Oferta Pracy » Administracja Biurowa

Administracja Biurowa

Pracownik działu administracji - praca biurowa
Pracownik działu administracji - praca biurowa

Millennium Travel International Sp. z o.o. – licencjonowany touroperator z wieloletnią tradycją i wypracowaną polityką działania, specjalizujący się w organizacji imprez autokarowych oraz lotniczych do Albanii, Bułgarii, Grecji, Hiszpanii i innych krajów europejskich, poszukuje osoby na stanowisko: Asystent w dziale administracji   Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat w dziale administracji. Praca biurowa w Legnicy.   Do głównych zadań Kandydata należeć będzie:   telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zgodna ze standardami Firmy; obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; weryfikowanie dokumentów księgowych pod względem ich poprawności; przygotowywanie zestawień dla działu księgowości; fiskalizacja płatności i przekazywanie raportów fiskalnych do działu księgowości; fakturowanie zakupionych usług turystycznych; ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-01-09

Praca W Biurze Projektowym Mebli Warszawa
Praca W Biurze Projektowym Mebli Warszawa

Poszukujemy osoby: *komunikatywnej *cieplej i serdecznej *ze znajomoscia programu CAD -proste rysunki 2D - mile widziane *chetnej do nauki *z poczyciem estetyki Praca w godzinach 13-18 pon - pt. Pracownia miesci sie na Zoliborzu.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Specjalista Ds. Administracyjno- Technicznych Ze Znajomością Excel. Grójec
Specjalista Ds. Administracyjno- Technicznych Ze Znajomością Excel. Grójec

CRI Sp. z o.o. specjalizuje się w outsourcingu procesów w przedsiębiorstwach produkcyjnych z różnych branż przemysłu. Od przeszło 7 lat wspomagamy zakłady produkcyjne w zakresie technicznym, kontroli jakości wyrobu, montażu uzupełniającym realizowanym na potrzeby głównego procesu produkcji. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat firmy zapraszamy na stronę: cri-os Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. techniczno- administracyjnych. Miejsce pracy: Grójec. Zadania: -Przygotowywanie raportów dobowych dla naszego Klienta w tym także dla Klientów zagranicznych. -Nadzór nad dokumentacją i umowami pracowników -Dbanie o odpowiednie zaopatrzenie magazynu w odzież roboczą i przyrządy do pracy. Wymagania: -Zaawansowana znajomość programu Excel, Word. -Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną oraz mailową, -Dyspozycyjność, -Umiejętność organizacji pracy własnej na wysokim poziomie Oferuj ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Specjalista Ds. Obsługi Klienta Z Językiem Niemieckim Legnica
Specjalista Ds. Obsługi Klienta Z Językiem Niemieckim Legnica

Firma Iso Trade poszukuje osoby na stanowisko specjalista ds. sprzedażny z językiem niemieckim Podstawowe obowiązki: - obsługę klientów firmy poprzez telefon i e-mail zgodnie z określonymi standardami - Współpraca z innymi działami firmy. Wymagania: - Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny) - Umiejętność pracy w zespole - Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne - Sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań - Dobra organizacja pracy własnej - Motywacja i zaangażowanie - Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Oferujemy: - Umowa o pracę - Odpowiedzialne stanowisko w profesjonalnym zespole - godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Administrator Biura Budowy Bydgoszcz
Administrator Biura Budowy Bydgoszcz

Administrator Biura Budowy Miejsce pracy: Bydgoszcz Zadania: •Zadania asystenckie w biurze budowy •Archiwizacja dokumentów •Przygotowywanie i kontrola dokumentacji w biurze budowy (zamówienia ,zlecenia ) •Dekretacja faktur •Prawidłowa obsługa i utrzymywanie relacji z Klientem •Współpraca z pracownikami budowy •Administracja dokumentacją pracowniczą Wymagania: •Wykształcenie minimum średnie ( mile widziane budowlane) •Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •Bardzo dobra organizacja pracy własnej •Umiejętność pracy w zespole •Samodzielność, asertywność •Umiejętność pracy pod presją stresu i czasu •Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office •Dyspozycyjność od zaraz Oferta: •Możliwość zdobycia doświadczenia przy dużym projekcie budowlanym •Przyjazna atmosfera pracy •Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Doradca Ds. Nieruchomości/Agent Nieruchomości Łódź
Doradca Ds. Nieruchomości/Agent Nieruchomości Łódź

Szukasz pracy, jesteś kreatywny, łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi, szukasz nowych wyzwań i ciekawych zadań oraz wysokich zarobków DOŁĄCZ DO NAS! Biuro nieruchomości HOMEQUEST-Czekamy na Ciebie! ZADANIA: -pozyskiwanie nieruchomości wynajem/sprzedaż -kontakt z klientem -spotkania z klientami -utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami -organizacja i monitoring przebiegu transakcji WYMAGANIA -wykształcenie wyższe min. licencjat -mile widziane doświadczenie w nieruchomościach -mile widziana znajomość języków obcych angielski/niemiecki -zdolności organizacyjne -ambicja oraz konsekwencja w dążeniu do celu OFERUJEMY: -pracę w rekomendowanym biurze nieruchomości -prestiżowe biuro -przyjazną atmosferę -finansowanie ogłoszeń -wysokie zarobki Prosimy o przesyłanie CV poprzez lub na nasz adres e-mail Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędny ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Koordynator Działu Serwisu Poznań
Koordynator Działu Serwisu Poznań

Firma RW LIFT obsługująca urządzenia transportu bliskiego oraz serwisująca bramy i szlabany automatyczne poszukuje: Pracownika odpowiedzialnego za utrzymanie relacji z klientami w zakresie zapewnienia obsługi serwisowej, oraz poszukiwanie nowych dostawców części zamiennych. Od kandydatów oczekujemy: - obsługi telefonicznej zgłoszeń serwisowych - umiejętności obsługi urządzeń biurowych - obsługi komputera i znajomości podstawowych programów komputerowych - bieżącego planowania i koordynacji prac wykonywanych przez Konserwatorów urządzeń dźwigowych - samodzielności i własnej inicjatywy w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących awarii - odpowiedzialności i bardzo dobrej organizacji pracy - systematyczności w : dokumentacji zleceń, zamówieniach części zamiennych oraz raportów serwisowych. - posiadania czynnego prawa jazdy kat. B - znajomość schematów elektrycznych i rysunku technicznego - podstawowej znajomości języka angielskiego. Oferujemy: - atrakcyjne wynag ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Spedytor Krajowy/Międzynarodowy Nowy Dwór Mazowiecki
Spedytor Krajowy/Międzynarodowy Nowy Dwór Mazowiecki

Firma transportowo-spedycyjna poszukuje osoby na stanowisko spedytora. Zakres obowiązków m.in.: •Bieżąca obsługa klientów w zakresie koordynowania transportu krajowego/międzynarodowego •Bezpośrednia współpraca z przewoźnikami: negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie tras oraz warunków transportu •Utrzymywanie i rozwój długofalowej współpracy z obecnymi klientami •Dbanie o wysoką jakość/terminowość realizowanych zleceń Wymagania: •Doświadczenie w organizacji transportu i spedycji zleceń całopojadowych oraz drobnicowych (doświadczenie minimum 1 rok) •Znajomość norm czasu pracy kierowcy •Komunikatywność i umiejętność zarządzania grupą podwykonawców •Mile widziana znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego/francuskiego •Praktyczna znajomość obsługi Pakietu Office i programów spedycyjnych •Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji pod presją czasu •Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu •Otwartość na ludzi i gotowość do pracy w zespole Oferujemy: ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Młodszy Specjalista Ds. Rozliczeń Z NFZ / Sprzedawca Medyczny Warszawa
Młodszy Specjalista Ds. Rozliczeń Z NFZ / Sprzedawca Medyczny Warszawa

Firma Diabpol Sp. z o.o., właściciel serwisu Diabetyk24, poszukuje pracownika na stanowisko: Młodszy specjalista ds. rozliczeń z NFZ/Sprzedawca medyczny Opis stanowiska pracy i zakres obowiązków: - kontrola poprawności dokumentacji dostarczanej przez pacjentów - przygotowywanie dokumentacji medycznej na potrzeby rozliczeń z NFZ - wprowadzanie świadczeń do systemu KS-PPS - telefoniczna obsługa klientów (udzielanie informacji o produktach, zasadach refundacji) - wydawanie środków medycznych w punkcie stacjonarnym Wymiar pracy: pełny etat, na trzymiesięcznym okresie próbnym umowa zlecenie, później umowa o pracę Miejsce pracy: Warszawa, Ursus, obok stacji PKP ursus | 15 minut SKM z Warszawy Śródmieście (gdy skończą remont). Wymagania: - wysokie umiejętności interpersonalne - posiadanie uprawnień do wydawania środków medycznych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do zarządzenia nr 59/2016/DSOZ Prezesa NFZ z dn. 29czerwca 2016: technika ortopedy, fizjoterapeuty, technika farma ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Pracownik Biurowy Z J. Angielskim - Fabryka Mebli WERSAL Warszawa
Pracownik Biurowy Z J. Angielskim - Fabryka Mebli WERSAL Warszawa

W związku z dynamicznym rozwojem Fabryka Mebli WERSAL poszukuje pracownika na stanowisku: PRACOWNIK BIUROWY ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. ANGIELSKIEGO Zadania: - bezpośrednia obsługa oraz opieka grupy Klientów - przygotowywanie ofert i cenników - prowadzenie rejestru zamówień i faktur - organizowanie transportów i wysyłek zamówień Wymagania: - znajomość języka angielskiego - umiejętność pracy w zespole - umiejętność logicznego myślenia - umiejętności organizacyjne - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i swobodnej rozmowy z partnerem biznesowym - samodzielność i sumienność - wysoka kultura osobista, pogodny charakter, wrodzony optymizm życiowy - mile widziane doświadczenie w sprzedaży mebli Oferujemy: - interesującą pracę w dynamicznym zespole i nowoczesnej, rozwijającej się firmie - wszechstronny rozwój na wielu płaszczyznach wiedzy i umiejętności - pracę w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie Kontakt: Siedziba Firmy: Jankowy 1A lub pod numere ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Zatrudnię Asystenta W Dziale Zakupów Kraków
Zatrudnię Asystenta W Dziale Zakupów Kraków

Firma produkcyjno-handlowa mieszcząca się na terenie Nowej Huty w Krakowie poszukuje kandydata na stanowisko ASYSTENT W DZIALE ZAKUPÓW Opis stanowiska: - współpraca z dostawcami z całego świata oraz pozyskiwanie nowych - opracowywanie zestawień porównawczych (arkusz kalkulacyjny) - składanie zamówień oraz nadzór nad ich terminową realizacją - negocjowanie warunków handlowych - prowadzenie dokumentacji zakupowej - koordynowanie transportu towarów oraz odpraw celnych - współpraca z innymi działami (produkcja, marketing, eksport) Od kandydata oczekujemy: - biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie, - wyższego wykształcenia, - zaangażowania oraz umiejętności organizowania własnej pracy, - wysokich zdolności komunikacyjnych, - znajomości aplikacji biurowych (szczególnie w zakresie arkuszy kalkulacyjnych) - biegłego posługiwania się komputerem. Dodatkowym atutem będą: - wykształcenie kierunkowe (handel międzynarodowy, logistyka, transport, ekonomia), - ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Kosztorysant Toruń
Kosztorysant Toruń

Firma PUH LEM-BUD Sp. z o.o. jest spółką deweloperską działającą na toruńskim rynku nieruchomości od 2007 roku. Specjalizujemy się w budownictwie wielorodzinnym. Zrealizowaliśmy kilkanaście projektów w Toruniu. Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, dlatego do naszego zespołu poszukujemy: KOSZTORYSANTA Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: - Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza składanych ofert - Przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów w zakresie robót budowlanych - Analiza dokumentacji technicznej - Poszukiwanie i wybór dostawców oraz podwykonawców, negocjacje cen - Przygotowywanie zestawień do zamówień materiałowych - Nadzorowanie procesu wydawania decyzji administracyjnych i warunków technicznych Od kandydatów oczekujemy: - Wykształcenia wyższego technicznego - Umiejętności obsługi programów AutoCAD, RODOS oraz pakietu MS Office - Umiejętności kosztorysowania - Umiejętności czytania i analizowania dokumentacji technicznej - Umiejętności ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Kierowca -handlowiec Suchy Las
Kierowca -handlowiec Suchy Las

Kierowca -handlowiec Teren Poznań - okolice Branża medyczna Od 1 stycznia 1/2 etatu Termin od 1 marca 2018 roku Pełen etat

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Asystent Biura - Warszawa Warszawa
Asystent Biura - Warszawa Warszawa

Kim jesteśmy? Jesteśmy firmą kurierską, której wizytówką jest wyjątkowa usługa niedostępna u innych – Paczkomaty. Stawiamy na nowoczesność i rozwiązania zapewniające jak największy komfort naszym klientom. Odkąd InPost S.A jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy inwestycyjnych na świecie jesteśmy nastawieni na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój i realizację nowych wyzwań ulepszających nasze usługi. A dzięki wsparciu inwestora mamy prostą drogę do sukcesu. Jeśli szukasz: - stabilnego zatrudnienia - ciekawej pracy - miłej atmosfery DOŁĄCZ DO NAS! Obecnie poszukujemy osób do współpracy w oddziale w Warszawie na stanowisku: Asystent Biura Co oferujemy: umowę zlecenia na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie regularnie wypłacane wynagrodzenie wszystkie szkolenia jakie są Ci potrzebne możliwości rozwoju w ramach firmy koleżeńską atmosferę ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Zatrudnimy Osobę Na Stanowisko Pracy - Pracownik Biurowy Kobyla Góra
Zatrudnimy Osobę Na Stanowisko Pracy - Pracownik Biurowy Kobyla Góra

Producent mebli tapicerowanych z ugruntowaną pozycją na rynku międzynarodowym, zatrudni osobę na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY Od kandydata oczekujemy: - bardzo dobrej znajomości obsługi programu Microsoft Office, Rewizor - minimum 3 letniego udokumentowanego doświadczenia w pracy biurowej - dokładności i skrupulatności przy wprowadzaniu danych, - komunikatywności, samodzielności oraz podzielności uwagi, - bardzo dobrej organizacji pracy, Oferujemy: - wynagrodzenie odpowiednie do doświadczenia i posiadanych umiejętności - pracę w dynamicznym, nastawionym na cel zespole - pracę z inspirującymi przełożonymi

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Specjalista Ds. Administracyjnych Wąbrzeźno
Specjalista Ds. Administracyjnych Wąbrzeźno

Ampol Merol sp. z o.o. to renomowany dystrybutor środków do produkcji rolnej. W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko : Specjalista ds. administracji./ miejsce pracy: Wąbrzeźno/ Oczekujemy: - wykształcenia wyższego lub w trakcie / administracja, prawo, finanse, rachunkowość/ - zaangażowania, sumienności i samodzielności - dobrej organizacji pracy własnej - przyjaznego i pozytywnego nastawienia - kreatywności w działaniu - znajomości pakietu MS Office - doświadczenia na podobnym stanowisku Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe - pakiet pozapłacowych benefitów . ubezpieczenie grupowe, karty multisport i inne/ - pracę w młodym nastawionym na rozwój zespole

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Pracownik Biurowy Kutno
Pracownik Biurowy Kutno

Zatrudnię pracownika biurowego (realizacja zamówień, wystawianie faktur itp.). Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub osobisty- ul. M. Konopnickiej 56.

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Zatrudnię Osobę Do Działu Zamówień Bielsko-Biała
Zatrudnię Osobę Do Działu Zamówień Bielsko-Biała

Sklep ogólnospożywczy w Bielsku-Białej poszukuje kandydatów do działu zamówień. Oferujemy: -pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku -zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o prace -atrakcyjne wynagrodzenie -pracę w energicznym zespole -stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju. Wymagana znajomość branży spożywczej. Praca w Bielsku-Białej, dogodny dojazd komunikacją miejską, praca dwuzmianowa. Aplikacje prosimy składać poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 607 - - lub drogą elektroniczną.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Staż / W Perspektywie Umowa O Pracę - Praca Biurowa Gniezno
Staż / W Perspektywie Umowa O Pracę - Praca Biurowa Gniezno

W perspektywie umowy o pracę, poszukujemy do odbycia płatnego stażu osoby na stanowisko - pomoc administracyjna Oczekujemy: - umiejętności obsługi programów biurowych (przy czym facebook nie jest programem biurowym ;-) - zaangażowania - łatwości prowadzenia rozmów telefonicznych - mile widziane czynne prawo jazdy kat. B Zadania, które przed Tobą czekają: - bieżąca obsługa administracyjna - oferowanie mailowe - oferowanie telefoniczne Oferujemy: - zatrudnienie po odbyciu stażu - partnerską atmosferę - dobrą kawę Wystarczy CV.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Asystent / Specjalista Ds. Baz Danych Ożarów Mazowiecki
Asystent / Specjalista Ds. Baz Danych Ożarów Mazowiecki

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy technicznej poszukujemy Asystenta/ Specjalisty ds. Baz Danych Zakres obowiązków: •Opieka nad bazą danych klientów w systemie SAP ERP i SAP CRM. •Zapewnienie najwyższej jakości bazy danych. •Wdrażanie regulacji koncernowych. •Wsparcie użytkowników. •Współpraca z działem marketingu w zakresie akcji mailingowych. Oczekiwania: •Wykształcenia średniego lub wyższego. •Umiejętności pracy z dużymi bazami danych i ich analizy. •Dobrej znajomości programu MS Excel. •Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami wspierającymi sprzedaż i kontakt z klientem (SAP, CRM). •Umiejętności dobrej organizacji pracy, dokładności i systematyczności. •Umiejętności analitycznego myślenia i samodzielności. ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Pracownik Działu Administracyjno- Technicznego Katowice
Pracownik Działu Administracyjno- Technicznego Katowice

Opis stanowiska: •Planowanie wyposażenie stanowisk pracy; •Współpraca z komórkami zaopatrzenia i zbytu w zakresie zakupu materiałów biurowych i wyposażenia biurowego; •Weryfikacja dokumentów; •Zarządzanie flotą samochodową - monitorowanie kwestii ubezpieczeń, przeglądów, kontrola użytkowników; •Negocjowanie polis ubezpieczeniowych i monitorowanie terminów ich zakończenia; •Nadzór nad utrzymaniem technicznym i eksploatacją środków trwałych będących na wyposażeniu spółki, powierzchni biurowych i magazynowych, infrastruktury; •Wspomaganie działu technicznego spółki; •Współpraca z pozostałymi działami firmy; •Przygotowanie raportów i zestawień w wyznaczonym zakresie. Wymagania: •mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; •min. średnie wykształcenie; •dobra znajomość pakietu MS Office; •prawo jazdy kat. B; •umiejętność obsługi podstawowego sprzętu biurowego; •sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność; •umiejętność organizacji czasu pracy, ustalanie prio ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Koordynator - Odczyty Liczników Elbląg
Koordynator - Odczyty Liczników Elbląg

Szczegółowy zakres obowiązków: * planowanie i wydawanie prac dla inkasentów * nadzór nad planowaną realizacją wydanych zleceń * raportowanie i rozliczanie prac pracowników * raportowanie kluczowych wskaźników efektywności * zarządzanie kilkuosobowym zespołem podległych inkasentów Od kandydatów oczekujemy: * wykształcenie min. średnie * umiejętności zarządzania zespołem pracowników * zdolności analitycznych, umiejętności planowania i organizacji pracy * bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, zwłaszcza komunikacji * zaawansowanej znajomości arkusza kalkulacyjnego * doświadczenie w pracy z układami pomiarowo-rozliczeniowymi lub telemetrycznymi będzie dodatkowym atutem Oferujemy: * możliwość rozwoju oraz zdobywania nowej wiedzy w dynamicznie rozwijającej się firmie * możliwość inicjowania interesujących projektów oraz budowania wartości firmy * możliwość pracy w profesjonalnym i odnoszącym sukcesy zespole

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Pracownik Biurowy Działdowo
Pracownik Biurowy Działdowo

Agencja pracy Megastaff sp. z o.o.poszukuję do swojego biura w Działdowie pracownika działu rekrutacji. Obowiązki: prowadzenie procesu rekrutacji na wszystkie stanowiska w organizacji. Skuteczne poszukiwanie kandydatów Wybór najbardziej skutecznych środków przyciągania kandydatów Przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę Organizowanie i prowadzenie rozmów z kandydatami Rekomendowanie najlepszego kandydata na daną dane stanowisko Raportowanie przełożonemu podjętych działań. Wymagania:Znajomość języka: polski, angielski Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zdolność do pracy jednocześnie na licznych projektach w warunkach szybkiego tempa Orientację celów, zaangażowanie i energię Prawo jazdy Dobra znajomość Ms Office w szczególności Excel. Wywiązywanie się z powierzonych zadań Samodzielność Oferujemy:Umowę o pracę Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności. Dziękuję za wszystkie aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Praca Biurowa - Asystent/-ka Biura Piła
Praca Biurowa - Asystent/-ka Biura Piła

Polska firma produkcyjna działająca na terenie Piły zatrudni pracownika biurowego na stanowisko: Asystent/-ka biura Produkcji Zakres obowiązków: - ewidencja dokumentów produkcyjnych - nadzór nad zamówieniami i wysyłkami - obsługa klientów zagranicznych Wymagania: - zaangażowanie, dyspozycyjność - znajomość języka angielskiego min średnio-zaawansowana W zamian oferujemy Ci pracę w biurze, z wszystkimi narzędziami niezbędnymi do realizacji powierzonych zadań, stabilne warunki zatrudnienia, wsparcie młodego zespołu oraz bogate zaplecze socjalne.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Praca W Urzędzie Dla Osób Niepełnosprawnych Warszawa
Praca W Urzędzie Dla Osób Niepełnosprawnych Warszawa

Opis oferty pracy: Warszawska Agencja Zatrudnienia Osób z Niepełnosprawnościami „WAZON”, we współpracy z Urzędem m. st. Warszawy, prowadzi nabór do projektu „Praca dla Nas”, skierowanego do osób z orzeczoną niepełnosprawnością. Celem projektu jest zatrudnienie osób z orzeczoną niepełnosprawnością w strukturach Urzędu m. st. Warszawy. Jeżeli: - posiadasz ważne orzeczenie o niepełnosprawności (lub równoważne*), - jesteś mieszkańcem m. st Warszawy, - jesteś osobą pełnoletnią, - jesteś osobą niekaraną, - posiadasz wykształcenie wyższe, - aktualnie pozostajesz bez zatrudnienia, - jesteś zainteresowany pracą w urzędzie m. st. Warszawy. Zgłoś się do projektu! Co możesz zyskać: - wsparcie w procesie rekrutacji oraz zatrudnienia, - wsparcie trenera pracy, psychologa oraz doradcy zawodowego, - możliwość rozwoju kompetencji, - zatrudnienie w strukturach m.st. Warszawy. *Orzeczenia równoważne stanowią: - orzeczenia ZUS (orzecznictwo do celów rentowych tj.: orzeczenia o n ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Praca W Biurze Nieruchomości Biała Podlaska
Praca W Biurze Nieruchomości Biała Podlaska

Poszukuję osoby do pracy w biurze nieruchomości. Wymagania: - wyższe wykształcenie (mile widziane techniczne, ekonomiczne lub prawnicze), - komunikatywność, - wysoka kultura osobista, - zaangażowanie i chęć nauki, - prawo jazdy kat. B. Wymagania pożądane: - doświadczenie w branży nieruchomości. W zamian oferujemy: - ciekawą pracę, - możliwość rozwoju, - stabilność zatrudnienia, - miłą atmosferę. CV proszę przesłać na adres email do 30 listopada 2017 Praca od 1 lutego 2017

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Spedytor Międzynarodowy Warszawa
Spedytor Międzynarodowy Warszawa

No Limit Sp. z o.o. jest operatorem transportowo-logistycznym działającym w Europie od 1990r. Pozycja lidera na rynku Polskim i zagranicznym wpłynęła na dynamiczny rozwój firmy a naszym pracownikom umożliwia zdobywanie nowych doświadczeń oraz pracę w kreatywnym zespole. W dziale Drobnicy Zagranicznej osoba zatrudniona na stanowisku Spedytora Międzynarodowego będzie realizowała zadania: • Realizacja obrotów oraz marży ze sprzedaży usług przewozowych na poziomie nie mniejszym niż określony w planie; • Kompleksowej organizacji transportów międzynarodowych, wraz z ich realizacją i nadzorem; • Utrzymanie dobrych relacji z Klientami oraz Przewoźnikami; • Pracę przy głównych projektach krajowych i międzynarodowych; • Tworzenie ofert cenowych oraz aktywne poszukiwanie potencjalnych ich odbiorców; • Dobór i rozliczanie podwykonawców oraz negocjowanie stawek; • Nadzór nad wskaźnikami jakościowymi realizowanych usług; • Aktywny udział w rozwiązywaniu reklamacji; • Gotowość do międzyn ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-22

Praca Na Stanowisku Kasjer W Jednostce Budżetowej Grudziądz
Praca Na Stanowisku Kasjer W Jednostce Budżetowej Grudziądz

Krajowa Instytucja Płatnicza działająca pod nadzorem KNF poszukuje pracownika na stanowisko: KASJER / DYSPONENT forma zatrudnienia: umowa o pracę (cały etat), praca w kasach jednostek budżetowych wymagania: - doświadczenie w pracy z pieniędzmi; - wymagane min dwu letnie doświadczenie na stanowisku kasjera bankowego - odporność na stres; - odpowiedzialność; - wysoka kultura osobista. - prawo jazdy kat. B (własny samochód) Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 Aktualne CV proszę wysyłać za pomocą portalu . Prosimy o dołączenie klauzuli: “Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji. Zastrzegamy prawo do kontaktu z wybranymi osobami

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Praca Na Stanowisku Kasjer W Jednostce Budżetowej Inowrocław
Praca Na Stanowisku Kasjer W Jednostce Budżetowej Inowrocław

Krajowa Instytucja Płatnicza działająca pod nadzorem KNF poszukuje pracownika na stanowisko: KASJER / DYSPONENT forma zatrudnienia: umowa o pracę (cały etat), praca w kasach jednostek budżetowych wymagania: - doświadczenie w pracy z pieniędzmi; - wymagane min dwu letnie doświadczenie na stanowisku kasjera bankowego - odporność na stres; - odpowiedzialność; - wysoka kultura osobista. - prawo jazdy kat. B (własny samochód) Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 Aktualne CV proszę wysyłać za pomocą portalu . Prosimy o dołączenie klauzuli: “Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji. Zastrzegamy prawo do kontaktu z wybranymi osobami

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Pracownik Administracji Biurowej - Aplikuj! Lublin
Pracownik Administracji Biurowej - Aplikuj! Lublin

Spółka GMH poszukuje osoby na stanowisko: Administracyjne, które wspiera procesy w naszej firmie. Oddział: Lublin Godziny pracy 8:00 - 16:00 - Pełny etat Wymagana pełna dyspozycyjność w tych godzinach. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe, Wiek 19-25 (mile widziane studentki zaoczne) Znajomość internetu, umiejętność wyszukiwania informacji Komunikatywność, Samoorganizacja, Znajomość pakietów biurowych : Microsoft Office, itp. Dokładność Możliwość podjęcia pracy od zaraz Mila aparycja Obowiązki: Kontrola poprawności wypełnionych umów Wpisywanie umów do systemu Pomoc w procesie rekrutacji handlowców Przygotowywanie umów dla handlowców Oferujemy: Bardzo ciekawą i rozwojową pracę, Wynagrodzenie podstawowe plus premie Szkolenia, od podstaw Niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy Dodatkowe benefity: Multisport, Lux-Med Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem po przez portal :)

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Firma Guardena Zatrudni Panie Do Pracy Biurowej Poznań
Firma Guardena Zatrudni Panie Do Pracy Biurowej Poznań

Firma GUARDENA, zajmująca się produkcją oraz sprzedażą ogrodzeń panelowych, zatrudni Panie do pracy w biurze sprzedaży. Wymagania: 1.Stanowisko obsługi klienta region Skandynawia -j.norweski na poziomie minimum C1 -obsługa pakietów office -wykształcenie wyższe 2.Stanowisko obsługi klienta region Wielka Brytania ,Irlandia -j.Angielski na poziomie minimum C1 -obsługa pakietów office -wykształcenie wyższe 3.Stanowisko obsługi klienta region Niemcy,Austria -j.niemiecki na poziomie minimum C1 -obsługa pakietów office -wykształcenie wyższe 4.Stanowisko obsługi klienta region Czechy,Słowacja,Polska -j.Czeski na poziomie minimum C1 -obsługa pakietów office -obsługa programu faktura(szkolenie) -wykształcenie wyższe 5.Stanowisko osoby odpowiedzialnej za reklamę i widoczność w sieci. -obsługa klienta -j.angielski na poziomie minimum C1 -obsługa pakietów office -obsługa google adwords -obsługa Allegro ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Pracownik Biurowy. Nowe Miasto Lubawskie
Pracownik Biurowy. Nowe Miasto Lubawskie

Firma Uslugowo Transportowa poszukuje pracownika biurowego (pania ) ze znajomoscia jezyka angielskiego. Jezeli jestes osoba skrupulatna , dynamiczna i latwo nawiazujesz kontakty , radzisz sobie dobrze zobsluga komputera , to praca dla Ciebie. Opis stanowiska : Dyspozycyjnosc. Odpowiedzialnosc . Sumiennosc i punktualnosc . Latwosc w nawiazywaniu kontaktow . Znajomosc pakietu Microsoft Office. Znajomosc sprzetu komputerowego . Dobra organizacja wlasnej pracy. Mile widziana znajomosc jezykow obcych. Oferuje : Umowe o prace . Ciekawa i pelna wyzwan prace. Osoby zainteresowane prosze o kontakt mailowy lub telefoniczny . OD ZARAZ.

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Sekretarka W Biurze Zarządu / Recepcjonistka Poznań
Sekretarka W Biurze Zarządu / Recepcjonistka Poznań

Do naszej poznańskiej Centrali w Andersii poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: Sekretarka Zarządu / recepcjonistka Sunrise System istnieje na rynku od 2003 roku i należy do czołówki najszybciej rozwijających się firm w naszej części Europy (wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe). Spółka jest częścią międzynarodowej grupy Bauer Media, do której w Polsce obok Sunrise System należą takie marki jak RMF FM i grupa Interia oraz liczne tytuły prasowe, np.: Twój Styl, TeleTydzień, CD Action. Naszym pracownikom proponujemy zarówno dynamiczny i kreatywny rozwój, jak również bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia. Oferujemy: - pracę w młodym i kreatywnym zespole, - miłą atmosferę i komfortowe warunki pracy, - stabilną pracę - zatrudnienie w ramach umowy o pracę, stałe godziny pracy, - stabilne wynagrodzenie: - podstawę wynagrodzenia - system premiowy - możliwość rozwoju, - benefity: kartę Multisport i specjalistyczny pakiet medyczny, - ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Spedytor Z Doświadczeniem Oraz Bez, Do Przyuczenie W Zawodzie Toruń
Spedytor Z Doświadczeniem Oraz Bez, Do Przyuczenie W Zawodzie Toruń

Firma transportowo-spedycyjna poszukuje pracowników na stanowisko: SAMODZIELNY SPEDYTOR, oraz osób do przyuczenie w zawodzie spedytora. Praca na tym stanowisku polega na przygotowywaniu pod wybranych przewoźników oferty transportowej a następnie proponowaniu jej drogą telefoniczną oraz elektroniczną. Obowiązki: • Przygotowywanie ofert transportowych korzystając z giełdy transportowej (Trans, TimoCom, Teleroute) oraz naszych lub własnych kontaktów • Telefoniczne przedstawienie ofert • Negocjowanie oferty oraz ewentualne dopasowanie jej pod oczekiwania klienta • Nadzór nad realizacją zleceń oraz dbanie o ich prawidłowy przebieg Wymagania: • Praca stacjonarna w biurze w Włocławku, Toruniu, Rypinie - łatwość nawiązywaniu kontaktów, dyspozycyjność • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym Korzyści: • Podstawa • Wysoka prowizja (% od wartości zrealizowanego transportu) • Jedne z większych zarobków w b ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Praca Biurowa Warszawa
Praca Biurowa Warszawa

Multiagencja ubezpieczeniowa zatrudni na stanowisko pracownik biurowy. Zakres obowiązków: - obsługa klienta - rozliczanie dokumentów - obsługa urządzeń biurowych Wymagania: - wykształcenie min. średnie - niekaralność - wysoka kultura osobista - zaangażowanie i chęć do nauki Zapewniamy: - szkolenie i pomoc - przyjazną atmosferę w pracy - możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres mailowy podany do kontaktu z dopiskiem PRACA w tytule oraz klauzulą dot. przetwarzania danych osobowych.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Pracownik Biurowy Dąbrowa Górnicza
Pracownik Biurowy Dąbrowa Górnicza

Firma W Kręgu Wina Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej przy ul. Roździeńskiego 11H poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik biurowy Opis stanowiska: - przyjmowanie i wydawanie towaru - inwentaryzacja - liczenie, utrzymywanie porządku na magazynie - przygotowywanie wysyłek i pakowanie paczek - wystawianie faktur vat, paragonów - nadawanie przesyłek - obsługa zamówień internetowych Oferujemy: - niezbędne narzędzia do pracy - pracę w miłym, przyjaznym zespole - podnoszenie własnych kwalifikacji - umowę o pracę na pełny etat - pracę od zaraz w Dąbrowie Górniczej w godz. 8:00-16:00 (od poniedziałku do piątku) W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Dziękujemy za przesłane aplikacje, informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami. ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Klasyfikator Złomu Stalowego I Kolorowego Głogów
Klasyfikator Złomu Stalowego I Kolorowego Głogów

Grupa TOM to ponad 250 pracowników zatrudnionych w ramach 5 spółek, które specjalizują się we wszelkich wariantach nowoczesnego recyklingu na wszystkich jego etapach, produkcji zbrojeń budowlanych oraz przede wszystkim w wyspecjalizowanym handlu surowcami wtórnymi na rynku krajowym i międzynarodowym.Dzięki najwyższym umiejętnościom i doświadczeniu naszego zespołu przez przeszło 25 lat działalności udało nam się wypracować pozycję lidera w naszej branży. W związku z nieustannym rozwojem i poszukiwaniem nowych rynków poszerzamy nasz zespół. Dołącz do nas! Klasyfikator Złomu Stalowego i Kolorowego • przyjęcie jakościowe złomu stalowego i kolorowego • obsługa klientów, • nadzór nad załadunkami, • dbanie o organizację placu • wykształcenie średnie (mile widziane techniczne), • umiejętność obsługi komputera, • mile widziane: uprawnienia na wózek widłowy. • Pracę na pełen etat, • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Komfortowe warunki pracy i przyjazną amtosferę,

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Biuro Handlowe Azario Zatrudni Pracownika Ds. Obsługi Klienta Łódź
Biuro Handlowe Azario Zatrudni Pracownika Ds. Obsługi Klienta Łódź

Biuro handlowe Azario poszukuje pracownika ds. obsługi klienta. Wymagany biegły język angielski - kontakt z dostawcami z zagranicy, prawo jazdy kat B oraz znajomość Word, Excel, Power Point. Zajmujemy się kupnem i sprzedażą artykułów wyposażenia łazienek.

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Spedytor/Dyspozytor Bytom
Spedytor/Dyspozytor Bytom

OPIS STANOWISKA: • Aktywne poszukiwanie klientów krajowych i zagranicznych • Planowanie, organizowanie i realizacja przewozów, ustalanie warunków transportu • Nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie istniejących relacji handlowych • Przygotowywanie ofert, negocjacje z Klientami • Kontrola nad obowiązującą dokumentacją i raportowanie pozwalające na łatwą współpracę w zespole • Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz przyjazną atmosferę wewnątrz zespołu WYMAGANIA: • Dobra znajomość języka niemieckiego lub Francuskiego lub angielskiego • Komunikatywność, operatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki • Dobra organizacja pracy własnej • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji • Samodzielność • Umiejętność pracy pod presją czasu • Praktyczna znajomość MS Office, - obsługa giełd transportowych - wymagane doświadczenie min 1 rok

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Praca W Biurze Warszawa Bemowo Lub Łomianki Łomianki
Praca W Biurze Warszawa Bemowo Lub Łomianki Łomianki

Prężna firma z 15 letnim doświadczeniem, posredniczaca w handu międzynarodowym w branzy meblowej, poszukuje osoby do pracy w biurze. Wymagania: - znajomość jezyka angielskiego (pismo) oraz obsługi urządzeń biurowych; - znajomość obsługi programów Microsoft Office - umiejętność organizacji pracy - komunikatywność; szczegolnie z partnerami biurowymi z zagranicy - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży meblowej Obowiązki: - odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura; - redagowanie pism i korespondencja z partnerami w Polsce i za granica - wyszukiwanie informacji i sporządzanie zestawień Oferujemy: - długotrwałą współpracę - atrakcyjne wynagrodzenie - stałe godziny pracy 9-17 lub 8.30-16.30

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Asysten/ka W Dziale Personalnym - Piorunów K. Błonia Sochaczew
Asysten/ka W Dziale Personalnym - Piorunów K. Błonia Sochaczew

APT JAGA Temp Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osobę do pracy na stanowisku: Asysten/ka w dziale personalnym Miejsce pracy: Piorunów k. Błonia Obowiązki: - kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z kandydatami poszukującymi pracy; - wstawianie i redagowanie ogłoszeń oraz inne działania związane z pozyskiwaniem kandydatów; - rekrutacja pracowników niższego szczebla; - inne prace administracyjne. Wymagania: - zaangażowanie i wysoka motywacja; - mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; - komunikatywność, otwartość; - dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16:30; - wynagrodzenie miesięczne w wysokości 2800zł brutto; - możliwość nawiązania stałej współpracy z Firmą. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Praca Na Stanowisku Specjalista Ds. Szkoleń I Rekrutacji Sędziszów Małopolski
Praca Na Stanowisku Specjalista Ds. Szkoleń I Rekrutacji Sędziszów Małopolski

Oferujemy pracę na stanowisku Specjalista ds. szkoleń i rekrutacji. Obowiązki: -realizacja wyznaczonych celów -prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów -poszukiwanie możliwości zwiększania sprzedaży -doradztwo w zakresie oferowanych szkoleń Wymagania: -komunikatywność i wysoka kultura osobista -umiejętność budowania relacji z klientami -doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów -zaangażowanie i nastawienie na sukces -bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office Oferujemy: -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji -pracę w zgranym zespole Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Centrum Rozwoju Społeczno-Ekonomicznego

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Specjalista Ds. Administracji Z Językiem Niemieckim Szczecin
Specjalista Ds. Administracji Z Językiem Niemieckim Szczecin

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej firmy z branży finansowej w Szczecinie poszukujemy kandydata gotowego do pracy na stanowisko: Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim Miejsce pracy: Szczecin Zakres obowiązków: •Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi, •Monitorowanie poprawności dokumentów, •Wprowadzanie danych do systemu, •Aktywna współpraca z innymi działami firmy, •Dbanie o wizerunek firmy, •Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy nie jest wymagane. Wymagania: •Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min. B1), •Chęć rozwoju w branży administracyjno – finansowej, •Dokładność i umiejętność analitycznego myślenia, •Dobra znajomość obsługi komputera, •Komunikatywność i otwartość. Oferujemy: •Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, •Szkolenie przed przystąpieniem do pracy, •Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy, •Bogaty pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną. • ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Asystent Spedytora / Pracownik Biurowy Zielona Góra
Asystent Spedytora / Pracownik Biurowy Zielona Góra

Prężnie rozwijająca się firma transportowo-spedycyjna zatrudni asystenta spedytora. Obowiązki: - przyjmowanie i wypisywanie zleceń transportowych, - realizacja zleceń transportowych, - prowadzenie dokumentacji transportowej. Praca na terenie Zielonej Góry. Wymagany język angielski bądź niemiecki - Dyspozycyjności i komunikatywności - Umiejętność organizacji czasu pracy Oferujemy: - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży logistycznej oraz szybkiego awansu - Pracę w oparciu o umowę o pracę - Indywidualnie ustalane wynagrodzenie Aplikację proszę kierować na podany adres e-mail. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.).

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Praca Biurowa! Studenci! Bez Doświadczenia! Poznań
Praca Biurowa! Studenci! Bez Doświadczenia! Poznań

Zatrudnię do pracy w biurze od zaraz. Praca przy komputerze w centrum Poznania. Do obowiązków osoby z która podpiszemy umowę należeć będzie wyłącznie odpisywanie na korespondencje. Nie wymagamy doświadczenia. Wymagania: * wiek 18-30 lat * punktualność * umiejetność pracy na samodzielnym stanowisku Oferujemy: * wysokie zarobki * darmowy pakiet szkoleń * elastyczny grafik * prace w nowoczesnym biurze * prace w młodym zespole Prosimy o wysyłanie CV ze zdjęciem i numerem telefonu.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Asystent / Pracownik Biurowy Lublin Lublin
Asystent / Pracownik Biurowy Lublin Lublin

Parkmar Inkaso to polska grupa kapitałowa z ponad 10-letnim doświadczeniem, będąca jednym z liderów w branży finansowej posiadająca placówki na terenie całego kraju. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do pracy kandydatów na stanowisko: Asystent/ pracownik biurowy w Lublinie Oczekujemy: • pełnej dyspozycyjności • asertywności • odporności na stres • komunikatywności • wysokiej kultury osobistej • łatwości w nawiązywaniu kontaktów • znajomości pakietu Microsoft Office (Word, Excel) Oferujemy: • stałe wynagrodzenie (bez systemu prowizyjnego) • interesującą pracę w stabilnej firmie • umowę o pracę • kompleksowe szkolenia • wsparcie ze strony doświadczonych pracowników Aplikacje wraz z aktualnym zdjęciem prosimy nadsyłać za pomocą platformy . W wysyłanych dokumentach prosimy zawrzeć klauzulę: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29/08/1997r. o ochronie ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Sachbearbeiter Auftragsabwicklung (m/w) Śrem
Sachbearbeiter Auftragsabwicklung (m/w) Śrem

Die Firma Kleiber, der Hersteller von Objektmöbel mit Firmensitz in Śrem/Polen sucht eine/n Sachbearbeiter Auftragsabwicklung (m/w). Ihre Aufgaben: - Vertriebsunterstützung Innendienst - Erstellen von Angeboten und Auftragsbestätigungen - Planung und Erstellung von Fertigungsaufträgen - Terminüberwachung in der Fertigung - Anlegen von Auftragsdokumenten - Zusammenstellen der Auftragsdokumentation - Erstellen der Lieferscheine und Versandpapiere - Fakturierung - Reklamationsbearbeitung - Übernahme allgemeiner administrativer Aufgaben Ihr Profil: - Hochschulbildung - Berufserfahrung in der Auftragsabwicklung - Fundierte MS-Office-Kenntnisse - Gute Deutschkenntnisse - Kunden- und Serviceorientierung Unser Angebot: - Vielseitiges Aufgabengebiet - Umfangreiche Einarbeitung - Arbeiten in einem sympathischen und engagierten Team

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Pracownik Biura - Stabilne Zatrudnienie Żabia Wola
Pracownik Biura - Stabilne Zatrudnienie Żabia Wola

Firma Greenyard Logistics Poland z siedzibą w Żabiej Woli przy trasie Warszawa-Katowice, poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik biura Miejsce pracy: Żabia Wola Oferujemy: * pracę w oparciu o umowę zlecenie/ umowę o pracę * wsparcie we wdrożeniu do pracy, zaznajomienie z programami magazynowymi * pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku * system benefitów Zakres obowiązków: * obsługa dokumentacji przewozowej * wpisywanie danych do programów transportowych * tworzenie dokumentów, weryfikacja oraz archiwizacja Wymagania: * wykształcenie min. średnie * umiejętność obsługi komputera * chęć do pracy w systemie zmianowym * możliwość samodzielnego dojazdu do miejsca pracy-Żabia Wola Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji przez formularz dostępny na stronie. Do aplikacji prosimy załączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. O Ochronie Danych Osobowych, ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Praca Dla Recepcjonistki Pyskowice
Praca Dla Recepcjonistki Pyskowice

PRACA RECEPCJONISTKA Miejsce: Pyskowice Zadania: •dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji •obsługa Klientów i Gości odwiedzających firmę, obsługa spotkań •obsługa centrali telefonicznej, łączenie rozmów •obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej •współpraca ze wszystkimi działami •bieżące prace administracyjne •obsługa urządzeń biurowych Wymagania: •mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •znajomość języka angielskiego na poziomie komuniktaywnym •dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań •zaangażowanie w powierzone obowiązki •rzetelność, sumienność, odpowiedzialność Oferujemy: •zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa na czas określony •praca w godzinach 8 – 16 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Poszukujemy Specjalisty Ds. Zakupów Libiąż
Poszukujemy Specjalisty Ds. Zakupów Libiąż

Główne zadania dla stanowiska: 1.Realizacja planów zakupowych na bieżące potrzeby firmy. 2.Bezpośrednia współpraca z dostawcami, negocjowanie warunków handlowych. 3.Poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw. 4.Monitorowanie stanów magazynowych i dbałość o zapewnienie określonego poziomu bezpieczeństwa danego zapasu. 5.Przygotowywanie dokumentów, zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami. 6.Realizacja celów budżetowych na stanowisku. Od kandydatów oczekujemy: 1.Wykształcenia wyższego i doświadczenia w pracy w dziale zakupów, w firmie produkcyjnej. Doświadczenie w firmie z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych będzie dodatkowym atutem. 2.Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. 3.Wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzenia negocjacji i zwierania transakcji handlowych. 4.Wiedzy z zakresu obrotu materiałowego. 5.Doświadczenia w tworzeniu i zawieraniu umów handlowych o dostawy. 6.Łatwości w nawiązywaniu kontaktów. 7.Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności w ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Administrator Danych Z J. Niemieckim Warszawa
Administrator Danych Z J. Niemieckim Warszawa

Dla naszego klienta, światowego lidera z branży płatności bezgotówkowych, firmy z kapitałem szwajcarskim, poszukuję osoby na stanowisko: Administrator danych - język niemiecki Zakres obowiązków: - wprowadzanie i administrowanie danymi klientów w wewnętrznych bazach danych - przestrzeganie integralności danych i zasad bezpieczeństwa - czynności administracyjne - współpraca z działem sprzedaży Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego - poziom min. B2 - zdolności organizacyjne - dokładność i skrupulatność - umiejętność pracy zespołowej Oferujemy: - zatrudnienie na pełen etat - umowa o pracę - praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 - atrakcyjna lokalizacja - tuż przy stacji metra - szeroki pakiet benefitów - karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa, ścieżka kariery i rozwoju pracownika Prosimy o zamieszczanie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Pracownik W Dziale Przygotowania Produkcji Oborniki
Pracownik W Dziale Przygotowania Produkcji Oborniki

Firma Bracia Nowaccy Producent stolarki drewnianej zatrudni Panią lub Pana na stanowisko w dziale przygotowania produkcji. Do obowiązków należeć będą: - Przygotowanie zleceń produkcyjnych - Kontrola procesu produkcji - wysyłanie zamówień - kontakt z klientem - kontakt z dostawcami Wymagania: - Obsługa komputera - word, excel - Prawo jazdy kat. B - wykształcenie średnie Praca w systemie jednozmianowym.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

SPECJALISTA Poszukiwany! Nowy Tomyśl
SPECJALISTA Poszukiwany! Nowy Tomyśl

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista Miejsce pracy: Nowy Tomyśl Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: •udzielanie informacji na temat Funduszy Europejskich, w formie bezpośredniej, telefonicznej, elektronicznej, •organizację i prowadzenie spotkań informacyjnych, szkoleń, inicjatyw informacyjno – promocyjnych, w tym również poza siedzibą Punktu, •samokształcenie w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań, Od kandydatów oczekujemy: •zorientowania na klienta, •wysokich umiejętności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej, •współpracy zespołowej, •wiedzy o Funduszach Europejskich na lata 2014 - 2020 w ramach regionalnych oraz krajowych Programów Operacyjnych (mile widziane), •doświadczenia zawodowego w udzielaniu informacji o Funduszach Europejskich lub realizowaniu projektów finansowanych z Funduszy Europejskich (mile widziane), •wykształcenia wyższego, •czynnego ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Recepcjonistka W Przychodni Lekarskiej Olsztyn
Recepcjonistka W Przychodni Lekarskiej Olsztyn

Zatrudnimy od 02.01.2018 osobę na stanowisko recepcjonistka do prestiżowej przychodni lekarskiej quot;ENDOCLINICquot; w centrum Olsztyna. OBOWIĄZKI: - rejestracja pacjentów, prowadzenie terminarza - obsługa medycznego systemu komputerowego - udzielanie informacji i kontakt z pacjentami - prace administracyjne i porządkowe. WYMAGANIA: - dobra znajomość komputera (Office) - doświadczenie w obsłudze klienta (preferencyjnie w branży medycznej) - wysoka kultura osobista oraz kontaktowość - mile widziane osoby w różnym wieku. Poprosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego. Dokumenty można także złożyć osobiście w przychodni.

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Spedytor W Transporcie Międzynarodowym , MJGserwis Wrocław
Spedytor W Transporcie Międzynarodowym , MJGserwis Wrocław

Jesteśmy firma transportową od wielu lat dobrze prosperującą na rynku. W związku z rozwojem działalności spedycyjnej i utworzeniem nowego oddziału we Wrocławiu poszukujemy osób z DOŚWIADCZENIEM na stanowisko spedytora międzynarodowego. Mamy na celu stworzenie quot; NOWEGO SPEDYCYJNEGO IMPERIUM quot; składającego się z pracowników o ponadprzeciętnych umiejętnościach, zmotywowanych i wynagradzanych odpowiednio do osiąganych wyników. MJGserwis ( Mistrzostwo Jakość Gwarancja) OFERUJEMY: - Umowę o pracę ( lub inne - jesteśmy elastyczni ) - Bardzo dobre wynagrodzenie ( w przypadku osób osiągających ponadprzeciętne wyniki – indywidualna negocjacja warunków, m.in do dyspozycji samochód służbowy) - Samodzielne stanowisko - niezbędne narzędzia pracy (telefon, dostęp do giełd transportowych, etc) - możliwość rozwoju zawodowego - atmosferę wzajemnej współpracy i pomocy - wyłączną obsługę własnych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów - dodatkowe szkolenia mające na celu popr ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Praca Na Recepcji Warszawa
Praca Na Recepcji Warszawa

Firma od wielu lat działająca na Warszawskim rynku w branży obsługa nieruchomości, poszukuje dla swojego klienta kandydatek na stanowisko: Recepcjonistka. Praca w wymiarze 8 godzin dziennie, w dni pracujące, w centrum Warszawy. Kandydatki powinny spełniać następujące warunki: posiadać umiejętność obsługi komputera, prezentowac dużą kulturę osobistą, posługiwać się językiem angielskim na poziomie B 2 i posiadać obywatelstwo polskie. Preferowane osoby o miłej aparycji w wieku do 35 lat. Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV, Listu Motywacyjnego i dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B 2 poprzez formularz.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Sekretarka Radom
Sekretarka Radom

Spółka świadcząca usługi związane z wyposażeniem pracowników firm w odzież do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko: SEKRETARKI miejsce pracy: Radom Zakres obowiązków: - zarządzanie elektronicznym obiegiem korespondencji i dokumentów, - przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, - obsługa kasy gotówkowej, - aktualizacja przepisów prawnych obowiązujących spółkę, - archiwizowanie dokumentacji na nośnikach informatycznych i papierowych, - zakup i rozliczanie artykułów biurowych i spożywczych, - przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby współpracowników, - rozliczanie kierowców i paliwa, - prowadzenie ewidencji odpadów. Od Kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum średniego, - znajomości pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Word, Excel, Power Point), - samodzielności, zaangażowania i odpowiedzialności, - rozwiniętych zdolności organizacyjnych, - umiejętności zarządzania czasem i radzenia sobie ze stresem, - wysokiej kultury osobis ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Administrator Biura Tarnowskie Góry
Administrator Biura Tarnowskie Góry

Zatrudnimy administratora biura w szkole językowej i akademii malucha w Tarnowskich Górach na pół etatu lub cały etat. Wymagania: - umiejętności komunikacyjne - znajomość pakietu Office - umiejętność obsługi urządzeń biurowych - dyspozycyjność w godzinach popołudniowych Mile widziane: - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikacyjnym - własny samochód - dobry kontakt z dziećmi Zapewniamy umowę o pracę i zgrany zespół.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Praca Biurowa, Naramowice, Doświadczenie Niewymagane Poznań
Praca Biurowa, Naramowice, Doświadczenie Niewymagane Poznań

Firma Neptis S.A. twórca systemu Yanosik, z którego korzysta ponad 1,5 mln użytkowników miesięcznie oraz monitoringu pojazdów Flotis zaprasza w swoje szeregi każdą pozytywnie nastawioną do życia osobę, dla której praca to nie „robota”, a nowe wyzwania i satysfakcja. Nie stresuj się tym, że nie masz studiów, a wcześniejsza praca na kasie czy w fast foodzie to zbyt mało żeby do nas aplikować. Nie przejmuj się tym, że przed przyjściem do nas nie rozróżniasz marek samochodów… Liczy się Twoje nastawienie do pracy i osobowość. Stawiamy na dobrych, uczciwych i zaangażowanych ludzi. Nasza firma to nie Call Center sprzedające nikomu niepotrzebne produkty. Stawiamy na uczciwość i profesjonalizm ale z klientem kontaktujemy się telefonicznie. Nasze minimalne wymagania wobec Twojej osoby to: - komunikatywność, miły głos, brak oporów przed pracą z telefonem, - podstawowa umiejętność obsługi komputera i programów typu Word, Excel, - łatwe nawiązywanie kontaktów, - umiejętność pracy w ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Asystentka Zarządu J. Rosyjski I/lub Ukraiński I/lub J. Angielski Rzeszów
Asystentka Zarządu J. Rosyjski I/lub Ukraiński I/lub J. Angielski Rzeszów

Stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU ABMmedia INFOrmacje FACHOWE Naszymi zostali m.in.: GOOGLE, SAMSUNG, SHARP, BANK PEKAO SA, BANK ING, SHELL, McKinsey amp; Company, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Wydawnictwo Harvard Business Review Polska, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, oraz 10 000 firm - klientów z Polski i Europy www.wsparciemsp - opis naszych usług doradczych www.abmmedia www.effectivemailing.eu miejsce pracy: Biuro Obsługi Klientów Biznesowych w Stalowej Woli. Umowa o pracę lub umowa zlecenie. Opis Stanowiska: Bieżąca koordynacja biura zarządu Przygotowywanie dokumentacji, redagowanie pism Dbanie o sprawny przebieg informacji Współpraca przy realizacji działań eksportowych i projektów międzynarodowych Współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów lub usług na rynek krajowy i rynki zagraniczne Dbanie o wizerunek firmy Wymagania: Wykształcenie wyższe ( może być licencjat lub osoba studiująca zaocznie) Bardzo dobra umiejętność posługiwania si ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Asystentka Działu Handlowego I Analiz Warszawa
Asystentka Działu Handlowego I Analiz Warszawa

Firma motoryzacyjna zatrudni asystentkę działu handlowego i analiz Wymagania: •Biegła znajomość programu Open Office, •Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, •Chęć nauki i rozwoju, •Prawo jazdy kat. B, •Dyspozycyjność, •Chęć podnoszenia kwalifikacji, Zakres obowiązków: •Wprowadzanie danych do systemu, •Monitorowanie cen konkurencji, •Analiza zakresu sprzedaży, •Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, •Sporządzanie analiz i zestawień sprzedaży, Oferujemy: -Stałe zatrudnienie, -Atrakcyjne premie po okresie wdrożenia, -40 godzinny tydzień pracy (poniedziałek - piątek) 9.00-17.00

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Pracownik Biurowy/ Logistyk/ Spedytor Odolanów
Pracownik Biurowy/ Logistyk/ Spedytor Odolanów

Przyjmę do pracy pracownika biurowego - logistyka/spedytora, do zadań będzie należało m.in.: prowadzenie bieżących spraw logistycznych zarządzanie pracą kilku kierowców, obsługa zleceń transportowych wyszukiwanie ładunków, bieżąca obsługa, planowanie codziennych zadań, nadzór pracy kierowców

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Zatrudnie Osobe Do Biura Z Bardzo Dobrym Jezykiem Niemieckim Gliwice
Zatrudnie Osobe Do Biura Z Bardzo Dobrym Jezykiem Niemieckim Gliwice

Jak w tytule zatrudnie do biura osobe, ktora bardzo dobrze posluguje sie jezykiem nimieckim. Praca w Niemczech na długi okres czasu. Prosze o kierowanie cv tylko poprzez poprtal . Gtowosc do wyjazdu na dniach, Pozdrawiam

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Pracownik Administracyjno-biurowy Kowal
Pracownik Administracyjno-biurowy Kowal

Pracownik administracyjno-biurowy Firma w branży drzewnej oraz transportowej zatrudni pracownika na stanowisku administracyjno-biurowym. Oferujemy pracę w miłej atmosferze oraz stałych godzinach pracy. Opis stanowiska: - Prawo jazdy Kat. B (warunek konieczny) - Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów - Bieżąca obsługa biura - Fakturowanie - Prowadzenie korespondencji oraz przygotowywanie dokumentów zgodnie z potrzebami - Współudział w bieżących działaniach firmy - Kontrolowanie obiegu faktur oraz dokumentów Wymagania: - Wykształcenie: minimum średnie - Znajomość pakietu MS Office - Samodzielność oraz dobra organizacja pracy - Sumienność, dokładność - Odpowiedzialność w wykonywaniu zadań - Komunikatywność Mile widziana znajomość programów magazynowo - księgowych oraz transportowych Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Pracownik Biurowy Z Jęz. Niemiecki - Strzelce Krajeńskie Strzelce Krajeńskie
Pracownik Biurowy Z Jęz. Niemiecki - Strzelce Krajeńskie Strzelce Krajeńskie

Pracownik biurowy z jęz. niemieckim - Strzelce Krajeńskie Poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy w charakterze pracownika biurowego. (miejsce pracy: Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie) ZAKRES OBOWIAZKÓW: - Realizacja projektów rekrutacyjnych - Nawiązywanie współpracy i budowanie relacji z klientami zagranicznymi - Tłumaczenie dokumentów i maili w języku niemieckim - Prace administracyjno- biurowe WYMAGANIA: - Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1-B2. - Wykształcenie min. średnie - Mile widziana znajomość języka angielskiego - Dokładność, sumienność, zaangażowanie OFERUJEMY: - Wysokie wynagrodzenie+ premie motywacyjne - Szerokie możliwości rozwoju personalnego - Pracę w miłej atmosferze Osoby zainteresowane mogą złożyć swoje aplikacje (CV ze zdjęciem) na adres mailowy. Wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Referent Ds. Administracyjnych (Rybnik) Rybnik
Referent Ds. Administracyjnych (Rybnik) Rybnik

Miejsce pracy: Rybnik Opis stanowiska: - Udzielanie wsparcia administracyjno-organizacyjnego poszczególnych działów, Dyrektora oraz Zarządu - Koordynacja przepływu informacji i korespondencji biurowej - Tworzenie i aktualizację dokumentów oraz baz danych - Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wymagania: - Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym - Znajomość dodatkowego języka obcego mile widziana - Wykształcenie min. średnie ogólnokształcące lub wyższe - Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, dyskrecja - Samodzielność i zaangażowanie, doskonała organizacja pracy, - Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, - Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, w tym Power Point). - Motywacja i chęć uczenia się - Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Zapewniamy: - Stabilny pracodawca o ugruntowanej pozycji na rynku, - Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełny etat), - Możliwość stałego ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Specjalista Ds Administracji Sprzedaży Żory Żory
Specjalista Ds Administracji Sprzedaży Żory Żory

Grupa Górażdże – wiodący producent cementu, betonu towarowego i kruszyw, członek międzynarodowego koncernu HeidelbergCement poszukuje kandydatów do Wytwórni Betonu Towarowego w Żorach na stanowisko: Specjalista ds. administracji i sprzedaży Nasze oczekiwania: - wykształcenie średnie lub wyższe, - doświadczenie w pracy biurowej, - znajomość pakietu Office, - dyspozycyjność Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną biura. Jeśli spełniasz powyższe wymagania prosimy o przesłanie aplikacji.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Praca Opole
Praca Opole

Dołącz do naszego teamu ! Poszukujemy osoby na stanowisko recepcjonista/recepcjonistka na etat. Oczekujemy: - komunikatywności - wysokiej kultury osobistej - bardzo dobrej organizacji pracy - entuzjazmu oraz pozytywnego nastawienia Zapewniamy: - stabilne zatrudnienie - dobre warunki finansowe - prace w ambitnym i przyjaznym zespole Jeśli chcesz do nas dołączyć: - wyślij CV

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-18

Specjalista Ds. Rekrutacji Częstochowa
Specjalista Ds. Rekrutacji Częstochowa

ŁOWCY PRACY - lepsza strona zatrudnienia. Nr certyfikatu KRAZ: 14185 --- Do naszego zespołu poszukujemy osoby chętnej do podjęcia stałego zatrudnienia na stanowisku: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Miejsce pracy: Częstochowa - centrum. Oferujemy: - umowę o pracę na pełny etat; - pracę od poniedziałku-piątku w godzinach 8:00-16:00; - korzystną lokalizację biura; - możliwość rozwoju zawodowego; - niezbędne narzędzia pracy oraz dużą swobodę działania; - pracę w młodym i zgranym zespole :) Obowiązki: - obsługa telefoniczna kandydatów; - rekrutacja pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla; - redagowanie i publikacja ogłoszeń; - pozyskiwanie i selekcja kandydatów; Wymagamy: - znajomości pakietu MS Office (Word, Excel); - odpowiedzialności oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów; - znajomości podstawowych przepisów prawa pracy (mile widziana znajomość ustawy o pracy tymczasowej); - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferta skie ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Koordynator Oddziału Tychy
Koordynator Oddziału Tychy

SEITO, jesteśmy firmą od lat działającą na rynku. Pracujemy dla największych światowych koncernów dbając o najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości pracy. Do naszego zespołu w Tychach poszukujemy: KOORDYNATORA ODDZIAŁU Opis stanowiska bieżąca kontrola pracy podległego zespołu i delegowanie zadań, wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu usprawnienie pracy magazynu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji, obsługa pakietu MS Office oraz programów magazynowych, Wymagania doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników, doświadczenie w zarządzaniu i organizacji pracy magazynu, znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, Oferujemy stabilne zatrudnienie w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynku, dodatkowe ubezpieczenie na życie dla pracowników oraz ich rodzin, prywatną opiekę medyczną i/lub kartę sportową, pracę na samodzielnym stanowisku umożliwiającą rozwój kompetencji zawodowych, Uprzejmie ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-18

Pracownik Biurowy Z Biegłą Znajomością Języka Niemieckiego Wrocław
Pracownik Biurowy Z Biegłą Znajomością Języka Niemieckiego Wrocław

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku usługowo-handlowym w związku z rozbudową działu obsługi klienta poszukuje pracownika na stanowisko: Pracownik biurowy z biegłą znajomością języka niemieckiego Zakres obowiązków - kompleksowa obsługa klientów firmy (mailowa, telefoniczna) -weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu -przygotowanie ofert -doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów. Wymagania: - biegła znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie -dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office -komunikatywność -zaangażowanie w powierzone zadania -dokładność, skrupulatność Oferujemy: -umowę o pracę -atrakcyjne wynagrodzenie -wolne weekendy -kompleksowy program szkoleń wdrażających do pracy -możliwość pracy z młodym doświadczonym zespołem -przyjazną atmosferę pracy Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie możliwość kon ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Kierownik Biura - Administracja Toruń
Kierownik Biura - Administracja Toruń

Jedna z najszybciej rozwijających się firm w branży finansowej poszukuje pracowników do nowego biura w Toruniu. Jeśli lubisz łączyć pracę z zabawą to dołącz do nas! Poszukujemy osób na stanowiska: - kierownika biura Oczekiwania: - sumienne i rzetelne podejście do zleconych zadań; - dobra um. obsługi komputera i pakietu MS Office; - wysoka motywacja; - umiejętność pracy w zespole; - doświadczenie w administracji, pracy biurowej lub audycie wymagane. Zakres obowiązków: - przygotowywanie raportów sprzedażowych; - obsługa pracy zarządu; - dbanie o porządek i przestrzeganie zasad BHP przez pracowników; - prowadzenie ewidencji sprzętu i mebli; - przygotowywanie grafiku pracowników; - kontrola jakości rozmów telefonicznych; - wspieranie kadry zarządzającej w biurze oraz biur regionalnych; - prowadzenie korespondencji; - organizacja spotkań i imprez firmowych; - zamówienie materiałów eksploatacyjnych. Oferujemy: - pracę w doświadczonym zespole; - podstawę + premi ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Pracownik Biurowy Z J.angielskim Oraz J.niemieckim Gdańsk
Pracownik Biurowy Z J.angielskim Oraz J.niemieckim Gdańsk

Pasjonują Cie języki obce? Lubisz kontakt z ludźmi? Polska Firma z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klienta z oddziałami w Gdańsku, Poznaniu i Szczecinie poszukuje osób ze znajomością języka niemieckiego ORAZ angielskiego na poziomie co najmniej B2. Praca w Gdańsku na Przymorzu - dogodny dojazd z każdej lokalizacji. Wymagamy: - znajomości dwóch języków na poziomie zaawansowanym w piśmie: j.niemiecki i j.angielski - podstawowej znajomośœci obsługi komputera - zdecydowania na podjęcie pracy od zaraz - punktualności - sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań - kreatywności Oferujemy : - profesjonalnie przygotowane stanowisko pracy o wysokim standardzie - tygodniowy okres próbny dla nowych kandydatów - atrakcyjne zarobki - zaczynasz od 20 zł/h netto - elastyczny grafik ustalany raz w tygodniu - miłą atmosferę w pracy oraz zaplecze socjalne Mile widziani studenci. Prosimy o przysyłanie CV za pomocą formularza .

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-18

Praca Biurowa - Bez Doświadczenia Sosnowiec
Praca Biurowa - Bez Doświadczenia Sosnowiec

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko telefonicznego Doradcy Klienta. Nie potrzebujesz doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Zanim rozpoczniesz pracę przejdziesz szkolenie! Uczestnicząc w szkoleniu, dowiesz się jak rozmawiać z klientem, aby każda Twoja rozmowa zakończona była sukcesem. Poznasz techniki negocjacyjne oraz sprzedażowe. Nasza propozycja dla Ciebie to: - nawet 15zł/ brutto za każdą przepracowaną godzinę! - dodatkowo za realizacje celu przewidziane są wysokie prowizję! - firmowe konkursy za które zdobędziesz cenne nagrody, - gwarantujemy Ci zdobycie cennego doświadczenia, które pozwoli Ci na rozwój kariery jako profesjonalny Doradca Klienta! - dodatkowy pakiet PZU, dzięki któremu większość lekarzy prywatnych będziesz mieć za darmo! - na początek oferujemy Ci umowę zlecenie, po okresie próbnym umowa o pracę! - praca w renomowanej FIRMIE! W zamian za to oczekujemy od Ciebie: - komunikatywności, - chęci do pracy, - pozytywnego nastawienia! Nie ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-18

Praca Masz Powyżej 30 Lat Zgłoś Się Tylko Bezrobotni Nysa
Praca Masz Powyżej 30 Lat Zgłoś Się Tylko Bezrobotni Nysa

Szukam osób powyżej 30 roku życia bezrobotnych do pracy atrakcyjne wynagrodzenie szkolenie z zatrudnieniem Formularz Zgłoszeniowy : https://goo.gl/forms/G7no6kpYfOoWl6fr1

Region : Opolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-18

Przejdź do strony: