HRlink [CPL] PL
Oferta Pracy » administracja

administracja

Specjalista ds. legalizacji zatrudnienia z j.ukraińskim oraz rosyjskim Sosnowiec
Specjalista ds. legalizacji zatrudnienia z j.ukraińskim oraz rosyjskim Sosnowiec

Jesteśmy wiodąca firmą zajmującą się outsourcingiem pracowników z rynków wschodnich do polskich firm z branży produkcyjno- magazynowej.Oferujemy rozwiązania w zakresie doboru i zatrudnienia personelu tymczasowego, w tym także rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych w siedzibie klienta (Inhouse Services), rekrutacji pracowników produkcji, magazynu, branży spożywczej i automotive. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy oraz rozbudowę struktur poszukujemy kolejnej osoby do Naszego zespołunbsp;Poszukujemy kompetentnej osoby do naszego zespołu która spełnia poniższe kryteria i posiada odpowiednie kwalifikacje. nbsp;Oczekiwania wobec kandydata:nbsp;· znajomość języka polskiego (bardzo dobry) oraz rosyjskiego lub ukraińskiego (biegły)· pełna dyspozycyjność,· gotowość do pracy w systemie zadaniowym·nbsp;wskazane doświadczenie i znajomość procedur imigracyjnych w Polsce,·nbsp;skrupulatność, rzetelność, dokładność,·nbsp;wysoka kultura osobista,·nbsp;zdolność do podejmowania ...

Region : Śląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2019-01-21

Pracownik biurowy w dziale dochodzenia roszczeń Łódź
Pracownik biurowy w dziale dochodzenia roszczeń Łódź

Ogólnopolska Kancelaria Dochodzenia Odszkodowań powstała w 2005 roku, w reakcji na nieuczciwe praktyki towarzystw ubezpieczeniowych, w zakresie wypłaty świadczeń odszkodowawczych na rzecz osób poszkodowanych w wypadkach. Zdobyte przez ten okres doświadczenie oraz wyspecjalizowany zespół likwidacyjno-prawny, pozwalają nam profesjonalnie i skutecznie reprezentować poszkodowanych przed wszelkimi podmiotami zobowiązanymi do wypłaty świadczeń na rzecz naszych Klientów.Naszą specjalnością są odszkodowania za obrażenia ciała, a naszą misją walka o jak najwyższe odszkodowania dla każdego poszkodowanego.nbsp;W związku z dalszym rozwojem Kancelarii poszukujemy osób na stanowisko :nbsp;Pracownik działu dochodzenia odszkodowań (młodszy likwidator szkód)nbsp;Miejsce pracy: Oddział ŁÓDŹnbsp;Opis stanowiska/zakres obowiązków:nbsp;nbsp;- weryfikacja i uzupełnianie dokumentacji odszkodowawczej- prowadzenie postępowania o odszkodowanie na drodze polubownej- prowadzenie negocjacji ugodowych zgodnie z ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2019-01-22

Pracownik Ds. Administracyjnych Gliwice
Pracownik Ds. Administracyjnych Gliwice

AMS-systems zajmuje się projektowaniem, budową oraz uruchomieniem u Klienta stanowisk montażowych, maszyn i urządzeń dla branży automotive, truck, framaceutycznej. Realizuje projekty z zakresu m.in: montażu, testu, dozowania, wykrywania, zaprasowania, cięcia, transportu oraz nitowania. Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie realizacja wszelkich zadań związanych z właściwym funkcjonowaniem biura firmy. W naszym zespole czeka na Ciebie: - stabilne zatrudnienie ( umowa o pracę ) - atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenie adekwatne do osiąganych - udział w realizowaniu interesujących i nowatorskich projektów, - możliwość rozwoju zawodowego oraz szansę na zdobywanie nowych doświadczeń, podnoszenia kwalifikacji, - praca w dynamicznie rozwijającej się firmie. Twoje zadania: - zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (realizacja bieżących zadań administracyjno-biurowych) - koordynacja obiegu dokumentów - obsługa telefoniczna biura - zarz ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-11-06

Praktykant W Dziale Rekrutacji Tymczasowych Kraków
Praktykant W Dziale Rekrutacji Tymczasowych Kraków

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie do naszego oddziału poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Praktykant w dziale rekrutacji tymczasowych Zakres obowiązków • Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy • Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych kandydatów zgodnie z profilem stanowiska • Tworzenie bazy danych w oparciu o istniejące narzędzia • Pozyskiwanie kandydatów metodą Direct Search oraz metodami tradycyjnymi • Weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji • Uczestniczenie w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako pracodawcy • Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz z pracownikami tymczasowymi Oczekiwania • Wykształcenie: w trakcie studiów zaocznych bądź absolwenci (preferowane kierunki: administracja, HR, zarządzanie, psychologia) • Mile widziany status osoby zarejestrowanej w Urzędzie Pracy • Wysoko rozwinięte um ...

Region : Małopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-11-06

Specialista/Specjalistka Wsparcia Technicznego Poznań
Specialista/Specjalistka Wsparcia Technicznego Poznań

lt;pgt;Jesteśmy firmą zajmującą się nowymi technologiami. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specialista/ka wsparcia technicznego. Do zadań osoby będą należały następujące obowiązki: - Bieżące wsparcie użytkowników aplikacji - obsługa zgłoszeń serwisowych - Bieżący kontakt z użytkownikami - Administracja systemem informatycznym na potrzeby Klienta - Analiza zgłoszeń serwisowych oraz przekazywanie błędów do Zespołu Wsparcia Technicznego - Bieżący kontakt z Zespołem Wsparcia Technicznego - Weryfikacja poprawek dostarczonych przez Zespół Wsparcia Technicznego - Tworzenie dokumentacji/instrukcji i bazy wiedzy Wymagania: - Doświadczenie w pracy z klientem - Umiejętność pracy z oprogramowaniem biurowym - Znajomości języka angielskiego, - Znajomości zagadnień informatycznych, - Otwartego umysłu, - pogoni za nowościami, - umiejętności analitycznego myślenia, - Proaktywne podejście, cierpliwość i chęć nauki nowego oprogramowania - Mile widziana znajomość ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-11-04

Asystenka W Dziale Dokumentacji - Administracja Katowice
Asystenka W Dziale Dokumentacji - Administracja Katowice

lt;pgt;Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:lt;/pgt;lt;pgt;Asystentka / Asystent w Dziale Dokumentacji Medycznejlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Centrum Medicoverlt;/pgt;lt;pgt;ul. Chorzowska 50, Katowicelt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Szukamy Ciebie jeśli:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;jesteś na początku swojej drogi zawodowejlt;/ligt;lt;ligt;potrafisz obsługiwać komputerlt;/ligt;lt;ligt;jesteś osobą rzetelną i dokładnąlt;/ligt;lt;ligt;umiesz zorganizować sobie pracęlt;/ligt;lt;/ulgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Twoje zadania:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla pacjentówlt;/ligt;lt;ligt;wydawanie dokumentacji medycznej pacjentom i jednostkom upoważnionymlt;/ligt;lt;ligt;nadzór nad przepływem dokumentacji medycznejlt;/ligt;lt;ligt;nadzór nad wynikami badań i konsultacji pacjentówlt;/ligt;lt;/ulgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Oferujemy:amp;nbsp;lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;lt;stronggt; ...

Region : Śląskie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-11-04

Asystenka W Dziale Dokumentacji - Administracja Poznań
Asystenka W Dziale Dokumentacji - Administracja Poznań

lt;pgt;Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:lt;/pgt;lt;pgt;Asystentka / Asystent w Dziale Dokumentacji Medycznejlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Centrum Medicoverlt;/pgt;lt;pgt;ul. Andersa 5, Poznańlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Szukamy Ciebie jeśli:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;jesteś na początku swojej drogi zawodowej i poszukujesz pracy w lt;stronggt;niepełnym wymiarze godzin (1/2 etatu)lt;/stronggt;lt;/ligt;lt;ligt;potrafisz obsługiwać komputerlt;/ligt;lt;ligt;jesteś osobą rzetelną, dokładną i charakteryzuje Cię lt;stronggt;DYSKRECJAlt;/stronggt;lt;/ligt;lt;/ulgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Twoje zadania:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentówlt;/ligt;lt;ligt;wydawanie dokumentacji medycznej Pacjentom i jednostkom upoważnionymlt;/ligt;lt;ligt;nadzór nad przepływem dokumentacji medycznejlt;/ligt;lt;ligt;nadzór nad wynikami badań i konsultacji Pacjentówlt;/ligt;lt;/ulgt;lt;pgt;lt;/pgt;l ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-11-05

Opiekunka Seniora, Osoby Starszej - Praca Białołęka Warszawa
Opiekunka Seniora, Osoby Starszej - Praca Białołęka Warszawa

lt;pgt;Firma wyspecjalizowana w świadczeniu usług opieki domowej (nad osobami starszymi) w miejscu ich zamieszkania zatrudni opiekunów/ opiekunki do pracy na terenie dzielnicy Targówek i Białołęka m. st. Warszawy Zakres wykonywanych czynności: - Usługi gospodarcze - przygotowanie posiłków, robienie zakupów, prace porządkowe, załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja), pomoc w spożywaniu posiłków. Od kandydatów oczekujemy: - sumienności - empatii - mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi. Oferujemy stabilne zatrudnienie . Pracę na etat, część etatu w zależności od dyspozycyjności opiekuna lub jako praca dorywcza. Zatrudniamy również emerytów i rencistów. Mile widziane osoby z oświadczeniem o niepełnosprawności. Zgłoszenia telefoniczne pod nr tel. 535 - - , 796 - -lt;/pgt;

Region : Mazowieckie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-11-03

Spedytor Oddzial Poznan Poznań
Spedytor Oddzial Poznan Poznań

Duchem naszej firmy jest połączenie inicjatywy z przedsiębiorczością. We wszystkim co robimy widać wiarę, że każdy jest kowalem swojego losu. Szukamy pracowników, którzy wierzą w to co my – wierzą, że można! Nasz zespół tworzą ludzie wywodzący się różnych branż i z rozmaitym doświadczeniem zawodowym. Łączy nas jedno – chęć pracy na samodzielnym stanowisku i rozwój własnej przedsiębiorczości. Aktualnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku: Spedytor Międzynarodowy Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z przejrzystym i bardzo atrakcyjnym systemem premiowym • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę • Niezbędne narzędzia do pracy; laptop, telefon komórkowy • Dogodny dojazd do naszego biura zlokalizowane w pobliżu węzłów komunikacyjnych; • Administracja oraz system operacyjny, który odciąża spedytora od czynności administracyjny • Pracę w przyjaznej i swobodnej atmosferze. Do zadań będzie należało: • Poszukiwanie i pozyskiwanie ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-11-03

Poszukiwany Nauczyciel Kraków
Poszukiwany Nauczyciel Kraków

Ogólnopolska sieć szkół dla dorosłych poszukuje osób na stanowiska: Nauczycieli z zakresu kształcenia: 1.Podstawy prawa administracyjnego 2.BHP 3.Wynagrodzenia i podatki 4.Biuro rachunkowe 5.Urządzenia techniki komputerowej 6.Programowanie aplikacji internetowych 7.Administracja sieciowymi systemami operacyjnymi 8.Nauczyciel Języka Polskiego – nauczanie obcokrajowców 9.Kosmetyka 10.Florystyka Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym. Mile widziane doświadczenie oraz posiadanie uprawnień egzaminatora wydane przez CKE. Oferujemy: Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej. Nowoczesne wyposażenie i środki dydaktyczne. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / umowę cywilnoprawną. Pracę dodatkową w niepełnym wymiarze godzin (głównie w weekendy). Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Odpowiedź na umieszczone ogłoszenie oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych o ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Edukacja | Data publikacji : 2018-11-02

Administrator Sklepu Internetowego Radom
Administrator Sklepu Internetowego Radom

W związku z rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko administratora sklepu internetowego. Opis stanowiska: - bieżąca administracja sklepem - wprowadzanie produktów, danych i opisów - weryfikacja poprawności i aktualności serwisu - fotografowanie, obróbka i dodawanie zdjęć - redagowanie tekstów na stronę - analiza stanów magazynowych sklepu Nasze wymagania: - wykształcenie min. średnie - umiejętność analitycznego myślenia, poczucie estetyki, kreatywność, zdyscyplinowanie i odpowiedzialność - samodzielność, dobra organizacja pracy oraz terminowość - wysoka kultura osobista - łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, otwartość, komunikatywność - umiejętność pisania tekstów marketingowych Mile widziane: - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość branży HVAC - znajomość programu Subiekt Oferujemy: - umowę o pracę na pełen etat - pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie - niezbędne narzędzia pracy - szkolenie ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-11-01

Praca Na Stanowisku Pracownik Biurowy Kępno
Praca Na Stanowisku Pracownik Biurowy Kępno

Zakres obowiązków: - Obsługa klienta w obszarze realizacji zamówień; Monitorowanie poprawności stosowania procedur sprzedażowych; Nadzór nad poziomem serwisu w procesie obsługi zamówień; Administracja obiegiem dokumentów. Od kandydatów oczekujemy: - Dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację Zdolności priorytetyzowania i rozwiązywania problemów; Umiejętności pracy pod presją czasu;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-11-02

Zatrudnię Recepcjonistkę/Recepcjonistę W Apart-Hotelu W Krakowie Kraków
Zatrudnię Recepcjonistkę/Recepcjonistę W Apart-Hotelu W Krakowie Kraków

lt;pgt;Recepcjonistka/Recepcjonista Miejsce pracy: Kraków Zadania na stanowisku: •Zapewnienie najwyższych standardów obsługi Gości w profesjonalny i przyjazny sposób •Przeprowadzanie procesów meldowania i wymeldowywania Gości; informowanie o warunkach pobytu oraz usługach świadczonych przez Apartamenty •Koordynowanie połączeniami telefonicznymi i wiadomościami e-mail •Prezentowanie oferty i aktywna sprzedaż usług hotelowych, •Przyjmowanie rezerwacji (telefonicznych, mailowych, bezpośrednich), •Rozliczanie należności Gości i wystawianie dokumentów sprzedaży, •Administracja biurowa (rezerwacja taksówek/transferów, zamawianie śniadań, pomoc w przypadku dodatkowych zadań administracyjnych) •Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu Gościa w Apartamencie Wymagania od kandydatów: •Biegła znajomość j. angielskiego (w mowie), mile widziana znajomość innego języka np. niemieckiego, hiszpańskiego i włoskiego •Pozytywne nastawienie do pracy oraz zaangażowanie w powierzone o ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Hotelarstwo | Data publikacji : 2018-11-02

Web Developer Warszawa
Web Developer Warszawa

lt;pgt;lt;stronggt;Czym będziesz się zajmować:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt;Do Twoich obowiązków będzie należało tworzenie wdrożeń webowych, customizacja systemów CMS (Wordpress, October), tworzenie serwisów internetowych o ograniczonej funkcjonalności z naciskiem na perfromance oraz estetykę. Nasze wdrożenia często dostają nominacje czy nagrody. Nie stawiamy na ilość, tylko na jakość.lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Specyfika Huee.lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt;Huee pomaga klientom w momencie wejścia na rynek, transformacji lub rozszerzania się. Obsługujemy zarówno dużych klientów korporacyjnych, fundusze, projekty własne jak i startupy. Nie pracujemy w zakresie od A do B, zakres wdrożeniowy i stosowanych rozwiązań jest w pełni uzależniony od celów, które realizujemy. Posiadamy więc sporą dowolność w obszarze rozwiązań. Digital oraz IT to elementy naszych działań, które muszą być realizowany profesjonalnie, wyprzedzając standardy, czy typowe wdrożenia.amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;lt;/ ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-31

Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Logistycznej Gliwice
Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Logistycznej Gliwice

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. obsługi logistycznej Zakres obowiązków • Bieżąca współpraca z działami transportu, magazynowania oraz innymi oddziałami spółki • Przyjmowanie i administracja zleceń transportowych • Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów przewozowych • Bieżący kontakt z kierowcami, przewoźnikami oraz odbiorcami Oczekiwania • Zainteresowanie obszarem logistyki i transportu • Mile widziane doświadczenie i/lub studia na kierunku transport, logistyka • Dobra znajomość języka angielskiego • Gotowość do pracy na zmiany • Dobra znajomość MS Office Oferta • Praca na umowę o pracę, na pełny etat • Praca zmianowa • Możliwość zdobycia doświadczenia z obszaru logistyki i transportu • Dostęp do benefitów Manpower Premium • Możliwość zatrudnienia od zaraz Nr ref.: MSP/058/AKO Oferta doty ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-11-02

Asystent/ka Sprzedaży Samochodów SEAT Warszawa
Asystent/ka Sprzedaży Samochodów SEAT Warszawa

Wśród pasjonatów motoryzacji do naszego salonu samochodowego SEAT Euromotor w Warszawie poszukujemy Kandydatek/Kandydatów gotowych podjąć wyzwanie na stanowisku: Asystent/ka Sprzedaży Samochodów SEAT Stanowisko dedykowane jest osobom komunikatywnym, chcącym stawiać swoje pierwsze kroki i rozwijać swoje umiejętności handlowe w zakresie sprzedaży samochodów. Chcemy powierzyć Ci proces obsługi Klienta w Dziale Samochodów Nowych, a w tym: • Profesjonalna obsługa Klientów salonu SEAT w tym: witanie Klientów i opieka nad Klientami w salonie • Obsługa kontaktów telefonicznych i korespondencji mailowej - udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów • Aktywne wsparcie handlowców w zakresie pracy w systemie CRM • Uczestniczenie w akcjach promocyjnych salonu • Telefoniczne badanie satysfakcji Klientów po zakupie pojazdu (follow up) • Administracja podstawowych dokumentów sprzedaży • Logistyka i koordynowanie procesu wydań samochodów • Dbałość o stan oraz jakość ekspozycji samochodów ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-10-31

Specjalista Ds. Kadr I Płac Głogów
Specjalista Ds. Kadr I Płac Głogów

Lubisz pracę w obszarze kadr i płac, a jednocześnie pragniesz stawiać na rozwój w międzynarodowym środowisku? Postaw krok w karierze i aplikuj na naszą ofertę. miejsce pracy- Nowa Sól oferujemy - umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą - zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu - realne możliwości rozwoju w ramach organizacji - pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym z tradycją na rynku polskim - pakiet benefitów: ubezpieczenie pracownicze, dofinansowanie do posiłków, dostęp do ZFŚS, bony i paczki na święta, zaplecze socjalne zadania - bieżąca administracja personalna (kwestie związane z zatrudnianiem, zwalnianiem itp.) - prowadzenie dokumentacji personalnej: tworzenie akt osobowocy, kartotek urlopowych, chorobowych, dokumentacji ZUS - obsługa programów kadrowo-płacowych (Płatnik, Enova) - naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umów cywilno-prawnych - archiwizacja dokumentów - przygotowywanie raportów na zamknięcie miesiąca - prowadzenie rozliczeń, sporządzanie deklara ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-30

Wsparcie Administracji I Księgowości - J. Niemiecki Warszawa
Wsparcie Administracji I Księgowości - J. Niemiecki Warszawa

Wsparcie administracji i księgowości - j. niemiecki Zadania: - Drobne tłumaczenia na potrzeby działów księgowości i administracji - Przygotowywanie prezentacji w j. obcym - Administracja biurowa i wsparcie działu - Drobne tłumaczenia z j. obcego na j. polski Oczekiwania: - Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (B2/C1) - Dobra znajomość j. angielskiego (B1/B2) - Komunikatywność - Dobra znajomość komputera - Mile widziane doświadczenie w pracy operacyjnej z językiem niemieckim Nasi partnerzy biznesowi oferują: - Pracę w międzynarodowym środowisku - Używanie języków obcych w codziennych kontaktach służbowych - Możliwości rozwoju w strukturach organizacji - Szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe - Możliwość dofinansowanie kursów językowych - Pakiet benefitów pozapłacowych - Atrakcyjne wynagrodzenie Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-30

Zatrudnimy Osobę: Administracja / Obsługa Klienta / Przedstawiciel Żylice
Zatrudnimy Osobę: Administracja / Obsługa Klienta / Przedstawiciel Żylice

lt;pgt;Producent Opakowań Tekturowychlt;/pgt;lt;pgt;Zatrudni osoby na stanowisko - Pracownik obsługi klienta - Pracownik administracyjny - Stacjonarny przedstawiciel handlowy Pracodawca: OPAKOWANIA NAWROT Sp.z.o.o. Miejsce pracy: Żylicelt;/pgt;lt;pgt; Wymagania - Komunikatywność - praca w zespole - wyszukiwanie klientów - łatwość wchodzenia w interakcje z innymi ludźmi - utrzymanie kontaktów z klientami Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CVlt;/pgt;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-30

Asystentka Ds Administracji Komorniki
Asystentka Ds Administracji Komorniki

lt;pgt;Firma PGW (Pittsburgh Glass Works) to jedna z najbardziej innowacyjnych firm produkujących szyby klasy premium dla przemysłu motoryzacyjnego. Produkty firmy znajdują zastosowanie w pojazdach najbardziej wymagających koncernów motoryzacyjnych, m.in. dostarczane szyby do obecnego modelu Mercedes Klasa S. PGW posiada 6 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych. Do naszej inwestycji w Komornikach k. Środy Śląskiej poszukujemy osób na stanowisko: ASYSTENTKA / ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI 163/2018 Opis stanowiska pracy: •Organizowanie spotkań oraz podróży służbowych •Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim •Wsparcie działu personalnego w procesie rekrutacji pracowników •Administracja obiegu dokumentów w firmie, zarządzanie korespondencją •Przygotowanie prezentacji i analiz na potrzeby kadry zarządzającej •Współpraca z oddziałami zagranicznymi Wymagania: •Wykształcenie wyższe, ewentualnie ostatni rok studiów •Mile widziane doświadcze ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-31

Młodszy Specjalista Ds. Księgowości Z J. Niemieckim Wrocław
Młodszy Specjalista Ds. Księgowości Z J. Niemieckim Wrocław

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. księgowości z j. niemieckim Zakres obowiązków • Przetwarzanie faktur • Zarządzanie i księgowanie wyciągów bankowych • Rozliczanie płatności klientów • Nadzór nad zgodnością kont • Rozliczanie kosztów wydatków • Wykonywanie zadań ad hoc Oczekiwania • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2) • Znajomość zasad rachunkowości • Wykształcenie wyższe lub w trakcie (kierunki: finanse, rachunkowość, administracja biznesu itp.) • Doświadczenie w pracy z SAP lub innym ERP • Dobre umiejętności analitycznych oraz rozwiązywania problemów • Dokładność, komunikatywność, sumienność • Znajomość MS Excel Oferta • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o p ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-30

Specjalista Ds. Analiz Sprzedażowych Myszków
Specjalista Ds. Analiz Sprzedażowych Myszków

lt;pgt;Jurajska Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się polska firma istniejąca na rynku od prawie 60 lat. Obecnie zatrudniamy ponad 200 osób pełnych pasji, ale również niezbędnego profesjonalizmu, który nieustannie rozwijamy. Dynamiczny rozwój firmy zapewnia jej miejsce wśród liderów na polskim rynku w segmencie wód butelkowanych i napojów. Oferowane przez nas produkty są najwyższej jakości dzięki czemu cieszą się dużym zaufaniem konsumentów. Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: lt;stronggt;Specjalista ds. Analiz Sprzedażowychlt;/stronggt; Miejsce pracy: Postęp / k. Myszkowa lt;stronggt; Zadania:lt;/stronggt; - sporządzanie cyklicznych raportów i analiz sprzedażowych, - krótko i długoterminowe prognozowanie sprzedaży, - bieżąca analiza i kontrola budżetów promocyjnych, - administracja mobilnym systemem wsparcia sprzedaży Przedstawicieli Handlowych, - wsparcie analityczne Działu Handlowego i Działu Marketingu, - udzi ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-30

Praca Biurowa - Dotacje, Fizjoterapia, Administracja Poznań
Praca Biurowa - Dotacje, Fizjoterapia, Administracja Poznań

Zakres prac: - rozliczanie świadczeń - archiwizowanie dokumentacji medycznej, - obsługa portalu internetowego - rozliczanie środków unijnych w zakresie rehabilitacji medycznej, - prace administracyjne np. tworzenie korespondencji - poszukiwanie dofinansowań z UE dla firmy - wysyłanie maili, odbieranie telefonów

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-28

Manager Ds. SEO/SEM Konin
Manager Ds. SEO/SEM Konin

lt;pgt;Dynamicznie rozwijająca się firma branży finansowej działająca na rynku od 5 lat poszukuje pracowników do nowo otwieranego oddziału w Koninie. Tworzymy innowacyjne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych i przedsiębiorstw. Skupiamy pod swoimi skrzydłami serwisy internetowe zajmujące się tematyką finansową. Miejsce pracy: Konin ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - opracowywanie strategii SEO - optymalizacja techniczna stron w kontekście SEO - prowadzenie kampanii link-buildingowych, administracja zaplecza SEO - praca z treścią, sprawdzanie oraz publikacja tekstów, prezentacji i materiałów marketingowych - tworzenie analiz konkurencji - analityka internetowa oraz raportowanie WYMAGANE KOMPETENCJE: - min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z SEO - ugruntowana wiedza z zakresu trendów SEO - znajomość narzędzi z obszaru SEO (m.in.: Google Analytics, Google Search Console, Majestic, SEMStorm, Senuto) - śledzenie trendów SEO PRACOWNIKOM OFERUJEMY: - pracę w ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-29

Specjalista Ds. Logistyki I Zakupów Legionowo
Specjalista Ds. Logistyki I Zakupów Legionowo

lt;pgt;Miejsce pracy: Legionowolt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Zakres obowiązków:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;Bieżąca obsługa ruchu magazynowego i logistycznego w połączeniu z kontrolą stanów magazynowychlt;/ligt;lt;ligt;Zapewnienie materiałów i komponentów montażowych potrzebnych do produkcji i wykonywania instalacji produktów oferowanych przez firmęlt;/ligt;lt;ligt;Planowanie produkcjilt;/ligt;lt;ligt;Rozwój bazy dostawcówlt;/ligt;lt;ligt;Nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostawlt;/ligt;lt;ligt;Współpraca z kooperantami i dostawcami w zakresie jakości iamp;nbsp;ilości dostarczonego towarult;/ligt;lt;ligt;Administracja Sprzedaży dla wybranego segmentu odbiorców firmylt;/ligt;lt;ligt;Organizacja transportów krajowych i zagranicznychlt;/ligt;lt;ligt;Współpraca z innymi działami firmy.lt;/ligt;lt;/ulgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Wymaganialt;/stronggt;lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;Wykształcenie średnie lub wyższelt;/ligt;lt;ligt;Umiejętność pracy indywidualnej i w zespolelt;/l ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-26

Technik Obiektowy - Złota Rączka Na 0,5 Etatu Łódź
Technik Obiektowy - Złota Rączka Na 0,5 Etatu Łódź

MG ELEKTRO specjalizuje się w dostarczaniu zintegrowanych usług w zakresie zarządzania obiektami, obejmujących usługi techniczne (hard services) – takie jak: administracja i konserwacja budynków, interwencje w nagłych przypadkach i zarządzanie energią, przeglądy techniczne i serwis urządzeń. Technik obiektowy - 1/2 etatu Miejsce pracy: ŁÓDŹ Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Dozorowanie instalacji urządzeń elektrycznych, codzienne sprawdzanie stanu technicznego urządzeń. Niezwłoczne zabezpieczanie i zgłaszanie administracji obiektu. Wykonywanie bieżących konserwacji oraz napraw instalacji sanitarnych, elektrycznych, ciepłowniczych, drobnych napraw remontowych itp. Dokonywanie wymaganych przeglądów instalacji oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji. Współpraca i nadzorowanie firm wykonujących prace na odrębne zlecenia. Kontrola prawidłowego działania wszelkich bram, szlabanów, czytników i zgłaszanie usterek do kierownictwa, a następnie do firm konserwuj ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Budowa / Remonty | Data publikacji : 2018-10-28

Project Manager IT, Menedżer Projektu IT Kraków
Project Manager IT, Menedżer Projektu IT Kraków

Młoda rozwijająca się spółka poszukuje Menedżera Projektu / Koordynatora projektu w branży IT. Zaoferowane wynagrodzenie jest na okresie próbnym zależy głównie od doświadczenia i zaangażowania w przyszłości i może być podwyższone nawet dwukrotnie, a forma zatrudnienia zmieniona na umowę o pracę. Szukamy kandydata, który: Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów IT (mile widziane w firmie produkującej oprogramowanie, bankowości itd..) i jest ukierunkowany na rozwój w tym kierunku Posiada zaplecze techniczne Posiada doświadczenie w organizacji i koordynacji prac zespołu projektowego Potrafi zorganizować własny zespół do pracy Zna cykl produkcji oprogramowania, Nie używa sformułowania „Nie da się” Posiada doświadczenie w pracy z wykorzystaniem zwinnych metodyk zarządzania projektami Zna biegle w mowie i piśmie język angielski. Może reprezentować swobodnie firmę na wystawach, seminariach oraz webinarach. Posiada prawo jazdy kat B. Dodatkowym atutem kandydata jes ...

Region : Małopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-27

Praca Sprzątanie W Poznaniu Poznań
Praca Sprzątanie W Poznaniu Poznań

lt;pgt;Poszukuję osoby sprzątającej lt;stronggt;w budynku biurowymlt;/stronggt; w Poznaniu (administracja państwowa). Dni pracy - od poniedziałku do piątku. lt;stronggt;Godziny pracy:lt;/stronggt; 1) możliwość pracy od 07:00 do 14:00 - pełny etat 2) możliwość pracy od 08:00 do 12:00 - pół etatu 3) możliwość pracy od 14:00 do 20:00 - pełny etat lt;stronggt;W zakresie obowiązków sprzątanie:lt;/stronggt; - zamiatanie korytarzy - wycieranie biurek - mycie okien/witryn lt;stronggt;Oferujelt;/stronggt; - umowę o pracę - miłą atmosferę w pracy - indywidualne warunki zatrudnienia - dopłatę do lekarstw dla osób orzeczeniem o niepełnosprawności Zainteresowane osoby proszone są o kontakt telefoniczny w rozsądnych godzinach dnia (8-17) lt;/pgt;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Sprzątanie | Data publikacji : 2018-10-27

Specjalista Ds. Organizacji Szkoleń Warszawa
Specjalista Ds. Organizacji Szkoleń Warszawa

lt;pgt;Jeśli jesteś uśmiechnięty, otwarty, umiesz pracować samodzielnie, chcesz się rozwijać i pracować w zespole przygotowującym najlepsze praktyczne szkolenia - zapraszamy! Nasze hasło przewodnie – najbardziej pomocne szkolenia na rynku Szukamy osób, które: - będą przeprowadzały badanie rynku i na tej podstawie przygotowywały programy praktycznych szkoleń dla administracji publicznej, - są otwarte na stały rozwój, - lubią rozmawiać i potrafią słuchać, - studiują, bądź skończyły studia (pożądany kierunek administracja publiczna), - posługują się nienaganną polszczyzną, - chcą zdobyć szeroką wiedzę na temat zmieniającego się prawa oraz funkcjonowania samorządów, gmin, ośrodków pomocy społecznej, powiatowych urzędów pracy, urzędów stanu cywilnego, starostw, urzędów wojewódzkich Dla systematycznych i odpowiedzialnych Kim jesteśmy? Od kilku lat przygotowujemy najlepsze szkolenia dla administracji publicznej. Działamy etycznie, tworząc szkolenia, w których sami chcielib ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Pozostałe oferty pracy | Data publikacji : 2018-10-26

Administracja, Zamówienia, Pomoc Sprzedażowa Poznań
Administracja, Zamówienia, Pomoc Sprzedażowa Poznań

Jesteśmy firmą Knoocker produkującą interaktywne zabawki dla dzieci. Poszukujemy osoby do pracy. Preferowana studentka studiów zaocznych - ale rozważymy też inne oferty. Zakres zadań i obowiązków - wsparcie w administracji (porządkowanie papierów, opracowywanie dokumentacji) - wsparcie w sprzedaży (poszerzanie baz klientów, wysyłanie ofert, porządkowanie kontaktów) - wsparcie w produkcji (inwentaryzacje, zamówienia towaru) Oferujemy: - godziwe stałe wynagrodzenia - elastyczne godziny pracy - pracę w młodym i zgranym zespole - możliwość rozwoju wielu kompetencji Wymagana - biegła obsługa komputera - zorganizowanie i sumienność - samodzielność w pracy Mile widziane - znajomość angielskiego - znajomość programów graficznych i tworzenia materiałów reklamowych Prosimy o wysyłanie CV poprzez formularz

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-26

Office Manager – Branża Konsultingowa - Studenci Warszawa
Office Manager – Branża Konsultingowa - Studenci Warszawa

lt;pgt;Firma DentalWay jest znana w branży stomatologicznej i rozwija swoją działalność poprzez organizację szkoleń, eventów, oraz pozyskiwaniu dotacji z UE co cieszy się obecnie bardzo dużym zainteresowaniem. Opis stanowiska: Poszukujemy Office Managera do biura, wykonywania prac biurowych, przygotowywania dokumentów i prowadzenia działań informacyjnych w Internecie Osoba na stanowisku będzie miała głównie za zadanie: 1) Przygotowywanie wniosków o dotację do Urzędów Pracy 2) Prowadzenie sekretariatu •Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, •Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, •Obsługa firmowej poczty elektronicznejlt;/pgt;lt;pgt; Wymagania: •Najlepiej osoby na kierunku Administracja, Zarządzanie, Marketing lub pokrewne •Doskonała znajomość komputerowych pakietów biurowych, •Dobra organizacja pracy, •Terminowość, •Komunikatywność, •Wysoka kultura osobista. Oferujemy: •Podstawę •Stałe godziny pracy ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-24

Office Manager / Asystentka Ds. Administracyjno-biurowych Kraków
Office Manager / Asystentka Ds. Administracyjno-biurowych Kraków

Sky-Shop to platforma sklepów internetowych działająca w modelu abonamentowym tj: SaaS. Od początku działamy na polskim rynku i aktualnie rozpoczynamy ekspansję zagraniczną. Marka Sky-Shop istnieje na rynku od 2009 roku i przez ten czas skorzystało z naszego oprogramowania dużo ponad 15 000 sklepów internetowych. Sky-Shop posiada unikalne rozwiązania dla sklepów internetowych które intensywnie rozwijamy. W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozrostem biura i prac administracyjnych szukamy Office Managera/ki :) - dołącz do nas! quot;Opis stanowiska:quot; Prowadzenie bieżącej obsługi dokumentów i ich obiegu w firmie Zarządzanie i załatwianie wszelkich spraw związanymi z biurem firmy Bieżące zaopatrzenie biura w potrzebne artykuły biurowe, spożywcze oraz elementy wyposażenia biura Bieżący nadzór nad płatnościami dotyczących usług i narzędzi niezbędnych do funkcjonowania pracowników w biurze np: licencje, narzędzia internetowe etc. Nadzór nad podstawowymi dokumen ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-26

Programista PHP Poznań
Programista PHP Poznań

lt;pgt;Sunrise System istnieje na rynku od 2003 roku i należy do czołówki najszybciej rozwijających się firm w naszej części Europy (wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe). Spółka jest częścią międzynarodowej Grupy Bauer Media, do której w Polsce obok Sunrise System należą takie marki jak RMF FM i Grupa Interia oraz liczne tytuły prasowe, np.: Twój Styl, TeleTydzień, CD Action.lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Naszym pracownikom proponujemy zarówno dynamiczny i kreatywny rozwój, jak również bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia.lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Oferujemy:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;ciekawe i ambitne projekty,lt;/ligt;lt;ligt;dostęp do najnowszych technologii,lt;/ligt;lt;ligt;rozwój w perspektywicznej i bardzo szybko rozwijającej się branży SEO/SEM,lt;/ligt;lt;ligt;szkolenia branżowe oraz coachingi,lt;/ligt;lt;ligt;pracę w młodym i kreatywnym zespole,lt;/ligt;lt;ligt;miłą atmosferę pracy,lt;/ligt;lt;ligt;komfortowe warunk ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-25

Stanowisko Administracyjno - Księgowe Warszawa
Stanowisko Administracyjno - Księgowe Warszawa

lt;pgt;Biuro rachunkowe lt;stronggt;YOUR TAXlt;/stronggt; sp. z o. o. zajmuje się prowadzeniem księgowości dla swoich klientów w formie pełnych ksiąg oraz KPiR wraz z pełną obsługą kadrową i płacową. Zajmujemy się również sprzedażą spółek zoo.lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Poszukujemy osoby na stanowisko administracyjno-ksiegowe.lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Miejsce pracy: Warszawa, Wola/Żoliborzlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Wymagania:lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;status studenta - preferowane kierunki: Administracja, Finanse i Rachunkowość,lt;/ligt;lt;ligt;biegła znajomość pakietu biurowego MS OFFICE ze szczególnym uwzględnieniem MS EXCEL (umiejętność łączenia formuł, korespondencja seryjna, tworzenie tabel),lt;/ligt;lt;ligt;doświadczenie nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem,lt;/ligt;lt;ligt;samodzielność, rzetelność, systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole.lt;/ligt;lt;/ulgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Obowiązki:lt;/pgt;lt;ulgt;lt;ligt;pomoc przy zakładaniu spółek zoo, ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-25

Pracownik Biurowy Z Językiem Niemieckim - Fałków Mniów
Pracownik Biurowy Z Językiem Niemieckim - Fałków Mniów

lt;pgt;Prężnie rozwijająca się Firma Antikholz zatrudni osoby chętne na stanowisko Pracownik biurowy z językiem: NIEMIECKIM Zadania: - Mailowy kontakt z klientami biznesowymi w j. niemieckim - Administracja biurowa i wsparcie działu sprzedaży - Drobne tłumaczenia Oczekiwania: - BEGŁA znajomość języa NIEMIECKIEGO - Komunikatywność - Dyspozycyjność do pracy - DOŚWIADCZENIE NIE JEST WYMAGANE oferujemy: -praca w przyjaznej atmosferze -stały kontakt z językiem Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV.lt;/pgt;

Region : Świętokrzyskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-23

Programista Wordpress Do Współpracy Przy Tworzeniu Stron Kraków
Programista Wordpress Do Współpracy Przy Tworzeniu Stron Kraków

lt;pgt;Cześć,lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Prowadzę studio graficzne i szukam developera do stałej współpracy! (zdalnie)lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;w zakresie:lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;tworzenie stron internetowych na podstawie dostarczonych plików .PSD (pod Wordpress, tworzenie własnych motywów)lt;/pgt;lt;pgt;tworzenie sklepów w oparciu o wtyczkę WooCommercelt;/pgt;lt;pgt;i w mniejszym zakresie wdrożenia stron w oparciu o gotowe motywy (modyfikacje, konfiguracja)lt;/pgt;lt;pgt;drobne działa typu: optymalizacja wydajności, naprawianie błędów związanych z WP, administracja, aktualizacje itp.amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;wymagania:lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;dyspozycyjność w ciągu dnia, gdy trzeba coś szybko skonsultowaćlt;/pgt;lt;pgt;HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery, PHP, Bootstrap, RWDlt;/pgt;lt;pgt;doskonała znajomość Wordpress, WooCommercelt;/pgt;lt;pgt;terminowośćamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Nie interesują mnie zgłoszenie od osób, które po rozpoczęciu proj ...

Region : Małopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-23

Ceramika Paradyż - Specjalista Ds. Obiegu I Archiwizacji Dokumentów Opoczno
Ceramika Paradyż - Specjalista Ds. Obiegu I Archiwizacji Dokumentów Opoczno

Ceramika Paradyż poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentów (w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa) Zadania: - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji. - Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów wpływających do firmy w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD). - Rozdzielanie i kierowanie dokumentów do odpowiednich osób i jednostek organizacyjnych w firmie. - Obsługa bezpośrednia, telefoniczna i mailowa klientów wewnętrznych i zewnętrznych. - Uczestniczenie w projektowaniu rozwiązań informatycznych dotyczących systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów. - Prowadzenie Archiwum Zakładowego firmy (ewidencjonowanie, przyjmowanie, znakowanie, segregowanie, wypożyczanie, wydzielanie, brakowanie, obsługa systemu do archiwizacji dokumentów). Wymagania: - Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja, ekonomia, zarządzanie. - Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze administracji ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-17

Płatny Staż W Anglii - Projekt UE „Zagraniczny Staż – Nowe Możliwości” Katowice
Płatny Staż W Anglii - Projekt UE „Zagraniczny Staż – Nowe Możliwości” Katowice

Firmy zatrudniające i stanowiska stażowe dopasowane są do wymagań i kompetencji uczestników! (miedzy innymi: praca biurowa, magazyn, agencje marketingowe, produkcja, administracja) Uczestnikiem projektu „Zagraniczny staż – nowe możliwości” może zostać wyłącznie osoba: - w przedziale wiekowym 18-35 lat (decyduje data przystąpienia do projektu); - zamieszkująca na terenie woj. śląskiego - niepracująca (bezrobotna lub bierna zawodowo); - nieuczestnicząca w kształceniu formalnym (tj. szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna lub studia wyższe w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym I, II i III stopnia); - nieszkoląca się (tj. nieuczestnicząca w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności potrzebnych do wykonywania pracy, finansowanych ze środków publicznych w okresie ostatnich 4 tygodni); W ramach projektu: - 120 godzin zajęć językowych i 60 godzin zajęć integracyjnych w Katowicach przed wyjazdem do Anglii + zwro ...

Region : Śląskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-10-18

Płatny Staż Na Stanowisku Obługa Sklepu Internetowego Bagatelka S.A. Kraków
Płatny Staż Na Stanowisku Obługa Sklepu Internetowego Bagatelka S.A. Kraków

lt;pgt;Poszukujemy osób do naszego sklepu internetowego, sprzedaż internetowa, uzupełnianie ofert, obsługa zamówień, zamawianie towaru, bieżąca obsługa klienta ((głównie maile), administracja. U nas nie będzie nudy, tu ciągle coś się dzieje, wiec jeśli nie boisz się wyzwań chętnie zaproszę Cię do zespołu. Korporacyjnym zasadom mówimy stanowcze nie, więc jeśli szukasz miejsca gdzie możesz się wykazać, być częścią czegoś większego i kochasz pokonywać granice ZAPRASZAM. Wymagania: Arkusz kalkulacyjny to twój przyjaciel, a i lekki retusz nie jest problemem, wiesz jak zmniejszyć zdjęcie szybko i bez godzinnego stękania, czyli wiesz jak obsługiwać 60% programów które wymagamy by znać. Będziesz na czas to nam wystarczy. Znacz podstawy obsługi systemów ERP, albo wiesz czym jest Baselinker, a może ręcznie wystawiałaś/wystawiałeś aukcje , arena, super mamy 80% sukcesu. Zapraszam już mniej więcej wiesz czym się zajmujemy, i na co możesz liczyć, pomóż nam tworzyć fajną firmę. ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-17

Dyspozytor Mościska
Dyspozytor Mościska

Grupa Geis to niemiecka firma logistyczna zapewniająca kompleksowe rozwiązania w dziedzinie transportu. Jesteśmy jedną z wiodących firm transportowych i logistycznych w Europie Środkowej. W związku z dynamicznym rozwojem spółki Geis PL poszukujemy osoby na stanowisko Dyspozytor Jeżeli: masz umiejętności analityczne i organizacyjne, posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów oraz chciałbyś rozwijać swoje kompetencje w obszarze logistyki oraz dystrybucji oraz • posiadasz doświadczenie w dystrybucji przesyłek drobnicowych - mile widziane, • masz wykształcenie wyższe lub jesteś studentem (kierunku Logistyka, Transport, Administracja, Zarządzanie, Marketing), • znasz branże TSL i wiążesz z nią swoją przyszłość zawodową, • jesteś osobą komunikatywną i angażujesz się w wykonywanie swoich obowiązków, • potrafisz efektywnie zarządzać czasem, dostępnymi zasobami i sprzętem, • radzisz sobie w trudnych sytuacjach. To jako pracownik firmy Geis będziesz razem z nami: • dbać o optymalizacje kosztó ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Pozostałe oferty pracy | Data publikacji : 2018-10-16

Specjalista IT Żyrardów
Specjalista IT Żyrardów

lt;pgt;UNI-COM specjalizuje się w świadczeniu usług informatycznych dla mikro, małych i średnich firm. Z naszych usług korzysta wiele firm z sektora komercyjnego jak również publicznego. Obecnie poszukujemy osoby na stanowiskolt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Specjalista ITlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Miejsce pracy: Żyrardów, lt;/pgt;lt;pgt;www.wsparcieinformatyczne.netlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Do zakresu Twoich obowiązków będzie należeć:lt;/pgt;lt;pgt;- instalacja, serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, systemów operacyjnych (Windows), oprogramowanialt;/pgt;lt;pgt;- instalacja oraz zapewnienie poprawnego działania sieci LAN i WLANlt;/pgt;lt;pgt;- podstawowa administracja systemami z rodziny Microsoft Windows Serverlt;/pgt;lt;pgt;- uczestnictwo w innych projektach informatycznychlt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Oczekujemy od Ciebie:lt;/pgt;lt;pgt; DOŚWIADCZENIA lt;/pgt;lt;pgt;- wiedzy z zakresu administracji stacjami roboczymi (Wi ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-15

Eurokasa Dąbrowa Górnicza Zatrudni Od Zaraz Pracownika Biurowego Dąbrowa Górnicza
Eurokasa Dąbrowa Górnicza Zatrudni Od Zaraz Pracownika Biurowego Dąbrowa Górnicza

lt;pgt;lt;stronggt;EUROKASA Lending Factory Centrala DĄBROWA GÓRNICZA lt;/stronggt;pilnie poszukuje Pracownika Biurowego na pełny etat (umowa o pracę).amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;Opis stanowiska pracy:amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- drobne prace biuroweamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- przyjmowanie klientów,amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- administracja oddziału,lt;/pgt;lt;pgt;- zarządzanie archiwizacja dokumentacjiamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Oferujemy:lt;/stronggt;amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- praca od Poniedziałku do Piątku GODZINY OD 9:00 do 17:00amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- PEŁNE SZKOLENIElt;/pgt;lt;pgt;- możliwość rozwoju i awansuamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- wysokie zarobkiamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- miła atmosfera w pracyamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;- możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń i rozwoju zawodowegoamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Wymagania:amp;nbsp;lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt;• wykształcenie średnieamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt;• dobra znajomość obsługi komputera - Pakiet Officeamp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-15

HR Administrator Z J. Hiszpańskim Wrocław
HR Administrator Z J. Hiszpańskim Wrocław

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: HR Administrator z j. hiszpańskim Zakres obowiązków • Zarządzanie administracją kadrową pracowników, • Przygotowywanie dokumentów zatrudnienowych dla pracowników • Zarządzanie benefitami i flotą samochodową • Współpraca z innymi działami zarówno w firmie, jak również po stronie klienta • Utzymanie pozytywnych relacji z klientem Oczekiwania • Dobra znajomości języka angielskiego i języka hiszpańskiego (swobodna komunikacja w mowie i piśmie) • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów • Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane • Wysokie zdolności interpersonalne, łatwość w budowaniu relacji z ludźmi • Bardzo dobra organizacja czasu pracy • Umiejętność pracy wielozadaniowej Oferta • Umowa o pracę tymczasową z opcją przejścia na umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z klientem • Pra ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-14

Manager Ds. Finansów I Administracji / Kierownik Biura Wrocław
Manager Ds. Finansów I Administracji / Kierownik Biura Wrocław

lt;pgt;Manager ds. finansów i administracji / Kierownik Biura ETM Group Sp. z o.o. to firma założona przez grupę specjalistów, których połączyła pasja i kreatywność. Nasz zespół działa od 2011 roku przede wszystkim w branży energetycznej i trendów eco, oraz od pewnego czasu na rynku wynajmu samochodów. W ZWIĄZKU Z NASZYM DYNAMICZNYM ROZWOJEM POSZUKUJEMY OSÓB NA STANOWISKO: Menager ds. finansów i administracji / Kierownik Biura Lokalizacja: Wrocław, Plac Solny NA TYM STANOWISKU MOŻESZ ROZWIJAĆ ZAWODOWĄ KARIERĘ BĘDĄC ODPOWIEDZIALNYM ZA: •Zarządzanie biurem i administracją; •Wsparcie w zakresie prowadzenia spraw formalno – prawnych spółki; •Prawidłowy obieg dokumentów, nadzorowanie terminów spraw z nimi związanymi; •Prawidłową obsługę zarządu i aktywną pomoc w rozwoju organizacji; •Koordynowanie pozyskiwania funduszy specjalnych na współfinansowanie inwestycji firmy w tym ze środków pomocowych UE; •Wsparcie w procesach rekrutacyjnych; •Prowadzenie dokumentacji s ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-15

Asystent W Dziale Rekrutacji I Kadr Bydgoszcz
Asystent W Dziale Rekrutacji I Kadr Bydgoszcz

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2017 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 62000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Asystent w Dziale Rekrutacji i Kadr Jakie będą Twoje zadania? • Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; • Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania kandydata; • Selekcja nadchodzących CV i przeprowadzanie wstępnych wywiadów telefonicznych; • Udział w spotkaniach rekrutacyjnych na stanowiska podstawowego i średniego szczebla; • Obsługa Kandydatów oraz Pracowników; • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej; • Tworzenie dokum ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-13

Asystentka HR Wykonawcza - Samodzielne Stanowisko Warszawa
Asystentka HR Wykonawcza - Samodzielne Stanowisko Warszawa

lt;pgt;Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników lt;/pgt;lt;pgt;Prowadzenie spraw biurowych , Administracja Nieruchomością lt;/pgt;lt;pgt;oraz Administracja spraw Spółki . lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-13

SPECJALISTKA DS. Administracyjno-Finansowych Piotrków Trybunalski
SPECJALISTKA DS. Administracyjno-Finansowych Piotrków Trybunalski

Firma z branży instalacyjnej zatrudni do pracy w zakresie obsługi finansowo-administracyjnej . Główne obowiązki : -wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów zakupu oraz nadzór nad dokumentami sprzedaży -przygotowywanie dokumentów na potrzeby biura rachunkowego -administracja Oczekiwania : -podstawowa wiedza z dziedziny księgowości -znajomość obsługi komputera -samodzielność oraz inicjatywa -doświadczenie w pracy na tym stanowisku będzie mile widziane -prawo jazdy kategorii B Oferujemy: -stabilną prace oraz wynagrodzenie -możliwość rozwoju - praca w miłej atmosferze

Region : Łódzkie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-14

Social Media | Copywriting | Administracja Biurowa | Obsługa Klienta Olsztyn
Social Media | Copywriting | Administracja Biurowa | Obsługa Klienta Olsztyn

Jesteśmy agencją interaktywną działającą od 2008. Specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu witryn, sklepów czy aplikacji dedykowanych a także marketingu internetowym. Nasze biuro mieści się w Olsztynie. Opis stanowiska: - prowadzenie fanpage na Facebook i Instagram, - pisanie i redagowanie treści na strony, bloga, Facebook, - szeroko pojęty copywriting, - przygotowywanie dokumentów, umów, aneksów, - kontakt z klientem. Wymagania: - zaangażowanie, - determinacja, - kultura osobista, - umiejętności miękkie. Oferujemy: - prace przy ciekawych projektach, - praca w ambitnym zespole, - możliwość określenia własnego środowiska pracy, - możliwość rozwoju i budowanie doświadczenia. Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135, 2281. Zachęcamy do skła ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-10-14

Specjalista Ds. Kadr I Płac Pszczyna
Specjalista Ds. Kadr I Płac Pszczyna

W związku z dynamicznym rozwojem Wielomarkowego Autoryzowanego Dealera Samochodów Auto-Gazda Group poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i płac Miejsce: Pszczyna Region: śląskie Obowiązki: •kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa •prowadzenie akt osobowych, w tym tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą i rozwiązywaniem stosunku pracy •rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie) •przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę /umów cywilnoprawnych •sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON •obsługa programu kadrowo-płacowego Symfonia •monitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Wymagania: •minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki finanse i rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja i pokrewne), •znajomość prawa pracy, podatkowego i ubezpieczeń społecznych, •obsługa programu Symfonia Kadry i Płace, ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-13

Asystent Biurowy – Branża Konsultingowa - Studenci Warszawa
Asystent Biurowy – Branża Konsultingowa - Studenci Warszawa

lt;pgt;DENTALWAY Asystent biurowy – branża konsultingowalt;/pgt;lt;pgt;Pełen lub część etatu Firma DentalWay jest znana w branży stomatologicznej i rozwija swoją działalność poprzez organizację szkoleń, eventów, oraz pozyskiwaniu dotacji z UE co cieszy się obecnie bardzo dużym zainteresowaniem. Opis stanowiska: Poszukujemy asystenta do biura, wykonywania prac biurowych, przygotowywania dokumentów i prowadzenia działań informacyjnych w Internecie Nie wymagamy doświadczenia Możliwość pracy zdalnej po przyuczeniu Osoba na stanowisku będzie miała głównie za zadanie: 1) Przygotowywanie wniosków o dotację do Urzędów Pracy 2) Prowadzenie sekretariatu •Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, •Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, •Obsługa firmowej poczty elektronicznej, Wymagania: •Najlepiej osoby na kierunku Administracja, Zarządzanie, Marketing lub pokrewne •Doskonała znajomość komputerowych pakietów biurowy ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-11

Zatrudnimy Pracownika Biurowego Zielona Góra
Zatrudnimy Pracownika Biurowego Zielona Góra

Poszukujemy osoby zajmującej się administracja w firmie transportowo-spedycyjnej Obowiązkowa znajomość jezyka Niemieckiego lub Angielskiego w stopniu przynajmniej komunikatywnym. Mile widziane podstawy księgowości lub doświadczenie na podobnym stanowisku Wymagana płynność w obsłudze komputera i znajomość programów tj. - Gmail,Google Drive,Skype,Word,Excel Wymagane prawo jazdy kategorii B i własny środek transportu Opis pracy: - Monitorowanie należności - Kontrolowanie należności po terminie - Codzienne nadzorowanie otrzymanych płatności i wysyłanie powiadomień - Stały kontakt i wykonywanie połączeń do klientów - Wystawianie faktur do zleceń transportowych. - Stały kontakt z zespołem spedytorów Czas pracy od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 -praca możliwa w innym wymiarze godzin - pół etaty - 3/4 etatu Biuro na terenie Zielonej Góry Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i prace w młodym zespole rozwijającej się dynamicznie firmie. ...

Region : Lubuskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-11

Specjalista Ds. Rekrutacji Legnica
Specjalista Ds. Rekrutacji Legnica

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji Zakres obowiązków Co będzie należało do Twoich obowiązków: • Kompleksowa realizacja rekrutacji na stanowiska średniego i niższego szczebla • Zapewnienie realizacji badań i szkoleń okresowych pracowników • Administracja kadrowa • Wprowadzenie nowych pracowników do pracy Oczekiwania Szukamy osób, które posiadają: • Doświadczenie w rekrutacji pracowników • Doskonałe umiejętności organizacyjne • Znajomość pakietów MS Office • Znajomość języka angielskiego - stopień komunikatywny Oferta • Umowa o pracę tymczasową na start z możliwością przejścia w struktury klienta • Stałe wynagrodzenie • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności • Pakiet benefitów, a w tym m.in. opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe i wiele innych • Dofinansowanie d ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-10

Manager Oddziału Bankowego Katowice
Manager Oddziału Bankowego Katowice

Zakres odpowiedzialności : - odpowiedzialność za wynik sprzedażowy oddziału franczyzowego Banku - administracja i organizacja pracy oddziału - zarządzanie podległym zespołem (rekrutacja, szkolenia, coaching, wyznaczanie i monitorowanie realizacji zadań) - pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie i koordynowanie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów na lokalnym rynku - sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku Wymagania: - wykształcenie wyższe - minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w sprzedaży usług bankowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych lub pokrewnych - orientacja na osiąganie wysokich wyników sprzedaży - bardzo dobra organizacji pracy własnej i podległego zespołu – planowanie, wyznaczanie celów i konsekwentna kontrola ich realizacji - nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami Szczegóły zatrudnienia: - praca na pełen etat na pods ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-11

R-GOL - Specjalista Ds. IT Ostróda
R-GOL - Specjalista Ds. IT Ostróda

Specjalista ds. IT R-GOL - największy sklep piłkarski w Polsce - szuka nowego zawodnika. Jeśli kochasz piłkę, a Twoja pasją jest informatyka, to czekamy właśnie na Ciebie. 
Od kandydatów oczekujemy: • znajomość obsługi i serwisu sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, umiejętność ich instalacji i konfiguracji, • podstawy TCP/IP wraz ze znajomością budowy sieci komputerowych LAN/WAN/WLAN, • komunikatywność, elastyczność, zdolność analitycznego myślenia, • samodzielność, sumienność, dokładność, • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, • doświadczenie w pracy z programami ERP, • mile widziana znajomość języka SQL, • wykształcenie wyższe lub techniczne o profilu informatycznym, • zaangażowania i pozytywnego nastawienia, • dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole oraz samodzielność, • dyspozycyjności oraz terminowości realizacji powierzonych zadań. 
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-12

Specjalista Ds. Płac I Finansów Słupno
Specjalista Ds. Płac I Finansów Słupno

lt;pgt;KIM JESTEŚMY? MAT DANIA jest firmą produkcyjną specjalizującą się w obróbce skrawaniem odlewów żeliwnych, a także stali i aluminium. Prowadzi także działalność w zakresie produkcji rdzeni do form oraz szlifowania i śrutowania odlewów żeliwnych. Specjalista ds. Płac i Finansów Lokalizacja: Słupno k/Radzymina, Zakład Produkcyjny MAT Dania Do Twoich obowiązków będzie należeć: •samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy •administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków •administracja benefitami i innymi świadczeniami pozapłacowymi; •prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności •sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac •przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS itp. •sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych •prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowan ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-11

Specjalista Do Spraw Kadr I Płac Szczecin
Specjalista Do Spraw Kadr I Płac Szczecin

lt;pgt;Firma działająca na terenie Polski i Europy zatrudni :lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt;Specjalista Do Spraw Kadr I Płac lt;/pgt;lt;pgt; Obowiązki :lt;/pgt;lt;pgt; nadzór i koordynowanie całego działu administracja-kadry- płacelt;/pgt;lt;pgt; Staż minimum 5 lat znajomość tematu oddelegowań i deklaracji A1. Umiejętność interpretacji przepisów podatkowych. Oferujemy; -atrakcyjne zarobki i szkolenia. -umowa o prace -mozliwosc rozwoju w dynamicznej firmielt;/pgt;

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-10

Specjalista Ds. Kontroli Wewnętrznej I Rozwoju Firmy Międzychód
Specjalista Ds. Kontroli Wewnętrznej I Rozwoju Firmy Międzychód

lt;pgt;Firma PHUP BUDMAR Sp. z o.o. poszukuje obecnie pracownika na stanowisko Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i rozwoju firmy Zakres obowiązków: Tworzenie raportów i sprawozdań Windykacja należności Kontrola kosztów HACCP Współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz spółki Inne Oczekiwania wobec Kandydata: Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: Administracja, Prawo, Ekonomia Wysokie zdolności analityczne i organizacyjne Umiejętność pracy pod presją czasu, Samodzielność, dokładność, komunikatywność Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office i urządzeń biurowych Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez . Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.lt;/pgt;

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-07

Informatyk - Specjalista Ds. IT Kraków
Informatyk - Specjalista Ds. IT Kraków

Informatyk - SPECJALISTA ds. IT Kraków, Małopolskie Wymagania: • Wykształcenie techniczne – pożądane informatyczne • Doświadczenie w pracy na rozbudowanych sieciach • Doświadczenie w branży techniczno-informatycznej • Znajomość systemów operacyjnych Windows • Znajomość działania i konfig. sieci LAN / WAN / WiFi • Podstawowe czynności serwisowe sprzętu IT • Znajomość ERP Optima, systemów backup, office • BARDZO DOBRA samoorganizacja pracy, Umiejętność logicznego myślenia • Umiejętność wyznaczania priorytetów • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego. • Znajomość CCTV będzie dodatkowym Atutem Opis stanowiska: • Pomoc użytkownikom końcowym • Współpraca z podwykonawcami zewnętrznymi • Nadzór nad bezpieczeństwem IT • Konfiguracja, instalacja i serwis urządzeń informatyczno-biurowych • Współtworzenie i bieżące doskonalenie systemów teleinformatycznych • Raportowanie do kierownika działu • Aktywny udział w rozwoju IT w spółce • Optymal ...

Region : Małopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-07

Samodzielny Specjalista Ds. IT Białystok
Samodzielny Specjalista Ds. IT Białystok

lt;pgt;Wymagania: co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku bardzo dobra znajomość systemu Windows (szczególnie 10), Windows Server oraz systemów LINUX bardzo dobra znajomość zagadnień sieciowych (LAN/WAN) znajomość zagadnień związanych z systemami ERP oraz systemami sprzedaży internetowej znajomość standardów wymiany danych CSV, XML znajomość aplikacji pakietu MS Office umiejętność rozwiązywania problemów technicznych i konfiguracyjnych umiejętność planowania i organizacji własnej pracy na stanowisku znajomość zagadnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikacją oraz czytanie dokumentacji technicznej Obowiązki: opieka nad infrastrukturą IT przedsiębiorstwa dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemu sprzedażowo magazynowego, księgowo-kadrowego oraz serwera sklepu internetowego dbałość o poprawną wymianę danych pomiędzy systemami oraz udział w procesie zasilania systemów danymi z zewnętrznych ...

Region : Podlaskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-09

Koordynator Zamówień Warszawa
Koordynator Zamówień Warszawa

O firmie: Firma Print Flow Solutions oferuje kompleksowe rozwiązanie służące do optymalizacji i zarządzania środowiskiem druku w każdym biurze. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisko: Koordynator Zamówień Zakres obowiązków •komunikacja posprzedażowa z klientem; •koordynacja wysyłek i dostaw materiałów eksploatacyjnych, •administracja dokumentacji (wysyłanie zamówień/ archiwizacja zamówień) •prowadzenie rozliczeń klientów, •inne bieżące prace związane z funkcjonowaniem biura. Wymagania •1-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, •znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel •bardzo dobra organizacja pracy i duża samodzielność •zdolności analityczne, dokładność i sumienność •komunikatywność, otwartość i pogodne usposobienie, Mile widziane •znajomość branży materiałów eksploatacyjnych (warunek nie jest konieczny) Oferujemy •stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę •premię u ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-09

Administracja Biurowa/Rachunkowość OD ZARAZ Pruszków
Administracja Biurowa/Rachunkowość OD ZARAZ Pruszków

lt;pgt;Firma KannaStar sp z.o.o jest prężnie rozwijającą się firmą, zdobywającą uznanie na całym świecie, zajmująca się produkcją suplementów z Konopii przemysłowych. Rodzaj pracy :Rachunkowość/Administracja Biura Od kandydata oczekujemy -Doświadczenia w zakresie analiz finansowych oraz rachunkowości -Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania syntetycznych wniosków -Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych -Znajomość j.angielskiego na poziomie min B2 Oferujemy -Stabilne zatrudnienie , umowa o prace -Możliwość podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowej firmie -Atrakcyjne wynagrodzenie -Pracę w miłym towarzystwie ambitnych i otwartych ludzi Praca Zbikowska 130 - - Pruszkow Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o pra ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-10-05

Technik - Informatyk Poznań
Technik - Informatyk Poznań

lt;pgt;W związku z planowanym rozwojem, firma ogłasza nabór na wolne stanowisko: Technik - informatyk (DZIAŁ OUTSOURCINGU) Oferujemy: • Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie Oczekujemy: • Wiedzy i doświadczenia zawodowego pozwalających sprostać powierzonym zadaniom • Poczucia odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywaną pracę • Kreatywności w działaniu i dobrej organizacji pracy • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów • Wysokiej kultury osobistej, dokładności i rzetelności Wymagania techniczne: • Bardzo dobra znajomość zagadnień informatycznych: hardware (budowa, działanie, serwis), do programów produkcyjnych (konfiguracja, administracja, serwis) • Doskonała znajomość systemów operacyjnych Windows XP-10 (instalacja, konfiguracja) • Znajomość działania i umiejętność rozwiązywania problemów w sieciach komputerowych (także bezprzewodowych) • Znajomość podstaw systemów Windows Server 200 - -2 oraz zagadnień Active Directory ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-07

Młodszy Specjalista Ds. Zatrudniania Cudzoziemców Nowy Tomyśl
Młodszy Specjalista Ds. Zatrudniania Cudzoziemców Nowy Tomyśl

Jesteśmy przewoźnikiem kontraktowym dostarczającym usługę truckingu obcych jednostek załadowczych każdego typu. Jako firma transportowa zatrudniająca ok. 150 osób i pragnąca rozwijać się z coraz większą intensywnością, poszukujemy do swojego zespołu pracownika biurowego na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Zatrudniania Cudzoziemców (nr ref. 01HR) Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie: - realizacja projektów związanych z legalizacją pobytu i zatrudniania obcokrajowców w Polsce, - kompletowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców, - prowadzenie procesów uzyskania uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do pracy na stanowisku kierowcy, - kontakt z właściwymi urzędami w zakresie legalizacji pracy i pobytu obcokrajowca (przygotowywanie wniosków, nadzorowanie i monitowanie terminów), - udział w procesach rekrutacyjnych, - kontakt i wsparcie merytoryczne dla cudzoziemców. Co oferujemy: - udział w ciekawych projektach HR, - ciągłe podnoszen ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-03

Młodszy Specjalista Ds. Zatrudniania Cudzoziemców Nowy Tomyśl
Młodszy Specjalista Ds. Zatrudniania Cudzoziemców Nowy Tomyśl

Jesteśmy przewoźnikiem kontraktowym dostarczającym usługę truckingu obcych jednostek załadowczych każdego typu. Jako firma transportowa zatrudniająca ok. 150 osób i pragnąca rozwijać się z coraz większą intensywnością, poszukujemy do swojego zespołu pracownika biurowego na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Zatrudniania Cudzoziemców (nr ref. 01HR) Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie: - realizacja projektów związanych z legalizacją pobytu i zatrudniania obcokrajowców w Polsce, - kompletowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców, - prowadzenie procesów uzyskania uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do pracy na stanowisku kierowcy, - kontakt z właściwymi urzędami w zakresie legalizacji pracy i pobytu obcokrajowca (przygotowywanie wniosków, nadzorowanie i monitowanie terminów), - udział w procesach rekrutacyjnych, - kontakt i wsparcie merytoryczne dla cudzoziemców. Co oferujemy: - udział w ciekawych projektach HR, - ciągłe podnoszen ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-04

Opiekunka Seniora Osób Starszych Praca - Olecko Olecko
Opiekunka Seniora Osób Starszych Praca - Olecko Olecko

Firma wyspecjalizowana w świadczeniu usług opieki domowej (nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi) w miejscu ich zamieszkania zatrudni opiekunów/opiekunki do pracy na terenie Miasta i Gminy Olecko Zakres wykonywanych czynności: - Usługi gospodarcze - przygotowanie posiłków, robienie zakupów, prace porządkowe, załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja), pomoc w spożywaniu posiłków, - Podstawowe usługi higieniczno - pielęgnacyjne Od kandydatów oczekujemy: - sumienności - empatii - mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi. Oferujemy stabilne zatrudnienie .Umowa o pracę lub umowa zlecenia. Praca na cały etat lub pół etatu w zależności od dyspozycyjności opiekuna. Możliwość szkolenia. Zgłoszenia (CV) prosimy przesyłać drogą elektroniczną - za pomocą - lub telefonicznie od 9-18.

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-10-05

Specjalista Ds. Projektów UE - Gdańsk Gdańsk
Specjalista Ds. Projektów UE - Gdańsk Gdańsk

Pozytywne Inicjatywy w związku z realizacją projektu nowych projektów dofinansowanych z RPO WP dla Województwa Pomorskiego poszukują osoby na stanowisko: Specjalista ds. projektów UE Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Azaliowa Zakres obowiązków: •realizacja merytoryczna, finansowa i organizacyjna projektu (w tym: wybór lokali, gdzie prowadzone będą placówki i/lub nadzorowanie ich adaptacji, koordynowanie pracy zespołu opiekunów i wychowawców), •rekrutacja uczestników projektu oraz kadry, •prowadzenie biura projektu, •realizacja innych zadań administracyjnych związanych z projektem, •kontakt z Urzędem Marszałkowskim oraz kontrahentami w projekcie. Wymagania niezbędne: •wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja, finanse, rachunkowość oraz kierunki pokrewne), •czynne prawo jazdy kat. B, •znajomość pakietu Microsoft Office, •umiejętność tworzenia i redagowania tekstów, •umiejętność obsługi urządzeń biurowych, •umiejętność pracy pod presją c ...

Region : Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-03

Specjalista IT/ HELPDESK Pierwsza Linia Wsparcia Żyrardów
Specjalista IT/ HELPDESK Pierwsza Linia Wsparcia Żyrardów

lt;pgt;UNI-COM specjalizuje się w świadczeniu usług informatycznych dla mikro, małych i średnich firm. Z naszych usług korzysta wiele firm z sektora komercyjnego jak również publicznego. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista IT/ HELPDESK Miejsce pracy: Żyrardów, www.wsparcieinformatyczne.net Do zakresu Twoich obowiązków będzie należeć: - instalacja, serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, systemów operacyjnych (Windows), oprogramowania - instalacja oraz zapewnienie poprawnego działania sieci LAN i WLAN - podstawowa administracja systemami z rodziny Microsoft Windows Server - uczestnictwo w innych projektach informatycznych Oczekujemy od Ciebie: - wiedzy z zakresu administracji stacjami roboczymi (Windows 7 / 8 / 10) - podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania Microsoft Windows Server - znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (2003 - 2016) - znajomości zagadnień sieciowych LAN/WAN, TCP/IP - z ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-03

Specjalista Ds. Marketingu Biała Podlaska
Specjalista Ds. Marketingu Biała Podlaska

lt;pgt;Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na praktyki, na stanowisko specjalisty ds. marketingu lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt; ZAKRES DZIAŁAŃ:lt;/pgt;lt;pgt; • Pozycjonowanie stron internetowych i ich aktualizacjalt;/pgt;lt;pgt; • Budowanie i projektowanie kampanii reklamowychlt;/pgt;lt;pgt; • Promowanie produktów i usług m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie , Google AdWords, Content Marketing, Facebook Ads, Social Marketinglt;/pgt;lt;pgt; • Praca z narzędziami analitycznymi Google Analytics, CRM i in.lt;/pgt;lt;pgt; • Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy w Internecielt;/pgt;lt;pgt; • Nadzór nad bieżącą administracją stron wwwlt;/pgt;lt;pgt; • Analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportówlt;/pgt;lt;pgt; • Wiedza z zakresu Social Media oraz doświadczenie w procesie zarządzania kampanią reklamową w Internecielt;/pgt;lt;pgt; • Kreatywność, samodzielność i inicja ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-10-02

Specjalista Ds. Marketingu Biała Podlaska
Specjalista Ds. Marketingu Biała Podlaska

lt;pgt;Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na praktyki, na stanowisko specjalisty ds. marketingu lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt; ZAKRES DZIAŁAŃ:lt;/pgt;lt;pgt; • Pozycjonowanie stron internetowych i ich aktualizacjalt;/pgt;lt;pgt; • Budowanie i projektowanie kampanii reklamowychlt;/pgt;lt;pgt; • Promowanie produktów i usług m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie , Google AdWords, Content Marketing, Facebook Ads, Social Marketinglt;/pgt;lt;pgt; • Praca z narzędziami analitycznymi Google Analytics, CRM i in.lt;/pgt;lt;pgt; • Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy w Internecielt;/pgt;lt;pgt; • Nadzór nad bieżącą administracją stron wwwlt;/pgt;lt;pgt; • Analizowanie efektów prowadzonych działań oraz sporządzanie raportówlt;/pgt;lt;pgt; • Wiedza z zakresu Social Media oraz doświadczenie w procesie zarządzania kampanią reklamową w Internecielt;/pgt;lt;pgt; • Kreatywność, samodzielność i inicja ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-10-04

Pracownik Działu Personalnego Poznań
Pracownik Działu Personalnego Poznań

lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;MED-POLONIA Sp. z o.o.lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;amp;nbsp;lt;/pgt;lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;Powstała w 2008 roku Med-Polonia to zarówno lt;stronggt;nowoczesne przychodnie lt;/stronggt;jak i lt;stronggt;innowacyjny szpitallt;/stronggt;. Med-Polonia to kompetentny personel, wybitni lekarze, wysoki poziom leczenia, sprzęt najwyższej klasy, szeroka oferta medyczna, luksusowy oddział oraz przyjaznaamp;nbsp;atmosfera. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź nas na lt;stronggt;www.medpolonialt;/stronggt; oraz polub na Facebook’u.lt;/pgt;lt;pgt;lt;/pgt;lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:lt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt;lt;stronggt;Pracownik Działu Personalnegolt;/stronggt;lt;/pgt;lt;pgt; lt;/pgt;lt;pgt;Głównymi zadaniami osoby na tym stanowisku będzie: prowadzenie projektów rekrutacyjnych, administrowanie obszarem szkoleń, organizowanie procesu ocen okresowych i badania satysfakcji, tworzenie i nadz ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-10-03

Specjalista Helpdesk W Zespole IT Warszawa
Specjalista Helpdesk W Zespole IT Warszawa

Unilink Cash sp. z o.o. działa na rynku usług finansowych od ponad 5 lat. Współpracujemy z bankami oraz liderami rynku pożyczek gotówkowych w zakresie dystrybucji kredytów oraz pożyczek gotówkowych. Specjalista Helpdesk w zespole IT Zakres obowiązków: •rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów •wstępna analiza błędów aplikacji •wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania •administracja i konserwacja sprzętu sieciowego i komputerowego •zapewnienie zgodności ze standardami firmy w obszarze IT •Wsparcie użytkowników w zakresie pakietu MS Office Wymagania: •Wiedza na temat serwisowania sprzętu komputerowego, •Podstawowa znajomość SQL oraz PHP (lub innego języka C pochodnego, w stopniu umożliwiającym czytanie kodu), •Wysokie umiejętności komunikacyjne, •Min. średnie wykształcenie - techniczne •Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, •Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań Oferujemy: •Umowę o pracę •Atrakcyjną lokaliza ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-02

Praca U Operatora Dostawy Internetu - Administracja Bielsko-Biała
Praca U Operatora Dostawy Internetu - Administracja Bielsko-Biała

Informatyk szuka pracy na stanowisku adminstracyjnym u operatora dostawcy internetu. Umiejętność konfiguracji protokółów routingu statycznego dynamicznego: Rip,Eigrp,Ospf,Bgp Switching - konfiguracja sieci vlan Dotychczasowa konfiguracja urządzeń switch CISCO Catalyst 2950 , Routery typu: CISCO 2811 Telefon kontaktowy: 530 - -

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-03

Opiekunka Osób Starszych Dzielnica Targówek Lub Białołęka Warszawa
Opiekunka Osób Starszych Dzielnica Targówek Lub Białołęka Warszawa

Firma wyspecjalizowana w świadczeniu usług opieki domowej (nad osobami starszymi , chorymi , niepełnosprawnymi) w miejscu ich zamieszkania zatrudni opiekunów/opiekunki do pracy na terenie dzielnicy Targówek i Białołęka m. st. Warszawy Zakres wykonywanych czynności: - Usługi gospodarcze - przygotowanie posiłków, robienie zakupów, prace porządkowe, załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja), pomoc w spożywaniu posiłków. Od kandydatów oczekujemy: - sumienności - empatii - mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami starszymi , niepełnosprawnymi. Oferujemy stabilne zatrudnienie . Pracę na etat, część etatu w zależności od dyspozycyjności opiekuna lub jako praca dorywcza. Zatrudniamy również emerytów i rencistów. Mile widziane osoby z oświadczeniem o niepełnosprawności. Zgłoszenia telefoniczne pod nr tel. 535 - -, 796 - -

Region : Mazowieckie | Kategoria : Zdrowie i opieka | Data publikacji : 2018-10-03

Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości W Krakowie Kraków
Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości W Krakowie Kraków

lt;pgt;W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem oraz otwieraniem nowych oddziałów, największy Inkubator Przedsiębiorczość w Polsce FRP „Twój StartUp” poszukuje osób na stanowisko Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości w Krakowie Jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy, w której możesz nie tylko wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje? Chcesz współtworzyć dynamicznie rozwijającą się strukturę organizacyjną, a jednocześnie być częścią młodego i kreatywnego zespołu? Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś twierdząco, zachęcamy do aplikowania na stanowisko: Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości w Krakowie Obowiązki: - pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy), - obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna), - koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie stro ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-10-02

Technik IT Szamotuły
Technik IT Szamotuły

Firma Intesys zajmuje się stałą, kompleksową obsługą informatyczną oraz usługami wdrożeniowymi w zakresie oprogramowania i sprzętu. Zatrudnimy pracownika serwisu w Szamotułach. Praca polega na: - montażu zestawów komputerowych, - przygotowania stacji roboczych zgodnie ze specyfikacją, - naprawie komputerów, drukarek itp, - administracją stronami WWW, - przygotowaniem dokumentacji, - przygotowaniem przesyłek z zestawami, bądź częściami Wymagania: - zainteresowanie informatyką, - chęć do nauki, - umiejętności techniczne, - znajomość środowiska Windows Oferujemy: - w pełni wyposażone stanowisko pracy, - miłą atmosferę w pracy, - możliwość rozwoju, - wynagrodzenie adekwatne do osiągnięć Idealnym kandydatem będzie student studiów zaocznych. Praca w dogodnych godzinach w zakresie pomiędzy pół, a całym etatem. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV. Proszę o dołączenie klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofe ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-10-01

Przejdź do strony: