Oferta Pracy » administracja

administracja

Ceramika Paradyż - Specjalista Ds. Obiegu I Archiwizacji Dokumentów Opoczno
Ceramika Paradyż - Specjalista Ds. Obiegu I Archiwizacji Dokumentów Opoczno

Ceramika Paradyż poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentów (w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa) Zadania: - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji. - Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów wpływających do firmy w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD). - Rozdzielanie i kierowanie dokumentów do odpowiednich osób i jednostek organizacyjnych w firmie. - Obsługa bezpośrednia, telefoniczna i mailowa klientów wewnętrznych i zewnętrznych. - Uczestniczenie w projektowaniu rozwiązań informatycznych dotyczących systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów. - Prowadzenie Archiwum Zakładowego firmy (ewidencjonowanie, przyjmowanie, znakowanie, segregowanie, wypożyczanie, wydzielanie, brakowanie, obsługa systemu do archiwizacji dokumentów). Wymagania: - Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja, ekonomia, zarządzanie. - Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze administracji ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-17

Płatny Staż W Anglii - Projekt UE „Zagraniczny Staż – Nowe Możliwości” Katowice
Płatny Staż W Anglii - Projekt UE „Zagraniczny Staż – Nowe Możliwości” Katowice

Firmy zatrudniające i stanowiska stażowe dopasowane są do wymagań i kompetencji uczestników! (miedzy innymi: praca biurowa, magazyn, agencje marketingowe, produkcja, administracja) Uczestnikiem projektu „Zagraniczny staż – nowe możliwości” może zostać wyłącznie osoba: - w przedziale wiekowym 18-35 lat (decyduje data przystąpienia do projektu); - zamieszkująca na terenie woj. śląskiego - niepracująca (bezrobotna lub bierna zawodowo); - nieuczestnicząca w kształceniu formalnym (tj. szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna lub studia wyższe w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym I, II i III stopnia); - nieszkoląca się (tj. nieuczestnicząca w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności potrzebnych do wykonywania pracy, finansowanych ze środków publicznych w okresie ostatnich 4 tygodni); W ramach projektu: - 120 godzin zajęć językowych i 60 godzin zajęć integracyjnych w Katowicach przed wyjazdem do Anglii + zwro ...

Region : Śląskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-10-18

Płatny Staż Na Stanowisku Obługa Sklepu Internetowego Bagatelka S.A. Kraków
Płatny Staż Na Stanowisku Obługa Sklepu Internetowego Bagatelka S.A. Kraków

lt;pgt;Poszukujemy osób do naszego sklepu internetowego, sprzedaż internetowa, uzupełnianie ofert, obsługa zamówień, zamawianie towaru, bieżąca obsługa klienta ((głównie maile), administracja. U nas nie będzie nudy, tu ciągle coś się dzieje, wiec jeśli nie boisz się wyzwań chętnie zaproszę Cię do zespołu. Korporacyjnym zasadom mówimy stanowcze nie, więc jeśli szukasz miejsca gdzie możesz się wykazać, być częścią czegoś większego i kochasz pokonywać granice ZAPRASZAM. Wymagania: Arkusz kalkulacyjny to twój przyjaciel, a i lekki retusz nie jest problemem, wiesz jak zmniejszyć zdjęcie szybko i bez godzinnego stękania, czyli wiesz jak obsługiwać 60% programów które wymagamy by znać. Będziesz na czas to nam wystarczy. Znacz podstawy obsługi systemów ERP, albo wiesz czym jest Baselinker, a może ręcznie wystawiałaś/wystawiałeś aukcje , arena, super mamy 80% sukcesu. Zapraszam już mniej więcej wiesz czym się zajmujemy, i na co możesz liczyć, pomóż nam tworzyć fajną firmę. ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-17

Dyspozytor Mościska
Dyspozytor Mościska

Grupa Geis to niemiecka firma logistyczna zapewniająca kompleksowe rozwiązania w dziedzinie transportu. Jesteśmy jedną z wiodących firm transportowych i logistycznych w Europie Środkowej. W związku z dynamicznym rozwojem spółki Geis PL poszukujemy osoby na stanowisko Dyspozytor Jeżeli: masz umiejętności analityczne i organizacyjne, posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów oraz chciałbyś rozwijać swoje kompetencje w obszarze logistyki oraz dystrybucji oraz • posiadasz doświadczenie w dystrybucji przesyłek drobnicowych - mile widziane, • masz wykształcenie wyższe lub jesteś studentem (kierunku Logistyka, Transport, Administracja, Zarządzanie, Marketing), • znasz branże TSL i wiążesz z nią swoją przyszłość zawodową, • jesteś osobą komunikatywną i angażujesz się w wykonywanie swoich obowiązków, • potrafisz efektywnie zarządzać czasem, dostępnymi zasobami i sprzętem, • radzisz sobie w trudnych sytuacjach. To jako pracownik firmy Geis będziesz razem z nami: • dbać o optymalizacje kosztó ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Pozostałe oferty pracy | Data publikacji : 2018-10-16

Specjalista IT Żyrardów
Specjalista IT Żyrardów

lt;pgt;UNI-COM specjalizuje się w świadczeniu usług informatycznych dla mikro, małych i średnich firm. Z naszych usług korzysta wiele firm z sektora komercyjnego jak również publicznego. Obecnie poszukujemy osoby na stanowiskolt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Specjalista ITlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Miejsce pracy: Żyrardów, lt;/pgt;lt;pgt;www.wsparcieinformatyczne.netlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Do zakresu Twoich obowiązków będzie należeć:lt;/pgt;lt;pgt;- instalacja, serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, systemów operacyjnych (Windows), oprogramowanialt;/pgt;lt;pgt;- instalacja oraz zapewnienie poprawnego działania sieci LAN i WLANlt;/pgt;lt;pgt;- podstawowa administracja systemami z rodziny Microsoft Windows Serverlt;/pgt;lt;pgt;- uczestnictwo w innych projektach informatycznychlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Oczekujemy od Ciebie:lt;/pgt;lt;pgt; DOŚWIADCZENIA lt;/pgt;lt;pgt;- wiedzy z zakresu administracji stacjami roboczymi (Wi ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-15

Eurokasa Dąbrowa Górnicza Zatrudni Od Zaraz Pracownika Biurowego Dąbrowa Górnicza
Eurokasa Dąbrowa Górnicza Zatrudni Od Zaraz Pracownika Biurowego Dąbrowa Górnicza

lt;pgt;lt;stronggt;EUROKASA Lending Factory Centrala DĄBROWA GÓRNICZA lt;/stronggt;pilnie poszukuje Pracownika Biurowego na pełny etat (umowa o pracę).amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;Opis stanowiska pracy:amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- drobne prace biuroweamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- przyjmowanie klientów,amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- administracja oddziału,lt;/pgt;lt;pgt;- zarządzanie archiwizacja dokumentacjiamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Oferujemy:lt;/stronggt;amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- praca od Poniedziałku do Piątku GODZINY OD 9:00 do 17:00amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- PEŁNE SZKOLENIElt;/pgt;lt;pgt;- możliwość rozwoju i awansuamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- wysokie zarobkiamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- miła atmosfera w pracyamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń i rozwoju zawodowegoamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Wymagania:amp;nbsp;lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt;• wykształcenie średnieamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;• dobra znajomość obsługi komputera - Pakiet Officeamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-15

HR Administrator Z J. Hiszpańskim Wrocław
HR Administrator Z J. Hiszpańskim Wrocław

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: HR Administrator z j. hiszpańskim Zakres obowiązków • Zarządzanie administracją kadrową pracowników, • Przygotowywanie dokumentów zatrudnienowych dla pracowników • Zarządzanie benefitami i flotą samochodową • Współpraca z innymi działami zarówno w firmie, jak również po stronie klienta • Utzymanie pozytywnych relacji z klientem Oczekiwania • Dobra znajomości języka angielskiego i języka hiszpańskiego (swobodna komunikacja w mowie i piśmie) • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów • Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane • Wysokie zdolności interpersonalne, łatwość w budowaniu relacji z ludźmi • Bardzo dobra organizacja czasu pracy • Umiejętność pracy wielozadaniowej Oferta • Umowa o pracę tymczasową z opcją przejścia na umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z klientem • Pra ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-14

Manager Ds. Finansów I Administracji / Kierownik Biura Wrocław
Manager Ds. Finansów I Administracji / Kierownik Biura Wrocław

lt;pgt;Manager ds. finansów i administracji / Kierownik Biura ETM Group Sp. z o.o. to firma założona przez grupę specjalistów, których połączyła pasja i kreatywność. Nasz zespół działa od 2011 roku przede wszystkim w branży energetycznej i trendów eco, oraz od pewnego czasu na rynku wynajmu samochodów. W ZWIĄZKU Z NASZYM DYNAMICZNYM ROZWOJEM POSZUKUJEMY OSÓB NA STANOWISKO: Menager ds. finansów i administracji / Kierownik Biura Lokalizacja: Wrocław, Plac Solny NA TYM STANOWISKU MOŻESZ ROZWIJAĆ ZAWODOWĄ KARIERĘ BĘDĄC ODPOWIEDZIALNYM ZA: •Zarządzanie biurem i administracją; •Wsparcie w zakresie prowadzenia spraw formalno – prawnych spółki; •Prawidłowy obieg dokumentów, nadzorowanie terminów spraw z nimi związanymi; •Prawidłową obsługę zarządu i aktywną pomoc w rozwoju organizacji; •Koordynowanie pozyskiwania funduszy specjalnych na współfinansowanie inwestycji firmy w tym ze środków pomocowych UE; •Wsparcie w procesach rekrutacyjnych; •Prowadzenie dokumentacji s ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-15

Asystent W Dziale Rekrutacji I Kadr Bydgoszcz
Asystent W Dziale Rekrutacji I Kadr Bydgoszcz

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2017 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 62000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Asystent w Dziale Rekrutacji i Kadr Jakie będą Twoje zadania? • Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; • Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania kandydata; • Selekcja nadchodzących CV i przeprowadzanie wstępnych wywiadów telefonicznych; • Udział w spotkaniach rekrutacyjnych na stanowiska podstawowego i średniego szczebla; • Obsługa Kandydatów oraz Pracowników; • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej; • Tworzenie dokum ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-13

Asystentka HR Wykonawcza - Samodzielne Stanowisko Warszawa
Asystentka HR Wykonawcza - Samodzielne Stanowisko Warszawa

lt;pgt;Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników lt;/pgt;lt;pgt;Prowadzenie spraw biurowych , Administracja Nieruchomością lt;/pgt;lt;pgt;oraz Administracja spraw Spółki . lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-13

SPECJALISTKA DS. Administracyjno-Finansowych Piotrków Trybunalski
SPECJALISTKA DS. Administracyjno-Finansowych Piotrków Trybunalski

Firma z branży instalacyjnej zatrudni do pracy w zakresie obsługi finansowo-administracyjnej . Główne obowiązki : -wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów zakupu oraz nadzór nad dokumentami sprzedaży -przygotowywanie dokumentów na potrzeby biura rachunkowego -administracja Oczekiwania : -podstawowa wiedza z dziedziny księgowości -znajomość obsługi komputera -samodzielność oraz inicjatywa -doświadczenie w pracy na tym stanowisku będzie mile widziane -prawo jazdy kategorii B Oferujemy: -stabilną prace oraz wynagrodzenie -możliwość rozwoju - praca w miłej atmosferze

Region : Łódzkie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-14

Social Media | Copywriting | Administracja Biurowa | Obsługa Klienta Olsztyn
Social Media | Copywriting | Administracja Biurowa | Obsługa Klienta Olsztyn

Jesteśmy agencją interaktywną działającą od 2008. Specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu witryn, sklepów czy aplikacji dedykowanych a także marketingu internetowym. Nasze biuro mieści się w Olsztynie. Opis stanowiska: - prowadzenie fanpage na Facebook i Instagram, - pisanie i redagowanie treści na strony, bloga, Facebook, - szeroko pojęty copywriting, - przygotowywanie dokumentów, umów, aneksów, - kontakt z klientem. Wymagania: - zaangażowanie, - determinacja, - kultura osobista, - umiejętności miękkie. Oferujemy: - prace przy ciekawych projektach, - praca w ambitnym zespole, - możliwość określenia własnego środowiska pracy, - możliwość rozwoju i budowanie doświadczenia. Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135, 2281. Zachęcamy do skła ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-10-14

Specjalista Ds. Kadr I Płac Pszczyna
Specjalista Ds. Kadr I Płac Pszczyna

W związku z dynamicznym rozwojem Wielomarkowego Autoryzowanego Dealera Samochodów Auto-Gazda Group poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i płac Miejsce: Pszczyna Region: śląskie Obowiązki: •kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa •prowadzenie akt osobowych, w tym tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą i rozwiązywaniem stosunku pracy •rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie) •przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę /umów cywilnoprawnych •sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON •obsługa programu kadrowo-płacowego Symfonia •monitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Wymagania: •minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki finanse i rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja i pokrewne), •znajomość prawa pracy, podatkowego i ubezpieczeń społecznych, •obsługa programu Symfonia Kadry i Płace, ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-13

Asystent Biurowy – Branża Konsultingowa - Studenci Warszawa
Asystent Biurowy – Branża Konsultingowa - Studenci Warszawa

lt;pgt;DENTALWAY Asystent biurowy – branża konsultingowalt;/pgt;lt;pgt;Pełen lub część etatu Firma DentalWay jest znana w branży stomatologicznej i rozwija swoją działalność poprzez organizację szkoleń, eventów, oraz pozyskiwaniu dotacji z UE co cieszy się obecnie bardzo dużym zainteresowaniem. Opis stanowiska: Poszukujemy asystenta do biura, wykonywania prac biurowych, przygotowywania dokumentów i prowadzenia działań informacyjnych w Internecie Nie wymagamy doświadczenia Możliwość pracy zdalnej po przyuczeniu Osoba na stanowisku będzie miała głównie za zadanie: 1) Przygotowywanie wniosków o dotację do Urzędów Pracy 2) Prowadzenie sekretariatu •Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, •Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, •Obsługa firmowej poczty elektronicznej, Wymagania: •Najlepiej osoby na kierunku Administracja, Zarządzanie, Marketing lub pokrewne •Doskonała znajomość komputerowych pakietów biurowy ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-11

Zatrudnimy Pracownika Biurowego Zielona Góra
Zatrudnimy Pracownika Biurowego Zielona Góra

Poszukujemy osoby zajmującej się administracja w firmie transportowo-spedycyjnej Obowiązkowa znajomość jezyka Niemieckiego lub Angielskiego w stopniu przynajmniej komunikatywnym. Mile widziane podstawy księgowości lub doświadczenie na podobnym stanowisku Wymagana płynność w obsłudze komputera i znajomość programów tj. - Gmail,Google Drive,Skype,Word,Excel Wymagane prawo jazdy kategorii B i własny środek transportu Opis pracy: - Monitorowanie należności - Kontrolowanie należności po terminie - Codzienne nadzorowanie otrzymanych płatności i wysyłanie powiadomień - Stały kontakt i wykonywanie połączeń do klientów - Wystawianie faktur do zleceń transportowych. - Stały kontakt z zespołem spedytorów Czas pracy od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 -praca możliwa w innym wymiarze godzin - pół etaty - 3/4 etatu Biuro na terenie Zielonej Góry Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i prace w młodym zespole rozwijającej się dynamicznie firmie. ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-11

Specjalista Ds. Rekrutacji Legnica
Specjalista Ds. Rekrutacji Legnica

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji Zakres obowiązków Co będzie należało do Twoich obowiązków: • Kompleksowa realizacja rekrutacji na stanowiska średniego i niższego szczebla • Zapewnienie realizacji badań i szkoleń okresowych pracowników • Administracja kadrowa • Wprowadzenie nowych pracowników do pracy Oczekiwania Szukamy osób, które posiadają: • Doświadczenie w rekrutacji pracowników • Doskonałe umiejętności organizacyjne • Znajomość pakietów MS Office • Znajomość języka angielskiego - stopień komunikatywny Oferta • Umowa o pracę tymczasową na start z możliwością przejścia w struktury klienta • Stałe wynagrodzenie • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności • Pakiet benefitów, a w tym m.in. opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe i wiele innych • Dofinansowanie d ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-10

Manager Oddziału Bankowego Katowice
Manager Oddziału Bankowego Katowice

Zakres odpowiedzialności : - odpowiedzialność za wynik sprzedażowy oddziału franczyzowego Banku - administracja i organizacja pracy oddziału - zarządzanie podległym zespołem (rekrutacja, szkolenia, coaching, wyznaczanie i monitorowanie realizacji zadań) - pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie i koordynowanie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów na lokalnym rynku - sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku Wymagania: - wykształcenie wyższe - minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w sprzedaży usług bankowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych lub pokrewnych - orientacja na osiąganie wysokich wyników sprzedaży - bardzo dobra organizacji pracy własnej i podległego zespołu – planowanie, wyznaczanie celów i konsekwentna kontrola ich realizacji - nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami Szczegóły zatrudnienia: - praca na pełen etat na pods ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-11

R-GOL - Specjalista Ds. IT Ostróda
R-GOL - Specjalista Ds. IT Ostróda

Specjalista ds. IT R-GOL - największy sklep piłkarski w Polsce - szuka nowego zawodnika. Jeśli kochasz piłkę, a Twoja pasją jest informatyka, to czekamy właśnie na Ciebie. 
Od kandydatów oczekujemy: • znajomość obsługi i serwisu sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, umiejętność ich instalacji i konfiguracji, • podstawy TCP/IP wraz ze znajomością budowy sieci komputerowych LAN/WAN/WLAN, • komunikatywność, elastyczność, zdolność analitycznego myślenia, • samodzielność, sumienność, dokładność, • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, • doświadczenie w pracy z programami ERP, • mile widziana znajomość języka SQL, • wykształcenie wyższe lub techniczne o profilu informatycznym, • zaangażowania i pozytywnego nastawienia, • dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole oraz samodzielność, • dyspozycyjności oraz terminowości realizacji powierzonych zadań. 
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-12

Specjalista Ds. Płac I Finansów Słupno
Specjalista Ds. Płac I Finansów Słupno

lt;pgt;KIM JESTEŚMY? MAT DANIA jest firmą produkcyjną specjalizującą się w obróbce skrawaniem odlewów żeliwnych, a także stali i aluminium. Prowadzi także działalność w zakresie produkcji rdzeni do form oraz szlifowania i śrutowania odlewów żeliwnych. Specjalista ds. Płac i Finansów Lokalizacja: Słupno k/Radzymina, Zakład Produkcyjny MAT Dania Do Twoich obowiązków będzie należeć: •samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy •administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków •administracja benefitami i innymi świadczeniami pozapłacowymi; •prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności •sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac •przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS itp. •sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych •prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowan ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-11

Specjalista Do Spraw Kadr I Płac Szczecin
Specjalista Do Spraw Kadr I Płac Szczecin

lt;pgt;Firma działająca na terenie Polski i Europy zatrudni :lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Specjalista Do Spraw Kadr I Płac lt;/pgt;lt;pgt; Obowiązki :lt;/pgt;lt;pgt; nadzór i koordynowanie całego działu administracja-kadry- płacelt;/pgt;lt;pgt; Staż minimum 5 lat znajomość tematu oddelegowań i deklaracji A1. Umiejętność interpretacji przepisów podatkowych. Oferujemy; -atrakcyjne zarobki i szkolenia. -umowa o prace -mozliwosc rozwoju w dynamicznej firmielt;/pgt;

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-10

Specjalista Ds. Kontroli Wewnętrznej I Rozwoju Firmy Międzychód
Specjalista Ds. Kontroli Wewnętrznej I Rozwoju Firmy Międzychód

lt;pgt;Firma PHUP BUDMAR Sp. z o.o. poszukuje obecnie pracownika na stanowisko Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i rozwoju firmy Zakres obowiązków: Tworzenie raportów i sprawozdań Windykacja należności Kontrola kosztów HACCP Współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz spółki Inne Oczekiwania wobec Kandydata: Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: Administracja, Prawo, Ekonomia Wysokie zdolności analityczne i organizacyjne Umiejętność pracy pod presją czasu, Samodzielność, dokładność, komunikatywność Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office i urządzeń biurowych Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez . Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.lt;/pgt;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-07

Informatyk - Specjalista Ds. IT Kraków
Informatyk - Specjalista Ds. IT Kraków

Informatyk - SPECJALISTA ds. IT Kraków, Małopolskie Wymagania: • Wykształcenie techniczne – pożądane informatyczne • Doświadczenie w pracy na rozbudowanych sieciach • Doświadczenie w branży techniczno-informatycznej • Znajomość systemów operacyjnych Windows • Znajomość działania i konfig. sieci LAN / WAN / WiFi • Podstawowe czynności serwisowe sprzętu IT • Znajomość ERP Optima, systemów backup, office • BARDZO DOBRA samoorganizacja pracy, Umiejętność logicznego myślenia • Umiejętność wyznaczania priorytetów • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego. • Znajomość CCTV będzie dodatkowym Atutem Opis stanowiska: • Pomoc użytkownikom końcowym • Współpraca z podwykonawcami zewnętrznymi • Nadzór nad bezpieczeństwem IT • Konfiguracja, instalacja i serwis urządzeń informatyczno-biurowych • Współtworzenie i bieżące doskonalenie systemów teleinformatycznych • Raportowanie do kierownika działu • Aktywny udział w rozwoju IT w spółce • Optymal ...

Region : Małopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-07

Samodzielny Specjalista Ds. IT Białystok
Samodzielny Specjalista Ds. IT Białystok

lt;pgt;Wymagania: co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku bardzo dobra znajomość systemu Windows (szczególnie 10), Windows Server oraz systemów LINUX bardzo dobra znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WAN) znajomość zagadnień związanych z systemami ERP oraz systemami sprzedaży internetowej znajomość standardów wymiany danych CSV, XML znajomość aplikacji pakietu MS Office umiejętność rozwiązywania problemów technicznych i konfiguracyjnych umiejętność planowania i organizacji własnej pracy na stanowisku znajomość zagadnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikacją oraz czytanie dokumentacji technicznej Obowiązki: opieka nad infrastrukturą IT przedsiębiorstwa dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemu sprzedażowo magazynowego, księgowo-kadrowego oraz serwera sklepu internetowego dbałość o poprawną wymianę danych pomiędzy systemami oraz udział w procesie zasilania systemów danymi z zewnętrznych ...

Region : Podlaskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-09

Koordynator Zamówień Warszawa
Koordynator Zamówień Warszawa

O firmie: Firma Print Flow Solutions oferuje kompleksowe rozwiązanie służące do optymalizacji i zarządzania środowiskiem druku w każdym biurze. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisko: Koordynator Zamówień Zakres obowiązków •komunikacja posprzedażowa z klientem; •koordynacja wysyłek i dostaw materiałów eksploatacyjnych, •administracja dokumentacji (wysyłanie zamówień/ archiwizacja zamówień) •prowadzenie rozliczeń klientów, •inne bieżące prace związane z funkcjonowaniem biura. Wymagania •1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, •znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel •bardzo dobra organizacja pracy i duża samodzielność •zdolności analityczne, dokładność i sumienność •komunikatywność, otwartość i pogodne usposobienie, Mile widziane •znajomość branży materiałów eksploatacyjnych (warunek nie jest konieczny) Oferujemy •stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę •premię u ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-09

Administracja Biurowa/Rachunkowość OD ZARAZ Pruszków
Administracja Biurowa/Rachunkowość OD ZARAZ Pruszków

lt;pgt;Firma KannaStar sp z.o.o jest prężnie rozwijającą się firmą, zdobywającą uznanie na całym świecie, zajmująca się produkcją suplementów z Konopii przemysłowych. Rodzaj pracy :Rachunkowość/Administracja Biura Od kandydata oczekujemy -Doświadczenia w zakresie analiz finansowych oraz rachunkowości -Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania syntetycznych wniosków -Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych -Znajomość j.angielskiego na poziomie min B2 Oferujemy -Stabilne zatrudnienie , umowa o prace -Możliwość podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowej firmie -Atrakcyjne wynagrodzenie -Pracę w miłym towarzystwie ambitnych i otwartych ludzi Praca Zbikowska 130 - - Pruszkow Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o pra ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-05

Technik - Informatyk Poznań
Technik - Informatyk Poznań

lt;pgt;W związku z planowanym rozwojem, firma ogłasza nabór na wolne stanowisko: Technik - informatyk (DZIAŁ OUTSOURCINGU) Oferujemy: • Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie Oczekujemy: • Wiedzy i doświadczenia zawodowego pozwalających sprostać powierzonym zadaniom • Poczucia odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywaną pracę • Kreatywności w działaniu i dobrej organizacji pracy • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów • Wysokiej kultury osobistej, dokładności i rzetelności Wymagania techniczne: • Bardzo dobra znajomość zagadnień informatycznych: hardware (budowa, działanie, serwis), do programów produkcyjnych (konfiguracja, administracja, serwis) • Doskonała znajomość systemów operacyjnych Windows XP-10 (instalacja, konfiguracja) • Znajomość działania i umiejętność rozwiązywania problemów w sieciach komputerowych (także bezprzewodowych) • Znajomość podstaw systemów Windows Server 200 - -2 oraz zagadnień Active Directory ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-07

Młodszy Specjalista Ds. Zatrudniania Cudzoziemców Nowy Tomyśl
Młodszy Specjalista Ds. Zatrudniania Cudzoziemców Nowy Tomyśl

Jesteśmy przewoźnikiem kontraktowym dostarczającym usługę truckingu obcych jednostek załadowczych każdego typu. Jako firma transportowa zatrudniająca ok. 150 osób i pragnąca rozwijać się z coraz większą intensywnością, poszukujemy do swojego zespołu pracownika biurowego na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Zatrudniania Cudzoziemców (nr ref. 01HR) Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie: - realizacja projektów związanych z legalizacją pobytu i zatrudniania obcokrajowców w Polsce, - kompletowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców, - prowadzenie procesów uzyskania uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do pracy na stanowisku kierowcy, - kontakt z właściwymi urzędami w zakresie legalizacji pracy i pobytu obcokrajowca (przygotowywanie wniosków, nadzorowanie i monitowanie terminów), - udział w procesach rekrutacyjnych, - kontakt i wsparcie merytoryczne dla cudzoziemców. Co oferujemy: - udział w ciekawych projektach HR, - ciągłe podnoszen ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-03

Młodszy Specjalista Ds. Zatrudniania Cudzoziemców Nowy Tomyśl
Młodszy Specjalista Ds. Zatrudniania Cudzoziemców Nowy Tomyśl

Jesteśmy przewoźnikiem kontraktowym dostarczającym usługę truckingu obcych jednostek załadowczych każdego typu. Jako firma transportowa zatrudniająca ok. 150 osób i pragnąca rozwijać się z coraz większą intensywnością, poszukujemy do swojego zespołu pracownika biurowego na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Zatrudniania Cudzoziemców (nr ref. 01HR) Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie: - realizacja projektów związanych z legalizacją pobytu i zatrudniania obcokrajowców w Polsce, - kompletowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców, - prowadzenie procesów uzyskania uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do pracy na stanowisku kierowcy, - kontakt z właściwymi urzędami w zakresie legalizacji pracy i pobytu obcokrajowca (przygotowywanie wniosków, nadzorowanie i monitowanie terminów), - udział w procesach rekrutacyjnych, - kontakt i wsparcie merytoryczne dla cudzoziemców. Co oferujemy: - udział w ciekawych projektach HR, - ciągłe podnoszen ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-04

Opiekunka Seniora Osób Starszych Praca - Olecko Olecko
Opiekunka Seniora Osób Starszych Praca - Olecko Olecko

Firma wyspecjalizowana w świadczeniu usług opieki domowej (nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi) w miejscu ich zamieszkania zatrudni opiekunów/opiekunki do pracy na terenie Miasta i Gminy Olecko Zakres wykonywanych czynności: - Usługi gospodarcze - przygotowanie posiłków, robienie zakupów, prace porządkowe, załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja), pomoc w spożywaniu posiłków, - Podstawowe usługi higieniczno - pielęgnacyjne Od kandydatów oczekujemy: - sumienności - empatii - mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi. Oferujemy stabilne zatrudnienie .Umowa o pracę lub umowa zlecenia. Praca na cały etat lub pół etatu w zależności od dyspozycyjności opiekuna. Możliwość szkolenia. Zgłoszenia (CV) prosimy przesyłać drogą elektroniczną - za pomocą - lub telefonicznie od 9-18.

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-10-05

Specjalista Ds. Projektów UE - Gdańsk Gdańsk
Specjalista Ds. Projektów UE - Gdańsk Gdańsk

Pozytywne Inicjatywy w związku z realizacją projektu nowych projektów dofinansowanych z RPO WP dla Województwa Pomorskiego poszukują osoby na stanowisko: Specjalista ds. projektów UE Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Azaliowa Zakres obowiązków: •realizacja merytoryczna, finansowa i organizacyjna projektu (w tym: wybór lokali, gdzie prowadzone będą placówki i/lub nadzorowanie ich adaptacji, koordynowanie pracy zespołu opiekunów i wychowawców), •rekrutacja uczestników projektu oraz kadry, •prowadzenie biura projektu, •realizacja innych zadań administracyjnych związanych z projektem, •kontakt z Urzędem Marszałkowskim oraz kontrahentami w projekcie. Wymagania niezbędne: •wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja, finanse, rachunkowość oraz kierunki pokrewne), •czynne prawo jazdy kat. B, •znajomość pakietu Microsoft Office, •umiejętność tworzenia i redagowania tekstów, •umiejętność obsługi urządzeń biurowych, •umiejętność pracy pod presją c ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-03

Specjalista IT/ HELPDESK Pierwsza Linia Wsparcia Żyrardów
Specjalista IT/ HELPDESK Pierwsza Linia Wsparcia Żyrardów

lt;pgt;UNI-COM specjalizuje się w świadczeniu usług informatycznych dla mikro, małych i średnich firm. Z naszych usług korzysta wiele firm z sektora komercyjnego jak również publicznego. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista IT/ HELPDESK Miejsce pracy: Żyrardów, www.wsparcieinformatyczne.net Do zakresu Twoich obowiązków będzie należeć: - instalacja, serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, systemów operacyjnych (Windows), oprogramowania - instalacja oraz zapewnienie poprawnego działania sieci LAN i WLAN - podstawowa administracja systemami z rodziny Microsoft Windows Server - uczestnictwo w innych projektach informatycznych Oczekujemy od Ciebie: - wiedzy z zakresu administracji stacjami roboczymi (Windows 7 / 8 / 10) - podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania Microsoft Windows Server - znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (2003 - 2016) - znajomości zagadnień sieciowych LAN/WAN, TCP/IP - z ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-03

Specjalista Ds. Marketingu Biała Podlaska
Specjalista Ds. Marketingu Biała Podlaska

lt;pgt;Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na praktyki, na stanowisko specjalisty ds. marketingu lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt; ZAKRES DZIAŁAŃ:lt;/pgt;lt;pgt; • Pozycjonowanie stron internetowych i ich aktualizacjalt;/pgt;lt;pgt; • Budowanie i projektowanie kampanii reklamowychlt;/pgt;lt;pgt; • Promowanie produktów i usług m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie , Google AdWords, Content Marketing, Facebook Ads, Social Marketinglt;/pgt;lt;pgt; • Praca z narzędziami analitycznymi Google Analytics, CRM i in.lt;/pgt;lt;pgt; • Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy w Internecielt;/pgt;lt;pgt; • Nadzór nad bieżącą administracją stron wwwlt;/pgt;lt;pgt; • Analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportówlt;/pgt;lt;pgt; • Wiedza z zakresu Social Media oraz doświadczenie w procesie zarządzania kampanią reklamową w Internecielt;/pgt;lt;pgt; • Kreatywność, samodzielność i inicja ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-10-02

Specjalista Ds. Marketingu Biała Podlaska
Specjalista Ds. Marketingu Biała Podlaska

lt;pgt;Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na praktyki, na stanowisko specjalisty ds. marketingu lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt; ZAKRES DZIAŁAŃ:lt;/pgt;lt;pgt; • Pozycjonowanie stron internetowych i ich aktualizacjalt;/pgt;lt;pgt; • Budowanie i projektowanie kampanii reklamowychlt;/pgt;lt;pgt; • Promowanie produktów i usług m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie , Google AdWords, Content Marketing, Facebook Ads, Social Marketinglt;/pgt;lt;pgt; • Praca z narzędziami analitycznymi Google Analytics, CRM i in.lt;/pgt;lt;pgt; • Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy w Internecielt;/pgt;lt;pgt; • Nadzór nad bieżącą administracją stron wwwlt;/pgt;lt;pgt; • Analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportówlt;/pgt;lt;pgt; • Wiedza z zakresu Social Media oraz doświadczenie w procesie zarządzania kampanią reklamową w Internecielt;/pgt;lt;pgt; • Kreatywność, samodzielność i inicja ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-10-04

Pracownik Działu Personalnego Poznań
Pracownik Działu Personalnego Poznań

lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;MED-POLONIA Sp. z o.o.lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;Powstała w 2008 roku Med-Polonia to zarówno lt;stronggt;nowoczesne przychodnie lt;/stronggt;jak i lt;stronggt;innowacyjny szpitallt;/stronggt;. Med-Polonia to kompetentny personel, wybitni lekarze, wysoki poziom leczenia, sprzęt najwyższej klasy, szeroka oferta medyczna, luksusowy oddział oraz przyjaznaamp;nbsp;atmosfera. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź nas na lt;stronggt;www.medpolonialt;/stronggt; oraz polub na Facebook’u.lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Pracownik Działu Personalnegolt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;Głównymi zadaniami osoby na tym stanowisku będzie: prowadzenie projektów rekrutacyjnych, administrowanie obszarem szkoleń, organizowanie procesu ocen okresowych i badania satysfakcji, tworzenie i nadz ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-03

Specjalista Helpdesk W Zespole IT Warszawa
Specjalista Helpdesk W Zespole IT Warszawa

Unilink Cash sp. z o.o. działa na rynku usług finansowych od ponad 5 lat. Współpracujemy z bankami oraz liderami rynku pożyczek gotówkowych w zakresie dystrybucji kredytów oraz pożyczek gotówkowych. Specjalista Helpdesk w zespole IT Zakres obowiązków: •rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów •wstępna analiza błędów aplikacji •wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania •administracja i konserwacja sprzętu sieciowego i komputerowego •zapewnienie zgodności ze standardami firmy w obszarze IT •Wsparcie użytkowników w zakresie pakietu MS Office Wymagania: •Wiedza na temat serwisowania sprzętu komputerowego, •Podstawowa znajomość SQL oraz PHP (lub innego języka C pochodnego, w stopniu umożliwiającym czytanie kodu), •Wysokie umiejętności komunikacyjne, •Min. średnie wykształcenie - techniczne •Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, •Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań Oferujemy: •Umowę o pracę •Atrakcyjną lokaliza ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-02

Praca U Operatora Dostawy Internetu - Administracja Bielsko-Biała
Praca U Operatora Dostawy Internetu - Administracja Bielsko-Biała

Informatyk szuka pracy na stanowisku adminstracyjnym u operatora dostawcy internetu. Umiejętność konfiguracji protokółów routingu statycznego dynamicznego: Rip,Eigrp,Ospf,Bgp Switching - konfiguracja sieci vlan Dotychczasowa konfiguracja urządzeń switch CISCO Catalyst 2950 , Routery typu: CISCO 2811 Telefon kontaktowy: 530 - -

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-03

Opiekunka Osób Starszych Dzielnica Targówek Lub Białołęka Warszawa
Opiekunka Osób Starszych Dzielnica Targówek Lub Białołęka Warszawa

Firma wyspecjalizowana w świadczeniu usług opieki domowej (nad osobami starszymi , chorymi , niepełnosprawnymi) w miejscu ich zamieszkania zatrudni opiekunów/opiekunki do pracy na terenie dzielnicy Targówek i Białołęka m. st. Warszawy Zakres wykonywanych czynności: - Usługi gospodarcze - przygotowanie posiłków, robienie zakupów, prace porządkowe, załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja), pomoc w spożywaniu posiłków. Od kandydatów oczekujemy: - sumienności - empatii - mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi. Oferujemy stabilne zatrudnienie . Pracę na etat, część etatu w zależności od dyspozycyjności opiekuna lub jako praca dorywcza. Zatrudniamy również emerytów i rencistów. Mile widziane osoby z oświadczeniem o niepełnosprawności. Zgłoszenia telefoniczne pod nr tel. 535 - -, 796 - -

Region : Mazowieckie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-10-03

Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości W Krakowie Kraków
Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości W Krakowie Kraków

lt;pgt;W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem oraz otwieraniem nowych oddziałów, największy Inkubator Przedsiębiorczość w Polsce FRP „Twój StartUp” poszukuje osób na stanowisko Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości w Krakowie Jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy, w której możesz nie tylko wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje? Chcesz współtworzyć dynamicznie rozwijającą się strukturę organizacyjną, a jednocześnie być częścią młodego i kreatywnego zespołu? Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś twierdząco, zachęcamy do aplikowania na stanowisko: Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości w Krakowie Obowiązki: - pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy), - obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna), - koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie stro ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-02

Technik IT Szamotuły
Technik IT Szamotuły

Firma Intesys zajmuje się stałą, kompleksową obsługą informatyczną oraz usługami wdrożeniowymi w zakresie oprogramowania i sprzętu. Zatrudnimy pracownika serwisu w Szamotułach. Praca polega na: - montażu zestawów komputerowych, - przygotowania stacji roboczych zgodnie ze specyfikacją, - naprawie komputerów, drukarek itp, - administracją stronami WWW, - przygotowaniem dokumentacji, - przygotowaniem przesyłek z zestawami, bądź częściami Wymagania: - zainteresowanie informatyką, - chęć do nauki, - umiejętności techniczne, - znajomość środowiska Windows Oferujemy: - w pełni wyposażone stanowisko pracy, - miłą atmosferę w pracy, - możliwość rozwoju, - wynagrodzenie adekwatne do osiągnięć Idealnym kandydatem będzie student studiów zaocznych. Praca w dogodnych godzinach w zakresie pomiędzy pół, a całym etatem. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV. Proszę o dołączenie klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofe ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-01

Opiekunka Seniora, Osoby Starszej - Praca Targówek Warszawa
Opiekunka Seniora, Osoby Starszej - Praca Targówek Warszawa

Firma wyspecjalizowana w świadczeniu usług opieki domowej (nad osobami starszymi) w miejscu ich zamieszkania zatrudni opiekunów/ opiekunki do pracy na terenie dzielnicy Targówek i Białołęka m. st. Warszawy Zakres wykonywanych czynności: - Usługi gospodarcze - przygotowanie posiłków, robienie zakupów, prace porządkowe, załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja), pomoc w spożywaniu posiłków. Od kandydatów oczekujemy: - sumienności - empatii - mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi. Oferujemy stabilne zatrudnienie . Pracę na etat, część etatu w zależności od dyspozycyjności opiekuna lub jako praca dorywcza. Zatrudniamy również emerytów i rencistów. Mile widziane osoby z oświadczeniem o niepełnosprawności. Zgłoszenia telefoniczne pod nr tel. 535 - - , 796 - -

Region : Mazowieckie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-09-29

Fizjoterapeuta/-ka Buk
Fizjoterapeuta/-ka Buk

Firma Quantumlive działająca w branży medycznej, zajmująca się magnetoterapią zatrudni na stanowisku FIZJOTERAPEUTA/-KA. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie doskonałej obsługi klienta naszych pacjentów, szybką odpowiedź na zapytania pacjentów i zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów. Do zadań należeć będzie również obsługa gabinetu i wykonywanie zabiegów z zakresu magnetoterapii, prowadzenie dokumentacji leczniczej, administracja bazą danych firmy, uzupełnianie danych i dbanie o ich poprawność. Oferujemy: • atrakcyjne warunki wynagrodzenia • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji, poprzez uczestnictwo w różnego rodzaju szkoleniach , • pracę w młodym, dynamicznym zespole • pracę na najnowszych technologiach dostępnych na rynku Wymagania : • wykształcenie kierunkowe (fizjoterapia, technik fizjoterapii, technik masażysta) lub w trakcie kształcenia, status studenta/ucznia mile widziany • doskonałe umiejętności komunikacyjne ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-09-30

Administrator Działu Wydań Pojazdów. Carefleet. Warszawa
Administrator Działu Wydań Pojazdów. Carefleet. Warszawa

Opis stanowiska pracy. Poszukujemy specjalisty zainteresowanego pracą w środowisku korporacyjnym w branży motoryzacyjnej. Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należeć: -kontrola realizacji zamówień nowych samochodów/kontakty z dilerami -przygotowywanie dokumentacji do rejestracji pojazdów -opieka nad kartami pojazdów -administracja danymi i dokumentacją pojazdów -aktywacja protokołów zdawczo-odbiorczych -współpraca z pozostałymi działami firmy Oferujemy: -zatrudnienie na pełny etat -znakomite warunki pracy w nowoczesnym biurowcu -pakiet medyczny i kartę multisport(współfinansowanie) -możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie Wymagania: -status studenta - preferowane kierunki związane z logistyką i motoryzacją -znajomość pakietu office -umiejętność ustalania priorytetów -prawo jazdy kategorii B -znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym -mile widziani studenci studiów magisterskich w trybie niestacjonarnym

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-30

Logistyk / Magazynier Grudziądz
Logistyk / Magazynier Grudziądz

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy Logistyka / Magazyniera. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zadania: Obsługę zamówień, negocjacje cen, pozyskiwanie nowych partnerów handlowych albo kanałów zaopatrzenia, Kontrole stanów magazynowych jak i rozliczenie stanów zaopatrzenia ekip terenowych, Obsługę reklamacyjną i sprzedażową. Obsługę programów magazynowych, Obsługa wysyłek min. zleceń dla przewoźników, przygotowanie transportu, Współpraca z kierownikami projektów w bieżącym raportowaniu kosztów. Wymagania: Wykształcenie wyższe – minimum licencjat; Preferowane kierunki: logistyka/administracja/zarządzanie; Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego z branży, Bardzo dobra znajomość programu Excel; Mile widziana znajomość programu SAP (lub innego programu typu ERP) oraz Incoterms; Dobra komunikacja w zespole specjalistów: uzgodnienia z działami technicznymi; Metodyczność i precyzyjność; Samoorganizacja, wytrwałość w działan ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Magazynier | Data publikacji : 2018-09-28

Informatyk / Konsultant Radom
Informatyk / Konsultant Radom

Humansoft sp. z o.o. jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą. Posiadamy ponad 27 lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI i BI. Realizujemy projekty dla największych, strategicznych firm przy użyciu najwydajniejszego na rynku systemu Business Intelligence Qlik. Posiadamy jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych QlikView i Qlik Sense w Polsce. Humansoft to firma gdzie pracują ludzie z pasją i zaangażowaniem. Gwarantujemy najwyższą kulturę pracy, ciągłą edukację i rozwój zawodowy. OPIS STANOWISKA: Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za poniższy zakres obowiązków: • Tworzenie i projektowanie aplikacji biznesowych od podstaw • Instalacja i administracja oprogramowania z dziedziny BI • Kontakt z klientem • Testowanie aplikacji biznesowych • Dokumentowanie zmian w aplikacjach biznesowych OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATA: • Doświadczenie z relacyjnymi bazami danych • Podstawy programowania ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-29

Handlowiec Ds. Sprzedaży Internetowej Opole
Handlowiec Ds. Sprzedaży Internetowej Opole

ARTIM Sp. z o.o., właściciel marki ATAKTO, lider eCommerce w zakresie sprzedaży materiałów biurowych i szkolnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Handlowiec ds. Sprzedaży Internetowej. Podstawowe zadania do wykonania: - kontakt telefoniczny, mailowy oraz poprzez live chat z klientami serwisu ATAKTO, - administracja zamówieniami sprzedaży aukcyjnej oraz z e-sklepu, - nadzór nad powierzoną dokumentacją. Od Kandydatów oczekujemy: - komunikatywności, naturalności w rozmowach telefonicznych oraz sprawności w prowadzeniu korespondencji, - doświadczenia sprzedażowego oraz umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego, - otwartości na podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych, - odporności na stres i wysokiej kultury osobistej. Zatrudnionym oferujemy: - stabilną pracę w nowoczesnej firmie na podstawie umowy o pracę, - szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji/awansu, - ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, atrakcyjne świadczenia socjalne. Praca PN - PT od ...

Region : Opolskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-09-27

Technik - Informatyk Warszawa
Technik - Informatyk Warszawa

W związku z planowanym rozwojem, firma ogłasza nabór na wolne stanowisko: Technik - informatyk (DZIAŁ OUTSOURCINGU) Oferujemy: • Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę • Możliwość rozwoju • Atrakcyjne wynagrodzenie Oczekujemy: • Wiedzy i doświadczenia zawodowego pozwalających sprostać powierzonym zadaniom • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów • Zapraszamy w szczególności absolwentów techników o profilu informatycznym/elektronicznym/telekomunikacyjnym lub studentów kierunków technicznych Wymagania techniczne: • Dobra znajomość zagadnień informatycznych: od niskiego hardware (budowa, działanie, serwis), do programów produkcyjnych (konfiguracja, administracja, serwis) • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows XP-10 (instalacja, konfiguracja) • Znajomość działania i umiejętność rozwiązywania problemów w sieciach komputerowych • Umiejętność świadczenia wsparcia technicznego użytkownikom w codziennej pracy z zakresu IT (także zdalnie) Mile widziane ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-28

Pracownik Biurowy/ Administracja, Sochaczew Sochaczew
Pracownik Biurowy/ Administracja, Sochaczew Sochaczew

Opis stanowiska: - zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji - tradycyjnej i e-mailowej - weryfikacja dokumentów transportowych - archiwizacja dokumentów - prowadzenie raportów miesięcznych - inne prace administracyjno - biurowe - sporządzanie umów Wymagania: - wykształcenie min. średnie - dobra znajomość MS Office - EXCEL oraz WORD - umiejętność analitycznego myślenia - dyspozycyjność - komunikatywność - dobra organizacja pracy - mile widziana znajomość języka angielskiego oraz znajomość podstaw rachunkowości -doświadczenie w pracach biurowych Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania zapewniamy: - atrakcyjne wynagrodzenie - narzędzia pracy - praca w młodym, ambitnym zespole - przyjazną atmosferę -Praca w Sochaczewie

Region : Mazowieckie | Kategoria : Produkcja | Data publikacji : 2018-09-27

Specjalista Ds. Kadr Głuchów
Specjalista Ds. Kadr Głuchów

Bispol z siedzibą w Głuchowie 573, 37-100 Łańcut to firma rodzinna, dostarczająca wyroby parafinowane na cały świat, której MISJĄ od 1993 roku jest zarządzać w oparciu o zasady etyczne, zgodnie z polityką socjalną. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. kadr Do głównych zadań na tym stanowisku należy: •prowadzenie obsługi płacowej •prowadzenie spraw związanych ze świadczeniem pracy •sporządzanie dokumentacji ZUS-owskiej w programie Płatnik oraz sporządzanie korekt raportów rozliczeniowych •wystawianie zaświadczeń o wysokościach zarobków i zatrudnieniu •ewidencjonowanie i rozliczanie zwolnień lekarskich •rozliczanie potrąceń z wynagrodzeń (pożyczki, komornicy, inne) •sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11) rejestrowanie wszystkich informacji w programie kadrowo-płacowym •udział w ciekawych projektach z zakresu HR Jeśli posiadasz ... •wykształcenie wyższe o specjalności związanej z administracją lub ekon ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : Produkcja | Data publikacji : 2018-09-26

Pracownik Wsparcia Działu IT Międzychód
Pracownik Wsparcia Działu IT Międzychód

ABC-Czepczyński to firma spedycyjna która od ponad 20 lat specjalizuje się organizacji transportu drogowego na terenie Europy. W tym czasie udało nam się stworzyć rozpoznawalną i szanowaną markę na rynku. Siłą tej spółki są ludzie – to dzięki nim firma z powodzeniem działa na rynku i zdobywa nowe obszary, jednocześnie przy wsparciu firm zewnętrznych tworzy nowoczesne, dedykowane rozwiązania informatyczne. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownika Wsparcia Działu IT Miejsce pracy: Międzychód Jeżeli: a) Jesteś osobą, innowacyjną która generuje nowe pomysły i chętnie je wdraża? b) Interesujesz się najnowszymi rozwiązaniami w dziedzinie IT? c) Chcesz wspierać procesy wdrożeniowe IT w naszych oddziałach? Twoja odpowiedź na te pytania jest twierdząca? Jeśli tak, to ta praca jest właśnie dla Ciebie! ;) ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-25

Konsultant HR Olsztyn
Konsultant HR Olsztyn

Agencja RECREW HR ( dawniej WYG HR CONSULTING ) ze względu na rozwój zespołu poszukuje osoby na stanowisko: KONSULTANT HR Lokalizacja: Olsztyn Jest to oferta dla Ciebie jeśli: - Masz już za sobą pierwsze kroki w HR ( mile widziane doświadczenie w Agencjach Pracy Tymczasowej). - Znasz różnicę między Umową Zlecenie, a Umową o Pracę Tymczasową. - Jesteś osobą energiczną i otwartą, która chciałaby kształtować swoje miejsce pracy. - Poszukujesz stałej pracy. Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało: - Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla. - Aktywne pozyskiwanie kandydatów. - Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami oraz z Kandydatami. - Administracja. - On-boarding pracowników zatrudnianych na Umowy Cywilno - Prawne oraz UPT. - Wstępne przygotowywanie rozliczeń Pracowników Tymczasowych oraz Zleceniobiorców. Zapewniamy: - Samodzielne stanowisko pracy. - Podstawę oraz premię uzależnioną ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-09-25

Administrator Systemu ALM Szczecin
Administrator Systemu ALM Szczecin

Praca dla osoby interesującej się systemami ALM: Zadania: - Administracja serwerem ALM, aktualizacje systemu - Wsparcie użytkowników systemu ALM - Opracowywanie nowych rozwiązań wykorzystania systemu zgodnie z potrzebami klienta wewnętrznego i zgodnie z istniejącym procesem - Wytwarzanie narzędzi rozszerzających możliwości systemu - Układanie przypadków testowych i testowanie nowych rozwiązań Wymagania: - Absolwent kierunku technicznego (preferowane: Informatyka, Zarządzanie i inżynieria produkcji) - Podstawowa wiedza o procesach wytwarzania oprogramowania - Umiejętność programowania w Java/JavaScript - Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację i pracę z dokumentacją techniczną - Mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację - Bardzo dobra komunikatywność - Samodzielność w powierzonych zadaniach - Gotowość do odbywania podróży służbowych (zagranicznych) - Mile widziana znajomość narzędzia PTC Integrity lu ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-25

Area Sales Manager Gliwice
Area Sales Manager Gliwice

Dystrybutor produktów Działu Ochrony Środowiska firmy IDEXX Laboratories , Inc. poszukuje osobę na stanowisko Area Sales Manager Kluczowe cele: przyspieszenie wzrostu sprzedaży i budowanie lojalności wśród istniejących klientów dla uznanych z najwyższej jakości produktów. Sukces w tej roli osiąga się poprzez regularne kontakty sprzedażowe z klientami wykonującymi rutynowe badania mikrobiologiczne wody pitnej, wody surowej, butelkowanej i innych. Grupę osób do kontaktu stanowią pracownicy laboratoriów analitycznych oraz odpowiednie struktury decyzyjne administracji - prywatnych laboratoriów mikrobiologicznych , przedsiębiorstw wodociągowych oraz stacji sanitarno-epidemiologicznych. Kluczowe zadania: •Realizacja miesięcznych, kwartalnych i rocznych celów sprzedażowych •Prognozowanie przychodów w oparciu o dane analityczne retro •Zdolność do sprzedawania wartości i utrzymania wysokich marż •Utrzymywanie i rozwój stałych kontaktów handlowych z klientami ...

Region : Śląskie | Kategoria : Przedstawiciel handlowy | Data publikacji : 2018-09-25

Firma KOPTOR Zatrudni Pracownika Biurowego - Kadrowca Bochnia
Firma KOPTOR Zatrudni Pracownika Biurowego - Kadrowca Bochnia

Firma KOPTOR zatrudni pracownika na stanowisko pracownik biurowy, kadrowa. Praca związana z obsługą biura, obsługa kadrową, administracją. Wymagania: - wykształcenie min średnie, kierunkowe, - doświadczenie na podobnym stanowisku, - znajomość zagadnień i przepisów dotyczących spraw kadrowych, bhp, prawa pracy, - kreatywność, pomysłowość, zaangażowanie, odporność na stres, - dyspozycyjność, - zaradność, - komunikatywność, - chęć pracy, - uczciwość, - odpowiedzialność, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów typu Word, Excel itp. - prawo jazdy kat. B Oferujemy: - pracę na stanowisku pracownik biurowy. - wysokie wynagrodzenie (jeśli trzeba podać można wpisać 2500zł) - bardzo dobre warunki pracy w prężnie rozwijającej się firmie.

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-23

Wsparcie Sprzedaży CAD / BIM Dla Budownictwa I Infrastruktury Łódź
Wsparcie Sprzedaży CAD / BIM Dla Budownictwa I Infrastruktury Łódź

Jako firma Aplikom od 30 lat działamy na rynku oprogramowania CAD, wspierającego pracę inżynierów. Jesteśmy strategicznym partnerem amerykańskiej firmy Autodesk, współpracujemy również z HP, Dell, Lenovo, Canon i wielu innymi producentami oprogramowania i sprzętu IT. Jeśli szukasz pracy innej niż ta za biurkiem w firmie projektowej lub w urzędzie, to zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko: . SPECJALISTA WSPARCIA SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ CAD / BIM dla budownictwa kubaturowego i infrastruktury . NASZA OFERTA DLA NOWEGO CZŁONKA ZESPOŁU: •zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę •wynagrodzenie w formie podstawy oraz prowizji od celów ilościowych i jakościowych •praca z szerokim wachlarzem najnowszych wersji systemów CAD / BIM: u nas uzyskasz wiedzę dotyczącą projektowania i pracy zgodnie z filozofią BIM •praca w zespołach wewnętrznych, niejednokrotnie z udziałem partnerów i klientów •szkolenia w kraju i zagranicą podnoszące kwalifikacje: •szkolenia podnoszące ind ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Przedstawiciel handlowy | Data publikacji : 2018-09-23

Asystent Zespołu Rekrutacyjnego Wrocław
Asystent Zespołu Rekrutacyjnego Wrocław

Do naszego oddziału w chwili obecnej poszukujemy pozytywnej, dynamicznej i otwartej osoby, która wesprze nas w codziennych działaniach chcąc jednocześnie uczyć się i poszerzać swoją wiedzę w zakresie profesjonalnych rekrutacji dla biznesu. Szukamy osób nastawionych pozytywnie i pro-kliencko na stanowisko: Asystent zespołu rekrutacyjnego Obowiązki: -asystowanie w rekrutacjach prowadzonych przez oddział: publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, wspracie w sourcingu kandydatów, screening, pomoc w organizacji zleceń rekrutacyjnych, przygotowywanie potrzebnych informacji dla Konsultantów, -administracja: tworzenie i administracja akt osobowych pracowników tymczasowych, przygotowywanie świadectw pracy, zaświadczeń dla pracowników tymczasowych, -prace biurowe: wstępna obsługa telefoniczna klientów i kandydatów, nadzór nad porządkiem dokumentów w oddziale, prowadzenie poczty, zamawianie materiałów biurowych (i tym podobnych), aktywna współpraca z działem marketingu w centrali firmy. ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-24

Rekturacja Na Stanowisko Informatyka - Szpital MSWiA Gluchołazy Nysa
Rekturacja Na Stanowisko Informatyka - Szpital MSWiA Gluchołazy Nysa

Wymagania: Wykształcenie wyższe, kierunkowe; Administracja systemami operacyjnymi: Microsoft: Windows 7, 10, Server 2012 R2, Server 2016; Linux: RedHat, Fedora Server, Ubuntu Server, Oracle; Podstawy z konfiguracji i obsługi Active Directory; Zarządzanie przełącznikami sieciowymi L2 i L3; Podstawy zarządzania bazami danych Oracle 11, MySQL; Podstawy w zarządzaniu systemami IPS/IDS; Doświadczenie w zarządzaniu sieciami dla minimum 50 stacji roboczych. Zakres obowiązków: Organizowanie procesu przetwarzania i administrowania systemów informatycznych, Zapewnienie sprawności eksploatowanych systemów oraz sprzętu informatycznego, Nadzorowanie umów dotyczących informatyzacji, Prowadzenie ewidencji infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania, Zapewnienie ciągłości pracy systemów, sprzętu informatycznego oraz bezpieczeństwa danych Szpitala Miejsce składania dokumentów: Sekretariat SP ZOZ Szpital Specjalis ...

Region : Opolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-22

Praca W Rejestracji W Klinice - Łódź Łódź
Praca W Rejestracji W Klinice - Łódź Łódź

Jesteśmy dynamicznie rozwijająca się polską firmą, która operuje na rynku od 30 lat. Świadczymy usługi zarówno z zakresu podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej dla osób ubezpieczonych w Narodowym Funduszu Zdrowia (NFZ) oraz prywatnych pacjentów Oferujemy elastyczną pracę w centrum Łodzi, system zmianowy w zależności preferencji kandydatów. Wymiar pracy zależy od dostępności kandydatów - preferowane 1-3 dni w tygodniu po 5-8 godzin dziennie. Opis stanowiska: Osobista i telefoniczna obsługa Pacjentów i lekarzy. Współpraca zarządem. Przedstawianie oferty kliniki. Wymagania: Szukamy osób kreatywnych, pracowitych, pogodnych, odpornych na stres osób. Mile widziani studenci. Mile widziane wykształcenie kosmetyczne Mile widziane, aczkolwiek nie wymagane, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość obsługi medycznych systemów informatycznych. Obowiązki: obsługa Pacjenta, administracja, marketing (mile widziana znajomość obsługi social ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-19

Administracja Aukcjami Allegro, Ebay, Amazon Oraz Sklep Internetowy Opole
Administracja Aukcjami Allegro, Ebay, Amazon Oraz Sklep Internetowy Opole

Witam. Szukam osoby dla której praca z danymi nie stwarza problemu. Do głównych zadań będzie należało dodawanie produktów na portale typu Allegro , Ebay , Amazon oraz sklepy internetowe. Mile widziana znajomość programu Baselinker. Szukam osób do pracy zdalnej (możliwość pracy w domu). Prosimy o zgłoszenia osób dla których praca na komputerze nie stwarza problemu. Prosimy o kontakt osoby z Opola lub okolic. Odpowiemy na wybrane zgłoszenia. Dziękujemy

Region : Opolskie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-09-18

Europcar - Biuro Główne - Pracownik Działu Floty Warszawa
Europcar - Biuro Główne - Pracownik Działu Floty Warszawa

Międzynarodowa sieć wynajmu samochodów - Europcar poszukuje: Pracownika do kilkuosobowego zespołu zajmującego się administracją floty www.europcar Miejsce pracy: Warszawa - Poleczki Park Opis stanowiska: • organizacja oraz logistyka związana z zakupami samochodów • organizacja oraz logistyka związana z sprzedażą samochodów • rejestracja pojazdów • ubezpieczenia • likwidacja szkód komunikacyjnych • bieżący nadzór nad stanem technicznym pojazdów (ponad ok. 2000 pojazdów) Wymagania: • minimum wykształcenie średnie (związanego z motoryzacją, będzie dodatkowym atutem) • znajomość rynku motoryzacyjnego • prawo jazdy kat. B (minimum od 2 lat) • bardzo dobra znajomość języka angielskiego • obsługa komputera oraz programów biurowych (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu itp.) • dyspozycyjność, • umiejętność pracy w zespole. • Znajomość kolejnego języka obcego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • pracę w międzynarodowej sieci • dofinansowanie zajęć sportowych • d ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-19

GaMP: Serwisant Komputerowy Zielona Góra
GaMP: Serwisant Komputerowy Zielona Góra

Opis stanowiska: serwis sprzętu komputerowego i oprogramowania serwis i administracja sieciami komputerowymi instalacja, aktualizacja i konfiguracja oprogramowania Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne na kierunku Informatyka lub student/ka ostatnich lat informatyki bardzo dobra znajomość systemów serwerowych rodziny Windows; bardzo dobra znajomość technologii sieciowych i zagadnień bezpieczeństwa sieciowego umiejętności diagnozowania i usuwania problemów programowo-sprzętowych umiejętność organizacji pracy, samodzielność, zdyscyplinowanie punktualność, silna motywacja do pracy, dyspozycyjność łatwość w nawiązywaniu kontaktów – obsługa klienta umiejętność pracy w zespole Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Znajomość wzorców projektowych Oferujemy: Udział w innowacyjnych projektach i wdrożeniach Formę współpracy w postaci umowy o pracę Miłą atmosferę pracy Wyjazdy i imprezy integracyjne Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na ...

Region : Lubuskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-20

Samodzielny Referent Ds. Kadr I Płac Gdów
Samodzielny Referent Ds. Kadr I Płac Gdów

Samodzielny referent ds. kadr i płac Zakres obowiązków: - prowadzenie pełnej dokumentacji pracowników ( zakładanie, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy), - zatrudnianie cudzoziemców, - zawieranie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, - realizacja zgłoszeń do ZUS - naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, - wypełnianie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, - prowadzenie korespondencji z ZUS, US, UP oraz innymi podmiotami, - przygotowywanie okresowych raportów, - administracja kadrowa, Wymagania: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku, - znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, - znajomość prawa pracy, - dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office, - znajomość programu Płatnik, e-PFRON, dodatkowym atutem będzie znajomość programu kadrowo-płacowego Enova, ...

Region : Małopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-09-19

Referent Ds. Administracyjnych Firma STASZYŃSKA Biuro O. Dzierżoniów Dzierżoniów
Referent Ds. Administracyjnych Firma STASZYŃSKA Biuro O. Dzierżoniów Dzierżoniów

Opis stanowiska pracy Firma STASZYŃSKA BRAMY zajmuje się sprzedażą, montażem, serwisem bram segmentowych garażowych , przemysłowych jak i systemów przeładunkowych. Firma STASZYŃSKA BRAMY aktualnie prowadzi rekrutację na stanowisko: Referent ds. administracyjnych ( woj.: dolnośląskie – Dzierżoniów) Do obowiązków nowego pracownika będzie należało: - Koordynacja działań w biurze, dbanie o prawidłowość i terminowość obiegu dokumentacji oraz korespondencji - obsługa urządzeń biurowych - nadzór nad realizacją projektów, kontraktów od strony dokumentacyjnej -bieżąca koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rozłożenie i archiwizacja poczty -obsługa korespondencji mailowej -obsługa linii telefonicznej -nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów Oczekiwania wobec kandydatów: - wykształcenie min.średnie - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MsOffice) - dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań - u ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-18

Pracownik Ds. Administracji-szkolenie I Staż Katowice
Pracownik Ds. Administracji-szkolenie I Staż Katowice

Sense Consulting Sp. z o.o. w ramach realizowanego projektu: ,,Śląsk stawia na młodych! – program zwiększania aktywności zawodowej osób do 29 roku życia w województwie śląskim pracy” oferuje: Pracownik ds. administracji - szkolenie, staż i praca. Jeśli chcesz zdobyć nowe umiejętności oraz doświadczenie w dziale administracji to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! - Podczas miesięcznego szkolenia zdobędziesz wiedzę z zakresu prowadzenia biura i sekretariatu oraz obsługi komputera potwierdzoną certyfikatem. Dodatkowo otrzymasz stypendium szkoleniowe. - Dzięki 3-miesięcznemu stażowi zawodowemu w praktyce wykorzystasz nabyte umiejętności, a jeśli dasz się poznać jako zdolny/a i sumienny/a pracownik, to będziesz miał/a szansę na stałe zatrudnienie! Za staż będziesz otrzymywał/a stypendium stażowe. Aby wziąć udział w projekcie musisz spełniać następujące wymagania: * Masz 18-29 lat, * Jesteś zainteresowana/y branżą Administracja, * Nie pracujesz, * Nie uczysz się w t ...

Region : Śląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-09-17

Specjalista Ds/ Administracji I Rozliczeń Warszawa
Specjalista Ds/ Administracji I Rozliczeń Warszawa

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI i ROZLICZEŃ Prężnie rozwijający się START-UP poszukuje osoby w pełnym wymiarze godzin pracy do młodego zespołu księgowego. ZAKRES PRAC I OBOWIĄZKÓW, które chcielibyśmy powierzyć nowej osobie: ADMINISTRACJA: 1.Prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej. 2.Przygotowywanie przesyłek listowych, Nadawanie przesyłek listowych w placówce UP, obsługa przesyłek kurierskich. 3.Zamówienia art. biurowych, spożywczych, przemysłowych. 4.Przygotowywanie list obecności dla pracowników, prowadzenie systemu urlopowego -kontakt z kadrową. 5.Zgłaszanie, wyrejestrowywanie osób do pakietów medycznych, kart multisport itp. 6.Ewidencja sprzętu biurowego , przygotowywanie protokołów przekazania /zwrotu sprzętu. 7.Przygotowywanie dokumentów delegacyjnych 8.Prowadzenie spraw administracyjnych budynków administracyjnych , współpraca z firmami zewnętrznymi 9.Prowadzenie projektów związanych z biurem ( remonty , przeprowadzki ) 10.Prowadzenie ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-09-17

Informatyk, Warszawa Warszawa
Informatyk, Warszawa Warszawa

UPS Polska oferuje pracę na stanowisku: INFORMATYK Miejsce pracy: Warszawa Główne zadania: •Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem •Wsparcie Klientow wewnetrznych i zewnetrznych •Instalacja oprogramowania i sprzętu •Inwentaryzacja sprzętu •Administracja lokalną rozległą siecią komputerową w oparciu o obowiązujące procedury korporacyjne •Administracja zasobami sieciowymi Oczekiwania wobec kandydata: •Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne lub pokrewne) •Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •Znajomość systemów Windows Windows 7/10 oraz MS Office w zakresie instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów •Znajomość zagadnień sieciowych WAN/LAN oraz TCP/IP •Znajomość produktów serwerowych Microsoft, Active Directory •Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny •Prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Umowę o pracę • Pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji ry ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-18

Pracownik Wsparcia Technicznego - Helpdesk Warszawa
Pracownik Wsparcia Technicznego - Helpdesk Warszawa

Powszechna Agencja Informacyjna S.A. poszukuje osoby na stanowisko pracownika wsparcia technicznego w dziale Helpdesk. Miejsce pracy: Warszawa Targówek Dogodny dojazd: Tramwaj/Autobus - Przystanek Pożarowa Pociąg - Stacja Warszawa Praga 02 Samochód - Prywatny parking Wymagania: -Znajomość zagadnień związanych z administracją systemami Windows -Znajomość sprzętu komputerowego -Znajomość obsługi sprzętu biurowego -Znajomość działania sieci LAN -Zdolność szybkiego uczenia się -Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie instrukcji technicznych ze zrozumieniem -Otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista -Dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań Oferujemy: -Zatrudnienie w rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku -Stały rozwój kwalifikacji zawodowych -Stabilną pracę wśród profesjonalistów -Urozmaicony zakres realizowanych zadań -Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-18

Asystent/ka- Sekretarz/ka Wadowice
Asystent/ka- Sekretarz/ka Wadowice

Stabilnie działająca i ciągle rozwijająca się firma zatrudni Asystenta/Sekretarkę Potrzebujemy osobę ogarniętą, ambitną, nie bojącą się wyzwań, chcąca się uczyć i rozwijać, bierzemy pod uwagę studentów studiów zaocznych. Zadania główne: - kompletowanie dokumentacji - odbieranie telefonów - przygotowywanie ofert, zbieranie z rynku ofert - wystawianie faktur i ogłoszeń - odbieranie korespondencji - organizowanie kalendarza spotkań - przygotowywanie umów, przepisywanie tekstów - nadzór nad sprawami kadrowymi (urlopy, kompletacja dokumentów) - kontakt z firmami i urzędami - udział w spotkaniach biznesowych w roli asystenta - skanowanie dokumentów i wprowadzanie do systemu Wymagania: - chęci do pracy, umiejętność dobrej organizacji własnego czasu; - wysoka kultura osobista; - łatwość nawiązywania kontaktów; - bardzo dobra znajomość pakietu Office ( głównie Excel, Word); - dyspozycyjność (pn-pt); - bardzo dobra i sprawna obsługa kl ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-17

Recepcja - Biuro, Warszawa Centrum Warszawa
Recepcja - Biuro, Warszawa Centrum Warszawa

LOCO Real Estate od 2010 roku specjalizuje się w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami oraz zarządzaniu mieszkaniami przeznaczonymi na wynajem. Poszukujemy osób do pracy na stanowisko: RECEPCJONIST(K)A (Warszawa) Opis stanowiska: • bieżąca administracja biura (dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, organizacja spotkań, dbanie o wygląd i funkcjonalność biura, przyjmowanie gości) • podstawowe działania marketingowe (media społecznościowe, aktywna analiza rynku pod kątem spotkań/szkoleń branżowych) • przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych • prowadzenie statystyk, przygotowywanie prezentacji • tłumaczenia Od kandydatów oczekujemy: • b.dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie • b. dobrej obsługi komputera (Word, Excel, Outlook) • czynnego prawa jazdy kat. B oraz umiejętności poruszania się po Warszawie • wysokiej kultury osobistej • zdolności organizacyjnych, samodzielności i dokładności w działaniu • doświadczenia na podobnym stanowisku m ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-17

Administrator Sieci I Systemów Komputerowych Warszawa
Administrator Sieci I Systemów Komputerowych Warszawa

Password IT jest na rynku od 10 lat. Nasze doświadczenie i kompetencje pozwalają nam angażować się w realizacji ambitnych projektów, co zaowocowało stworzeniem przez nas kluczowych systemów informatycznych dla wielu firm.. Poszukujemy osoby do zespołu zajmującego się administracją systemów i sieci komputerowych u naszych klientów. Zakres zadań: Wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych pracowników (sprzęt, oprogramowanie). Administracja systemami firm (np: serwer poczty, VPN, DHCP, DNS, Active Directory). Administracja środowiskami wirtualnymi (ESX, Hyper-V). Serwis wewnętrzny komputerów i oprogramowania. Współpraca z pozostałymi pracownikami w zakresie bieżących zadań. Tworzenie i utrzymanie dokumentacji systemów i usług. Prowadzenie stałej inwentaryzacji i utrzymania sprzętu firmowego. Prowadzenie rejestru licencji (planu zakupów, planu gospodarowania zasobami licencji. Prace ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-18

Technik - Informatyk Poznań
Technik - Informatyk Poznań

W związku z planowanym rozwojem, firma ogłasza nabór na wolne stanowisko: Technik - informatyk (DZIAŁ OUTSOURCINGU) Oferujemy: • Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie Oczekujemy: • Wiedzy i doświadczenia zawodowego pozwalających sprostać powierzonym zadaniom • Poczucia odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywaną pracę • Kreatywności w działaniu i dobrej organizacji pracy • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów • Wysokiej kultury osobistej, dokładności i rzetelności Wymagania techniczne: • Bardzo dobra znajomość zagadnień informatycznych: hardware (budowa, działanie, serwis), do programów produkcyjnych (konfiguracja, administracja, serwis) • Doskonała znajomość systemów operacyjnych Windows XP-10 (instalacja, konfiguracja) • Znajomość działania i umiejętność rozwiązywania problemów w sieciach komputerowych (także bezprzewodowych) • Znajomość podstaw systemów Windows Server 200 - - 2 oraz zagadnień Active Directory i wirtu ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-15

Eurokasa Nowy Oddział Kraków Zatrudni Od Zaraz Pracownika Biurowego Kraków
Eurokasa Nowy Oddział Kraków Zatrudni Od Zaraz Pracownika Biurowego Kraków

EUROKASA Lending Factory oddział KRAKÓW pilnie poszukuje Pracownika Biurowego na pełny etat (umowa o pracę). Opis stanowiska pracy: - drobne prace biurowe - przyjmowanie klientów, - administracja oddziału, - zarządzanie archiwizacja dokumentacji Oferujemy: - praca od Poniedziałku do Piątku GODZINY OD 9:00 do 17:00 - PEŁNE SZKOLENIE (nieodpłatnie) - możliwość rozwoju i awansu - wysokie zarobki - miła atmosfera w pracy - możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń i rozwoju zawodowego Wymagania: • wykształcenie średnie • dobra znajomość obsługi komputera - Pakiet Office • zdolności organizacyjne • sumienność i skrupulatność Aplikację prosimy opatrzyć klauzulą: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)

Region : Małopolskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-09-15

Asystentka Zarządu / Kierownik Biura Poznań
Asystentka Zarządu / Kierownik Biura Poznań

Brugo Spedition sp. z o.o. sp. k. to polska firma spedycyjna działająca w samym sercu Poznania zajmująca się organizowaniem transportu ładunków na rynku międzynarodowym. Naszą firmę tworzą młodzi i wartościowi ludzie, którzy z pasją i zamiłowaniem każdego dnia realizują się w branży logistycznej. Stawiamy na partnerskie relacje dzięki czemu panująca u nas sympatyczna atmosfera daleka jest od tego co widzimy na co dzień w korporacjach czy urzędach. Nasz zespół codziennie stawia przed sobą ambitne cele, które są realizowane dzięki wzajemnemu wsparciu i umiejętnościom, a dla których jedynym ograniczeniem jest kreatywność i wyobraźnia. Aktualnie poszukujemy otwartej i zaangażowanej osoby na: quot;Asystentka Zarządu/Kierownik biuraquot; - do codziennej organizacji pracy wewnętrznej biura oraz planowania działań zarządu. Zakres obowiązków: - zarządzanie i administracja biurem, a w szczególności nadzór i organizacja spotkań, kalendarza oraz innych prac wewnątrz firmy; - bieżąca ob ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-09-15

Specjlista Ds. Informatyki Międzyrzec Podlaski
Specjlista Ds. Informatyki Międzyrzec Podlaski

Nowoczesna firma korzystająca z najnowszych rozwiązań technologicznych, lider w produkcji świeżego mięsa z kurczaka Czeka właśnie na Ciebie!!! REKRUTACJA NA NOWE STANOWISKO Jesteś gotów do podjęcia pracy w nowo powstającym Zakładzie Uboju Drobiu w Międzyrzecu Podlaskim w 2019 roku? Oferujemy Ci pracę w Zakładzie Drobiarskim, który profesjonalnie przygotuje Cię do objęcia nowego stanowiska! Wipasz S.A. od ponad 24 lat specjalizuje się we wdrażaniu najnowocześniejszych technologii produkcji dla polskiego przemysłu spożywczego w branży drobiarskiej. Firma Wipasz jest w trakcie budowy zakładu uboju drobiu w Międzyrzecu Podlaskim. Będzie to zakład, w którym mają być zastosowane najnowocześniejsze technologie dla rynku drobiarskiego wiodących światowych producentów maszyn, a część z zastosowanych rozwiązań stanowić będzie innowację technologiczną w skali świata. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. informatyki Miejsce pracy: Zakład Drob ...

Region : Lubelskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-09-12

Fajna Praca Biurowa Dla Studenta W Łodzi Łódź
Fajna Praca Biurowa Dla Studenta W Łodzi Łódź

Dzięki marce 366 Concept świat usłyszał o polskim wzornictwie z lat 60-tych. Dziś nasze meble trafiają do klientów na całym świecie. A Ty możesz dołączyć do naszego zespołu! Jeśli lubisz design, piękne obiekty, masz zdolności manualne, a do tego jesteś osobą, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, to jest to idealne miejsce dla Ciebie :) Twoje Zadania: •Wsparcie Działu Obsługi Klienta (zamawianie kurierów, organizacja wysyłek, koordynacja produkcji materiałów reklamowych) •Pakowanie i ozdabianie próbek dla klientów •Administracja Biura: zakupy, porządki •Pomoc w porządkowaniu i archiwizacji dokumentów •Przygotowywanie benchmarków internetowych Nasze Oczekiwania: •Lubisz piękne przedmioty i porządek •Płynnie mówisz i piszesz po angielsku •Umiesz i lubisz rozmawiać z ludźmi •Cechuje Cię wysoka kultura osobista •Radzisz sobie z wielozadaniowością •Jesteś osobą skrupulatną i odpowiedzialną Dodatkowe atuty: •Masz min. roczne doświadczenie w pracy biurowej •Znasz br ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-09-12

Asystent HR Warszawa
Asystent HR Warszawa

Stawiamy sobie wysokie wymagania, cenimy inicjatywę, kreatywność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności. Jeśli lubisz wyzwania, pracujesz z pasją, jesteś ambitny i chcesz się dalej rozwijać - dołącz do nas. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy specjalista w dziale HR NR REF. 0918/MHR/BO OFERTA DOTYCZY PRACY W WARSZAWIE Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: •wstępną selekcję aplikacji, •przeprowadzanie wstępnych wywiadów z kandydatami, •budowanie wewnętrznej bazy kandydatów, •poszukiwanie kandydatów z różnych źródeł, •tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych, •działania EB skierowane do pracowników oraz do kandydatów. Od Kandydatów oczekujemy: •wykształcenia kierunkowego (Zarządzanie, Administracja, Psychologia), •półrocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, •inicjatywy oraz kreatywności w działaniu, •bardzo dobrej organizacja pracy własnej, •zaangażowania i dużej motywacji do pracy, •umiejętności swobodnej komuni ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-09-11

Przejdź do strony: