Oferta Pracy » administracja

administracja

Praktyki HR Łódź
Praktyki HR Łódź

Job Impulse Polska (Strefa Job) to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę tymczasową lub znajdziesz stałe zatrudnienie. Nr ref.:P/Łódź/082018/IJ Miejsce: Łódź, ul. Piotrkowska Zapraszamy na praktyki, dzięki którym: – zgłębisz tajniki procesów HR w przyjaznej i otwartej atmosferze – rozwiniesz posiadane kompetencje interpersonalne biorąc udział w rozmowach kwalifikacyjnych i rekrutacjach grupowych – wykorzystasz świetną organizację pracy i samodzielność w projektach rekrutacyjnych – zaczerpniesz praktycznej wiedzy w zakresie prawa pracy oraz administracji kadrowej – poszerzysz wiedzę zdobytą na studiach ( ZZL, Socjologia, Administracja itp.) – weźmiesz udział w dodatkowych szkoleniach, spotkaniach integracyjnych, konkursach firmowych – zdobędziesz wiedzę zarówno z zakresu HR miękkiego jak i HR twardego – będziesz miał możliwość współpracy z ekspertami w ramach projektów między działowych – ...

Region : Łódzkie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-12

Junior Language Specialist With German, French OR Italian Warszawa
Junior Language Specialist With German, French OR Italian Warszawa

Dla naszego klienta aktualnie poszukujemy: Junior Language Specialist with German, French OR Italian Opis stanowiska: • Drobne tłumaczenia na potrzeby działów komunikacji, administracji, księgowości, zakupów lub logistyki • Stały kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami • Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów, weryfikowanie informacji w j. obcym) • Wsparcie w kontroli nad obiegiem dokumentacji wewnątrz działu • Wprowadzanie dodatkowych danych do systemu w j. obcym Wymagania: • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych • Bardzo dobra znajomość jednego z języków: francuskiego, niemieckiego lub włoskiego * Dobra znajomość języka angielskiego (min.B2) • Gotowość do ciągłego rozwoju • NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA zapewniamy pełne wdrożenie przez pierwsze miesiące pracy Nasz klient oferuje: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia • Kompleksowy program wdrożeniowy • Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku • Szansę na rozpoczęcie kariery w m ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-12

Specjalista/ka Ds. Płac I Administracji Personalnej Warszawa
Specjalista/ka Ds. Płac I Administracji Personalnej Warszawa

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. płac i administracji personalnej Obowiązki: - kompleksowa obsługa lokalnych systemów kadrowo-płacowych, - prowadzenie projektu outsourcingu płac do struktur globalnych, - wdrożenie globalnego programu administracji personalnej, - udział w procesach realizowanych przez HR, - usprawnianie procesów z zakresu administracji personalnej i płac, mające na celu podniesienie efektywności przedsiębiorstwa. Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to administracja, finanse i rachunkowość, ekonomia oraz pokrewne), - minimum 2-letnie doświadcz ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-10

Product Manager Stąporków
Product Manager Stąporków

Firma Indual Sp z o.o Jesteśmy dystrybutorem na Polskę komponentów i systemów w branży automatyki przemysłowej, jesteśmy obecni na rynek od 2007 roku . Specjalizujemy się m.in. Czujnikach ,Sterowniki ,Maszyn i urządzeń laserowych Fiber , Oświetlenie przemysłowe LED , związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko: Product manager Oczekiwania : • Zamieszkanie na terenie woj. świętokrzyskiego. Końskie ,Stąporków , Skarżysko Kamienna i okolice • Prawo jazdy kat. B • Doświadczenie , Grafika komputerowa , Informatyka , Elektronika • Umiejętność przeprowadzania sprawnych rozmów telefonicznych • Dobra organizacja czasu pracy • Nastawienia na realizację celów; • Umiejętności pracy w zespole; • Komunikatywności; Oferujemy: • Wysokie wynagrodzenie (podstawa + prowizja); • szkolenie i przygotowanie do stanowiska pracy; • zatrudnienie , umowy o pracę; • możliwość rozwoju zawodowego Obowiązki: • Administracja witryn internetowych (joomla , WordPress i i ...

Region : Świętokrzyskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-08-10

Praca Papowo Toruńskie
Praca Papowo Toruńskie

Zatrudnimy osobę do biura (administracja, kadry, płace). Wymagania: - znajomość programu Płatnik - znajomość programu Gratyfikant Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00 Zapraszamy do złożenia CV/ rozmowę do siedziby firmy przy ul. Spółdzielcza 3, Papowo Toruńskie, w godzinach od 08-16 lub przez platformę . Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: quot; Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych: tekst jednolity : Dz. U. z 2002 r Nr. 101 poz. 926 ze zm.)quot;

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-11

Młodszy Informatyk (LESZNO) Leszno
Młodszy Informatyk (LESZNO) Leszno

Firma Domex - jeden z największych dystrybutorów w kraju niezmechanizowanych artykułów gospodarstwa domowego poszukuje pracownika na stanowisko: MŁODSZY INFORMATYK Zakres obowiązków: wsparcie techniczne pracowników firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych, wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego, pomoc i asysta we wdrażaniu nowych rozwiązań oraz narzędzi systemowych, Administracja oprogramowaniem ERP oraz wsparcie użytkownika końcowego Wymagania: znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL (MS SQL, Oracle); znajomość podstaw protokołów TCP /IP, Mile widziane: znajomość podstaw sieci transmisyjnych oraz protokołów sieciowych IP/MPLS/Ethernet, utrzymaniem aplikacji na systemach Linux/Unix i bazach danych, znajomość XML oraz języków programowania Jscript, PHP, Python, VBScript, Powershell, Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wpisując w tytule nazwę stanowiska. W związku z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie dany ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-08-11

Do Biura Sekretarka Brwinów
Do Biura Sekretarka Brwinów

Mile widziani kandydaci po kierunku administracja, prawo

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-09

Asystentka Kałuszyn
Asystentka Kałuszyn

Szanowni Państwo, CLICK-PACK Sp. z o.o. produkuje wysokiej jakości opakowania i kubki z plastiku oraz papieru od 2003 roku! W związku z dalszym rozwojem i uruchomieniem nowego zakładu w Kałuszynie, k. Mińska Maz. poszukujemy osoby na stanowisko ASYSTENTKI/ ASYTENTA. Zakres obowiązków: - administracja i zarządzanie dokumentacją oraz przepływem informacji - analiza i przygotowywanie raportów - zarządzanie kalendarzem przełożonego, m.in. organizacja spotkań Oferujemy: - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - indywidualne podejście do każdego pracownika - nie zapomnij pochwalić się swoim hobby! - udział w rozwoju firmy - możliwość rozwoju i awansu - motywujący system wynagrodzeń - przyjemną atmosferę pracy - kontakt bezpośrednio z Zarządem firmy - dobrą kawę w Chillout room-ie! Od kandydatów oczekujemy: - gotowości do ciężkiej pracy - wyższego wykształcenia i znajomości języków obcych (nie koniecznie tylko angiel ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-08

Asystent/-ka W Kancelarii Prawnej Warszawa
Asystent/-ka W Kancelarii Prawnej Warszawa

Do obowiązków Asystenta/-ki należeć będzie: - obsługa korespondencji i telefonu; - weryfikacja, korekta i archiwizacja dokumentów; - administracja biura; - obsługa sekretariatu; - kontakt z sądami i urzędami; - nadzór nad sprzętem i materiałami biurowymi; Wymagania: - biegła znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office; - język angielski na poziomie komunikatywnym; - dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu; - doświadczenie na podobnym stanowisku; Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę; - pełnopłatny okres wdrożeniowy; - stałe wynagrodzenie; CV prosimy przesyłać z klauzulą quot;Zgadzam się na przetwarzanie przez Aamp;RT danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.quot;. Adres email: rekrutacja [at] a-rt

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-08

Ekspedientka - Asystentka Dietetyka Ełk
Ekspedientka - Asystentka Dietetyka Ełk

Centrum Dietetyczne NATURHOUSE w Ełku poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Ekspedientka - Asystentka Dietetyka WYMAGANIA: • łatwość, otwartość w nawiązywaniu kontaktów • wysoka kultura osobista • wykształcenie min. średnie ( 1-2 rok studiów zaocznych będzie dodatkowym atutem) • dobra organizacja pracy i odpowiedzialność • dyspozycyjność, optymizm i zaangażowanie w pracę • dobra znajomość obsługi komputera OBOWIĄZKI: • profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy • AKTYWNE promowanie firmy na terenie Ełku • AKTYWNE uczestnictwo w akcjach, konkursach i promocjach • administracja i utrzymywanie porządku w placówce • obsługa kasy fiskalnej • tworzenie raportów Oferujemy: • interesującą pracę w przyjaznym środowisku • pracę na pełny etat po okresie próbnym • wynagrodzenie stałe + premia • szkolenie na koszt firmy Prosimy WYŁĄCZNIE o przesyłanie CV ze zdjęciem drogą mailową lub za pośrednictwem portalu . Prosimy o dopisanie następującej ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-08-08

Administrator Korespondencji Mailowej - Język Włoski Kraków
Administrator Korespondencji Mailowej - Język Włoski Kraków

CEE Experts jest butikiem HR specjalizującym się w rekrutacjach średniego i wyższego szczebla oraz konsultingu strategicznym na terenie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dla naszego biznesowego partnera, dużej i międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarze Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Zakupów lub Logistyki. Administrator korespondencji mailowej - język włoski Zakres obowiązków: • Analiza zapytań mailowych oraz kontakt telefoniczny z klientem biznesowym w języku obcym • Współpraca z innymi placówkami zagranicznymi • Wprowadzanie, procesowanie oraz weryfikacja poprawności danych w systemie, • Administracja biurowa i wsparcie działu • Drobne tłumaczenia z j. obcego na j. polski Oczekiwania: • Bardzo dobra znajomość języka włoskiego i angielskiego • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów • Chęć rozwoju i zdobycia doświadczenia Nasz klient oferuje: ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-08-08

Asystent W Dziale Kadr, Płac I Spraw Socjalnych Warszawa
Asystent W Dziale Kadr, Płac I Spraw Socjalnych Warszawa

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie? Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją! Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody! Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy! Obecnie poszukujemy osoby do współpracy jako: Asystent w Dziale Kadr, Płac i Spraw Socjalnych Współpraca na czas określony Główny zakres obowiązków: •Wsparcie działu w ramach procesów kadrowo – płacowych •Administrowanie dokumentacją personalną związaną z zatrudnieniem pracowników •Wprowadzanie dokumentów do systemu kadrowo-płacowego •Przygotowywanie raportów i zestawień •Skanowanie i archiwizacja dokumentów •Inne prace administracyjne Od Kandydatów oczekujemy: •Wykształcenia wyższego (lub ostatni rok studiów), preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, administracja •Doświadczenia w pracy na stanowiskach administracy ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-08

Praca W Sklepie Internetowym - Sprzedaż, Administracja, Marketing Wrocław
Praca W Sklepie Internetowym - Sprzedaż, Administracja, Marketing Wrocław

W związku z poszerzaniem obszarów aktywności naszej firmy poszukujemy nowych osób do zespołu. Czego możesz się nauczyć u nas: - zasad funkcjonowania eCommerce - obsługi panelu sklepowego (IAI Shop) - budowania relacji z klientami sklepu - prowadzenia rozmów z partnerami sklepu - tworzenia materiałów merketingowych (digital) Oferujemy: - pracę wśród ludzi z wieloletnim doświadczeniem IT / UX oraz e-commerce - stałe wsparcie zespołu przy powierzonych działaniach - biblioteczkę pełną książek na temat e-commerce i nie tylko - pakiet MultiSport i LuxMed - możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy - praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 Oczekujemy: - sprawna komunikacja i zacięcie sprzedażowe - elokwencja, znajomość zasad poprawnej pisowni - odpowiedzialność i samodzielność w działaniu - prawo jazdy kat. B Mile widziane: - zainteresowanie motoryzacją - zainteresowanie e-commerce i chęć rozwoju w tym kierunku - znajomość podstaw S ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-08-07

Najtrudniejsza Praca świata Za Pół Darmo! ;) Warszawa
Najtrudniejsza Praca świata Za Pół Darmo! ;) Warszawa

Lubisz ciężką pracę, której prawie nikt nie chce wykonywać? Dwa dni po wypłacie chcesz odliczać dni do kolejnej pensji? Jeśli tak to może znajdziemy dla Ciebie krzesło w naszym biurze. Nie licz na profesjonalne szkolenia, miłego szefa ani na dobrą zabawę z kolegami po pracy. Tu nikt nikogo nie lubi! Uwierzyłeś w to? To przyjdź i przekonaj się, że jest inaczej. Obalamy mity odnośnie pracy w Contact Centre! Co naprawdę oferujemy: - Pracę dostosowaną do Twoich predyspozycji i umiejętności (telefoniczna obsługa klienta, praca z językami obcymi, sprzedaż lub administracja) - Pracę pod szyldami znanych i lubianych firm z branży bankowej, turystycznej i mediowej - Możliwość połączenia pracy ze studiami, hobby i rodziną – elastyczny grafik pracy - Część stałą wynagrodzenia oraz liczne premie, bonusy oraz nagrody konkursowe - Pakiet benefitów oraz cykliczne wydarzenia np. lodowe środy, owocowe czwartki, poniedziałki z pizzą - Przestrzenną kuchnię z dużym telewizorem i piłk ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-08-07

Praca Biurowa – Pomoc Przy Rozliczaniu Projektów Unijnych Wrocław
Praca Biurowa – Pomoc Przy Rozliczaniu Projektów Unijnych Wrocław

Stowarzyszenie Aktywnego Wspierania Gospodarki poszukuje pracownika do pomocy przy finansowym rozliczaniu projektów unijnych Miejsce pracy: Wrocław, pełen etat Zakres obowiązków: •pomoc przy finansowym rozliczaniu projektów finansowanych z funduszy unijnych w ramach nowej perspektywy finansowej 201 - -0 r. (wprowadzanie faktur do Excela i systemu SL2014), •weryfikowanie wniosków o płatność z zaksięgowanymi kosztami; •opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wymogami instytucji finansujących, tworzenie nadruków na dokumentach; •przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące; •porządkowanie dokumentacji projektowej; •współpraca z koordynatorami w zakresie pozyskiwania danych do opisów faktur; •kontakt z biurem rachunkowym w kwestiach dotyczących numerów księgowych, dzienników księgowań, zestawień kosztów itp. •kserowanie, skanowanie i archiwizowanie dokumentacji projektowej, Od kandydatów oczekujemy: •wykształcenia w ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-08-06

Specjalista Ds. Rekrutacji Poznań
Specjalista Ds. Rekrutacji Poznań

Szukasz pracy, w której Twoja kreatywność, poczucie humoru oraz umiejętności zarządzania kilkoma zadaniami jednocześnie zostałyby dostatecznie docenione? Tak się składa, ze poszukujemy właśnie osoby na stanowisko specjalisty ds. rekrutacji. Nie wahaj się i aplikuj od razu po przeczytaniu oferty! oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy powiązany z wynikami pracy - możliwość rozwoju poziomego i pionowego – stawiamy na wewnętrzne awanse - narzędzia, które każdego dnia będą wspierały i ułatwiały Twoją pracę - profesjonalne szkolenia z rekrutacji i selekcji, administracji pracowników - usystematyzowany proces wdrożenia - jasna ścieżka kariery zawodowej - świadczenia pozapłacowe - kartę sportową, prywatną opiekę medyczną zadania - realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla - obsługa klientów i zatrudnionych dla nich pracowników tymczasowych - nies ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-08

Referent Ds. Szkoleń - Staż W Jabil Circuit Poland Kwidzyn
Referent Ds. Szkoleń - Staż W Jabil Circuit Poland Kwidzyn

Jabil jest jednym z największych światowych producentów elektroniki. Zatrudniamy 180 tysięcy osób na całym świecie, w naszym regionie jesteśmy jednym z największych pracodawców. Działamy w branżach: elektroniki użytkowej, telekomunikacji, motoryzacyjnej, medycznej, komputerowej. Jabil Circuit Poland z siedzibą w Kwidzynie, woj. pomorskie, poszukuje do Działu Personalnego stażysty: Referent ds. szkoleń Miejsce pracy: Kwidzyn Oferujemy: Możliwość zdobycia wiedzy na temat szkoleń obowiązujących w dużej organizacji. Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy z bazami danych i narzędziami wykorzystywanymi w Dziale Personalnym w nowoczesnej firmie produkcyjnej. Wsparcie w okresie wdrożenia w nowe obowiązki. Zakres obowiązków: Pomoc w organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych dla pracowników. Bieżąca obsługa informacyjna pracowników w zakresie szkoleń oraz benefitów pracowniczych. Wprowadzanie danych dotyczących szkoleń do bazy oraz systemu szkoleniowego. ...

Region : Pomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-07

Programista Raspberry PI / ARM Linux / OpenCV Warszawa
Programista Raspberry PI / ARM Linux / OpenCV Warszawa

Dynamicznie rozwijająca się firma ecVision S.A. poszukuje pracowników do biura w Warszawie. Zatrudniamy międzynarodowy zespół najwyższej klasy specjalistów z obszaru sztucznej inteligencji, programowania i przetwarzania obrazu. Podstawowe produkty naszej firmy to system monitoringu wizyjnego z inteligentną analizą obrazu opartą o sieci neuronowe, systemy IPTV, digital signage, smart home, analizy dokumentów. Naszymi klientami są największe agencje ochrony, firmy informatyczne, sieci handlowe, operatorzy telekomunikacyjni oraz administracja rządowa i samorządowa w kraju i zagranicą. Poszukujemy Programistów Raspberry PI / ARM Linux / OpenCV Miejsce pracy: Warszawa lub zdalnie Opis stanowiska: -Projektowanie i tworzenie aplikacji w C++ na urządzenia na platformach ARM, Armbian/Ubuntu Linux; -Rozwój i utrzymanie już działających aplikacji; -Tworzenie back-end’owej strony aplikacji; -Podnoszenie własnych kwalifikacji, wiedzy i dzielenie się nią w ramach zespołu; -Codzienna ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-08-07

Specjalista Ds.stacjonarnej Obsługi Klienta Oraz Sklepu Internetowego Poznań
Specjalista Ds.stacjonarnej Obsługi Klienta Oraz Sklepu Internetowego Poznań

Just Unique - prestiżowa marka odzieżowa, zajmująca się produkcją i sprzedażą odzieży damskiej poszukuję pracownika do pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego oraz obsługi klienta w butiku firmowym w Poznaniu. Obowiązki: -umiejętność organizacji pracy własnej, -bieżąca administracja sklepem, -obsługa klienta, rozliczanie i realizacja zamówień, -kontrolowanie i raportowanie sprzedaży, -pozyskiwanie oraz budowanie dobrych relacji z klientami. Wymagania: -umiejętność nawiązywania kontaktów z Klientami, otwartość, komunikatywność, -mile widziana znajomość działania e-sklepów i serwisów sprzedażowych, -dobra organizacja pracy oraz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, Oferujemy: -Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat -Atrakcyjne stałe wynagrodzenie połączone z systemem premiowym -Możliwość podnoszenia umiejętności w zakresie obsługi klienta, -Szkolenia -Pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze. Praca w s ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-08-05

Specjalista Ds. Biurowych/obsługa Klienta Piekary Śląskie
Specjalista Ds. Biurowych/obsługa Klienta Piekary Śląskie

Firma Perfekt Design Partner Handlowy Oknoplast działająca od 1998 r. na rynku stolarki otworowej poszukuje osób z : Piekar Śląskich, Tarnowskich Góra, Bytomia i okolic na stanowisko: Specjalista ds. biurowych/obsługa klienta Miejsce pracy: Piekary Śląskie, Tarnowskie Góry Opis stanowiska: * obsługa działu serwisu - reklamacje * wykonywanie wszelkiego rodzaju czynności biurowych * obsługa klienta * prowadzenie i archiwizacja niezbędnej dokumentacji * administracja danych klientów i umów * realizacja zadań przełożonego Oczekiwania: * motywacja do pracy * samodzielność oraz dobra organizacja pracy * wykształcenie min średnie * wysoka kultura osobista * zaangażowanie i zorientowanie na cel i rezultat * mile widziane prawo jazdy kat B Oferujemy: * możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie * możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji * pracę w dobrym i zgranym zespole w warunkach partnerstwa i koleżeństwa * profes ...

Region : Śląskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-08-04

Specjalista Ds.biurowych/obsługa Klienta Mikołów
Specjalista Ds.biurowych/obsługa Klienta Mikołów

Firma Perfekt Design Partner Handlowy Oknoplast działająca od 1998 r. na rynku stolarki otworowej poszukuje osób z : Mikołowa i okolic na stanowisko: Specjalista ds. biurowych/obsługa klienta Miejsce pracy: Mikołów Opis stanowiska: * wykonywanie wszelkiego rodzaju czynności bbiurowych * obsługa klienta * prowadzenie i archiwizacja niezbędnej dokumentacji * administracja danych klientów i umów * realizacja zadań przełożonego Oczekiwania: * motywacja do pracy * samodzielność oraz dobra organizacja pracy * wykształcenie min średnie * wysoka kultura osobista * zaangażowanie i zorientowanie na cel i rezultat * mile widziane prawo jazdy kat B Oferujemy: * możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie * możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji * pracę w dobrym i zgranym zespole w warunkach partnerstwa i koleżeństwa * profesjonalne przygotowanie do wykonywanego stanowiska * pracę w stabilnej firmie z wypracowanymi standa ...

Region : Śląskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-08-06

Praktykant W Dziale Rekrutacji Tymczasowych Kraków
Praktykant W Dziale Rekrutacji Tymczasowych Kraków

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie do naszego oddziału poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Praktykant w dziale rekrutacji tymczasowych Zakres obowiązków • Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy • Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych Kandydatów zgodnie z profilem stanowiska • Tworzenie bazy danych w oparciu o istniejące narzędzia • Pozyskiwanie Kandydatów metodą Direct Search oraz metodami tradycyjnymi • Weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji • Uczestniczenie w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako Pracodawcy • Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz z pracownikami tymczasowymi Oczekiwania • Wykształcenie: w trakcie studiów zaocznych bądź absolwenci (preferowane kierunki: administracja, HR, zarządzanie, psychologia) • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność nawi ...

Region : Małopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-06

Informatyk Warszawa
Informatyk Warszawa

Opis stanowiska: •Instalację i konfigurację systemów operacyjnych, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu peryferyjnego •Administracja złożoną strukturą teleinformatyczną opartą na systemach: Windows Server, Windows 10 oraz Unix •Konfiguracja i administracja sieciami LAN, WAN, Wi-Fi •Instalacja i nadzór oprogramowania Impuls, PC Market •Bezpośrednie wsparcie użytkowników na miejscu oraz zdalnie •Opieka nad systemem bezpieczeństwa •Rozpoznawanie nowych technologii pod kątem możliwości ich wykorzystania •Czynne uczestnictwo w prowadzonych projektach biznesowo/informatycznych Wymagania: •Doświadczenie min. 1-2 lata na podobnym stanowisku •Wykształcenie min. średnie o profilu informatycznym •Gotowość do samodzielnej i stałej nauki, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie, zdolności analityczne. •Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft i Unix. •Znajomość protokołów sieciowych TCP/IP i Frame Relay, serwerów DHCP, DNS. • ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-08-04

Specjalista Ds. Biurowych/obsługa Klienta Bytom
Specjalista Ds. Biurowych/obsługa Klienta Bytom

Firma Perfekt Design Partner Handlowy Oknoplast działająca od 1998 r. na rynku stolarki otworowej poszukuje osób z : Piekar Śląskich, Tarnowskich Góra, Bytomia i okolic na stanowisko: Specjalista ds. biurowych/obsługa klienta Miejsce pracy: Piekary Śląskie, Tarnowskie Góry Opis stanowiska: * obsługa działu serwisu - reklamacje * wykonywanie wszelkiego rodzaju czynności bbiurowych * obsługa klienta * prowadzenie i archiwizacja niezbędnej dokumentacji * administracja danych klientów i umów * realizacja zadań przełożonego Oczekiwania: * motywacja do pracy * samodzielność oraz dobra organizacja pracy * wykształcenie min średnie * wysoka kultura osobista * zaangażowanie i zorientowanie na cel i rezultat * mile widziane prawo jazdy kat B Oferujemy: * możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie * możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji * pracę w dobrym i zgranym zespole w warunkach partnerstwa i koleżeństwa * profes ...

Region : Śląskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-08-02

Sekretariat, Administracja - Rozwojowe Jaworzno
Sekretariat, Administracja - Rozwojowe Jaworzno

- wykształcenie wyższe, ew. średnie - umiejętność obsługi komputera - zaangażowanie oraz odpowiedzialność - lojalność, kultura osobista, komunikatywność, elastyczność - znajomość angielskiego (klienci międzynarodowi) Opis stanowiska: - administracja biura i wsparcie administracyjne dla pracowników merytorycznych - zapewnienie obiegu dokumentów i przepływu informacji - rejestracja dokumentów w systemie - dbanie o pozytywny wizerunek firmy Możliwość awansu, wzrostu wynagrodzenia w miarę przejmowania szerszego zakresu obowiązków, stabilność i dobra atmosfera. Proszę o CV, potem się spotkamy.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-03

Spedytor/pracownik Biurowy Kwidzyn
Spedytor/pracownik Biurowy Kwidzyn

Poszukuję pracownika do firmy transportowej na stanowisko spedytora i pracownika biurowego. Główne obowiązki: -wystawianie faktur, -obsługa giełdy ładunków, -realizacja otrzymanych zleceń transportowych, -administracja biurowa. Praca od 8 do 16, od poniedziałku do piątku, ewentualnie raz w tygodniu w sobote na około 2-3 godziny. Proszę o przesyłanie CV, Mile widziana obsługa programu Trans.eu, jak również jakakolwiek wiedza w dziedzinie księgowości.

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-02

Sprzedaż W Firmowym Sklepie Allegro Siedlce
Sprzedaż W Firmowym Sklepie Allegro Siedlce

Firma działająca w branży zabawkowej Miejsce pracy Siedlce Do obowiązków będzie należało : -wystawianie aukcji internetowych, -obsługa aukcji, -obróbka zdjęć pod aukcje, -ekspozycja zdjęć zwiększająca sprzedaż, -dostosowywanie opisów pod nowy standard Allegro -dodawanie produktów do sklepów internetowych. -obsługa sklepów internetowych (dodawanie produktów,sprzedaż,administracja), -tworzenie ciekawych opisów produktów, - fakturowanie - pakowanie - organizowanie transportu PRACA WYŁĄCZNIE NA MIEJSCU. Oferujemy - pracę w młodym zgranym zespole - wynagrodzenie stałe Wymagania - punktualność , dyspozycyjność - dobra znajomość pakietu programem graficznym , office , excel - bardzo dobre posługiwanie się komputerem - brak nałogów - doświadczenie na podobnym stanowisku może być dodatkowym atutem Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV . Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Prosimy o dopisanie następującej klauzul ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-08-02

ULMA Construccion Polska S.A. - Specjalista Ds. Personalnych Koszajec
ULMA Construccion Polska S.A. - Specjalista Ds. Personalnych Koszajec

Firma ULMA Construccion Polska S.A., należąca do hiszpańskiej Grupy ULMA Construccion, jednego z czołowych producentów i dostawców deskowań oraz rusztowań na całym świecie, poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH MIEJSCE PRACY: KOSZAJEC (gm. Brwinów) Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Personalnych będzie odpowiedzialna za poprawne i terminowe realizowanie procesów kadrowo-płacowych firmy. GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU: •bieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki •sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy •prowadzenie akt osobowych •rozliczanie czasu pracy •kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników •sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS •sporządzanie deklaracji dla US i GUS •sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych •przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne •wspieranie procesów rekrutacyjnych POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA: Do naszego zespołu Działu Perso ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-03

Specjalista Ds. Rekrutacji Tymczasowych Gdynia
Specjalista Ds. Rekrutacji Tymczasowych Gdynia

Zdobyłeś/aś już swoje pierwsze doświadczenia w obszarze rekrutacji, a teraz chciał(a)byś je rozwijać w międzynarodowej firmie? Świetnie! Poszukujemy obecnie do naszego zespołu osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację projektów w ramach rekrutacji tymczasowych i serdecznie zapraszamy Cię do zapoznania się z naszą ofertą. oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy powiązany z wynikami pracy - możliwość rozwoju poziomego i pionowego – stawiamy na wewnętrzne awanse - narzędzia, które każdego dnia będą wspierały i ułatwiały Twoją pracę (ATS, CRM, rozszerzone wyszukiwarki, marketingowe wsparcie rekrutacji) - profesjonalne szkolenia z rekrutacji i selekcji - usystematyzowany proces wdrożenia - świadczenia pozapłacowe zadania - realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych na stanowiska niższego i średniego szczebla - obsługa klientów i zatrudnionych dla nich pracowników tymczas ...

Region : Pomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-02

HR Administrator Z Językiem Francuskim Warszawa
HR Administrator Z Językiem Francuskim Warszawa

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: HR administrator z językiem francuskim Zakres obowiązków: - wprowadzanie danych do systemu, - obsługa telefoniczna oraz mailowa klienta francuskojęzycznego, - współpraca z placówkami administracyjnymi we Francji w zakresie obsługi pracowników, - przygotowywanie dokumentacji oraz umów dla zatrudnionych pracowników. Wymagania: - znajomość języka francuskiego na poziomie C1, - znajomość języka angielskiego na poziomie B1, - mile widziane zainteresowanie branżą HR. - mile widziani absolwenci/studenci ostatnich lat studiów tj. administracja, Zarządzanie Zasobami L ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-08-02

Menager Recepcji W Klinice Wieczorek Grudziądz
Menager Recepcji W Klinice Wieczorek Grudziądz

Marzy ci się zmiana pracy ? Lubisz wyzwania i chętnie uczysz się nowych rzeczy? A może Twój znajomy szuka nowej pracy? Zespół Klinika Wieczorek Stomatologia poszukuje osoby na stanowisko MANAGERA RECEPCJI Do obowiązków Managera należeć będzie: - koordynacja pracy gabinetów - koordynacja pracy recepcji - bieżąca obsługa pacjentów - administracja zamówieniami i współpraca z kontrahentami Kliniki Oczekujemy: - umiejętności pracy w zespole - umiejętność analitycznego myślenia - wysokiej kultury osobistej - umiejętność bezpośredniej pracy z klientem - umiejętność szybkiej nauki Oferujemy: - pracę w super zgranym zespole - atrakcyjne zarobki wraz z systemem motywującym - tozwój osobisty. CV akceptujemy tylko ze zdjęciem Prosimy koniecznie o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobistych.

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-01

Asystent/ka Zarządu (COO Executive Assistant) Warszawa
Asystent/ka Zarządu (COO Executive Assistant) Warszawa

LoanMe Sp. z o.o. LoanMe Sp z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się międzynarodowa organizacja z branży pożyczkowej o ugruntowanej pozycji rynkowej w Polsce. Możesz stać się częścią firmy, która się tworzy. Aktualnie poszukujemy osoby do objęcia stanowiska: Asystent/ka Zarządu (COO Executive Assistant) Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Wymiar czasu pracy: pełny etat Zakres Obowiązków: stały kontakt z Zarządem, pośredniczenie w kontaktach pomiędzy Zarządem, a Pracownikami Spółki, zarzadzanie kalendarzem Przełożonego, organizacja wyjazdów i podróży służbowych, spotkań, nadzór nad komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną : notatki, e-maile, prezentacje, raporty, przyjmowanie i wykonywanie połączeń telefonicznych, prowadzenie korespondencji, administracja dokumentów Spółki, inne prace wynikające z bieżącej sytuacji. Oczekiwania: biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje – warunek konieczny, doświadczenie zawodowe, wy ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-01

Administrator IT Poznań
Administrator IT Poznań

Firma poszukuje doświadczonego Administratora infrastruktury IT. Zatrudniona osoba będzie świadczyła usługi na w pełnym zakresie czasowym na miejscu w Poznaniu. Opis stanowiska: Celem osoby pełniącej rolę Administratora IT zapewnienie bezpieczeństwa oraz ciągłości działania usług IT w ramach grupy spółek. W ramach wykonywanych prac będą również wdrażane i utrzymywane usługi IT. Główne obowiązki: 1. Zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; 2. Zarządzanie bezpieczeństwem przechowywania danych; 3. Wsparcie w zakresie utrzymania i rozwoju wdrożenia pakietu InsERT; 4. Administracja bazami danych MS SQL (InsERT); 5. Zarządzanie urządzeniami peryferyjnymi; 6. Przegląd, konserwacja i usuwanie usterek sprzętu komputerowego i sieci; 7. Świadczenie usługi pomocy użytkownikom - Service Desk. Wymagania: 1. Doświadczenie na podobnym stanowisku; 2. Umiejętność administrowania serwerami Linux i Windows; 3. Zaawansowana znajomość konfiguracji sieci LAN, WAN, VPN, WiFi; ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-08-01

Informatyk / Konsultant Radom
Informatyk / Konsultant Radom

Humansoft sp. z o.o. jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą. Posiadamy ponad 27 lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI i BI. Realizujemy projekty dla największych, strategicznych firm przy użyciu najwydajniejszego na rynku systemu Business Intelligence Qlik. Posiadamy jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych QlikView i Qlik Sense w Polsce. Humansoft to firma gdzie pracują ludzie z pasją i zaangażowaniem. Gwarantujemy najwyższą kulturę pracy, ciągłą edukację i rozwój zawodowy. OPIS STANOWISKA: Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za poniższy zakres obowiązków: • Tworzenie i projektowanie aplikacji biznesowych od podstaw • Instalacja i administracja oprogramowania z dziedziny BI • Kontakt z klientem • Testowanie aplikacji biznesowych • Dokumentowanie zmian w aplikacjach biznesowych OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA: • Doświadczenie z relacyjnymi bazami danych • Podstawy programowania ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-31

Młodszy Specjalista Ds. Administracji Sprzedaży Warszawa
Młodszy Specjalista Ds. Administracji Sprzedaży Warszawa

Miejsce pracy: Biuro Główne, Aleje Jerozolimskie 96, Warszawa Szukamy osoby, która: - posiada min. 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku związanym z realizacją wniosków, administracją lub rozpatrywaniem reklamacji - ma silną motywację do pracy i samodzielność w działaniu - posiada umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie pod presją czasu - jest dokładna i skrupulatna - swobodnie posługuje się pakietem MS Office Będziesz odpowiedzialny za: - bieżącą administracyjną kontrolę wniosków o zawarcie umowy z Klientami indywidualnymi - współpracę z działem sprzedaży, windykacji oraz medycznym - rozpatrywanie reklamacji - archiwizację korespondencji Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (do maja 2019) - możliwość zdobycia unikalnej wiedzy z zakresu opieki medycznej, kwestii prawnych, administracyjnych - wsparcie przełożonych na etapie wdrożenia - pracę w branży, której misją jest ratowanie zd ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-07-31

Koordynator Inkubatora StartUp Wschód Warszawa
Koordynator Inkubatora StartUp Wschód Warszawa

W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem oraz otwieraniem nowych oddziałów, największy Inkubator Przedsiębiorczość w Polsce FRP „Twój StartUp” poszukuje osób na stanowisko Koordynator Inkubatora StartUp Wschód w Warszawie Jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy, w której możesz nie tylko wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje? Chcesz współtworzyć dynamicznie rozwijającą się strukturę organizacyjną, a jednocześnie być częścią młodego i kreatywnego zespołu? Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś twierdząco, zachęcamy do aplikowania na stanowisko: Koordynator Inkubatora StartUp Wschód w Warszawie Jakie będą Twoje obowiązki? - pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy), - obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna), - koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzeni ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-08-01

Informatyk Radom Radom
Informatyk Radom Radom

W związku z rozwojem nasze firmy poszukujemy specjalisty ds. IT. Obowiązki: nadzór nad komputerami i urządzeniami biurowymi w oddziałach firmy, rozwiązywanie bieżących problemów, wdrażanie nowych rozwiązań sprzętowych, oraz programowych, bieżące prace w zakresie struktury IT, montaż i administracja sieciami LAN. prawo jazdy kat.B Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym, znajomość pakietu Office i Google Drive, znajomość systemów VoIP i VNCS będzie dodatkowym atutem, umiejętność serwisowania sprzętu komputerowego, znajomość obsługi sieci LAN, umiejętność pracy w grupie, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność i kreatywność. Oferujemy wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia zawodowego, możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy, realizacja ambitnych zadań w młodym, zgranym zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem portalu.

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-31

Junior Language Specialist With French, Spanish OR Italian Poznań
Junior Language Specialist With French, Spanish OR Italian Poznań

Dla naszego klienta aktualnie poszukujemy: Junior Language Specialist with French, Spanish OR Italian Opis stanowiska: • Drobne tłumaczenia na potrzeby działów komunikacji, administracji, księgowości, zakupów lub logistyki • Stały kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami • Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów, weryfikowanie informacji w j. obcym) • Wsparcie w kontroli nad obiegiem dokumentacji wewnątrz działu • Wprowadzanie dodatkowych danych do systemu w j. obcym Wymagania: • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów • Bardzo dobra znajomość jednego z języków: francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego * Dobra znajomość języka angielskiego (min.B2) • Gotowość do ciągłego rozwoju • NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA zapewniamy pełne wdrożenie przez pierwsze miesiące pracy Nasz klient oferuje: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia • Kompleksowy program wdrożeniowy • Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku • Szansę na rozpoczęcie kariery w międzynar ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-31

Kadry I Płace - Zatrudnimy Racula
Kadry I Płace - Zatrudnimy Racula

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, Przygotowywanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem, zmianami warunków zatrudnienia, rozwiązaniem stosunku pracy, Naliczanie zasiłków, Sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS i US, PFRON, GUS, Przygotowanie raportów na bieżące potrzeby działu, Prowadzenie akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, Nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP, Administracja benefitami pracowniczymi Przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu, Rozliczanie czasu pracy. Od kandydata oczekujemy: Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (samodzielne naliczanie wynagrodzeń), Praktycznej znajomości zagadnień kadrowo - płacowych, Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, PDOF, ZUS, Znajomość pakietu MS Office, Płatnik, mile widziana znajomość programu AGA Skrupulatność, odpowiedzialność i dbałość o szczegó ...

Region : Lubuskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-31

Specjalista Ds. Rekrutacji – Tychy Tychy
Specjalista Ds. Rekrutacji – Tychy Tychy

Exact Systems S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z branży Sorting amp; Rework. Od roku 2004 konsekwentnie budujemy swoją pozycję czołowego dostawcy rozwiązań jakościowych dla branży motoryzacyjnej, producentów sprzętu AGD i przemysłu elektronicznego. SPECJALISTA DS. REKRUTACJI ZADANIA: - Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, preselekcja i selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, administracja bazą aplikacji), - Aktywne poszerzanie źródeł pozyskiwania kandydatów, - Reprezentowanie firmy na targach pracy i eventach branżowych, - Monitorowanie i analizowanie zewnętrznego rynku pracy, - Współpraca z Powiatowymi Urzędami Pracy, - Przygotowywanie sprawozdań i raportów. WYMAGANIA: - Doświadczenia w samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych (mile widziane), - Umiejętności poszukiwania kandydatów do pracy, - Znajomości procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych, - Nastawienia na realizację celu, samodzielność ...

Region : Śląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-30

Specjalista Ds. Kadr I Relacji Pracowniczych Szczecin
Specjalista Ds. Kadr I Relacji Pracowniczych Szczecin

Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kadr i relacji pracowniczych Zakres obowiązków: • Rzetelne i terminowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnymi przepisami oraz standardami wewnętrznymi • Realizacja polityki personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy • Zatrudnianie cudzoziemców • Sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników • Realizacja polityki wynagrodzeń i benefitów; administracja benefitami pracowników • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i monitorowanie aktualności badań lekarskich • Udział w projektach HR oraz wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę zespołów • Wysyłanie poczty • Proste prace administracyjne Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. poziom B1) • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel, word) • ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-30

Staż, Praktyka Administracja Biuro Obsługi Klienta Szczecin
Staż, Praktyka Administracja Biuro Obsługi Klienta Szczecin

Scania Polska S.A. jest generalnym dystrybutorem i przedstawicielem Scania CV AB, światowego lidera w produkcji pojazdów ciężarowych przeznaczonych dla ciężkiego transportu, autobusów miejskich (również napędzanych etanolem) i turystycznych oraz silników przemysłowych i morskich. W Polsce sieć Scania tworzą: 11 dilerów i 39 autoryzowanych serwisów. Lokalizacja: Szczecin ul. Struga 80 W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych, energicznych i zaangażowanych osób na stanowisko: Praktykant/ Praktykantka w Dziale Administracji biuro obsługi klienta Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – jeżeli jesteś zainteresowany obszarem związanym z administracją personalną – APLIKUJ! TWOJE ZADANIA: - Wsparcie w pracach administracyjno-biurowych. - Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, segregacja i skanowanie. - Wprowadzanie danych do systemu. - Obsługa poczty przychodzącej i wyc ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-07-30

Praktykant W Dziale Rekrutacji Tymczasowych Kraków
Praktykant W Dziale Rekrutacji Tymczasowych Kraków

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie do naszego oddziału poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Praktykant w dziale rekrutacji tymczasowych Zakres obowiązków • Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy • Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych Kandydatów zgodnie z profilem stanowiska • Tworzenie bazy danych w oparciu o istniejące narzędzia • Pozyskiwanie Kandydatów metodą Direct Search oraz metodami tradycyjnymi • Weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji • Uczestniczenie w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako Pracodawcy • Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz z pracownikami tymczasowymi Oczekiwania • Wykształcenie: w trakcie studiów zaocznych bądź absolwenci (preferowane kierunki: administracja, HR, zarządzanie, psychologia) • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność nawi ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-07-30

Młodszy Specjalista Ds. Rekrutacji Warszawa
Młodszy Specjalista Ds. Rekrutacji Warszawa

Szukasz pracy, w której Twoja kreatywność, poczucie humoru oraz umiejętności zarządzania kilkoma zadaniami jednocześnie zostałyby dostatecznie docenione? Tak się składa, ze poszukujemy właśnie osoby na stanowisko specjalisty ds. rekrutacji. Nie wahaj się i aplikuj od razu po przeczytaniu oferty! oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy powiązany z wynikami pracy - możliwość rozwoju poziomego i pionowego – stawiamy na wewnętrzne awanse - profesjonalne szkolenia z rekrutacji i selekcji - usystematyzowany proces wdrożenia - świadczenia pozapłacowe (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową OK System) zadania - realizowanie projektów rekrutacyjnych na pracowników tymczasowych - obsługa klientów i zatrudnionych dla nich pracowników tymczasowych - pozyskiwanie kandydatów poprzez aktywną promocję ofert pracy na rynku lokalnym - zarządzanie administracją personalną - prowadzenie akt osobowych pracowników ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-30

Wdrożeniowiec Poszukiwany Kraków
Wdrożeniowiec Poszukiwany Kraków

Firma YOSI.PL świadcząca usługi w zakresie: wdrożeń systemów ERP, doradztwa oraz zarządzania projektami, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. wdrożeń systemów ERP Zakres obowiązków: udział we wdrożeniach ERP projektowanie i wdrażanie modyfikacji systemów ERP współpraca z Klientem w zakresie analizy wymagań, opracowywania koncepcji, rozwoju rozwiązań asysta techniczna, konsultacje dla użytkowników systemu – diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów przetwarzanie i analizę danych oraz tworzenie raportów administracja bazami danych MS SQL Wymagania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (ekonomiczne, informatyczne lub pokrewne) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw otwartość na nowe technologie zdolność do myślenia analitycznego komunikatywność i umiejętność pracy w zespole umiejętność pracy pod presją czasu wysoki poziom odpowiedzialności za wykonywane zadania zdolność do samodzielnego rozwiązywania ...

Region : Małopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-28

Asystent Działu Marketingu Warszawa
Asystent Działu Marketingu Warszawa

Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. Jesteśmy wiodącą firmą dużej grupy kapitałowej działającej m.in. w takich segmentach rynku jak media, Internet, rozrywka, gastronomia. Jeżeli: •Posiadasz wykształcenie w kierunku marketingu (mile widziane) •Cechują Cię bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne •Masz prawo jazdy kat. B •Zdolności organizacyjne oraz umiejętności planowania to Twoje mocne strony •Cechuje Cię samodzielność a dodatkowo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i sprawna współpraca w zespole •MS Office nie jest Ci obcy Ta praca jest dla Ciebie! Asystentka/ Asystent w Dziale Marketingu Miejsce pracy: Warszawa Będziesz zajmował / -a się •Wsparciem Działu Marketingu w różnorodnych zadaniach (np. administracja baz danych, przygotowywanie materiałów reklamowych) oraz w bieżących projektach marketingowych •Przygotowywaniem prezentacji •Przygotowywaniem raportów, analiz, dbaniem o poprawność danych •Tworzeniem i aktualizowa ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-07-27

Staż/Praktyka - Administrator Systemu / Sieci Kraków
Staż/Praktyka - Administrator Systemu / Sieci Kraków

Szybko rozwijająca się firma SKY AND SPACE GLOBAL (POLAND) zaprasza do odbycia praktyk zawodowych/studenckich. Tworzymy oprogramowanie sieci telekomunikacyjnej Nano-satelitów. Rozszerzamy nasz zespół o kreatywnych i utalentowanych ludzi, którzy chcieliby rozwijać się w naszej firmie. Oferujemy pozycję, która da ci możliwość rozwijania swoich umiejętności i nauki od wykwalifikowanych specjalistów. Mile widziane: • Znajomość pracy w sieci pod Linuxem (podsieci, routing, usługi sieciowe takie jak Apache, MariaDB, SSH, DHCP, DNS) Przykłady zadań: • praca w sieci pod Linuxem (podsieci, routing, usługi sieciowe takie jak Apache, MariaDB, SSH, DHCP, DNS) • Instalowanie i aktualizacja oprogramowania w systemach Linux. Obejmuje to systemy operacyjne, bazy danych i inne oprogramowanie IBM oraz oprogramowanie stron trzecich oraz utrzymywanie spisu wszystkich systemów i oprogramowania • Administracja systemu i konfiguracja serwerów, instalacja i konserwacja oprogramowania (np. Open s ...

Region : Małopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-27

Praktykant/ Praktykantka W Dziale Administracji Kraków
Praktykant/ Praktykantka W Dziale Administracji Kraków

Grupa Morele posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Dzięki koncentracji na nowoczesnych technologiach oraz ciągłemu usprawnianiu struktury organizacyjnej z roku na rok utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Wartości które spajają naszą ponad 400 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość. W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych, energicznych i zaangażowanych osób na stanowisko: Praktykant/ Praktykantka w Dziale Administracji Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – jeżeli jesteś zainteresowany obszarem związanym z administracją personalną – APLIKUJ! TWOJE ZADANIA: - Wsparcie w pracach administracyjno-biurowych. - Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, segregacja i skanowanie. - Wprowadzanie danych do systemu. - Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. - Obsługa recepcji oraz gości. DOŁĄCZ DO NAS, JEŻEL ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-07-28

Junior HR - Administracja Personalna Warszawa
Junior HR - Administracja Personalna Warszawa

Extreme Events sp. z o.o. choć jesteśmy bardziej znani jako RUNMAGEDDON :-) Jeśli - Jesteś studentem - Lubisz ludzi - Lubisz dokładność i jak wszystko jest uporządkowane, a sprawy załatwione do końca - Chcesz się nauczyć jak przygotowywać umowy cywilne dla współpracowników, jak je rozliczać i wypłacać wynagrodzenie, a potem to robić (znajomość prawa pracy nie jest wymagana, choć znajomość podstaw prawa mocno pomoże) - Chętnie zajmiesz się też innymi sprawami administracyjnymi dotyczącymi naszych współpracowników np. zarządzanie ubraniami eventowymi czy administrowanie urlopami - Chcesz pomóc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń naszych ludzi - I chcesz pracować w grupie młodych, zwariowanych ludzi, w firmie, która bardzo szybko się rozwija i dla której nie ma rzeczy niemożliwych to zapraszamy Cię do nas! Szczegóły i film o nas znajdziesz na: https://www.runmageddon/junior-hr Nie zapomnij odpowiedzieć na 5 pytań :-)

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-25

Młodszy Specjalista Ds. Administracyjnej Obsługi Klienta Warszawa
Młodszy Specjalista Ds. Administracyjnej Obsługi Klienta Warszawa

ERIF Biuro Informacji Gospodarczej S.A. należy do Grupy KRUK. Jest to biuro informacji gospodarczej, którego zadaniem jest gromadzenie oraz udostępnianie informacji o dłużnikach, a także o podmiotach i konsumentach, którzy terminowo regulują zobowiązania. Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Administracyjnej Obsługi Klienta Zadania: - zapewnienie sprawnej obsługi recepcji biura oraz sal konferencyjnych - organizacja spotkań biznesowych i wyjazdów służbowych - obsługa połączeń telefonicznych (łączenie rozmów, rejestrowanie i przekazywanie spraw wymagających wsparcia specjalistów) - współpraca z dostawcami towarów i usług niezbędnych do funkcjonowania biura - współpraca z administracją budynku - zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą - opieka nad archiwizacją dokumentów - bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki w zakresie obiegu dokumentów - inne czynności w zakresie administracji biurowej Oczekujem ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-26

Specjalista Ds. Rekrutacji - Sosnowiec Sosnowiec
Specjalista Ds. Rekrutacji - Sosnowiec Sosnowiec

Exact Systems S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z branży Sorting amp; Rework. Od roku 2004 konsekwentnie budujemy swoją pozycję czołowego dostawcy rozwiązań jakościowych dla branży motoryzacyjnej, producentów sprzętu AGD i przemysłu elektronicznego. SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Miejsce pracy: Sosnowiec ZADANIA: - Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, preselekcja i selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, administracja bazą aplikacji), - Aktywne poszerzanie źródeł pozyskiwania kandydatów, - Reprezentowanie firmy na targach pracy i eventach branżowych, - Monitorowanie i analizowanie zewnętrznego rynku pracy, - Współpraca z Powiatowymi Urzędami Pracy, - Przygotowywanie sprawozdań i raportów. WYMAGANIA: - Doświadczenia w samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych (mile widziane), - Umiejętności poszukiwania kandydatów do pracy, - Znajomości procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych, - Nastawienia na ...

Region : Śląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-25

Technik Informatyk Warszawa
Technik Informatyk Warszawa

Firma EBS S.A. w związku z ciągłym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: Technik Informatyk Miejsce pracy: Warszawa Wymagania: -Wykształcenie techniczne informatyczne -Mile widziane osoby, które niedawno ukończyły studia/ szkołę -Bardzo dobra znajomość budowy komputera, umiejętność diagnozowania uszkodzeń -Znajomość zagadnień związanych z budową i konfiguracją sieci WLAN/VLAN/LAN -Administracja systemami opartymi na Windows 2008R2 - 2016 -Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych -Podstawa znajomość zagadnień elektrycznych i elektronicznych -Zmysł techniczny oraz znajomość technicznych aspektów obszarów związanych z IT -Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole -Dyspozycyjność Zakres obowiązków: -Bieżące wsparcie IT dla pracowników biura i placówek handlowych -Nadzór nad infrastrukturą oraz prawidłowością działania urządzeń oraz systemów sprzedażowych Oferujemy: -Pracę w firmie będącej liderem na rynku, w młodym, dynamicznym zespole -Zatrudnien ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-26

Specjalista Ds. HR Poznań
Specjalista Ds. HR Poznań

CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele. Dla naszego Klienta, nowoczesnego SSC, poszukujemy osób które chciałby rozwijać się w obszarze HR. Specjalista ds. HR Zadania: •Planowanie i realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska z obszaru księgowości, finansów i inne (w zależności od zapotrzebowania organizacji) ; •Działania ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-23

Praca Dla Studentki - Pracownik Biurowy Szczecin
Praca Dla Studentki - Pracownik Biurowy Szczecin

Obecnie JC PL poszukuje studentki studiów zaocznych do pracy na dłuższy okres - rachunkowość i finanse lub zarządzanie i marketing lub ekonomia lub administracja. Licząc od października 2018 - Studentka 2 roku lub 3 roku pod warunkiem, że kontynuacja studiów do 5 roku. Praca od zaraz. Miejsce pracy: Szczecin. Godziny pracy: 8 - 16 od poniedziałku do piątku. Umowa - Zlecenie. Wymagania: - osoba bez nałogów, - wiek poniżej 24 lat i aktualny status studenta, - dobra znajomość komputera - środowisko Windows, MS Office, Gmail, Skype, WhatsApp, - obsługa sprzętu biurowego, - przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego, - mile widziana znajomość podstaw księgowości, - samodzielność i poczucie odpowiedzialności za wykonanie zleconych zadań, - dokładność i skrupulatność, - bardzo dobra organizacja czasu pracy, - zaangażowanie i motywacja do pracy. Podstawowe obowiązki stanowiska: - rejestracja i archiwizacja dokumentów, - wprowadzanie faktur zakupowych, - ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-24

Inżynier Systemów (Python/Linux) Rzeszów
Inżynier Systemów (Python/Linux) Rzeszów

Firma nazwa to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen, świadczenia usług hostingowych i VPS. To także lider w dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie. Nazwa to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. W ciągu 20 lat istnienia firmy z usług nazwa skorzystało już 100 - - klientów, rejestrując 350 - - domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, ła ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-20

Kierownik Ds. Administracji Słubice
Kierownik Ds. Administracji Słubice

Logart jest agencją doradztwa personalnego specjalizującą się w rekrutacji menedżerów i specjalistów dla branż: Logistyka, Transport oraz Produkcja. Ponadto naszym klientom udostępniamy pracowników tymczasowych do prac związanych z produkcją i logistyką towarów. Obecnie dla naszego klienta, firmy transportowej oferującej najwyższej jakości usługi na rynku krajowym i międzynarodowym, do biura w Słubicach poszukujemy kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku: KIEROWNIK DS. ADMINISTRACJI miejsce pracy: Słubice Zakres obowiązków: •Koordynacja pracy zespołu i bieżące zarządzanie działem •Prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy transportowej •Rozliczanie czasu pracy kierowców •Obsługa kadrowo-płacowa pracowników •Nadzór nad rozliczaniem i archiwizacją dokumentacji przewozowej •Kontrola zgodności pozwoleń i dokumentów z obowiązującymi przepisami w transporcie międzynarodowym •Koordynacja i automatyzacja procesów •Współpraca z dziełami operacyjny ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-19

Specjalista Ds. Rekrutacji Warszawa
Specjalista Ds. Rekrutacji Warszawa

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją! Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody! Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy! Specjalista ds. rekrutacji Współpraca na czas określony (Pion Spraw Pracowniczych/Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi) Główny zakres obowiązków: •samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych: przygotowanie ogłoszeń, selekcja przychodzących dokumentów aplikacyjnych, organizowanie i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych •przygotowanie dokumentów związanych z rekrutacją i zarządzanie ich obiegiem •udział w różnorodnych projektach HR, w szczególności z zakresu Employer Brandingu Od Kandydatów oczekujemy: •wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, zarządzanie, administracja lub pokrewne ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-19

Pracownik Biurowy Z Językiem Niemieckim B1 Szczecin
Pracownik Biurowy Z Językiem Niemieckim B1 Szczecin

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej firmy ze Szczecina poszukujemy kandydata gotowego do pracy na stanowisko: Pracownik biurowy z językiem niemieckim B1 Miejsce pracy: Szczecin Zakres obowiązków: • Administracja dokumentów, • Monitorowanie poprawności dokumentów, • Wprowadzanie danych do systemu, • Aktywna współpraca z innymi działami firmy, • Dbanie o wizerunek firmy, • Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy nie jest wymagane. Wymagania • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego B1 • Dokładność i umiejętność analitycznego myślenia, • Dobra znajomość obsługi komputera, • Komunikatywność i otwartość. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, • Szkolenie przed przystąpieniem do pracy, • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy, • Bogaty pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną. • Pracę pełną wyzwań w dynamicznym młodym zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV! Aplikując na nasze og ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-19

ULMA Construccion Polska S.A. - Specjalista Ds. Personalnych Koszajec
ULMA Construccion Polska S.A. - Specjalista Ds. Personalnych Koszajec

Firma ULMA Construccion Polska S.A., należąca do hiszpańskiej Grupy ULMA Construccion, jednego z czołowych producentów i dostawców deskowań oraz rusztowań na całym świecie, poszukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH MIEJSCE PRACY: KOSZAJEC (gm. Brwinów) Osoba na stanowisku Specjalisty ds. Personalnych będzie odpowiedzialna za poprawne i terminowe realizowanie procesów kadrowo-płacowych firmy. GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI NA STANOWISKU: •bieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki •sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy •prowadzenie akt osobowych •rozliczanie czasu pracy •kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń pracowników •sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS •sporządzanie deklaracji dla US i GUS •sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych •przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne •wspieranie procesów rekrutacyjnych POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA: Do naszego zespołu Działu Perso ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-18

Specjalista Ds. Rekrutacji Wrocław
Specjalista Ds. Rekrutacji Wrocław

W związku z rozwojem swoich struktur, poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI (miejsce pracy: Wrocław) Zadania: - prowadzenie procesów rekrutacyjnych (redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń, preselekcja i selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, administracja bazą aplikacji), - weryfikacja znajomości języka niemieckiego pośród kandydatów aplikujących na oferty pracy, - aktywne pozyskiwanie kandydatów, - pozostałe zadania administracyjno-biurowe. Wymagania: - komunikatywna znajomość języka niemieckiego, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (szczególnie pakiet MS Office), - doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, - umiejętność pracy pod presją czasu, - doskonała organizacja pracy, - orientacja na rozwój i samodoskonalenie, - poczucie humoru. Mile widziane: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Oferujemy: - pracę na samodzielnym stanowisku, umożliwiającą rozwój kompetencj ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-20

Asystentka Produkt Managera Poznań
Asystentka Produkt Managera Poznań

Konsimo Sp. z o.o. sp. k., firma działająca w branży meblowej oraz artykułów dekoracyjnych, poszukuje do swej siedziby w Poznaniu Asystenta Product Managera. Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, pracę w pełnym wymiarze godzin oraz możliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia. Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało: • administracja biurowa, •zamówienia do dostawców, •nadzór nad dokumentacją związaną z zamówieniami, •bezpośrednie raportowanie do zarządu. •sporządzanie raportów •obsługa systemu ERP •przygotowywanie dokumentów firmowych •koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji Wymagania: •podstawowa znajomość branży meblarskiej, •komunikatywność, asertywność i umiejętności negocjacyjne, •chęć uczenia się i rozwoju , •bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office, w szczególności MS Excel, • mile widziana znajomość języka niemieckiego • znajomość języka angielskiego Prosimy o przesłanie swojego CV (z aktualnym zdjęciem). Prosimy o dopisanie następ ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-18

Praca Dla Studentki - Pracownik Biurowy Szczecin
Praca Dla Studentki - Pracownik Biurowy Szczecin

Obecnie JC PL poszukuje studentki studiów zaocznych do pracy na dłuższy okres - rachunkowość i finanse lub zarządzanie i marketing lub ekonomia lub administracja. Licząc od października 2018 - Studentka 2 roku lub 3 roku pod warunkiem, że kontynuacja studiów do 5 roku. Praca od zaraz. Miejsce pracy: Szczecin. Godziny pracy: 8 - 16 od poniedziałku do piątku. Umowa - Zlecenie. Wymagania: - osoba bez nałogów, - wiek poniżej 24 lat i aktualny status studenta, - dobra znajomość komputera - środowisko Windows, MS Office, Gmail, Skype, WhatsApp, - obsługa sprzętu biurowego, - przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego, - mile widziana znajomość podstaw księgowości, - samodzielność i poczucie odpowiedzialności za wykonanie zleconych zadań, - dokładność i skrupulatność, - bardzo dobra organizacja czasu pracy, - zaangażowanie i motywacja do pracy. Podstawowe obowiązki stanowiska: - rejestracja i archiwizacja dokumentów, - wprowadzanie faktur zakupowych, - ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-18

Młodszy Specjalista Ds. Procesów Obsługowo Sprzedażowych Gliwice
Młodszy Specjalista Ds. Procesów Obsługowo Sprzedażowych Gliwice

Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa pracy ZoltO dla swojego Klienta – lidera w branży energetycznej poszukuje osoby otwartej na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie optymalizacji dokumentacji sprzedażowej na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Procesów Obsługowo Sprzedażowych – nr referencyjny AO-Gl-KR/06/2018 Certyfikat AGENCJI nr 10301 rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 30.09.2018r. z możliwością przedłużenia lub przejęcia przez Pracodawcę-Użytkownika miejsce pracy – Gliwice lub Kraków (aplikując wskaż lokalizację, która Cię interesuje) Dlaczego warto? •Będziesz szukał optymalnych rozwiązań dla sposobu tworzenia dokumentów sprzedażowych dla klientów. Twoim zadaniem będzie opracowanie jak najlepszych wzorów dokumentów, tak aby były jasne i przejrzyste dla klientów, a jednocześnie łatwe w bieżącym zarządzaniu nimi. Dzięki temu dział sprzedaży nie będzie ich tak często zmieniał, •W praktyczny sposób sprawdzisz które elementy Lean manag ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-17

Asystent Ds. Magazynu, Fakturzysta/tka- Staż Płatny Biała Rawska
Asystent Ds. Magazynu, Fakturzysta/tka- Staż Płatny Biała Rawska

Firma Bialski Owoc Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osobę na płatny staż na stanowisku asystent do spraw magazynu, fakturzysta/ka. Po odbyciu stażu oferujemy możliwość nawiązania dłuższej współpracy. Asystent do spraw magazynu, fakturzysta/ka - Staż (miejsce pracy: Biała Rawska) Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: •Odbieranie telefonów •Obsługa poczty wychodzącej •Wystawianie faktur dla realizowanych dostaw •Nadzór nad wykonaną dostawą •Utrzymywanie kontaktu z klientami •Rozliczanie dokumentów magazynowych •Wprowadzanie faktur do systemu •Planowanie dostaw •Inne prace zlecone Od kandydatów oczekujemy: • status bezrobotnego, zarejestrowanego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rawie Mazowieckiej • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godzin tygodniowo) • Samodzielność w działaniu, systematyczność i dobra organizacja pracy • Znajomość obsługi MS Office, w szczególności MS Excel i Outlook • Mile widziane dośw ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-07-17

Specjalista Ds. Wycen I Administracji W Budownictwie Kraków
Specjalista Ds. Wycen I Administracji W Budownictwie Kraków

Nasza firma specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie hydroizolacji konstrukcji budowlanych. Poszukuję osoby do pracy w biurze naszej firmy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16, która będzie się zajmowała następującymi zadaniami: Opis sanowiska Dobór dokumentacji projektowej celem sporządzenia obliczeń i przedmiarów Analiza dokumentacji technicznej i projektowej Przygotowywanie zapytań ofertowych i ich wysyłanie Pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców materiałów Przygotowywanie zestawień otrzymanych ofert Sporządzanie załączników do umów Administracja dokumentami (umowy, zlecenia, protokoły zaawansowania, świadectwa płatności itp.) Weryfikacja protokołów przerobowych Sprawdzanie faktur ze zgodnością protokołów oraz z umową Kontrola wykonania umów (np. kontrola dostarczonych gwarancji, oświadczeń itp.) Administrowanie dokumentacją firmową, tzn. obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji Wymagania: wykształcenie wyższe ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-16

Technik - Informatyk Poznań
Technik - Informatyk Poznań

W związku z planowanym rozwojem, firma ogłasza nabór na wolne stanowisko: Technik - informatyk (DZIAŁ OUTSOURCINGU) Oferujemy: • Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie Oczekujemy: • Wiedzy i doświadczenia zawodowego pozwalających sprostać powierzonym zadaniom • Poczucia odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywaną pracę • Kreatywności w działaniu i dobrej organizacji pracy • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów • Wysokiej kultury osobistej, dokładności i rzetelności Wymagania techniczne: • Bardzo dobra znajomość zagadnień informatycznych: hardware (budowa, działanie, serwis), do programów produkcyjnych (konfiguracja, administracja, serwis) • Doskonała znajomość systemów operacyjnych Windows XP-10 (instalacja, konfiguracja) • Znajomość działania i umiejętność rozwiązywania problemów w sieciach komputerowych (także bezprzewodowych) • Znajomość podstaw systemów Windows Server 200 - -2 oraz zagadnień Active Directory i wirtu ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-16

Opiekunka Osób Starszych - Skawina, Radziszów Skawina
Opiekunka Osób Starszych - Skawina, Radziszów Skawina

Firma wyspecjalizowana w świadczeniu usług opieki domowej (nad osobami starszymi , chorymi , niepełnosprawnymi) w miejscu ich zamieszkania zatrudni opiekunki/opiekunów do pracy na terenie Miasta i Gminy Skawina Zakres wykonywanych czynności: - Usługi gospodarcze - przygotowanie posiłków, robienie zakupów, prace porządkowe, załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja), pomoc w spożywaniu posiłków, - Podstawowe usługi higieniczno - pielęgnacyjne Od kandydatów oczekujemy: - sumienności - empatii - mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi. Oferujemy: stabilne zatrudnienie dobre wynagrodzenie Wsparcie koordynatorów. Praca stała lub dodatkowa w zależności od dyspozycyjności opiekuna. Umowa o pracę lub umowa zlecenia. Możliwość szkolenia. Zwroty kosztów przejazdu. Zgłoszenia prosimy przesyłać drogą elektroniczną - za pomocą - lub telefonicznie od 9-15.

Region : Małopolskie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-07-17

Praktykant/ Praktykantka W Dziale Administracji Kraków
Praktykant/ Praktykantka W Dziale Administracji Kraków

Grupa Morele posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Dzięki koncentracji na nowoczesnych technologiach oraz ciągłemu usprawnianiu struktury organizacyjnej z roku na rok utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Wartości które spajają naszą ponad 400 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość. W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych, energicznych i zaangażowanych osób na stanowisko: Praktykant/ Praktykantka w Dziale Administracji Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – jeżeli jesteś zainteresowany obszarem związanym z administracją personalną – APLIKUJ! TWOJE ZADANIA: - Wsparcie w pracach administracyjno-biurowych. - Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, segregacja i skanowanie. - Wprowadzanie danych do systemu. - Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. - Obsługa recepcji oraz gości. DOŁĄCZ DO NAS, JEŻEL ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-07-15

Stażysta W Dziale Kadr I Płac Wrocław
Stażysta W Dziale Kadr I Płac Wrocław

Spółka Gałka Olesiński Business Support Sp. z o.o. powstała w 2009 roku z myślą o podmiotach prowadzących działalność gospodarczą poszukujących wszechstronnych rozwiązań biznesowych. Spółka świadczy usługi w zakresie wsparcia wewnętrznych procesów w przedsiębiorstwie związanych z prowadzeniem ksiąg, raportowaniem finansowym, controllingiem, rozliczeniami w zakresie podatków, ubezpieczeń społecznych, płac oraz pomocy publicznej. Spółka Gałka Olesiński Business Support Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje obecnie osób na stanowisko: Stażysta w dziale kadr i płac _ NASZĄ OFERTĘ KIERUJEMY DO: | absolwentów i studentów IV i V roku studiów wyższych (kierunki: ekonomia, finanse, administracja) OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: | bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem), | dobrej znajomości pakietu MS Office, | odpowiedzialności i pełnego zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań, | umiejętności pracy w zespole, | ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-07-13

Administracja IT - Płatne Praktyki Warszawa
Administracja IT - Płatne Praktyki Warszawa

Firma świadcząca usługi outsourcing IT dla naszych klientów poszukuje studentów informatyki na płatne praktyki nt. obsługi zadań administracji infrastrukturą IT. Od kandydata oczekujemy: - znajomości/chęci poznania systemów rodziny MS Serwer - znajomości/chęci poznania zagadnień AD - znajomości/chęci poznania systemów MS Windows 7-10 - znajomości/chęci poznania urządzeń sieciowych - znajomości języka angielskiego - prawa jazdy kat. B będzie atutem Do Twoich zadań będzie należało zajmowanie się infrastrukturą informatyczną u naszych klientów oraz raportami z tych zagadnień. Zawsze chętnie pomożemy w zdobywaniu wiedzy i nowych umiejętności.

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-13

Młodszy Informatyk (LESZNO) Leszno
Młodszy Informatyk (LESZNO) Leszno

Firma Domex - jeden z największych dystrybutorów w kraju niezmechanizowanych artykułów gospodarstwa domowego poszukuje pracownika na stanowisko: MŁODSZY INFORMATYK Zakres obowiązków: wsparcie techniczne pracowników firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych, wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego, pomoc i asysta we wdrażaniu nowych rozwiązań oraz narzędzi systemowych, Administracja oprogramowaniem ERP oraz wsparcie użytkownika końcowego Wymagania: znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL (MS SQL, Oracle); znajomość podstaw protokołów TCP /IP, Mile widziane: znajomość podstaw sieci transmisyjnych oraz protokołów sieciowych IP/MPLS/Ethernet, utrzymaniem aplikacji na systemach Linux/Unix i bazach danych, znajomość XML oraz języków programowania Jscript, PHP, Python, VBScript, Powershell, Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wpisując w tytule nazwę stanowiska. W związku z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie dany ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-07-14

Młodszy Specjalista Ds. Zamówień Kraków
Młodszy Specjalista Ds. Zamówień Kraków

Skończyłeś studia i chciałbyś rozpocząć swoją karierę w międzynarodowym środowisku gdzie inwestuje się w rozwój pracowników oraz w nowoczesne technologie? Zaaplikuj do nas! oferujemy - pracę dla wiodącej firmy z branży paliwowej - możliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowym - przyjazne miejsce pracy (chill rooms, game rooms) - międzynarodowe środowisko - elastyczne godziny pracy - dofinansowanie do posiłków - pakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medyczny - wynagrodzenie ok. 3500 brutto zadania - tworzenie zamówień w systemie SAP - kontrola nad przepływem zamówień - odpowiadanie na zapytania dotyczące zamówień - identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami (np. opóźnienia w płatnościach) - ścisła współpraca z działem zakupów oczekujemy - bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2 w mowie i piśmie) - wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja) - bardzo dobrej znajomości obsługi programu SAP i MS Excel - odpow ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-12

Zatrudnimy Pracownika Do Wsparcia Księgowości I Administracji Bielsko-Biała
Zatrudnimy Pracownika Do Wsparcia Księgowości I Administracji Bielsko-Biała

Zatrudnimy bądź nawiążemy współpracę z osoba która zajmie się administracją księgowo/kadrową w naszych firmach. Do jej obowiązków będzie należało: - kontrola i wprowadzanie dokumentów /faktur, wz, mm itp/ - nadzór nad kadrami /listy obecności, l4, urlopy/ - nadzór nad zakupami /kontrola cen/ - nadzór nad sprzedażą /kontrola cen itp/ Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym. Możliwa praca w niepełnym wymiarze godzin. Warunki czas pracy do ustalenia. Bezwzględnie wymagana znajomość SUBIEKT oraz zasad księgowo/kadrowych. Praca w Bielsku-Białej

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-07-13

Specjalista Ds. Płac I Administracji Personalnej Warszawa
Specjalista Ds. Płac I Administracji Personalnej Warszawa

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. płac i administracji personalnej Obowiązki: - kompleksowa obsługa lokalnych systemów kadrowo-płacowych, - prowadzenie projektu outsourcingu płac do struktur globalnych, - wdrożenie globalnego programu administracji personalnej, - udział w procesach realizowanych przez HR, - usprawnianie procesów z zakresu administracji personalnej i płac, mające na celu podniesienie efektywności przedsiębiorstwa. Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to administracja, finanse i rachunkowość, ekonomia oraz pokrewne), - minimum 2-letnie doświadcz ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-07-12

Księgowy / Księgowa / Administracja- Adams Centrum Handlowe Żary
Księgowy / Księgowa / Administracja- Adams Centrum Handlowe Żary

Księgowy / Księgowa / Administracja- Adams Centrum Handlowe Firma ADAMS Centrum Handlowe zatrudni osobę na stanowisko: Specjalista do spraw księgowych.  Zakres obowiązków / wymagania: *bieżąca obsługa administracyjna firmy *kontrolowanie rozrachunków, wprowadzenie przyjęć magazynowych – faktury zakupu *obsługa i kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów wewnątrz firmy w tym ewidencja oraz archiwizowanie *Znajomość zasad i rozliczeń księgowości KPiR *prowadzenie i nadzór nad dokumentacją personalną pracowników w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, urlopów i zwolnień lekarskich *pomoc w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku *pomoc w czynnościach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych *rozliczanie należności i zobowiązań, *doświadczenie zawodowe w księgowości lub biurze rachunkowym, OFERUJEMY: *pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, *stałą pracę na pełny etat (praca stacjonarna w salonie), *środowisko pracy w ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-07-12

Przejdź do strony: