Oferta Pracy » administracja

administracja

Specjalista Ds. Koordynacji Procesów Kadrowo-płacowych Wrocław
Specjalista Ds. Koordynacji Procesów Kadrowo-płacowych Wrocław

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku – poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. koordynacji procesów kadrowo-płacowych Miejsce pracy: Wrocław Zakres obowiązków: •ścisła i bieżąca współpraca z dostawcą usług w obszarze kadrowo-płacowym (ze spółką outsourcingową) oraz koordynowanie poprawności przekazywanych jej dokumentów •bieżąca i stała współpraca z biurami terenowymi Spółki w zakresie obsługi kadrowo-płacowej, •sporządzanie oraz nadzorowanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem, •monitorowanie terminów oraz zmian w przepisach kodeksu i prawa pracy, •doradztwo w zakresie realizacji przyjętej polityki kadrowo-płacowej w firmie, •współpraca przy kontrolach PIP, US, ZUS, •nadzór nad funkcjonowaniem programu SAP w module kadrowo-płacowym oraz wprowadzanie danych w niezbędnym zakresie •bliska współpraca z Centralą, Zarządem oraz administracją w zakresie realizacji strategii personalnej Spółki. Wymagania: •doświadczenie w zakresie kadrowym – ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-17

Informatyk / Administrator Systemów Warszawa
Informatyk / Administrator Systemów Warszawa

Firma Balcerzak Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: INFORMATYK/ADMINISTRATOR SYSTEMÓW OFERUJEMY: Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole dającą możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego. DO TWOICH GŁÓWNYCH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: - Administracja infrastrukturą sieciową firmy w obszarze produkcyjnym i biurowym zapewniając jej nieprzerwane działanie; - Instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania (serwery, stacje robocze, terminale); - Administrowanie sieciami LAN/WAN/WLAN; - Bieżące utrzymanie systemów - analiza wydarzeń, alarmów, wykonywanie kopii zapasowych; - Wsparcie użytkowników w obsłudze systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów; - Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zmian i usprawnień w systemach IT - Przestrzeganie i kontrolowanie istniejącej polityki bezpieczeństwa, dotyczącej użytkowania urządzeń IT w firmie; - Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; - Przy ...

Region : Lubuskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-18

Specjalista Ds Kadr I Płac Góra Kalwaria
Specjalista Ds Kadr I Płac Góra Kalwaria

SOLANO specjalizuje się w usługach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim, m.in.: outsourcingu pracowniczego, przeprowadzania rekrutacji, a także doradztwa personalnego. Zapewniamy również kompleksową opiekę cudzoziemcom w ramach legalizacji pobytu i pracy na terenie Polski, gwarantując im pełne wsparcie. Specjalisty ds. Kadr i Płac Lokalizacja: Góra Kalwaria Kandydat będzie odpowiedzialny za: •Kompleksowa administracja personalna pracowników i zleceniobiorców tymczasowych •Zarządzanie aktami osobowymi •Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz absencji •Wprowadzanie oraz kontrola danych w systemie kadrowo płacowym •Zarządzanie procesem naliczania list płac w tym sporządzanie list płac •Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i wewnętrznymi regulacjami •Przygotowanie i przekazanie danych oraz dokumentów •Udział w optymalizacji pracy zespołu kadr i płac •Pracę zgodnie z rozporządzeniami dot. RODO Wymagania : •Doświadczenia na p ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-17

Manager Call Center / -połączenia Wychodzące Sosnowiec
Manager Call Center / -połączenia Wychodzące Sosnowiec

Firma z branży logistycznej Pax Logistics Gmbh zatrudniająca ponad 400 osób w Polskim oddziale. Aktualnie buduje dział Call Center połączeń wychodzących. Nasi Klienci to korporacje produkcyjne oraz dystrybucyjne i z założenia potrzebują usług firmy. Manager Call Center miejsce pracy : Sosnowiec oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon) Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość rozwoju – realizację ambitnych projektów w skali międzynarodowej Pakiet prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do pakietu Multisport Dobrą atmosferę w pracy zadania: Dąży do zapewnienia standardów i wymagań call center. Zarządza operacjami za pomocą narzędzi do zarządzania wskaźnikami wydajności Identyfikuje i wdraża pomysły doskonalenia procesów dla bieżących projektów. Monitoruje zespoły operacyjne - dba o przestrzegenie zasad i procedur CC Zapewnia przywództwo personelowi i zapewnia, że ​​wszyscy pracują na rze ...

Region : Śląskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-05-17

Sekretarka Prezesa Zarządu Bydgoszcz
Sekretarka Prezesa Zarządu Bydgoszcz

Zadania: •Organizacja biura Zarządu •Zarządzanie administracją, korespondencją •Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy •Przygotowywanie materiałów na spotkania, sporządzanie notatek ze spotkań •Organizacja kalendarza spotkań i podróży służbowych Prezesa Zarządu •Obsługa telefoniczna Sekretariatu Zarządu •Współpraca ze wszystkimi działami/Ośrodkami Szkoleniowymi/Szkołami •Redagowanie korespondencji •Obsługa spotkań biznesowych •Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Prezesem i pozostałymi działami w firmie •Przestrzeganie wymagań systemu zarządzania jakością w zakresie powierzonych obowiązków. Wymagania: •Mile widziane wykształcenie wyższe •Wysoka kultura osobista •Doświadczenie na podobnym stanowisku •Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Word. MS Excel i MS Power Point •Dobra organizacja pracy własnej •Terminowość •Samodzielność •Komunikatywność •Odporność na stres •Dyspozycyjno ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-17

Specjalista Ds. IT Gliwice Gliwice
Specjalista Ds. IT Gliwice Gliwice

Firma FDM jest jednym z wiodących producentów materacy i łóżek na rynku Polskim i Europejskim. Nasze produkty dostępne są w 14 krajach Unii Europejskiej. Swoją sprzedaż przede wszystkim opieramy na rynku E-Commerce oraz sprzedaży poprzez Sieć naszych dystrybutorów w kraju i za granicą. Miejsce pracy: Gliwice Opis stanowiska: Administracja infrastruktura IT firmy. Instalacje sprzętu i oprogramowania na nowych stanowiskach Administracja systemami baz danych SQL Monitorowanie, utrzymanie i rozbudowa wewnętrznej sieci LAN Tworzenie nowych środowisk, migracje, prowadzenie projektów Monitorowanie systemów oraz przeciwdziałanie awariom Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie pomocy z komputerami i aplikacjami Konserwacja sprzętu IT w tym komputerów osobistych Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe preferowane kierunki informatyczne, Znajomości podstaw administracji systemami serwerowymi co najmniej Windows Server 2012 Umiejętność konfiguracji systemów Windows ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-16

Informatyk Zabrze
Informatyk Zabrze

Ogłoszenie o pracę na stanowisko INFORMATYKA Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk (IPIŚ PAN) w Zabrzu zatrudni na umowę o pracę (pełny etat) INFORMATYKA Zakres obowiązków: 1.Zarządzenie i redagowanie Instytutowych stron www (na platformie Joomla!) 2.Opieka nad połączeniami strukturalnymi IPIŚ PAN (administracja serwerów i sieci komputerowej IPIŚ PAN, administracja poczty elektronicznej IPIŚ PAN) 3.Awaryjne usuwanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem IPIŚ PAN. 4.Przewidywanie zagrożeń i przeciwdziałanie im. 5.Kontrolowanie zamówień licencji na oprogramowanie licencjonowane w IPIŚ PAN oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania. 6.Wsparcie pracowników IPIŚ PAN w obsłudze systemów operacyjnych i aplikacji biurowych. 7.Wsparcie pracowników IPIŚ PAN w przy uzyskiwaniu wsparcia aplikacji specjalistycznych (programy księgowe, programy specjalistyczne). 8.Wsparcie pracowników IPIŚ PAN w przy wymianie materiał ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-16

Asystent Projektów IT Gdańsk
Asystent Projektów IT Gdańsk

Cenimy osoby, które wnoszą nową jakość, wpływając na dynamiczny rozwój Omida S.A. oraz angażują się w zdobywanie nowych kompetencji. Motto „Together We Are Strong” oznacza efektywną współpracę wszystkich marek z Grupy Omida, co przekłada się na realizację wyznaczonych celów przy zachowaniu najwyższej jakości usług i pełnej odpowiedzialności za powierzone zadania. OMIDA - Liczą się ludzie - nie stanowiska. Wymagania na stanowisku: - Wykształcenie wyższe, minimum studia licencjackie, najchętniej o profilu biznesowym (administracja, zarządzanie, ekonomia, inne) - Udokumentowany staż pracy minimum 6 miesięcy na podobnym stanowisku - Znajomość j. angielskiego - Prawo jazdy kat. B - Umiejętność pracy pod presją czasu - Komunikatywność - Proaktywne rozwiązywanie problemów - Dokładność i sumienność - Znajomość systemów pracy grupowej i systemów wspierających zarządzanie projektami - Znajomość metodologii projektowych Naszym Pracownikom oferujemy: - Zatrudnieni ...

Region : Pomorskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-17

Jesteś Na Stażu W Powiatowym Urzędzie Pracy -Praca W Biurze. Zapraszam Kraków
Jesteś Na Stażu W Powiatowym Urzędzie Pracy -Praca W Biurze. Zapraszam Kraków

Specjalista ds. pozyskiwania ofert/praca biurowa dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krakowie przy ulicy Mazowieckiej. Wymagania: wykształcenie wyższe, może być w trakcie studiów zaocznych na kierunku: nieruchomości,geodezja, prawo, administracja, zarządzanie i marketing, reklama dobra obsługa komputera dobra orientacja w topografii miasta Krakowa komunikatywność, kreatywność, samodzielność umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon, również po angielsku Zakres pracy: zarządzanie istniejącymi ofertami biura nieruchomości prezentacja ofert nieruchomości przez telefon prowadzenie kalendarza spotkań pośrednika pozyskiwanie nowych ofert sprzedaży mieszkań poprzez wyszukanie ich na portalach ogłoszeniowych odbieranie korespondencji firmowej aktualizacja opisów nieruchomości na portalach internetowych Oferujemy: Płatny Staż w stałych godzinach od 9.30-17.30 w biurze w centrum miasta miłą atmosferę w pracy możliwość przyuczenia do zawodu pośredni ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-05-15

Praktyki HR I W Agencji Pracy Łódź
Praktyki HR I W Agencji Pracy Łódź

Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w branży. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób chętnych do współpracy na stanowisku: Praktyki HR w Agencji Pracy Miejsce pracy: Łódź Zakres obowiązków: Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach; Selekcja CV; Prowadzenie rozmów z kandydatami; Aktywne pozyskiwanie kandydatów Administracja dokumentacji związanej z procesem rekrutacji oraz zatrudnieniem. Dostarczanie, zbieranie i kompletowanie ewidencji czasu pracy Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale HR; Szansa na samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych; Rozwój w obszarze HR w zgranym i pełnym pozytywnej energii zespole; 3 miesięczne bezpłatne praktyki zakończone opinią i możliwością dalszego zatrudnienia Komfortowe warunki biurowe, miła atmosferę, dobrą kawę i kreatywną atmosferę Wymagania: Umiejętność korzystania ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-05-16

Asystent (ka) Ds. Administracyjno - Biurowych Poznań
Asystent (ka) Ds. Administracyjno - Biurowych Poznań

Opis stanowiska pracy Obowiązki: •Obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji; •Rejestracja i archiwizacja dokumentów; •Współpraca z działem księgowości w zakresie zleconych prac księgowo-finansowych; •Wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów; •Aktualizowanie i regularna praca z systemem CRM; •Obsługa spotkań odbywających się w siedzibie firmy; •Prace administracyjno - biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura; •Zapewnienie wsparcia pracownikom z pozostałych działów. Wymagania •Wykształcenie min. średnie (ekonomia, zarządzanie, administracja, prawo); •Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS OFFICE; •Wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności; •Zdolności analitycznego myślenia; •Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz realizacja działań w określonym czasie; •Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Oferuj ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-14

Doradca Techniczno-Handlowy Warszawa
Doradca Techniczno-Handlowy Warszawa

Firma Glass Vision Konstrukcje Szklane realizuje liczne projekty z wykorzystaniem szklanych elementów zarówno w aranżacji wnętrz jak i w budownictwie komercyjnym. Współpracujemy z najlepszymi architektami wnętrz oraz biurami projektowymi. W związku z dalszymi planami rozwoju poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Techniczno-Handlowy www.glassvision Miejsce pracy: Warszawa-Włochy Obowiązki: • Współpraca z architektami i udział w tworzeniu koncepcji i wizji projektantów • Kontakt z klientami i rozwój usług firmy Glass Vision • Budowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy • Sporządzanie ofert i wycen handlowych • Wycena materiałów do ofertowania konstrukcji szklanych • Współpraca z wykonawcami i podwykonawcami i szukanie indywidualnych rozwiązań dla inwestora • Sporządzanie kompleksowych ofert handlowych od rysunku po wycenę końcową • Administracja obiegiem dokumentacji i kompletacja wymaganych pozwoleń Wymagania: • Doświadczenie w kontakcie z ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-14

Pomoc W Dziale Kadr I Płac Warszawa
Pomoc W Dziale Kadr I Płac Warszawa

EWL Group od 2007 roku zmienia europejski rynek pracy, oferując innowacyjne rozwiązania HR dla największych firm z kluczowych sektorów gospodarki. Dzięki doświadczeniu i kreatywnemu podejściu, jesteśmy niekwestionowanym liderem na rynku zatrudnienia pracowników z Azji i Europy Wschodniej. Aktualnie Poszukujemy do pracy w Centrali firmy w Warszawie, kandydatów/kandydatek na stanowisko: Pomoc w Dziale Kadr i Płac Miejsce pracy: Warszawa Kogo szukamy ? Szukamy osoby, która zdecydowała, że swoją przyszłość chciałaby związać z pracą związaną z administracją personalną, ale nie miała jeszcze okazji, żeby zdobyć doświadczenie zawodowe. a poza tym: jest dokładna/sumienna/uczciwa/dyspozycyjna 5 dni w tygodniu/świetnie potrafi obsługiwać komputer/ lubi pracę z danymi. Jakie będą Twoje obowiązki ? wprowadzanie danych do systemu Enova porządkowanie dokumentów tworzenie zestawień w Excelu wsparcie pracy całego działu Kadr i Płac Czego nauczysz się, pracując z nami ? ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-14

Praca Dla Studentów Zaocznych W Dziale Kadr I Płac Poznań
Praca Dla Studentów Zaocznych W Dziale Kadr I Płac Poznań

Oferujemy pracę dla studentów zaocznych w dziale Personalnym i płac dużej firmy usługowej. Poszukujemy studentów zaocznych do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy kierunków związanych z tematyką pracy: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość, bhp itp. Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz wiedzy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagany status studenta zaocznego do 26 roku życia.

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-13

Specjalista Ds. IT Kępno
Specjalista Ds. IT Kępno

Firma FDM jest jednym z wiodących producentów materacy i łóżek na rynku Polskim i Europejskim. Nasze produkty dostępne są w 14 krajach Unii Europejskiej. Swoją sprzedaż przede wszystkim opieramy na rynku E-Commerce oraz sprzedaży poprzez Sieć naszych dystrybutorów w kraju i za granicą. Miejsce pracy: Kępno Opis stanowiska: Administracja infrastruktura IT firmy. Instalacje sprzętu i oprogramowania na nowych stanowiskach Administracja systemami baz danych SQL Monitorowanie, utrzymanie i rozbudowa wewnętrznej sieci LAN Tworzenie nowych środowisk, migracje, prowadzenie projektów Monitorowanie systemów oraz przeciwdziałanie awariom Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie pomocy z komputerami i aplikacjami Konserwacja sprzętu IT w tym komputerów osobistych Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe preferowane kierunki informatyczne, Znajomości podstaw administracji systemami serwerowymi co najmniej Windows Server 2012 Umiejętność konfiguracji systemów Windows, ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-13

Specjalista Ds. IT Gliwice
Specjalista Ds. IT Gliwice

Firma FDM jest jednym z wiodących producentów materacy i łóżek na rynku Polskim i Europejskim. Nasze produkty dostępne są w 14 krajach Unii Europejskiej. Swoją sprzedaż przede wszystkim opieramy na rynku E-Commerce oraz sprzedaży poprzez Sieć naszych dystrybutorów w kraju i za granicą. Miejsce pracy: Gliwice Opis stanowiska: Administracja infrastruktura IT firmy. Instalacje sprzętu i oprogramowania na nowych stanowiskach Administracja systemami baz danych SQL Monitorowanie, utrzymanie i rozbudowa wewnętrznej sieci LAN Tworzenie nowych środowisk, migracje, prowadzenie projektów Monitorowanie systemów oraz przeciwdziałanie awariom Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie pomocy z komputerami i aplikacjami Konserwacja sprzętu IT w tym komputerów osobistych Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe preferowane kierunki informatyczne, Znajomości podstaw administracji systemami serwerowymi co najmniej Windows Server 2012 Umiejętność konfiguracji systemów Windows ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-12

Młodszy Kierownik Ds IT I Raportowania Łódź
Młodszy Kierownik Ds IT I Raportowania Łódź

Poszukujemy kandydata na stanowsko Młodszego Kierownika ds IT i Raportowania WYMAGANIA: o Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, o Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office w szczególności EXCEL, ACCESS o Znajomość środowisk Windows, Linux/Unix, o Znajomość Microsoft Windows Serwer, o Podstawowe umiejętności pracy z routerami i przełącznikami, o Umiejętność efektywnego dysponowania własnym czasem, o Komunikatywność, inicjatywa, konsekwencja i skuteczność działania, o Zaangażowanie i kreatywność, o Zdolności analityczne, ZAKRES OBOWIĄZKÓW: o Zarządzanie i koordynowanie pracy kilkuosobowego zespołu, o Administracja systemów IT, w tym Windows Serwer AD, o Administracja, nadawanie odbieranie uprawnień w systemach IT, o Analiza, projektowanie i tworzenie raportów dla potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych firmy, o Wdrażanie zatwierdzonych zmian procesowych, o Wdrażanie nowych projektów w systemach Contact Center, ...

Region : Łódzkie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-13

Nowy Salon Plus/Cyfrowy Polsat Galeria Łomianki Łomianki
Nowy Salon Plus/Cyfrowy Polsat Galeria Łomianki Łomianki

W związku z otwarciem nowego salonu sprzedaży usług Plusa i Cyfrowego Polsatu w Galerii Łomianki, poszukujemy kandydatów na stanowisko:  Doradca Klienta  oraz  Zastępca Kierownika Opis stanowiska: - profesjonalna obsługa klientów w salonie  - doradztwo w zakresie prezentowanych rozwiązań - realizacja planów sprzedaży - obsługa posprzedażna, administracja dokumentów - w przypadku stanowiska kierowniczego: zarządzanie zasobami ludzkimi Oczekujemy: - motywacji do pracy - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem (branża telekomunikacyjna) - nastawienie na realizację celów - łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista - umiejętność prowadzenia negocjacji - umiejętności szybkiego uczenia się Oferujemy: - umowę o pracę na cały etat  - wynagrodzenie: podstawa + systemy premiowe  - certyfikacje, szkolenia i rozwój zawodowy u lidera rynku telekomunikacyjnego - opiekę medyczną (Enelmed)

Region : Mazowieckie | Kategoria : Przedstawiciel handlowy | Data publikacji : 2018-05-13

Asystent W Dziale Rekrutacji Bydgoszcz
Asystent W Dziale Rekrutacji Bydgoszcz

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie do naszego zespołu w Bydgoszczy poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Asystent w Dziale Rekrutacji Jakie będą Twoje zadania? • Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; • Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania kandydata; • Selekcja nadchodzących CV i przeprowadzanie wywiadów na stanowiska podstawowego i średniego szczebla; • Obsługa Kandydatów oraz Pracowników; • Tworzenie dokumentów i raportów. Czego oczekujemy: • Doświadczenia w obsłudze klienta; • Zain ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-13

Asystentka/Office Manager Katowice
Asystentka/Office Manager Katowice

Agencja Nieruchomości HomeAgent z Katowic zajmująca się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami, remontami i wykończeniem wnętrz oraz innymi usługami związanymi z rynkiem nieruchomości poszukuje osoby do pracy w charakterze Asystentka/Office Manager odpowiedzialnej za zarządzanie administracją firmy i czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem biura a w szczególności za: • Nadzór nad dokumentami firmy oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów. • Obsługa sekretariatu biura - wysyłane i odbiór poczty w tym poczty mailowej, prowadzenie książki korespondencyjnej. • Obsługa spraw pracowniczych – pomoc w przyjęciu nowych pracowników oraz szkoleniach okresowych, zbieranie okresowych oświadczeń. • Wsparcie działu księgowości • Obsługa i organizacja spotkań, szkoleń i eventów firmowych • telefoniczna weryfikacja bazy i ofert agentów biura • kontakty z klientami i kontrahentami firmy. • przygotowywanie miejsc pracy dla nowych pracowników • administracyjne wsparcie dla pracowników (p ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-11

Administracja Biurowa/dział Wysyłek Rybnik
Administracja Biurowa/dział Wysyłek Rybnik

Międzynarodowa firma ImaGO! Polska poszukuje pracownika na stanowisko: Administracja biurowa/dział wysyłek Miejsce pracy: Rybnik Opis stanowiska: -obsługa administracyjna i organizacyjna firmy; -kontakt z klientami i dostawcami; -wspomaganie i obsługa biurowa innych działów firmy; -opracowywanie raportów i zestawień; -wystawianie faktur; -organizacja pracy magazynu zgodnie z przyjętymi procedurami oraz normami; -przygotowanie, planowanie i organizacja wysyłek; Wymagania: -prawojazdy kategoria B; -bardzo dobra organizacja pracy; -umiejętność pracy pod presją czasu; -dyspozycyjność; -znajomość MS Office (w tym Excel); -umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: -stabilne warunki pracy - umowa o pracę; -różnorodność wykonywanych zadań; -praca w młodym kreatywnym zespole; -wolne weekendy; -praca na jedną zmianę. Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV przez portal .

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-11

Administrator IT Warszawa
Administrator IT Warszawa

IT Solution to dynamicznie rozwijająca się firma z branży IT, świadcząca usługi outsourcingowe. Istniejemy na rynku już ponad 10 lat. Posiadamy bogate doświadczenie i stale rozwijamy się, aby oferować naszym klientom obsługę informatyczną na najwyższym poziomie. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Administrator IT Stanowisko Administratora IT polega na administrowaniu, zarządzaniu oraz nadzorze nad infrastrukturą sieciową oraz serwerową. Do najważniejszych zadań należeć będą: - zarządzanie oraz administracja serwerami (fizyczne oraz wirtualne) - zarządzanie oraz administracja backupami - nadzór oraz administracja nad siecią (LAN, VLAN, WLAN, VPN) - administracja środowiskiem AD - zarządzanie użytkownikami przez GPO - opracowywanie oraz wdrażanie procedur bezpieczeństwa Wymagania jakie musi spełniać kandydat na stanowisko Administratora IT: - doświadczenie na podobnym stanowisku - dobra znajomość sieci LAN, WLAN, VLAN, VPN - dobra znajomość protokołu T ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-12

Praca Biurowa W Małej Fajnej Firmie, Pon-pt Kraków
Praca Biurowa W Małej Fajnej Firmie, Pon-pt Kraków

Szukamy osoby do pomocy w firmie gastronomicznej. Praca od poniedziałku do piątku na pełen etat. Zakres obowiązków: - administracja - obsługa klienta, - logistyka - pakowanie posiłków i koordynacja dostaw Wymagania: - znajomość Excela - dyspozycyjność - dokładność, precyzja działań Praca od 6.00 do 14.00, wolne święta i weekendy. Zainteresowanych prosimy o wysłanie CV i kontakt telefoniczny.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-11

Pełen Etat - Office Coordinator Wrocław
Pełen Etat - Office Coordinator Wrocław

IdeaPlace to Centrum Inkubacji i Biznesu, stworzone 7 lat temu we Wrocławiu. Celem IdeaPlace jest wspierać freelancerów, młodych przedsiębiorców, zespoły startupowe oraz klientów z zagranicy planujących rozpocząć swoja działalność we Wrocławiu. Nasze usługi to udostępnianie przestrzeni coworkingowej, obsługa szkoleń, wynajem biur tymczasowych (mikrobiura) oraz profesjonalny sekretariat, swiadczący usługi również obsługi korespondencji dla Naszych klientów. Coworking u nas to nie tylko „biurko” do pracy, ale przede wszystkim kreatywna platforma dla osób przedsiębiorczych i przyjazna, otwarta atmosfera. Obecnie do naszego biura w samym sercu Wrocławia poszukujemy osoby na stanowisko Office Coordinator. Możliwości dla Ciebie: → poznasz inspirujących ludzi, nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe; → będziesz współtworzyć pierwszą wrocławską przestrzeń coworkingową oraz centrum inkubacji i biznesu; → będziesz mieć realny wpływ na koordynowanie pracami biura; →wezmiesz udział w organi ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-10

Młodszy Konsultant Biznesowy Kraków
Młodszy Konsultant Biznesowy Kraków

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Młodszy Konsultant biznesowy Zakres obowiązków • Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy • Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych Kandydatów zgodnie z profilem stanowiska • Tworzenie bazy danych w oparciu o istniejące narzędzia • Pozyskiwanie Kandydatów metodą Direct Search oraz metodami tradycyjnymi • Weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji • Uczestniczenie w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako Pracodawcy • Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz z pracownikami tymczasowymi Oczekiwania • Wykształcenie: w trakcie studiów zaocznych bądź absolwenci (preferowane kierunki: administracja, HR, zarządzanie, psychologia) • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność nawiązywania i ...

Region : Małopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-09

Kierownik Biura Olsztyn
Kierownik Biura Olsztyn

Opis stanowiska 1.Realizowanie na terenie Okręgu założeń, celów i zadań Polskiego Związku Działkowców wynikających ze Statutu PZD, Regulaminu ROD, uchwał organów nadrzędnych Związku oraz uchwał Okręgowego Zarządu PZD. 2.Organizowanie zebrań Okręgowego Zarządu, komisji problemowych, przygotowywanie odpowiednich materiałów, projektów dokumentów (uchwał, stanowisk, sprawozdań), prowadzenie odpowiednich rejestrów i pełnej dokumentacji merytorycznej Okręgowego Zarządu (m.in. redagowanie protokołów z posiedzeń). 3.Terminowe i zgodne ze stanem rzeczywistym sporządzanie i przekazywanie do Jednostki Krajowej obowiązującej w Związku sprawozdawczości. 4.Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura Okręgu. 5.Obsługa prawna Okręgowego Zarządu i rodzinnych ogrodów działowych. 6.Rozpatrywanie skarg i zażaleń wpływających do biura Okręgu. 7.Prowadzenie skutecznych działań w zakresie prawnego zabezpieczenia istnienia, funkcjonowania i rozwoju rodzinnych ogrodów działkowych. 8.Prowadze ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-10

Specjalista Ds. Rekrutacji Giżycko
Specjalista Ds. Rekrutacji Giżycko

W związku z rozwojem swoich struktur poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds.rekrutacji Miejsce pracy: Giżycko Zadania: - prowadzenie procesów rekrutacyjnych (redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, preselekcja i selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, administracja bazą aplikacji, - weryfikacja znajomości języka niemieckiego pośród kandydatów aplikujących na oferty pracy - aktywne pozyskiwanie kandydatów - pozostałe zadania administracyjno biurowe Wymagania: - komunikatywna znajomość języka niemieckiego - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (szczególnie pakiet MS Office) - umiejętność pracy pod presją czasu - doskonała organizacja pracy - orientacja na rozwój i samodoskonalenie - poczucie humoru Mile widziane: - doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: - pracę od poniedziałku do piątku od godz. 09:00-17:00 - umowę o pracę - pracę na samodzielnym stanowisku umożliwiającą rozwój kompetenc ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-09

Zatrudnię Specjalistę IT Helpdesk - Wsparcie Użytkowników Kraków
Zatrudnię Specjalistę IT Helpdesk - Wsparcie Użytkowników Kraków

Firma informatyczna specjalizująca się w obsłudze informatycznej podmiotów gospodarczych poszukuje specjalisty IT do wsparcia informatycznego Klientów Wymagania: - bardzo dobra znajomość systemów środowiska Windows/Linux i sprzętu komputerowego, - znajomość zagadnień funkcjonowania sieci komputerowych LAN, Wi-Fi i sprzętu sieciowego, - umiejętność diagnozowania problemów hardware i software, - bieżąca administracja serwerami Windows/Linux Oczekiwania: - pasja do informatyki - umiejętność analitycznego myślenia - umiejętność pracy w zespole - predyspozycje do pracy z Klientami-łatwość prowadzenia wsparcia dla użytkowników - zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywane prace - wysoka kultura osobista - prawo jazdy kat B Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz doświadczenia - przyjazna atmosfera w pracy Prosimy o przesłanie CV z adnotacją: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobo ...

Region : Małopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-09

Księgowy/księgowa Ds. Zobowiązań Szczecin
Księgowy/księgowa Ds. Zobowiązań Szczecin

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie dla naszego międzynarodowego klienta z branży spedycji morskiej, poszukujemy osób na stanowisko: Księgowy/księgowa ds. zobowiązań Nr ref.: AZ/SZN/05.18 Miejsce pracy: Szczecin Opis zadań: • Rejestracja danych dostawców • Zarządzanie kodowaniem faktur dostawców oraz administracja przepływu zatwierdzeń faktur, włącznie z ubieganiem się o bezpośrednie zatwierdzenie operacji biznesowych • Zapewnienie prawidłowego przechowywania faktur w systemie księgowym • Ścisła współpraca z zewnętrznymi działami w celu rozwiązywania kwestii związanych z fakturami i płatnościami ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-05-09

Specjalista Ds. Rekrutacji Z Prawem Jazdy Łódź
Specjalista Ds. Rekrutacji Z Prawem Jazdy Łódź

Mobilny Rekruter Miejsce pracy: woj . łódzkie Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych, magazynowych oraz do sieci handlowych. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby do wsparcia masowych procesów rekrutacyjnych. Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest warunkiem koniecznym, mile widziani absolwenci oraz studenci zaoczni. Zakres obowiązków: Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach; Selekcja CV; Prowadzenie rozmów z kandydatami; Aktywne pozyskiwanie kandydatów Administracja dokumentacji związanej z procesem rekrutacji oraz zatrudnieniem. Dostarczanie, zbieranie i kompletowanie ewidencji czasu pracy Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale HR; Szansa na samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych; Rozwój w obszarze HR w zgranym i pełnym pozytywnej energii zespole; Atrakcyjny system wynagrodzeń Wymagania: Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu proc ...

Region : Łódzkie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-08

Specjalista Ds. Kadr I Relacji Pracowniczych Szczecin
Specjalista Ds. Kadr I Relacji Pracowniczych Szczecin

Dla naszego klienta, firmy z kapitałem zagranicznym, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kadr i relacji pracowniczych Lokalizacja: Szczecin Zakres obowiązków: - rzetelne i terminowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnymi przepisami oraz standardami wewnętrznymi - udział w projektach HR oraz wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę zespołów - realizacja polityki wynagrodzeń i benefitów; administracja benefitami pracowników - realizacja polityki personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy - zatrudnianie cudzoziemców - sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników - prowadzenie ewidencji czasu pracy i monitorowanie aktualności badań lekarskich - wysyłanie poczty - proste prace administracyjne Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę - bogaty pakiet benefitów pozapłacowych - możliwość pracy w dynamicznym i międzynarodowym zespole Oczekiwania: - doświadczenie na podobnym stanowisku mi ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-08

Obsługa Klienta - Salon Gier Wirtualne Rzeczywistości Gliwice Gliwice
Obsługa Klienta - Salon Gier Wirtualne Rzeczywistości Gliwice Gliwice

Nasz Salon Gier Wirtualnej Rzeczywistości w CH Forum Gliwice działa już od pół roku. Otworzyliśmy drzwi nowego świata tysiącom Gliwiczan i gości spoza miasta. Obsłużyliśmy dziesiątki urodzin i imprez zorganizowanych. Były u nas dzieciaki (te młodsze oraz stanowczo starsze) z klubów sportowych, placówek wychowawczych oraz domów dziecka. Dajemy radość i mega pozytywne emocje ! Ale już nie wyrabiamy Salon otwarty jest codziennie 13:00-21:00 oraz w weekendy 10:00-21:00 (sobota) i 10:00-20:00 (niedziela). Również w niedziele wolne od handlu. Niektórzy z ekipy chcą czasami zdjąć gogle z głów i odpocząć Potrzebujemy wsparcia ! Czy chciałbyś może wziąć udział w naszym przedsięwzięciu, a może znasz kogoś, kogo praca w ZENonVR fascynowała by równie jak obecnych członków naszego TEAMu ? Co wchodzi w zakres obowiązków: osobista obecność na miejscu w Salonie w CH Forum Gliwice obsługa gości indywidualnych, grup rozliczanie bonów, kasy obsługa kasy fiskalnej podsta ...

Region : Śląskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-05-09

Informatyk - XCORE, Poznań Poznań
Informatyk - XCORE, Poznań Poznań

Firma świadcząca Outsourcing IT szuka pracownika: Opis stanowiska Administracja sieci i serwerów (Windows, Linux ) Serwis i utrzymanie systemów teleinformatycznych Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania Wymagania Wykształcenie wyższe informatyczne (student ostatniego roku) Znajomość technologii informatycznych. Wiedza z zakresu konfiguracji i administracji systemów operacyjnych Windows, Linux. Znajomość praktyczna pakietu MS Office. Znajomość zagadnień Windows Server. Umiejętność serwisowania i technicznej obsługi urządzeń biurowych. Oferujemy Atrakcyjne warunki finansowe. Stały rozwój kwalifikacji zawodowych. Możliwość pracy z najnowszymi technologiami. proszę przesyłać CV

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-07

Specjalista Ds. Rekrutacji Poznań
Specjalista Ds. Rekrutacji Poznań

Szukasz pracy, w której Twoja kreatywność, poczucie humoru oraz umiejętności zarządzania kilkoma projektami jednocześnie zostałyby dostatecznie docenione? Tak się składa, ze poszukujemy właśnie osoby na stanowisko specjalisty ds. rekrutacji i obsługi klienta. Nie wahaj się i aplikuj od razu po przeczytaniu oferty! oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy powiązany z wynikami pracy - możliwość rozwoju poziomego i pionowego – stawiamy na wewnętrzne awanse - narzędzia, które każdego dnia będą wspierały i ułatwiały Twoją pracę - profesjonalne szkolenia z rekrutacji i selekcji oraz technik sprzedaży - usystematyzowany proces wdrożenia - jasna ścieżka kariery zawodowej - świadczenia pozapłacowe - kartę sportową, prywatną opiekę medyczną zadania - realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych na stanowiska niższego i średniego szczebla - obsługa klientów i zatrudnionych dla nich ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-05-05

Młodszy Specjalista Ds. Infrastruktury IT Komorów
Młodszy Specjalista Ds. Infrastruktury IT Komorów

Ferma OLDAR, jedna z przodujących firm sektora spożywczego, w związku w ciągłym rozwojem, poszukuje osób na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Infrastruktury IT Opis stanowiska: Osoba na oferowanym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie techniczne pracowników firmy. W zależności od posiadanych kompetencji technicznych, będzie realizowała zadania odpowiednie do posiadanych kwalifikacji. Wykazując chęć rozwoju i nauki będziesz miał możliwość rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze informatyki (heldesk, administracja lub programowanie). Wstępny zakres obowiązków: Konfiguracja infrastruktury informatycznej firmy. Rozwiązywanie incydentów sprzętowych i aplikacyjnych. Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowników. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego i oprogramowania. Wymagania: Zamiłowanie do nowoczesnych technologii (zwłaszcza związanych z informatyką). Chęć rozwoju w dziedzinie szeroko pojętej dziedzinie informatyki. Ofe ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-06

Asystentka/Asystent W Biurze Nieruchomości Poznań
Asystentka/Asystent W Biurze Nieruchomości Poznań

Jeśli jesteś studentką/studentem kierunków związanych z prawem, administracją lub nieruchomościami. Chcesz zarobić na czesne, a jednocześnie zacząć budować swoją karierę zawodową – w sposób przemyślany i zaplanowany – współpraca z nami, będzie dla Ciebie bardzo dobrym startem. Galeria Nieruchomości - Jesteśmy poznańskim biurem nieruchomości, które nieustannie się rozwija – dlatego potrzebujemy dodatkowego wsparcia. Aktualnie poszukujemy – osoby do zadań specjalnych – prawdziwego miłośnika papierologii, który z zaangażowaniem i uśmiechem na twarzy: - zaopiekuje się naszymi dokumentami, - pomoże w przygotowaniu transakcji kupna/sprzedaży/wynajmu nieruchomości, - wesprze w weryfikowaniu stanu prawnego przyjmowanych do sprzedaży ofert, - wspomoże doradców w ich bieżących zadaniach związanych z prawną obsługą ofert. Jeśli, zatem: - studiujesz prawo, administrację lub kierunki związane z nieruchomościami, - szukasz cennego doświadczenia, - jesteś gotowa/gotowy rozwijać swoj ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-06

Specjalista Ds.IT W Paula Fish Słupsk
Specjalista Ds.IT W Paula Fish Słupsk

Firma Paula Fish z siedzibą w Słupsku poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. IT Miejsce pracy: pomorskie / Słupsk Zakres obowiązków: •Administracja serwerem Windows Server 2012R2/2016 oraz Oracle. •Wsparcie użytkowników końcowych / Helpdesk. •Udział w zarządzaniu firmową infrastrukturą informatyczną. •Udział w procesie wdrażania RODO. •Udział w procesie modernizowania infrastruktury informatycznej. Wymagania: •Znajomość dowolnego wysokopoziomowego języka programowania. •Doświadczenie w pracy z Oracle oraz Windows Server 2012R2/2016. •Znajomość zagadnień budowy oraz konfiguracji sieci komputerowych. •Znajomość: zagadnień relacyjnych baz danych, języka SQL. •Znajomość języka angielskiego pozwalającego na czytanie dokumentacji technicznej. Mile widziane: •Doświadczenie w pracy z systemami ERP (IFS Applications). •Znajomość systemów operacyjnych z rodziny LINUX. Oferujemy: •Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat. •Stabilne i ...

Region : Pomorskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-05

Praca Dla Informatyka / Grafika / Fotografa Wyszków
Praca Dla Informatyka / Grafika / Fotografa Wyszków

Poszukujemy kandydata na stanowisko: Informatyk Opis stanowiska pracy: - zarządzanie stroną www / administracja, - tworzenie baz danych, fotografowanie i dodawanie nowych produktów, - dodawanie nowych i optymalizacja obecnych treści na stronie www, - tworzenie ulotek, katalogów - materiałów reklamowych Oczekujemy: - dobrej znajomości programów graficznych: Adobe Photoshop, Illustrator lub Corel Draw, - dbałości o szczegóły i wysoką jakość kreacji graficznej, - kreatywności, komunikatywności, - motywacji do pracy, - wysokiego poczucie estetyki, - prawa jazdy kat. B Oferujemy: - stabilne zatrudnienie, - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania, - profesjonalne narzędzia pracy, - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. Jesteś zainteresowany? Prześlij swoje CV poprzez wiadomość . Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie m ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-05

Service Desk Specialist Wrocław
Service Desk Specialist Wrocław

KOMSA Polska jest dystrybutorem telekomunikacyjnym i IT. Naszą wiedzę i profesjonalizm popieramy wieloletnim doświadczeniem na rynku i zorientowaniem na potrzeby klienta. Łączymy środowisko międzynarodowej korporacji z potrzebami i wyzwaniami rynku lokalnego. Nasz zespół tworzą ludzie dynamiczni i ambitni, realizujący swoje zadania z pasją. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy: Service Desk Specialist Twoje przyszłe zadania: •Administrowanie serwerami Windows/Linux •Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników •Administrowanie centralą telefoniczną •Instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania. •Obsługa urządzeń peryferyjnych. •Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. Nasze oczekiwania: •Wykształcenie wyższe informatyczne. •Znajomość zagadnień związanych z administracją serwerami MS Windows 2008/2012/2016 oraz Linux. •Bardzo dobra znajomość Active Directory, GPO, DNS, WSUS •Dobra znajomość Microsoft Exchange •Bardzo dobra wiedza ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-05-03

Specjalista Ds. Wsparcia Handlu Brwinów
Specjalista Ds. Wsparcia Handlu Brwinów

FirmaULMA Construccion Polska S.A., należąca do hiszpańskiej Grupy ULMA Construccion, jednego z czołowych producentów i dostawców deskowań oraz rusztowań na całym świecie, poszukuje pracownika na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Handlu MIEJSCE PRACY: Koszajec (mazowieckie, gm.Brwinów) PODSTAWOWE OBOWIĄZKI: sporządzanie analiz i raportów dotyczących współpracy z klientami aktywne wsparcie handlowców w procesie sprzedaży, pozyskiwania i obsługi klientów nadzór nad aspektami formalnymi i prawnymi umów handlowych m.in.: pozyskanie od klienta dokumentów niezbędnych do sporządzenia umowy przygotowywanie umów we współpracy z Działem Prawnym nadzór nad kompletnością dokumentacji handlowej koordynowanie wniosków dotyczących klientów, budów oraz umów i aneksów obsługa zagadnień związanych z należnościami, m.in.: monitoring płatności kontrola należności identyfikowanie zagrożeń związanych z fakturami spornymi i wsp ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-05-01

Praca- Pomoc W Obsłudze Prawnej Rawicz
Praca- Pomoc W Obsłudze Prawnej Rawicz

Poszukujemy osoby, której zadaniem będzie pomoc w bieżącej obsłudze prawnej spraw z zakresu prawa cywilnego i administracyjnego. Miejsce pracy: Rawicz- Wrocław. Zadania: -zarządzanie korespondencją w prowadzonych sprawach, w tym od klientów, sądową i od organów administracji, -analiza umów handlowych, -kontrola spraw na wszystkich etapach postępowania sądowego, -sporządzanie pism w postępowaniu sądowym i administracyjnym. Wymagamy: -wykształcenia kierunkowego – administracja lub prawo (może być V rok studiów), -mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej lub firmie windykacyjnej, -umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu, -umiejętności swobodnego formułowania wypowiedzi, -dobrej organizacji czasu pracy, umiejętności dzielenia zadań, -prawo jazdy kat. B. Oferujemy: -umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (system jednozmianowy), -pracę w dużej firmie w komfortowych warunkach, zgranym zespole i przyjaznej atmosferze, -wsparcie merytoryczne specjalist ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Pozostałe oferty pracy | Data publikacji : 2018-05-01

Asystent/ka Działu Marketingu/IT (stacjonarnie W-wa) Warszawa
Asystent/ka Działu Marketingu/IT (stacjonarnie W-wa) Warszawa

Opis stanowiska pracy: - nadzór oraz bieżąca administracja stron www - dodawanie nowych i optymalizacja obecnych treści na stronach www - wyszukiwanie informacji w internecie i przekazywanie ich innym osobom z zespołu Wymagania: - aktywny status studenta lub B2B - biegłe i swobodne poruszanie się w internecie i wyszukiwanie informacji - biegła znajomość obsługi CMS Wordpress - biegła znajomość pakietu office - podstawowa znajomość HTML, CSS - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Zapewniamy - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, wiedzy oraz stopnia zaangażowania - niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków - pracę w prestiżowej lokalizacji w ścisłym centrum Warszawy Widły: 250 - -0 brutto (B2B netto) Aplikacje proszę przesyłać przez formularz kontaktowy

Region : Mazowieckie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-05-01

Specjalista Ds. Kontraktów Katowice
Specjalista Ds. Kontraktów Katowice

Jeżeli poszukujesz pracy, która pozwoli Ci rozwijać posiadane kwalifikacje poprzez profesjonalną obsługę Klienta to Twoje miejsce jest właśnie u nas! SPECJALISTA DO SPRAW KONTRAKTÓW Jaka będzie Twoja rola w naszej firmie? Przygotowywanie kontraktów i ofert na wzorach korporacyjnych Prowadzenie bazy kontraktów i ofert Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu Komunikacja z klientami i przedstawianie propozycji współpracy Archiwizacja dokumentów Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów korporacyjnych Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Realizowanie innych zadań administracyjnych Czego oczekujemy? Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia) Minimum rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (mile widziane) Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie Bardzo dobrej znajomości MS Office Umiejętności pracy pod presją czasu Samodzielności Komunikatywności Zaan ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-04-30

Sprzedawca, Doradca Klienta Rzeszów
Sprzedawca, Doradca Klienta Rzeszów

Poszukuję osoby do pracy. Salon sprzedaży podłóg drewnianych w Rzeszowie. Obsługa komputera, social mediów, administracja strony internetowej (uaktualnianie) Znajomość rynku, produktu, Komunikatywność, Kontakt z klientem, Sporadyczne wyjazdy do klienta. Wynagrodzenie: podstawowe + prowizja. Nr tel: 609 - -

Region : Podkarpackie | Kategoria : Przedstawiciel handlowy | Data publikacji : 2018-05-01

Praca Dla Studenta Budownictwa - St. Zaocznych Gliwice
Praca Dla Studenta Budownictwa - St. Zaocznych Gliwice

Firma budowlana z Gliwic poszukuję do pracy studenta budownictwa studiów zaocznych. Zakres obowiązków: -administracja dokumentów i umów -tworzenie dokumentacji przetargowej -tworzenie dokumentacji powykonawczej -wysyłanie zapytań ofertowych -wykonywanie zestawień i zamówień materiałów Wymagania: -student budownictwa studiów zaocznych -podstawowa znajomość budownictwa -znajomość obsługi programów Word, Excel -sumienność, obowiązkowość -mile widziana znajomość programów kosztorysowych -mile widziane prawo jazdy kat. B Oferujemy: -pracę na pełny etat -pracę w ścisłym centrum Gliwic -wzrost wynagrodzenia wraz ze wzrostem doświadczenia i kwalifikacji. CV prosimy wysyłać na adres e-mail. Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Akcja Job dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jedn ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-29

Webmaster/ka / Administrator/ka Stron Www (stac. W-wa) Warszawa
Webmaster/ka / Administrator/ka Stron Www (stac. W-wa) Warszawa

Opis stanowiska pracy: - nadzór oraz bieżąca administracja stron www - dodawanie nowych i optymalizacja obecnych treści na stronach www - wyszukiwanie informacji w internecie i przekazywanie ich innym osobom z zespołu Wymagania: - aktywny status studenta lub B2B - biegłe i swobodne poruszanie się w internecie i wyszukiwanie informacji - biegła znajomość obsługi CMS Wordpress - biegła znajomość pakietu office - podstawowa znajomość HTML, CSS - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Zapewniamy - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, wiedzy oraz stopnia zaangażowania - niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków - pracę w prestiżowej lokalizacji w ścisłym centrum Warszawy Widły: 250 - -0 brutto (B2B netto) Aplikacje proszę przesyłać przez formularz kontaktowy

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-04-28

Asystent/Asystentka Dyrektora Zarządzającego Barber Shop Poland Warszawa
Asystent/Asystentka Dyrektora Zarządzającego Barber Shop Poland Warszawa

Barber Shop Poland - www.barbershoppoland - właściciel sieci salonów męskich Barber Shop w związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko Asystent/Asystentka Dyrektora Zarządzającego siecią salonów. quot;Poszukuję ogarniętej osoby, która czuje flow i pomimo ciężkiej pracy, za odpowiednie pieniądze będzie bawić się tym co robi. Ja tak robię, pracuję 7 dni w tygodni po 14 h i mimo, iż wkurza mnie ta praca mam satysfakcję. Jestem zmęczony dlatego potrzebuję Ciebie, abyś pomógł/pomogła mi w zarządzaniu moim życiem i czasem. Czasem wystarczy, że zrobisz mi kanapkę, czasem kawę, a czasem pójdziesz na spotkanie z Prezesem korporacji, lub pojedziesz na event :-) Powodzenia Dyrektor Zarządzający P.S. Dużo mamy eventów i to na serio czasami fajna zabawa. O ile wypełni się to co poniżej.quot; Oferujemy pracę w najlepszej i jedynej ogólnopolskiej sieci Barber Shopów. Stanowisko jakie proponujemy jest wymagające, jednak daje możliwość rozwoju. Osoba, która zostanie osobistym asystente ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-04-29

Konsultant Ds Personalnych W Agencji Pracy Fallwork Poznań
Konsultant Ds Personalnych W Agencji Pracy Fallwork Poznań

Konsultant ds personalnych w Agencji Pracy Fallwork Region: Poznań , ul. Towarowa Zakres obowiązków: -Realizacja projektów rekrutacyjnych. -Wyszukiwanie i docieranie do najlepszych kandydatów na rynku. -Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz bezpośrednie poszukiwanie kandydatów. -Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami. -Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów na stanowiska specjalistyczne. -Raportowanie bieżących zadań i działań - Grafikowanie/ zawieranie umów/ rozliczanie pracowników tymczasowych Wymagania: -Doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych minimum 1 rok- warunek konieczny -Wykształcenie min. średnie preferowane wyższe. --Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność i orientacja na cel. -Dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy pon-pt 9-17 -Podstawowa znajomość kodeksu pracy i prawa cywilnego -mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy: -Atrakcyjny pakiet wynagrodzeni ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-26

Specjalista Ds IT I Marketingu Poznań
Specjalista Ds IT I Marketingu Poznań

Centrum Szkoleniowe Corio Sp. z o. o. działa w branży kosmetycznej. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń kosmetycznych oraz sprzedażą produktów i urządzeń kosmetycznych wraz z wyposażeniem gabinetów kosmetycznych w naszej hurtowni stacjonarnej a także poprzez sklep internetowy i platformę . W związku z rozwojem przedsiębiorstwa poszukujemy osoby na stanowisko: specjalista ds.IT i marketingu Obowiązki: - samodzielne tworzenie i kierowanie akcjami marketingowymi oraz planowaniem promocji (dzień darmowej dostawy, rabaty czasowe, kampanie nawsletterowe) -administracja sklepu internetowego i strony internetowej oraz nadzór nad prawidłowym działaniem - administracja IT (obsługa sieci lokalnej, serwera i zasobów firmy, archiwizacja baz danych, aktualizacja oprogramowania) -zarządzanie social mediami, przeprowadzania kampanii reklamowych i konkursów na portalach społecznościowych, - tworzenie prostych projektów graficznych: ulotka, plakat Od kandydata oczekujemy: - doś ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-04-28

Specjalista Ds. Mailowej Obsługi Klienta Z Językiem Niemieckim Kraków
Specjalista Ds. Mailowej Obsługi Klienta Z Językiem Niemieckim Kraków

Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób na stanowisko: Specjalisty ds. mailowej obsługi Klienta niemieckojęzycznego Czym się będziesz zajmować? • mailowym kontaktem z Klientem niemieckojęzycznym, • administracją baz danych: wprowadzaniem danych, zmianą numerów kont, adresów, • zarządzaniem prenumeratami czasopism, gazet, subskrypcji Klientów (m.in.: zamówienia, wypowiedzenia, reklamacje). Z naszej strony zapewniamy: • stawkę godzinową + atrakcyjny system premiowy, • elastyczny czas współpracy, • profesjonalne szkolenie, które przygotuje Cię do wykonywania swoich zadań, • dofinansowanie do karty sportowej, • realne szanse na rozwój w strukturach fi ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-04-26

Specjalista W Wydziale Zarządzania Środowiskiem Gdańsk
Specjalista W Wydziale Zarządzania Środowiskiem Gdańsk

Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista w Wydziale Zarządzania Środowiskiem Miejsce pracy: RZGW Gdańsk, F. Rogaczewskiego 9/19 Wymiar czasu pracy: 1 etat Rodzaj umowy: umowa na czas zastępstwa Obowiązki: •Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz z przygotowywaniem uzgodnień warunków realizacji planowanego przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko. •Identyfikacja ekosystemów zdegradowanych przez eksploatację zasobów wodnych oraz planowanie przedsięwzięć związanych z ich odbudową. •Analiza sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych. •Opiniowanie projektów aktów prawnych dotyczących ustanawiania obszarów chronionych, w szczególności obszarów Natura 2000, oraz prowadzenia działań na tych obszarach w zakresie gospodarowania wodami. •Nadzorowanie realizacji działań ochronnych ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-26

Junior HR Administrator Z Językiem Francuskim Warszawa
Junior HR Administrator Z Językiem Francuskim Warszawa

Ile razy żałowałeś: „Tyle lat nauki języków i nigdy tego nie wykorzystałem- dlaczego wybrałem właśnie język francuski.”?Teraz masz szansę to zmienić. Podejmij wyzwanie! Mamy dla Ciebie ofertę, w której język francuski to podstawa komunikacji i początek międzynarodowych znajomości! Aplikuj na stanowisko HR Administrator z językiem Francuskim Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obok! oferujemy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, docelowo z możliwością zatrudnienia bezpośrednio u naszego klienta  - praca w międzynarodowym środowisku - możliwość rozwoju - atrakcyjne wynagrodzenie zadania - kontakt z klientami wewnętrznymi  - udzielanie wsparcia w zakresie zapytań z obszaru HR - administracja personalna pracowników francuskich - wsparcie zespołu w bieżących zadaniach oczekujemy - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów - bardzo dobra znajomość języka francuskiego – warunek konieczny - zorientowanie na klienta i pracę zespołową - dok ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-04-26

Staż W Dziale HR Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A Radom
Staż W Dziale HR Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A Radom

Imperial Way To Start! Program Stażowy Departament: HR Nr referencyjny: DHR/2018 Lokalizacja: Radom Będąc u nas na stażu będziesz miał możliwość: Aktywnie uczestniczyć w realizacji kluczowych procesów HR w międzynarodowej organizacji, w obszarach takich jak: komunikacja wewnętrzna, employer branding, szkolenia i rozwój, system ocen oraz administracja personalna, a także wspierać działania związane z Pracowniczym Programem Wolontariatu – WeCanHelp. Poznaj z nami współczesne wyzwania HR! Jeżeli jesteś: - jesteś studentem III, IV, V roku (preferowany kierunek: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi) - znasz j. angielski na poziomie bardzo dobrym - dobrze znasz pakiet MS Office w szczególności Power Point oraz Excel - jesteś systematyczny, skrupulatny oraz samodzielny - chętnie uczysz się nowych rzeczy i jesteś otwarty na zmiany Oferujemy: - warsztaty rozwojowe - udział w projektach - dofinansowanie do posiłków - atrakcyjne wynagrodzenie Prześli ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-04-26

Doradca Finansowy Żyrardów
Doradca Finansowy Żyrardów

Miejsce pracy: Żyrardów. Zakres obowiązków na stanowisku: Budowanie trwałych i długofalowych relacji sprzedażowych z Klientami. Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów zainteresowanych produktami firmowymi. Promocja produktów poprzez marketing lokalny. Dbanie o pozytywny wizerunek oddziału KONKRET sp. z o.o. Sprzedaż produktów i usług firmy. Raportowanie wyników pracy do przełożonego. Bieżąca administracja biurem. Monitorowanie stanu kasy w oddziale Dodatkowe oczekiwania: Doświadczenie w sprzedaży pośredniej lub bezpośredniej - będzie dodatkowym atutem Wykształcenie min. średnie. Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie swojego CV ze zdjęciem oraz Listu motywacyjnego na e-maila. W temacie wiadomości proszę wpisać: Miejsce pracy np. Doradca Żyrardów. Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych o ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-04-25

Spedytor Międzynarodowy/Administracja Ełk
Spedytor Międzynarodowy/Administracja Ełk

Zatrudnię osobę na stanowisko Spedytor Międzynarodowy/Administracja. Wymagania: j. anglieski w stopniu komunikatywnym, prawo jazdy kat.B. Do obowiązków należeć będzie wyszukiwanie ładunków na giełdzie transportowej, prowadzenie serwisów pojazdów (umawianie w warsztacie, zamawianie części), obsługa dokumentów (pisanie faktur w programie, wysyłka do klienta).

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-25

HR Manager Stare Bielice Stare Bielice
HR Manager Stare Bielice Stare Bielice

W związku z dynamicznym rozwojem Grupa Mojsiuk : Autoryzowany Dealer Mercedes-Benz, Honda i Peugeot, poszukuje pracownika na stanowisko: HR Manager Miejsce Pracy : Koszalin - Stare Bielice 128 Zadania : •Realizacja zleceń rekrutacyjnych o opartych o cele jakościowe i ilościowe spójne ze strategią firmy stosując najnowsze i skuteczne technologie poszukiwania pracowników •Koordynowanie procesów personalnych oraz budowanie i realizacja strategii i polityki personalnej •Współtworzenie i realizowanie polityki szkoleniowej •Koordynowanie pracy podległego personelu •Kontroling personalny i raportowanie •Współtworzenie narzędzi służące motywacji pracowników oraz ich satysfakcji •Pomoc w ulepszaniu bieżących procesów •Dostosowanie działań HR do potrzeb firmy Wymagania •Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •Wykształcenie kierunkowe ( preferowane zarządzanie zasobami ludzkimi , administracja , prawo lub dziedzin pokrewnych ) •Zdolności do ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-04-23

Staż W Dziale HR Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A Radom
Staż W Dziale HR Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A Radom

Imperial Way To Start! Program Stażowy Departament: HR Nr referencyjny: DHR/2018 Lokalizacja: Radom Będąc u nas na stażu będziesz miał możliwość: Aktywnie uczestniczyć w realizacji kluczowych procesów HR w międzynarodowej organizacji, w obszarach takich jak: komunikacja wewnętrzna, employer branding, szkolenia i rozwój, system ocen oraz administracja personalna, a także wspierać działania związane z Pracowniczym Programem Wolontariatu – WeCanHelp. Poznaj z nami współczesne wyzwania HR! Jeżeli jesteś: - jesteś studentem III, IV, V roku (preferowany kierunek: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi) - znasz j. angielski na poziomie bardzo dobrym - dobrze znasz pakiet MS Office w szczególności Power Point oraz Excel - jesteś systematyczny, skrupulatny oraz samodzielny - chętnie uczysz się nowych rzeczy i jesteś otwarty na zmiany Oferujemy: - warsztaty rozwojowe - udział w projektach - dofinansowanie do posiłków - atrakcyjne wynagrodzenie Prześli ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-04-24

Specjalista IT Ds. Helpdesk Warszawa
Specjalista IT Ds. Helpdesk Warszawa

Mellon Poland Sp.z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania Obecnie dla naszego klienta z branży farmaceutycznej poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista IT ds. wsparcia lokalnego Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie: - instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych i aplikacji - wsparcie i utrzymanie systemów operacyjnych, systemów i sieci komputerowych - rozwiązywanie problemów systemowych i sieciowych - diagnoza i rozwiązywanie usterek sprzętów i oprogramowania - wsparcie we wdrażaniu nowych aplikacji i sprzętów - konfiguracja kont i profili nowyc ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-04-22

Stażysta - Referent Ds. Administracyjnych Wrocław
Stażysta - Referent Ds. Administracyjnych Wrocław

Firma z branży instalacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku działająca od 2001 r. szuka osoby do odbycia płatnego stażu na stanowisku: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Obowiązki: - obsługa korespondencji, - pomoc w prowadzeniu ewidencji faktur i innych dokumentów, - redagowanie pism, zapytań itp - pomoc przy koordynowaniu prac w ramach obsługi inwestycji, Wymagania: -wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia) -znajomość pakietu MS Office -status osoby bezrobotnej w wieku do 30 roku życia zarejestrowanej w Urzędzie Pracy (zgodnie z programem) Po odbyciu stażu możliwa dalsza współpraca na podstawie umowy o pracę. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-18

Administracja Biurowa Warszawa
Administracja Biurowa Warszawa

ARRIVA jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych przewożącym ponad 1,5 miliarda pasażerów rocznie w 14 krajach Europy i zatrudniającym ponad 55.000 pracowników. Arriva jest ważną częścią grupy Deutsche Bahn, wiodącego operatora transportu towarowego i pasażerskiego w Europie. W Polsce zatrudniamy ponad 1200 osób i prowadzimy działalność w 14 oddziałach, koncentrując działalność na przewozach autobusowych i kolejowych. Obowiązki: -Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji -Sporządzanie wystąpień oraz archiwizacja i kompletacja akt spraw -Obsługa sekretariatu w oddziale -Wsparcie administracyjne dla innych działów -Redagowanie pism urzędowych Wymagania: -Wykształcenie min. średnie (mile widziany profil humanistyczny) -Prawo jazdy B -Dobra znajomość środowiska Office (zwłaszcza Excel, Outlook oraz Power Point) -Umiejętność redagowania pism/sprawozdań quot;lekkie pióroquot; Oferujemy: -Ambitną, rozwijającą i odpowiedzialną pracę, gwara ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-18

Specjalista Ds. Rekrutacji Kraśnik Kraśnik
Specjalista Ds. Rekrutacji Kraśnik Kraśnik

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, z wieloletnim doświadczeniem w telemarketingu, posiadamy obecnie 12 oddziałów w Polsce. Obecnie do naszego oddziału w Kraśniku poszukujemy zmotywowanej i dynamicznej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako: Specjalista ds. Rekrutacji Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za: - Redagowanie i publikowanie ogłoszeń o pracę - Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych - Wyszukiwanie i wdrażanie nowych możliwości dotarcia do kandydatów. - Administracja dokumentów związanych procesem rekrutacji i zatrudnienia Poszukujemy osoby, która jest: - Kreatywna i zmotywowana do pracy - Komunikatywna i zaangażowana - Sumienna, samodzielna i systematyczna - Dyspozycyjna - Potrafi obsługiwać komputer oraz podstawowe urządzenia biurowe - Posiada doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane - Jest absolwentem lub studentem kierunków Psychologia, Socjologia, ZZL- mile widziane W zamian oferujemy: - Stabilne zatrudnien ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-04-18

Przyjmę Na Staż Do Firmy Transportowo-spedycyjnej Siedlce
Przyjmę Na Staż Do Firmy Transportowo-spedycyjnej Siedlce

Firma Transportowo-Spedycyjna, działająca na rynku europejskim w zakresie transportu, magazynowania i spedycji poszukuje stażysty do działu transportowego. Stażysta w dziale transportowym miejsce pracy: Siedlce Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy! - Ambitne zadania, które pozwolą Ci poszerzyć wiedzę teoretyczną zdobytą w szkole o praktyczne doświadczenia - Prace nad rzeczywistymi klientami i ich transportami - Wsparcie merytoryczne specjalisty ds. transportu i spedycji Czym będziesz się zajmował/a? - Realizacją działań działu transportu i spedycji - Pozyskiwanie nowych klientów - Opieka nad jednym samochodem ciężarowym w ruchu krajowym - Audytowaniem poszczególnych obszarów organizacji w zakresie transportu, magazynowania/ Poszukujemy aktywnej osoby spełniającej następujące wymagania: - Wykształcenie średnie o specjalności logistyka, administracja (kandydat może być w trakcie ostatniego semestru technikum o specjalności logistyk) - Prawo jazdy kat. B - Znajom ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-04-17

Pracownik Administracyjno-biurowy W Kancelarii Prawnej Wrocław
Pracownik Administracyjno-biurowy W Kancelarii Prawnej Wrocław

W związku z dynamicznym rozwojem, Kancelaria Prawna Via Lex L.Szcześniak i Wspólnicy Spółka komandytowa będąca częścią grupy kapitałowej KRD poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy w Zespole Postępowania Sądowo-Egzekucyjnego Miejsce pracy: Wrocław Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: •Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej •Kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów •Wpisywanie danych do systemu •Tworzenie pism procesowych oraz pism w przebiegu postępowania •Współpraca telefoniczna z komornikami i sądami w zakresie prowadzonych spraw •Archiwizacja dokumentów •Wsparcie administracyjne Zespołu •Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań Wymagania: •Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat ( preferowane prawo, administracja) •Dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych •Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków służbowych •Dobra ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-17

Specjalista Ds. Kadr I Płac Z J. Niemieckim - Pełne Wdrożenie! Poznań
Specjalista Ds. Kadr I Płac Z J. Niemieckim - Pełne Wdrożenie! Poznań

Mondi Polska Agencja Pracy sp. z o.o. należy do niemieckiej grupy kapitałowej, która już od 2002 roku wspiera przedsiębiorstwa poprzez wynajem personelu i jego rekrutację, w szczególności dla takich branż jak przemysł, logistyka i administracja. Posiadamy 21 oddziałów w Niemczech i Polsce. Mondi Polska jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268. Obecnie w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy Kandydata/i na stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Z J. NIEMIECKIM ZAPEWNIAMY PEŁNE WDROŻENIE! Miejsce pracy: Poznań (centrum) Zapewniamy: -Różnorodność zajęć -Pole do własnych działań -Błyskawiczny rozwój języka niemieckiego w praktyce. Zarówno na zajęciach z lektorem, jak i w praktyce – w kontakcie z Klientem, urzędami i wieloma innymi osobami -Realne możliwości rozwoju i awansu. Każdy może rozwijać swoją -ścieżkę zawodową, a budżet na szkolenia zarówno w Polsce i jak i w Niemczech mamy nieograniczony -Fit-Formę z paki ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-04-18

Technik - Informatyk Warszawa
Technik - Informatyk Warszawa

W związku z planowanym rozwojem, firma ogłasza nabór na wolne stanowisko: Technik - informatyk (DZIAŁ OUTSOURCINGU) Oferujemy: • Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę • Możliwość rozwoju • Atrakcyjne wynagrodzenie Oczekujemy: • Wiedzy i doświadczenia zawodowego pozwalających sprostać powierzonym zadaniom • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów • Zapraszamy w szczególności absolwentów techników o profilu informatycznym/elektronicznym/telekomunikacyjnym lub studentów kierunków technicznych Wymagania techniczne: • Dobra znajomość zagadnień informatycznych: od niskiego hardware (budowa, działanie, serwis), do programów produkcyjnych (konfiguracja, administracja, serwis) • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows XP-10 (instalacja, konfiguracja) • Znajomość działania i umiejętność rozwiązywania problemów w sieciach komputerowych • Umiejętność świadczenia wsparcia technicznego użytkownikom w codziennej pracy z zakresu IT (także zdalnie) Mile widziane ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-04-18

Młodszy Specjalista Ds. Administracyjnych Z J. Niemieckim Poznań
Młodszy Specjalista Ds. Administracyjnych Z J. Niemieckim Poznań

Mondi Polska Agencja Pracy sp. z o.o. należy do niemieckiej grupy kapitałowej, która już od 2002 roku wspiera przedsiębiorstwa poprzez wynajem personelu i jego rekrutację, w szczególności dla takich branż jak przemysł, logistyka i administracja. Posiadamy 21 oddziałów w Niemczech i Polsce. Mondi Polska jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268. Obecnie w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy Kandydata/i na stanowisko: Młodszy specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim ZAPEWNIAMY PEŁNE WDROŻENIE Miejsce pracy: centrum Poznania Zapewniamy: 1.Różnorodność zajęć 2.Pole do własnych działań 3.Błyskawiczny rozwój języka niemieckiego w praktyce. Zarówno na zajęciach z lektorem, jak i w praktyce – w kontakcie z Klientem, urzędami i wieloma innymi osobami 4.Fit-Formę z pakietem sportowym OK System Prywatną opiekę medyczną (Enel-Med) 5.Nasze towarzystwo – również po pracy stawiamy na wspólną integrację 6.Świeże owoc ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-17

POZNAŃ Obsługa Recepcji -DORAŹNIE - Biurowiec Maraton Poznań
POZNAŃ Obsługa Recepcji -DORAŹNIE - Biurowiec Maraton Poznań

Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu ATALIAN, który działa w 29 krajach, obsługuje 25 000 klientów i jest liderem w dziedzinie mutli-serwisu od ponad 70 lat. Oferta ATALIAN obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary biznesowe, które, indywidualnie lub łącznie, mogą zapewnić do 85% usług zewnętrznych dla budynku. Koncentrujemy się na zarządzaniu obiektami i obsłudze recepcji, utrzymaniu czystości, żywieniu zbiorowym, serwisie multi-technicznym, , utrzymaniu terenów zielonych, higienie i ochronie. Aktualnie poszukujemy dla naszego klienta osób na stanowisko: PRACOWNIK OBSŁUGI RECEPCJI - ZASTĘPSTWA Miejsce pracy: Biurowiec Maraton, ul. Królowej Jadwigi 43, Poznań Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: • Dbanie o wizerunek i wygląd biura, nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem • Prowadzenie kalendarza recepcji, organizowanie spotkań, przygotowywanie sal konferencyjnych, organizacja cateringu • Zarządzanie pocz ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Praca dodatkowa / sezonowa | Data publikacji : 2018-04-17

Pracownik Administracyjno-Biurowy Krajęczyn
Pracownik Administracyjno-Biurowy Krajęczyn

Firma SAWTERM s.c. zatrudni do pracy osobę na stanowisko: Pracownik Administracyjno - Biurowy Miejsce pracy: Krajęczyn k. Jońca Opis stanowiska: • administracja zamówień przychodzących oraz wychodzących; • mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami oraz dostawcami; • wprowadzanie danych do systemu; • archiwizowanie i kopiowanie dokumentów zgodnie ze zdefiniowanym obiegiem dokumentów i bieżącymi potrzebami. Wymagania: • wykształcenie średnie, • komunikatywność; • znajomość obsługi komputera (MS Office); • mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego. Oferujemy: • pracę w młodej dynamicznie rozwijającej się firmie; • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat; • możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacja(małpa)sawterm. Administratorem danych jest SAWTERM s.c. z siedzibą w Krajęczynie, 09-131 Joniec. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do tre ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-15

Młodszy Konsultant Biznesowy Skawina
Młodszy Konsultant Biznesowy Skawina

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie poszukuje osób na stanowisko: Młodszy konsultant biznesowy Zakres obowiązków • Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy • Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych kandydatów zgodnie z profilem stanowiska • Tworzenie bazy danych w oparciu o istniejące narzędzia • Pozyskiwanie kandydatów metodą Direct Search oraz metodami tradycyjnymi • Weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji • Uczestniczenie w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako pracodawcy • Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz z pracownikami tymczasowymi Oczekiwania • Wykształcenie: w trakcie studiów zaocznych bądź absolwenci (preferowane kierunki: administracja, HR, zarządzanie, psychologia) • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji, ...

Region : Małopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-04-17

Lider Zmiany - Gliwice Gliwice
Lider Zmiany - Gliwice Gliwice

Firma SQS Poland jest dostawcą rozwiązań w zakresie selekcji, naprawy, detali i komponentów oraz wyrobów gotowych dla przedsiębiorstw głównie z branży Automotive, AGD i hydraulicznej. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Koordynator Miejsce pracy: Gliwice Obowiązki: - Nadzór nad pracownikami - Raportowanie wyników podejmowanych prac do Klienta - Administracja dokumentacją wewnętrzną Wymagania: - Minimum pół roku doświadczenia w pracy na produkcji lub kontroli jakości na stanowisku min Liderskim mile widziane - Wykształcenie średnie - Odporność na stres - Doskonała organizacja pracy własnej - Umiejętność szybkiego uczenia się - Bardzo dobra znajomość MS Office Oferujemy: - Umowę zlecenie - Atrakcyjne wynagrodzenie - Możliwość zdobycia cennego i ciekawego doświadczenia zawodowego Osoby zainteresowane. proszę o przesyłanie CV za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Region : Śląskie | Kategoria : Pozostałe oferty pracy | Data publikacji : 2018-04-16

Przygotowywanie Pojazdów Do Sprzedaży / Przegląd Zerowy - SKUTERY QUAD Kraków
Przygotowywanie Pojazdów Do Sprzedaży / Przegląd Zerowy - SKUTERY QUAD Kraków

Firma MOTO-TRIP KRAKÓW działająca na rynku już 11 lat poszukuje osoby na stanowisko : ADMINISTRACJA SERWISU / MECHANIK Zadania : - skręcanie pojazdów - przygotowywanie pojazdów do sprzedaży Wymagania : - umiejętności manualne - podstawowa znajomość budowy pojazdów 2T i 4T ( skutery / motocykle / quady ) Praca 2-4 dni w tygodniu po 9 godzin PRACA DO SIERPNIA / WRZEŚNIA CV PROSZĘ WYSYŁAĆ NA ADRES MAILOWY, proszę o kontakt na tym etapie tylko drogą mailową.

Region : Małopolskie | Kategoria : Mechanik / Blacharz / Lakiernik | Data publikacji : 2018-04-15

Administracja Biurowa Poznań
Administracja Biurowa Poznań

Zatrudnię osobę w administracji biurowej

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-14

Specjalista IT Ds. Wsparcia Lokalnego Warszawa
Specjalista IT Ds. Wsparcia Lokalnego Warszawa

Mellon Poland Sp.z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania Obecnie dla naszego klienta z branży farmaceutycznej poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista IT ds. wsparcia lokalnego Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie: - instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych i aplikacji - wsparcie i utrzymanie systemów operacyjnych, systemów i sieci komputerowych - rozwiązywanie problemów systemowych i sieciowych - diagnoza i rozwiązywanie usterek sprzętów i oprogramowania - wsparcie we wdrażaniu nowych aplikacji i sprzętów - konfiguracja kont i profili nowyc ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-04-13

Specjalista Ds. Ochrony Danych Osobowych (Inspektor Danych Osobowych) Łódź
Specjalista Ds. Ochrony Danych Osobowych (Inspektor Danych Osobowych) Łódź

Jesteśmy firmą doradczą i w związku z rozwojem poszukujemy osoby odpowiedzialnej za wdrażanie wymagań RODO (audyt wstępny, szkolenia, opracowanie dokumentacji) oraz pełnienie dla klientów funkcji Inspektora Danych Osobowych. Wymagane: - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, informatyka) lub w trakcie studiów. - podstawową znajomość zagadnień IT związanych z bezpieczeństwem informacji, - umiejętność pracy z dokumentami, umowami, aktami prawnymi,

Region : Łódzkie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-04-15

Specjalista Ds. Rozliczeń Serwisu Firma SUMAX Wrocław
Specjalista Ds. Rozliczeń Serwisu Firma SUMAX Wrocław

Chcesz godziwie zarabiać. Chcesz, aby w końcu doceniono Twoje pomysły. Lubisz wiedzieć i potrafisz swoją wiedzą dzielić się z innymi. Pytasz, kiedy nie wiesz. Znasz swoją wartość. Możliwe nawet, że masz doświadczenie dobrze orientujesz się w branży budowlanej, przemysłowej. Jeśli, na dodatek, chcesz pracować….spójrz poniżej: Specjalista ds.rozliczeń serwisu elektronarzędzi, branża elektrotechniczna Miejsce pracy: Wrocław Charakter pracy: praca stacjonarna, administracja dokumentacji serwisowej, dokumentów zakupowych. Opis stanowiska: Na tym stanowisku zaangażujemy Cię w działania związane z wprowadzaniem w system dokumentów zakupowych, rozliczaniem dokumentacji serwisowej. Będziesz operować światowymi markami produktów. Będziesz współpracować z największymi graczami na rynku elektronarzędzi dla przemysłu i budownictwa. Między innymi za to będziemy Ci płacić. Niemało. Czego będziemy wymagać od Ciebie? Pisma bezwzrokowego. Zaangażowania. Determinacji. Otwartości na rzec ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-04-13

Przejdź do strony: