespondencji,Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.nbsp;Aplikuj jeśli:Bardzo dobrze obsługujesz komputer,Jesteś osobą dobrze zorganizowaną ,Potrafisz łatwo nawiązywać kontakty,Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim.nbsp;Oferujemy:stawkę 16 zł netto ( ok. 2700 zł na rękę miesięcznie)umowę zlecenie,stabilne zatrudnienie i miłą atmosferę,stałe godziny 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.nbsp;nbsp;Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta zapraszamy do aplikowania poprzez portal .nbsp;nbsp;nbsp;Prosimy o dołączenie klauzuli:nbsp;Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki z Grupy Juwentus (tj. „Ochrona Juwentus – Bis” sp. z o.o. sp.k., Agencja Ochrony „Juwentus” sp. z o.o. sp.k. ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-21

(Krosno Odrz.) Pracownik administracyjny Ostatnie miejsca !!! Lublin
(Krosno Odrz.) Pracownik administracyjny Ostatnie miejsca !!! Lublin

Do projektu zapraszamy mężczyzn : - bezrobotnych zarówno zarejestrowane jak i niezarejestrowane w Urzędzie Pracy - biernych zawodowo - w wieku 18-64 lata - niepełnosprawne , -zamieszkujące powiat krośnieński gminy: Maszewo, Krosno Odrzańskie, Gubin (gmina wiejska), Bytnica, Bobrowice Oferujemy: -bezpłatne, indywidualne spotkania z doradcą zawodowym, warsztaty umiejętności społecznych, spotkania z psychologiem, szkolenie zawodowe oraz spotkania z pośrednikiem pracy. - dla wszystkich Uczestników szkolenie zawodowe z modułu: pracownik administracyjno- biurowy (80 h dydaktycznych) -stypendium szkoleniowe- 540 zł ( netto, za całe szkolenie ) -ubezpieczenie i catering - 3 miesięczny staż- stypendium stażowe- 1017,40 zł netto ( za każdy miesiąc stażowy, ), -ubezpieczenie, -ubezpieczenie NNW, składki do ZUS. Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV za pośrednictwem portalu.

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Pracownik biurowy w kancelarii Gdynia
Pracownik biurowy w kancelarii Gdynia

Grupa BiZ Partners Windykacja-Detektyw poszukuje pracownika biurowego do oddziału w Gdyni.nbsp;Opis stanowiska: nbsp;-sporządzanie pism oraz umów, -nadzorowanie korespondencji, -monitoring spraw bieżących, -wspomaganie bieżącej działalności kancelarii. nbsp;Wymagania:nbsp;-obsługa pakietu MS OFFICE (w szczególności MS WORD i MS EXCEL),-komunikatywność,-dyspozycyjność,-dobra organizacja pracy,-umiejętność pracy w zespole.nbsp;Oferujemy:nbsp;-wynagrodzenie premiowe do wypłaty oparte o poziom zaangażowania w wykonywaną pracę,-własne stanowisko pracy, -telefon, laptop oraz samochód służbowy,-możliwość rozwoju zawodowego, -pracę w zgranym zespole.nbsp;Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. nbsp;nbsp;windykacja-detektyw nbsp;

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-21

Bezpłatne szkolenia zawodowe z gwarancją zatrudnienia Katowice
Bezpłatne szkolenia zawodowe z gwarancją zatrudnienia Katowice

Oferujemy Państwu uczestnictwo w projekcie, który realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój. Udział w projekcie jest współfinansowany ze środków UE i dla uczestników jest w 100% bezpłatny.nbsp;Co oferujemy:nbsp;- Indywidualne wsparcie psychologa pracy, poradnictwo zawodowe oraz pośrednictwo pracy- Szkolenia zgodnie z ustalonym Indywidualnym Planem Działania np.:1) Kadry i Płace2) Pracownik administracyjno-biurowy3) Szkolenie z zakresu HR+ Szkolenia miękkie:1) Radzenie sobie ze stresem2) Praca w zespole3) Trening asertywności4) Efektywne kierowanie zespołem5) Obsługa klienta i technik sprzedaży- 3 miesięczny płatny staż lub zatrudnienie subsydiowane- karierę w prężnie rozwijających się firmach- Indywidualne sesje coachingowe z profesjonalnym coachemnbsp;LICZBA MIEJSC ŚCIŚLE OGRANICZONA!!! LICZY SIĘ KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!!!nbsp;Kogo szukamy?Jeżeli: - jesteś w osobą wieku 18-29 lat- jesteś osobą pozostającą bez pracy, pracującą na umowę cywilnoprawną lub pracuj ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

SPEDYTOR/DYSPOZYTOR transportu , Doświadczenie kierownicze Sochaczew
SPEDYTOR/DYSPOZYTOR transportu , Doświadczenie kierownicze Sochaczew

Praca dla Kierownika transportu z doświadczeniem. nbsp;Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za operacyjne planowanie zleceń transportowych w oparciu o wlasny tabor . Spedycja rowniez, Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: -pozyskiwanie nowych stałych klientów i wspólpraca w zakresie realizacji zleceń miedzynarodowych, -tworzenie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami i podwykonawcami, -pozyskiwanie i realizacja zleceń transportowych, -planowanie własnych środków transportu, oraz aut spedycyjnych-optymalizacja kosztów spedycyjnych (negocjowanie stawek, ustalanie warunków transportu)-dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zadań, Wymagania: -co najmniej roczne doświadczenie w firmie transportowo-spedycyjnej na stanowisku spedytora międzynarodowego oraz krajowego -zapał do pracy i nastawienie na sukces, -inicjatywa, -odporność na stres, -dobra organizacja pracy, Oferujemy: ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-23

Pracownik Zakładów Bukmacherskich - Pracownik Biurowy Kraków Kraków
Pracownik Zakładów Bukmacherskich - Pracownik Biurowy Kraków Kraków

Prężnie rozwijający się legalny bukmacher na polskim rynku powiększa zespół w oddziałach SUPERBET. Mamy ambitne plany. Pomóż nam je zrealizować. Przed nami dużo wyzwań, ale i satysfakcji, z realizacji planów. Jeśli masz w sobie pasję, energię, zapał i kreatywny potencjał, zapraszamy do współpracy!nbsp;nbsp;nbsp;Poszukujemy :nbsp;Pracowników punktów przyjmowania zakładów. Praca w systemie równoważnym, również w weekendy oraz godzinach wieczornych.nbsp;nbsp;nbsp;Poszukujemy Pracowników na terenie: Krakównbsp;Obowiązki :nbsp;• Profesjonalna obsługa Klientanbsp;• Rzetelna ekspozycja produktównbsp;• Przyjmowanie kuponównbsp;• Obsługa komputera, drukareknbsp;• Dbanie o dobry wizerunek firmynbsp;nbsp;nbsp;Wymagania:nbsp;• Znajomość komputeranbsp;• Wysoka kultura osobistanbsp;• Rzetelnośćnbsp;• Uczciwość i odpowiedzialnośćnbsp;• Komunikatywnośćnbsp;• Umiejętność pracy w zespolenbsp;• Dyspozycyjnośćnbsp;• Zaangażowanienbsp;• Punktualnośćnbsp;• Mile widziane doświadczenie w handlunbsp;• Mile wid ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Spedytor ze znajomością j.ukraińskiego Żołynia
Spedytor ze znajomością j.ukraińskiego Żołynia

Firma Transportowa o ugruntowanej pozycji na rynku zatrudni Spedytora z doświadczeniem lub do przyuczenia. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu komunikatywnym.

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-21

Asystentka/Asystent ds. obsługi klientów Warszawa
Asystentka/Asystent ds. obsługi klientów Warszawa

Francuski Instytut Gospodarki Polska - organizator prestiżowych szkoleń dlanbsp;najwyższej kadry zarządzającej z zakresu strategii, finansów, marketingu inbsp;organizacji przedsiębiorstw z ponad 20-letnim doświadczeniem,nbsp;poszukuje osoby na stanowisko:nbsp;Asystentka/Asystent ds. obsługi klientównbsp;Zakres obowiązków:–nbsp;Zadania w zakresie organizacji i administrowania szkoleń,–nbsp;Rejestracja uczestników na miejscu szkolenia (hotele 4* w centrum Warszawy), monitorowanie przebiegu zajęć,–nbsp;Kontakt z uczestnikami szkoleń, udzielanie informacji o ofercie szkoleniowej,–nbsp;Przygotowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych na miejsce szkolenia,–nbsp;Przygotowanie stanowiska recepcyjnego,–nbsp;Prace administracyjno-biurowe,–nbsp;Prace wspierające dział sprzedaży i marketingu,–nbsp;Aktualizacja bazy kontaktów, rejestracja ankiet w CRM.nbsp;Czego oczekujemy?–nbsp;Samodzielności w rozwiązywaniu problemów i dobrej organizacja pracy,–nbsp;Komunikatywnej znajomości j. angielskiego ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-22

Specjalista ds. Rekrutacji Międzynarodowych z j. rosyjskim Łódź
Specjalista ds. Rekrutacji Międzynarodowych z j. rosyjskim Łódź

Firma Gremi Personal Sp. z o.o. jest jednym z liderów na rynku usług outsourcingu produkcyjnego. Gremi Personal tworzą ludzie kreatywni i pełni pasji. Współpracujemy z firmami, które cechuje różnorodność pod względem wielkości oraz kapitału. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń.nbsp;Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:nbsp;Specjalista ds. rekrutacji międzynarodowych z j. rosyjskimnbsp;nbsp;Opis stanowiska:nbsp;• pozyskiwanie kandydatów z rynków zagranicznych należących do Europy Wschodniejnbsp;• przeprowadzanie procedur rekrutacyjnychnbsp;• kreowanie i publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskimnbsp;• organizowanie oraz branie udziału w spotkaniach rekrutacyjnychnbsp;• dobór odpowiednich metod rekrutacyjnych w celu pozyskania odpowiednich kandydatównbsp;•kontaktowanie się z portalami internetowymi, agencjami pracy, Biurami Karier i Urzędami Pracynbsp;• budowanie oraz zarządzanie bazą ka ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-21

Koordynator projektu Warszawa
Koordynator projektu Warszawa

Do głównych zadań będą należeć:nbsp;nbsp;1)nbsp;nbsp;nbsp;Koordynowanie pracy członków zespołu rozproszonego inżynierównbsp;2)nbsp;nbsp;nbsp;Zabezpieczenie dostępności części i utrzymanie magazynu części elektronicznych3)nbsp;nbsp;nbsp;Organizacja biura i produkcji małoseryjnejnbsp;4)nbsp;nbsp;nbsp;Rozwiązywanie codziennych wyzwań5)nbsp;nbsp;nbsp;Zadania związane z organizacją marketingu i reklamy

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-21

Asystent działu produkcyjnego Ruda Śląska
Asystent działu produkcyjnego Ruda Śląska

Dołącz do Ecol-Unicon!nbsp;Działamy na rynku odnbsp;ponad 20 lat, tworząc produkty takie jak separatory, osadniki, pompownie, tłocznie, zbiorniki betonowe, oczyszczalnie i usługi, które realnie wpływają na poprawę środowiska wodnego.Posiadamynbsp;4 zakłady produkcyjnenbsp;oraz rozwiniętąnbsp;sieć doradczo-handlowąnbsp;w całej Polsce.Nasz Zespół składa się z inżynierów i specjalistów różnych dziedzin, których łączy jedno – chcą zostawić naszym dzieciom lepszy świat. Jeżeli ekologia to dla Ciebie duża sprawa i spełniasz oczekiwania zapisane poniżej – aplikuj!nbsp;Asystent działu produkcyjnegonbsp;Miejsce pracy: Ruda Śląska nbsp;Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Wykonywanie prac związanych ze wsparciem administracyjnym procesu produkcjiRealizowanie prostych zadań administracyjnychwykonywanie prac pomocniczych w związanych z dokumentacją produkcyjnąŚwiadczenie pomocy w bieżących pracach działu produkcyjnegoWspółpracowanie z innymi działami w celu zapewnienia spra ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-09-20

Przejdź do strony: