Oferta Pracy » administracja

administracja

Informatyk Konin
Informatyk Konin

Pracownia Finansowa to przede wszystkim zespół pełnych pasji ludzi o bogatym doświadczeniu, będących ekspertami branży inwestycyjnej, budowlanej i technologicznej, którzy stale dbają o rozwój swoich kompetencji, co przekłada się na budowanie trwałych relacji zarówno z klientami, jak i kontrahentami. W związku z dynamicznym rozwojem Grupy PF aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: INFORMATYK – ELEKTRONIK KONIN Zadania: •konfiguracja i modernizacja istniejącej infrastruktury sieciowej •konfiguracja urządzeń sieciowych (firewall, połączenia vpn, static routing) •zapewnianie ciągłości i bezawaryjności pracy serwerów, stacji roboczych, •sprawowanie opieki nad siecią informatyczną •wsparcie techniczne użytkowników stacji roboczych •przekazywanie usterek do drugiej linii wsparcia •naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego •instalowanie i konfigurowanie oprogramowania/sprzętu •administrowanie centralą telefoniczną oraz kartami dostępu •dbanie o wysoki poziom usł ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-25

Specjalista Ds. Kadr I Płac Pszczyna
Specjalista Ds. Kadr I Płac Pszczyna

W związku z dynamicznym rozwojem Wielomarkowego Autoryzowanego Dealera Samochodów Auto-Gazda Group poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i płac Miejsce: Pszczyna Region: śląskie Obowiązki: •kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa •prowadzenie akt osobowych, w tym tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą i rozwiązywaniem stosunku pracy •rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie) •przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę /umów cywilnoprawnych •sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON •obsługa programu kadrowo-płacowego Symfonia •monitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Wymagania: •wykształcenie wyższe (preferowane kierunki finanse i rachunkowość, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja i pokrewne), •znajomość prawa pracy, podatkowego i ubezpieczeń społecznych, •obsługa programu Symfonia Kadry i Płace, Płatnika, Ms Excel, •umiejętn ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-02-23

Specjalista Ds. Administracji Warszawa
Specjalista Ds. Administracji Warszawa

KRMED jest prężnie rozwijającą się firmą, kompleksowo obsługującą podmioty z sektora ochrony zdrowia. Świadczymy usługi z zakresu księgowości, kadr i płac oraz rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia. Szukamy nowej osoby do zespołu: Specjalista ds. administracji Zakres zadań: •Administracja danych klientów oraz umów zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami wewnętrznymi •Przyjmowanie, przegląd i rejestracja zamówień •Przygotowywanie dokumentacji oraz rozliczeń dla działu księgowego •Wystawianie faktur, obsługa windykacyjna •Realizacja wysyłek zamówień •Codzienne wsparcie biura w pracach administracyjnych i biurowych Oczekiwania wobec kandydata: •Wykształcenie: średnie, mile widziane wyższe lub studenci ostatnich lat studiów •Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word, Excel) •Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami •Samodzielność, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy •Zdolności ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-02-24

Staż W Kancelarii Rachunkowej Bielsko-Biała
Staż W Kancelarii Rachunkowej Bielsko-Biała

POSZUKIWANY STAŻYSTA DO BIURA KSIĘGOWEGO FORMA ZATRUDNIENIA: płatny staż 3 lub 6 miesięczny z Powiatowego Urzędu Pracy WYMAGANIA: -ukończenie szkoły ekonomicznej bądź studiowanie takich kierunków jak finanse, rachunkowość, ekonomia, administracja, -dobra obsługa komputera, znajomość pakietu Office, -mile widziana znajomość podstawowych programów księgowych oraz przepisów, -umiejętność analitycznego myślenia, -sprawna organizacja własnej pracy, dokładność i samodzielność, -punktualność, uczciwość, skrupulatność, dyspozycyjność, -chęć do pracy i zdobywania nowych umiejętności w zawodzie księgowego, zaangażowania w powierzone obowiązki, -umiejętność pracy w zakresie określonych metod i procedur, mile widziana osoba z Bielska-Białej. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -pomoc przy prowadzeniu uproszczonej księgowości, -pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości, -wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, -archiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowej, -pomoc w innych pracac ...

Region : Śląskie | Kategoria : Finanse / Księgowość | Data publikacji : 2018-02-22

Staż W Kancelarii Rachunkowej Bielsko-Biała
Staż W Kancelarii Rachunkowej Bielsko-Biała

POSZUKIWANY STAŻYSTA DO BIURA KSIĘGOWEGO FORMA ZATRUDNIENIA: płatny staż 3 lub 6 miesięczny z Powiatowego Urzędu Pracy WYMAGANIA: -ukończenie szkoły ekonomicznej bądź studiowanie takich kierunków jak finanse, rachunkowość, ekonomia, administracja, -dobra obsługa komputera, znajomość pakietu Office, -mile widziana znajomość podstawowych programów księgowych oraz przepisów, -umiejętność analitycznego myślenia, -sprawna organizacja własnej pracy, dokładność i samodzielność, -punktualność, uczciwość, skrupulatność, dyspozycyjność, -chęć do pracy i zdobywania nowych umiejętności w zawodzie księgowego, zaangażowania w powierzone obowiązki, -umiejętność pracy w zakresie określonych metod i procedur, mile widziana osoba z Bielska-Białej. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -pomoc przy prowadzeniu uproszczonej księgowości, -pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości, -wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, -archiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowej, -pomoc w innych pracac ...

Region : Śląskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-02-21

Asystentka W Dziale Administracyjnym Z J. Francuskim Warszawa
Asystentka W Dziale Administracyjnym Z J. Francuskim Warszawa

Firma transportowo-spedycyjna poszukuje do współpracy osobę na stanowisko asystenta w dziale administracyjnym z biegłym j. francuskim. Miejsce pracy: Warszawa Wola Opis stanowiska: -zarządzanie dokumentami i administracja biurową -obsługa zagranicznej korespondencji firmowej -kontakt telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami zagranicznymi Wymagania: -biegła znajomość j. francuskiego w mowie i w piśmie; -mile widziana znajomość j. angielskiego; -biegła znajomość obsługi komputera ( pakiet ms office) Praca w wymiarze 1/2, 3/4 etatu, mogą byc studenci studiow zaocznych Zainteresowane osoby proszę o wysyłanie CV na e-maila.

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-02-20

Pracownik Działu HR Elbląg
Pracownik Działu HR Elbląg

Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik działu HR Miejsce pracy: Elbląg Region: Warmińsko-mazurskie Numer ref.: a0t580 - -FbVIfAAN Opis stanowiska: - kompleksowa obsługa kadrowa firmy w zakresie prowadzenia dokumentacji - obsługa spraw związanych z administracją personalną, - współpraca z pracownikami firmy w profesjonalny sposób, - tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy i z ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-02-19

Zatrudnię Asystenta Nysa
Zatrudnię Asystenta Nysa

Zatrudnię asystenta na 2-3 h dziennie, praca w biurze w Nysie, ubezpieczenia. Stała pensja + wysokie premie na jasnych zasadach. Umowa zlecenie, po okresie wstępnym możliwa współpraca na innych zasadach. Możliwe szkolenie. Obowiązki: - aktywny telemarketing (umawianie spotkań) - ofertowanie, wysyłanie maili - administracja Wymagania: - min. średnie wykształcenie - dobra dykcja - chęć rozwoju - otwartość, szczerość - POZYTYWNE NASTAWIENIE (wymóg konieczny) - doświadczenie w sprzedaży CV proszę przesyłać przez . Odezwę się do wybranych kandydatów.

Region : Opolskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-02-20

Praktykant Ds. Administracyjno-biurowych Lublin
Praktykant Ds. Administracyjno-biurowych Lublin

Jeżeli: *jesteś zainteresowana/y odbyciem bezpłatnych praktyk u jedynego polskiego Producenta chemii profesjonalnej *posiadasz wysoką motywację do pracy oraz entuzjazm *chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie i rozpocząć swoją ścieżkę zawodową w renomowanej Firmie... Dołącz do Nas! Medi-Sept, jedyny polski producent profesjonalnych środków do czystości i dezynfekcji, proponuje Ci program bezpłatnych praktyk, które będą stanowić cenne doświadczenie na początku Twojej ścieżki zawodowej. Do Twoich zadań będzie należało: -przygotowywanie materiałów dla Klientów -wsparcie działań administracyjnych Działu -archiwizacja dokumentów -wsparcie bieżących działań Działu Wymagania: -studenci IV-V roku (preferowane kierunki: administracja) -dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela -sumienność i dokładność Oferujemy: -bezpłatne praktyki -program wdrożeniowy -pracę w zespole ekspertów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem

Region : Lubelskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-02-19

Koordynator Ds. Pracowników Tymczasowych - Białystok Białystok
Koordynator Ds. Pracowników Tymczasowych - Białystok Białystok

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Aktualnie do Randstad Polska poszukujemy osoby na stanowisko: konsultant ds. rekrutacji tymczasowych - Białystok oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - świadczenia pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa) - dostęp do platformy benefitowej Randstad Plus, możliwość dofinansowania do nauki języka angielskiego - możliwość szkoleń z zakresu rekrutacji i kompetencji miękkich - szansa na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej - premie raz na kwartał zadania - rekrutacja pracowników na stanowiska produkcyjne - zarządzanie administracją personalną - obsługa klienta - raportowanie oczekujemy - doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane doświadczenie w obszarze rekrutacji  - umiejętność pracy pod presj ...

Region : Podlaskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-02-18

Specjalista Ds. Obsługi Klienta Z J. Niemieckim Przeworsk
Specjalista Ds. Obsługi Klienta Z J. Niemieckim Przeworsk

Miejsce pracy: RSTECHNOLOGY Gniewczyna Tryniecka Twoim zadaniem będzie: •Odpowiedzialność za kompleksową obsługę klienta z podległego obszaru językowego; •Profesjonalna obsługa klienta; •Udzielanie informacji na temat oferty handlowej firmy; •Administracja i kontrola ofert kierowanych do klienta; •Współpraca z biurem prowadzącym działalność firmy na terenie Niemiec •Realizacja zamówień; •Współpraca z innymi działami firmy; Nasze oczekiwania wobec Ciebie: •Doświadczenie w obsłudze klienta • dobra znajomość j. niemieckiego •Mile widziana znajomość języka angielskiego (praca w środowisku międzynarodowym); •Wysokie kompetencje interpersonalne, kultura osobista; •Kreatywność i samodzielność; •Motywacja do realizacji celów; •Bardzo dobra organizacja pracy; •Umiejętność pracy pod presją czasu. Zapewniamy Ci: •Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; •Przejrzysty system wynagrodzenia; •Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy; •Pakiet szko ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2018-02-19

Asystent Lublin
Asystent Lublin

Firma Konsultingowa poszukuje osoby na stanowisko : Pracownika biurowego/Asystenta Wymagania: - wykształcenie wyższe magisterskie w kierunkach: administracja, prawo, ekonomia, - umiejętność korzystania z komputera i pakietu Office - umiejętność czytania ze zrozumieniem Praca będzie polegała na asyscie przy zadaniach wykonywanych przez Specjalistów Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o staż - opiekę merytoryczną - rozwój osobisty

Region : Lubelskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-02-18

Pracownik Biurowy Z Językiem Niemieckim (B1/B2) Szczecin
Pracownik Biurowy Z Językiem Niemieckim (B1/B2) Szczecin

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej firmy ze Szczecina poszukujemy kandydata gotowego do pracy na stanowisko: Pracownik biurowy z językiem niemieckim (B1/B2) Miejsce pracy: Szczecin Zakres obowiązków: • Administracja dokumentów, • Monitorowanie poprawności dokumentów, • Wprowadzanie danych do systemu, • Aktywna współpraca z innymi działami firmy, • Dbanie o wizerunek firmy, • Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy nie jest wymagane. Wymagania: • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min.B1/B2) • Dokładność i umiejętność analitycznego myślenia, • Dobra znajomość obsługi komputera, • Komunikatywność i otwartość. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, • Szkolenie przed przystąpieniem do pracy, • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy, • Bogaty pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną. • Pracę pełną wyzwań w dynamicznym młodym zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV! Apliku ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-02-18

Language Specialist With Portuguese, Spanish, English Or French Poznań
Language Specialist With Portuguese, Spanish, English Or French Poznań

   CEE Experts to firma specjalizująca się w rekrutacji utalentowanych osób ze znajomością języków obcych na stanowiska w różnorodnych działach międzynarodowych firm. Naszymi klientami są znane korporacje oraz polskie firmy będące synonimem sukcesu w swojej branży.  Language Specialist with Portuguese, Spanish, English or French Opis stanowiska: • Drobne tłumaczenia na potrzeby działów komunikacji, administracji, księgowości, zakupów lub logistyki • Stały kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami • Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów, weryfikowanie informacji w j. obcym) • Wsparcie w kontroli nad obiegiem dokumentacji wewnątrz działu • Wprowadzanie dodatkowych danych do systemu w j. obcym Wymagania: • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów • Bardzo dobra znajomość jednego z języków: francuskiego, hiszpańskiego, portugalskiego lub angielskiego • Dobra znajomość języka angielskiego (dla kandydatów z innymi językami europejskimi) • Gotowość ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-02-17

Płatne Staże Z Możliwością Zatrudnienia Katowice
Płatne Staże Z Możliwością Zatrudnienia Katowice

Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia, w związku z realizacją projektu staży współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, poszukuje osób: 1. bezrobotnych, 2. nieaktywnych zawodowo Oferujemy: 3,4,6 miesięczne płatne staże z gwarancją zatrudnienia. Wynagrodzenie stażowe - w zależności od projektu 1300/1500/1700 zł netto Wymagania: osoby niebiorące udziału w innym projekcie osoby bezrobotne lub osoby pozostające bez zatrudnienia. Staże z gwarancją zatrudnienia są realizowane w następujących projektach: Administracja/Praca biurowa Obsługa klienta Kadry/Płace/Rekrutacja Logistyka Księgowość/Finanse BHP/Ochrona środowiska IT Inżynieria Reklama/PR/Marketing Transport/Spedycja Prace fizyczne Gastronomia Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Kwalifikacja do odpowiedniego stażu odbywa się na podstawie wytycznych danego projektu.

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-02-14

Informatyk - Młodszy Inżynier Infrastruktury IT Radom
Informatyk - Młodszy Inżynier Infrastruktury IT Radom

Technet Sp. z o.o. jest liczącym się dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych dla firm i instytucji. Dzięki takim atutom jak gruntowna wiedza sektorowa, unikalne kompetencje i doświadczenie, Technet z powodzeniem dostarcza swoim klientom złożone systemy informatyczne. Firma koncentruje swoją aktywność na rynku średnich i dużych firm oraz urzędów i szpitali. Stanowisko: Młodszy Inżynier Infrastruktury IT Miejsce pracy: Radom Nr ref. 1/DI/17/02/02 Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: •Administracja i konfiguracja systemów zabezpieczeń, •Administracja i konfiguracja systemów Windows Server, VMWare, Hyper-V, SQL Server, •Implementacja produktów w infrastrukturze klienta, •Współpraca z działem consultingu w zakresie wsparcia przedsprzedażnego, Od kandydatów oczekujemy: •umiejętności szybkiej nauki i twórczego myślenia, •znajomości teorii systemów bezpieczeństwa informatycznego, •podstawowej znajomości MS Hyper-V, Windows Ser ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-13

Specjalista Ds. Rekrutacji Technicznych Gdańsk
Specjalista Ds. Rekrutacji Technicznych Gdańsk

IPF Group specjalizuje się w rekrutacji i organizacji zatrudnienia na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych, w tym w szczególności w outsourcingu pracowników fizycznych. Główna działalność firmy jest prowadzona w Polsce, we Francji i Niemczech. W związku z dynamicznym rozwojem do naszego biura w Gdańsku poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji technicznych Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: - samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska techniczne, specjalistyczne - branża stoczniowa, spawalnicza i oilamp;gas - współpracę ze sprzedażą w zakresie ustalania potrzeb rekrutacyjnych - zamieszczanie ogłoszeń o pracę - organizowanie próbek spawalniczych itp. - przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych - poszukiwanie alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów - administracja prowadzonych procesów rekrutacyjnych Jakie warunki musisz spełniać? - doświadczenie w rekrutacji pracowników - otwartość, dyspozycyjność i bardzo d ...

Region : Pomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-02-13

Pracownik Administracyjny Z J. Niemieckim (dział Kontraktów) Szczecin
Pracownik Administracyjny Z J. Niemieckim (dział Kontraktów) Szczecin

Poszukujemy obecnie osób do międzynarodowej firmy z branży energii odnawialnej, zlokalizowanej w ścisłym centrum Szczecina, na stanowisko: pracownik administracyjny z j. niemieckim (dział kontraktów) Co będzie należało do Twoich obowiązków: - zarządzanie cyklem życia kontraktu w systemie i bazach danych - administracja i obsługa zamówień serwisowych - tworzenie nowych kontraktów, planów serwisowych i innych dokumentów - utrzymywanie kontaktów z pozostałymi działami wewnątrz firmy Proponujemy Ci: - pracę w międzynarodowej firmie o dobrze rozpoznawalnej marce na rynku światowym - nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji, z zapierającym dech w piersiach widokiem z okna :) (w bezpośredniej okolicy duży węzeł komunikacyjny, centrum handlowe, sieciowa kawiarnia, kilka cukierni/kawiarni/ restauracji) - bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta rekreacyjno-sportowa, dofinansowanie do urlopu, teamowe i firmowe imprezy integracyjne) - w każdy piątek wspólne śnia ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-02-13

Administrator Systemów Linux Elbląg
Administrator Systemów Linux Elbląg

Spółka IT specjalizująca się w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania oraz elektroniki dla firm z branży handlu detalicznego oraz dla logistyki i magazynowania, poszukuje Administratora Systemów Linux do pracy stacjonarnej w oddziale w Elblągu. Biuro znajduje się w Elbląskim Parku Technologicznym. Wymagania: - Znajomość systemu Linux (preferowany Debian) na poziomie administracyjnym. - Znajomość zagadnień sieciowych. - Znajomość serwerów www Apache/Nginx. - Znajomość serwerów baz danych MySQL/MariaDB/PostgreSQL. - Znajomość OpenVPN. Mile widziane: - Znajomość zagadnień automatyzacji i centralizacji wdrożeń oprogramowania oraz konfiguracji systemów (puppet/ansible/chef). - Znajomość zagadnień sieciowych. - Znajomość zagadnień związanych z wirtualizacją (preferowany XEN). - Znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem repozytoriów Git (Gitlab). Zakres obowiązków: - Bieżąca administracja serwerów produkcyjnych i deweloperskich firmy. - Przeprowadzanie wdrożeń ...

Region : Warmińsko-Mazurskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-13

Administracja Magazynowa - Staż/ Praktyki Mysłowice
Administracja Magazynowa - Staż/ Praktyki Mysłowice

Obecnie Seifert Polska Sp. z o.o poszukuje osób do nauki zawodu pracownika administracji magazynowej W trakcie nauki osoba będzie uczyć się: - obsługi programów magazynowych - zasad kompletowania i przygotowywania dokumentów dotyczących dostaw i wysyłek - rozliczania dostaw zgodnie z dokumentacją magazynową Oczekujemy: -mile widziane osoby z wykształceniem w logistyce, osoby uczące się - dyspozycyjność od poniedziałku do piątku Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Region : Śląskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-02-11

New Business Specialist Kraków
New Business Specialist Kraków

Opis stanowiska: - pozyskiwanie nowych klientów na rynku polskim oraz zagranicznym w oparciu o nowoczesne metody marketingowe, - przygotowywanie ofert sprzedażowych, - utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, - sporządzanie i administracja umowami sprzedażowymi Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku poparte sukcesami zawodowymi, - znajomość technik sprzedażowych oraz umiejętność negocjacji, - zainteresowanie nowymi technologiami, - biegła znajomość języka angielskiego, - doskonałe umiejętności komunikacyjne, - kreatywność w podejmowanych działaniach, - samodzielność i zaangażowanie Oferujemy: - wynagrodzenie składające się z podstawy + prowizji od każdego pozyskanego kontraktu, - pakiet szkoleniowy, - pakiet benefitów pracowniczych (multisport, luxmed), - elastyczne godziny pracy (8/10-16/18) z przerwą na lunch wliczoną w czas pracy (12.30-13.30), - niekorporacyjna atmosfera (liczne spotkania i wyjazdy integracyjne), - stabilne zatrudnienie w dyn ...

Region : Małopolskie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2018-02-12

Praktykant / IT Wrocław
Praktykant / IT Wrocław

Praktykant w obszarach: - wsparcie techniczne IT - administracja IT Miejsce pracy: Wrocław Grupa Prawna Koksztys z siedzibą we Wrocławiu ogłasza nabór na praktykę w obszarze IT. W ramach praktyki przyjęci kandydaci zdobędą doświadczenie związane z pracą charakterystyczną dla działów IT firm usługowych, która umożliwi im nabycie doświadczenia zarówno w obszarze sprzętowym jako i rozwiązywania problemów i komunikacji z użytkownikami końcowymi. Wśród zadań realizowanych w ramach praktyki wymienić należy: Obszar wsparcia technicznego Zakres zadań: - Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie urządzeń i systemów IT, - Rozwiązywanie problemów związanych z urządzeniami, infrastrukturą LAN oraz technologią VoIP, - Przygotowywanie zestawów komputerowych, telefonicznych itp., - Nadawanie uprawnień w systemach dostępowych. Wymagania: - Predyspozycji technicznych, - Umiejętność analitycznego myślenia, - Umiejętność pracy w zespole, - Dużego zaangażowania. Obszar ws ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-10

Praktykant / IT Wrocław
Praktykant / IT Wrocław

Praktykant w obszarach: - wsparcie techniczne IT - administracja IT Miejsce pracy: Wrocław Grupa Prawna Koksztys z siedzibą we Wrocławiu ogłasza nabór na praktykę w obszarze IT. W ramach praktyki przyjęci kandydaci zdobędą doświadczenie związane z pracą charakterystyczną dla działów IT firm usługowych, która umożliwi im nabycie doświadczenia zarówno w obszarze sprzętowym jako i rozwiązywania problemów i komunikacji z użytkownikami końcowymi. Wśród zadań realizowanych w ramach praktyki wymienić należy: Obszar wsparcia technicznego Zakres zadań: - Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie urządzeń i systemów IT, - Rozwiązywanie problemów związanych z urządzeniami, infrastrukturą LAN oraz technologią VoIP, - Przygotowywanie zestawów komputerowych, telefonicznych itp., - Nadawanie uprawnień w systemach dostępowych. Wymagania: - Predyspozycji technicznych, - Umiejętność analitycznego myślenia, - Umiejętność pracy w zespole, - Dużego zaangażowania. Obszar ws ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2018-02-12

Specjalista Ds. Wsparcia IT Rzeszów
Specjalista Ds. Wsparcia IT Rzeszów

Agencja Pracy Rzeszów Assunto Sp. z o.o. (KRAZ 13438) dla swojego Klienta, dynamicznie rozwijającej się rzeszowskiej firmy z branży IT, szuka pracownika na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia IT Zadania: Serwis techniczny sprzętu komputerowego i serwerowego Administracja systemami i usługami Zarządzanie sieciami Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych Bieżące wsparcie pracowników i rozwiązywanie problemów z obszaru IT Rozwiązywanie problemów IT jako pierwsza linii wsparcia wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (HELPDESK) tworzenie i uzupełnianie dokumentacji administracyjnej Oczekujemy: Wykształcenia wyższego (technicznego) Znajomości systemów klienckich Windows 7, 8, 10 oraz systemów serwerowych Windows i Linux Znajomości usług : Active Directory Znajomości budowy komputerów, serwerów i sieci komputerowych Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznego myślenia Oferujemy: Pracę w innowacyjnej i dynamicznie ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-12

MEWA Sp. Z O.o. Sp K. Zatrudni Informatyka Biłgoraj
MEWA Sp. Z O.o. Sp K. Zatrudni Informatyka Biłgoraj

Znany producent najwyższej jakości bielizny i odzieży zatrudni na stanowisko: informatyka Miejsce wykonywania pracy: Biłgoraj, ul. Krzeszowska 62 Opis stanowiska: •Sprawowanie opieki nad sprzętem firmowym: Komputerami, tabletami, drukarkami itd. •Dbanie o przedłużanie ważności wszystkich domen firmowych , o serwer wewnętrzny jak i zewnętrzny firmy •Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową, urządzeniami drukującymi, stacjami roboczymi •Wystawianie aukcji etc. Wymagania: •Podstawowe umiejętności dotyczące budowy i diagnozowania sprzętu komputerowego oraz peryferiów •Dobra znajomość systemu Microsoft Windows •Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących sieci komputerowych (routing, TCP/IP, VPN) •Dobra znajomość pakietu Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint) •Posiadanie umiejętności SEO-wskich (potrzebne będzie pozycjonowanie wszystkich stron firmowych- do przyuczenia) •Dobra znajomość programu Optima •Znajomość portalu Allegro •Dociekliwość i ch ...

Region : Lubelskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-11

Zatrudnię Informatyka Zabrze
Zatrudnię Informatyka Zabrze

Dla naszego Klienta, jednego ze znaczących przedsiębiorstw z branży mięsnej, dbającego o najwyższą jakość produktów i zadowolenie Klientów poszukujemy pracowników na stanowisko: Informatyk Miejsce pracy: ZABRZE. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: •opieka i administracja bezpieczeństwem informatycznym Firmy •konfiguracja i administracja serwerów •utrzymanie firmowej infrastruktury IT (sieć , stacje robocze, oprogramowanie) • kontrolę komunikacji kas fiskalnych z serwerem FTP •merytoryczna oraz techniczna pomoc dla użytkowników systemu Wymagania: •wyższe wykształcenie kierunkowe •znajomość systemów : Novell, Linux, Microsft Windows, FTP, PC Market •znajomość baz danych MySQL •umiejętność konfiguracji i administrowania sprzętem PC •znajomość obsługi sprzętu komputerowego Nasz klient oferuje: •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę •atrakcyjne warunki wynagrodzenia •Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesła ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-10

Koordynator Biura - Sekretariat Szkolny Łódź
Koordynator Biura - Sekretariat Szkolny Łódź

Renomowana szkoła prywatna w Łodzi zatrudni energiczną osobę do koordynowania prac związanych z administracją biura. OBOWIĄZKI: kompleksowa obsługa sekretariatu, zarządzanie obiegiem dokumentów, prowadzenie dokumentacji uczniów i słuchaczy, prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, wysokie umiejętności organizacyjne oraz zarządcze, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, dyspozycyjność oraz wysoka kultura osobista. Konieczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. OFERUJEMY: możliwość rozwoju zawodowego, ciekawą pracę w przyjaznym środowisku, stabilne zatrudnienie na dogodnych warunkach. Prosimy o CV i LM wraz z dopiskiem quot; Sekretariatquot; .

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-02-10

Młodszy Specjalista Ds. Kadr Poznań
Młodszy Specjalista Ds. Kadr Poznań

Chcesz tworzyć piękne rzeczy? Dołącz do zespołu Cosmo Group Sp. z o.o. Sp.K! Naszą ofertę stanowią między innymi marki takie jak: NeoNail, Black-Lashes, MyLaq i REVI. Już od 10 lat nasz zespół tworzą ludzie, dla których branża Beauty to nie tylko praca, ale i pasja! Koncentrujemy się na produktach przeznaczonych do pielęgnacji paznokci, dłoni, stóp oraz oczu. W chwili obecnej nasze produkty można znaleźć w punktach stacjonarnych na terenie Polski oraz w takich krajach jak: Niemcy, Rosja, Czechy, Austria, Anglia, RPA czy Grecja. Zapraszamy osoby żądne wyzwań! Aktualnie poszukujemy osoby do pracy na następującym stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA DS. KADR Miejsce pracy: Poznań Opis stanowiska: •Porządkowanie i administracja dokumentacją kadrową, •Uzupełnianie akt osobowych i teczek zleceniobiorców, •Współpraca z zewnętrznym biurem kadrowo-płacowym, •Kontrola ewidencji czasu pracy i absencji pracowników, •Nadzór nad regulaminami i wewnętrznymi dokumentami kadrowym ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2018-02-07

Specjalista Ds. IT/Młodszy Specjalista Ds. IT Katowice
Specjalista Ds. IT/Młodszy Specjalista Ds. IT Katowice

W Linkhouse szukamy (młodszego) specjalisty IT, którego zadaniem będzie utrzymanie sprawnego działania firmowej instrastruktury IT (hardware + software). Obowiązki: - administracja sklepu internetowego (PrestaShop) - administracja stron firmowych (m.in. Wordpress) - konfiguracja serwerów pocztowych oraz klientów pocztowych - konfiguracja i administracja serwerów VPS, hostingów - utrzymanie firmowej infrastruktury IT (sieć LAN, stacje robocze, oprogramowanie) - wewnątrzfirmowy (ok. 20 osób) helpdesk IT Wymagania: - podstawowa znajomość HTML5, CSS, PHP - znajomość baz danych MySQL - podstawowa znajomość konfigracji sieci LAN - umiejętność konfiguracji serwerów VPS oraz hostingów - znajomość systemów Linux - umiejętność konfiguracji i administrawania sprzętem PC - status studenta Oferujemy: - praca w biurze w ścisłym centrum Katowic - elastyczne godziny pracy i możliwa częściowa praca zdalna - pracę na samodzielnym stanowisku z dużymi możliwościami rozwoju ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-09

Młodszy Specjalista Ds. Wsparcia IT Warszawa
Młodszy Specjalista Ds. Wsparcia IT Warszawa

Spółka SGB CDR Investment z siedzibą w Warszawie, posiadająca licencję Komisji Nadzoru Finansowego na zarządzanie wierzytelnościami funduszy sekurytyzacyjnych, poszukuje osób na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT Zakres zadań: •Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) •Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów •Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych •Opieka nad sprzętem komputerowym i peryferiami •Czynny udział we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych •Podstawowa administracja Active Directory •Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT •Współpraca z zewnętrznymi zespołami Nasze oczekiwania: •Ddobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows •Dobra znajomość pakietu MS Office •Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Linux •Podstawowa znajomość Active Directory, Hyper-V, GPO •Znajomość sprzętu komputer ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2018-02-09

Pracownik Biura Marketu Ds. Personalnych, OBI Radom
Pracownik Biura Marketu Ds. Personalnych, OBI Radom

Obecnie do NOWEGO MARKETU w RADOMIU poszukujemy pracownika na stanowisko: PRACOWNIK BIURA MARKETU ds. PERSONALNYCH Zakres obowiązków: • Opracowywanie dokumentacji personalnej nowych pracowników • Rozliczanie czasu pracy pracowników • Administracyjna obsługa biura marketu Oczekiwania wobec kandydata: • Min. 2 lata oświadczenia na stanowisku związanym z administracją personalną • Znajomość prawa pracy • Praktyczna wiedza z zakresu administracji kadrowej przedsiębiorstwa i prowadzenia akt osobowych • Znajomość zagadnień księgowych • Doskonała organizacja pracy • Otwartość i komunikatywność Korzyści z pracy u nas: • Umowa o pracę bez okresu próbnego • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych • Prywatna opieka medyczna • Szkolenia i certyfikaty • Możliwość rozwoju i awansu • Wyjścia integracyjne • Elastyczny grafik pracy • Wyprawki szkolne dla dzieci • Przyjazna atmosfera • Wyprawki szkolne i świadczenia świąteczne • 20 lat OBI w Polsce

Region : Mazowieckie | Kategoria : Pozostałe oferty pracy | Data publikacji : 2018-02-07

Pracownik działu administracji - praca biurowa
Pracownik działu administracji - praca biurowa

Millennium Travel International Sp. z o.o. – licencjonowany touroperator z wieloletnią tradycją i wypracowaną polityką działania, specjalizujący się w organizacji imprez autokarowych oraz lotniczych do Albanii, Bułgarii, Grecji, Hiszpanii i innych krajów europejskich, poszukuje osoby na stanowisko: Asystent w dziale administracji   Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat w dziale administracji. Praca biurowa w Legnicy.   Do głównych zadań Kandydata należeć będzie:   telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zgodna ze standardami Firmy; obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; weryfikowanie dokumentów księgowych pod względem ich poprawności; przygotowywanie zestawień dla działu księgowości; fiskalizacja płatności i przekazywanie raportów fiskalnych do działu księgowości; fakturowanie zakupionych usług turystycznych; ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2018-01-09

Administrator Biura Budowy Bydgoszcz
Administrator Biura Budowy Bydgoszcz

Administrator Biura Budowy Miejsce pracy: Bydgoszcz Zadania: •Zadania asystenckie w biurze budowy •Archiwizacja dokumentów •Przygotowywanie i kontrola dokumentacji w biurze budowy (zamówienia ,zlecenia ) •Dekretacja faktur •Prawidłowa obsługa i utrzymywanie relacji z Klientem •Współpraca z pracownikami budowy •Administracja dokumentacją pracowniczą Wymagania: •Wykształcenie minimum średnie ( mile widziane budowlane) •Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •Bardzo dobra organizacja pracy własnej •Umiejętność pracy w zespole •Samodzielność, asertywność •Umiejętność pracy pod presją stresu i czasu •Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office •Dyspozycyjność od zaraz Oferta: •Możliwość zdobycia doświadczenia przy dużym projekcie budowlanym •Przyjazna atmosfera pracy •Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Specjalista Ds. Administracyjnych Wąbrzeźno
Specjalista Ds. Administracyjnych Wąbrzeźno

Ampol Merol sp. z o.o. to renomowany dystrybutor środków do produkcji rolnej. W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko : Specjalista ds. administracji./ miejsce pracy: Wąbrzeźno/ Oczekujemy: - wykształcenia wyższego lub w trakcie / administracja, prawo, finanse, rachunkowość/ - zaangażowania, sumienności i samodzielności - dobrej organizacji pracy własnej - przyjaznego i pozytywnego nastawienia - kreatywności w działaniu - znajomości pakietu MS Office - doświadczenia na podobnym stanowisku Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe - pakiet pozapłacowych benefitów . ubezpieczenie grupowe, karty multisport i inne/ - pracę w młodym nastawionym na rozwój zespole

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-21

Asystent W Dziale Personalnym Grabki Duże
Asystent W Dziale Personalnym Grabki Duże

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym akt osobowych Prowadzenie procesu zatrudnienia, w tym wprowadzanie danych do systemu Udział w targach Bieżące wsparcie działu Inne prace zlecone Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia wyższego; mile widziane kierunki: administracja, prawo Samodzielności i dokładności w działaniu Znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, MS Word) W zamian oferujemy: Umowę o pracę na czas określony Wsparcie w rozwoju zawodowym i realizację celów zawodowych w dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość zdobycia doświadczenia Przyjazne i otwarte środowisko pracy Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie i podpisanie następującej klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do ...

Region : Świętokrzyskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-21

Koordynator - Dąbrowa Górnicza Dąbrowa Górnicza
Koordynator - Dąbrowa Górnicza Dąbrowa Górnicza

Firma SQS Poland jest dostawcą rozwiązań w zakresie selekcji, naprawy, detali i komponentów oraz wyrobów gotowych dla przedsiębiorstw głównie z branży Automotive, AGD i hydraulicznej. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Koordynator Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza Obowiązki: - Nadzór nad pracownikami - Raportowanie wyników podejmowanych prac do Klienta - Administracja dokumentacją wewnętrzną - Koordynowanie pracy Liderów Wymagania: - Minimum pół roku doświadczenia w pracy na produkcji lub kontroli jakości na stanowisku min Liderskim mile widziane - Wykształcenie średnie - Odporność na stres - Doskonała organizacja pracy własnej - Umiejętność szybkiego uczenia się - Bardzo dobra znajomość MS Office Oferujemy: - Umowę o pracę - Atrakcyjne wynagrodzenie - Praca w systemie 2-3 zmianowym (do uzgodnienia) - Możliwość zdobycia cennego i ciekawego doświadczenia zawodowego Osoby zainteresowane. proszę o przesyłanie CV za p ...

Region : Śląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-21

Praktykant/ka Ds. Rekrutacji Łódź
Praktykant/ka Ds. Rekrutacji Łódź

Strefa Job (Job Impulse Polska) to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę tymczasową lub znajdziesz stałe zatrudnienie. Za naszym pośrednictwem miesięcznie pracuje kilka tysięcy osób w całej Polsce. Prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska wszystkich szczebli, również w ramach projektu TAKpełnosprawni promującego zatrudnianie i integrację osób z niepełnosprawnością Nr ref.:P/Łódź Widzew/112017/IJ Zaprasza na praktyki, dzięki którym: - zgłębisz tajniki procesów HR w przyjaznej i otwartej atmosferze - rozwiniesz posiadane kompetencje interpersonalne biorąc udział w rozmowach kwalifikacyjnych i rekrutacjach grupowych - wykorzystasz świetną organizację pracy i samodzielność w projektach rekrutacyjnych - zaczerpniesz praktycznej wiedzy w zakresie prawa pracy oraz administracji kadrowej - poszerzysz wiedzę zdobytą na studiach ( ZZL, Socjologia, Administracja itp.) - weźmiesz udział w dodatkowy ...

Region : Łódzkie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-21

Specjalista Ds. Administracji Z Językiem Niemieckim Szczecin
Specjalista Ds. Administracji Z Językiem Niemieckim Szczecin

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej firmy z branży finansowej w Szczecinie poszukujemy kandydata gotowego do pracy na stanowisko: Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim Miejsce pracy: Szczecin Zakres obowiązków: •Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi, •Monitorowanie poprawności dokumentów, •Wprowadzanie danych do systemu, •Aktywna współpraca z innymi działami firmy, •Dbanie o wizerunek firmy, •Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy nie jest wymagane. Wymagania: •Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (min. B1), •Chęć rozwoju w branży administracyjno – finansowej, •Dokładność i umiejętność analitycznego myślenia, •Dobra znajomość obsługi komputera, •Komunikatywność i otwartość. Oferujemy: •Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, •Szkolenie przed przystąpieniem do pracy, •Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy, •Bogaty pakiet socjalny w tym prywatną opiekę medyczną. • ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-19

Praktykant/ Ka W Dziale Rekrutacji I HR - Elastyczne Godziny Bydgoszcz
Praktykant/ Ka W Dziale Rekrutacji I HR - Elastyczne Godziny Bydgoszcz

Prestiżowa firma korporacyjna z siedzibą w centrum Bydgoszczy, umożliwi przeprowadzenie praktyk zawodowych dla studentów studiów zaocznych bądź dziennych w wewnętrznych dziale rekrutacji. Obowiązki: - redagowanie i publikacja ogłoszeń - selekcja i opisywanie nadesłanych aplikacji - działania direct search - przeprowadzanie wywiadów telefonicznych - telefoniczne zapraszanie Kandydatów na spotkania rekrutacyjne - udział w spotkaniach z Kandydatami - przeprowadzanie testów kompetencyjnych Kandydatom - tworzenie profili Kandydatów + ocen pracowniczych - udział w projekcie videorekrutacji - wsparcie przy organizacji szkoleń wdrożeniowych dla nowych Pracowników - przygotowywanie podstawowych dokumentów, niezbędnych do zatrudnienia Pracownika - archiwizacja dokumentów - tworzenie raportów i sprawozdań - administracja bazą danych Kandydatów Wymagania: - student lub absolwent kierunków związanych z ZZL lub innych - wysokie zdolności interpersonalne - otwartość na lud ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2017-11-19

Social Media Specialist - John Weston Group - Wrocław Wrocław
Social Media Specialist - John Weston Group - Wrocław Wrocław

John Weston Group to mocna marka wśród wrocławskich agencji kreatywnych. Chcesz brać udział w lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych projektach? To jest to miejsce. Z naszej agencji wychodzą zarówno piękne, jak i skuteczne produkty, a nasze portfolio mówi samo za siebie. Obecnie poszukujemy osoby do zespołu, która będzie odpowiedzialna za całościowe kreowanie strategii w Social Media (głównie na portalach, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, LinkedIn) oraz będzie stanowiła wsparcie dla zespołu kreacji i koncepcji. Czujesz, że to coś dla Ciebie? Poznaj swoje obowiązki: - określanie celów strategicznych wszystkich działań (zgodnie z profilem marki, grupą docelową i oczekiwanymi efektami) - tworzenie dopasowanych do konkretnego medium akcji i wpisów zgodnych z przyjętą strategią komunikacji - działanie według zaproponowanego harmonogramu - znajomość najnowszych trendów, narzędzi i mechanizmów - wykorzystywanych w mediach społecznościowych - adminis ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : Marketing / PR / Media | Data publikacji : 2017-11-18

Kierownik Biura - Administracja Toruń
Kierownik Biura - Administracja Toruń

Jedna z najszybciej rozwijających się firm w branży finansowej poszukuje pracowników do nowego biura w Toruniu. Jeśli lubisz łączyć pracę z zabawą to dołącz do nas! Poszukujemy osób na stanowiska: - kierownika biura Oczekiwania: - sumienne i rzetelne podejście do zleconych zadań; - dobra um. obsługi komputera i pakietu MS Office; - wysoka motywacja; - umiejętność pracy w zespole; - doświadczenie w administracji, pracy biurowej lub audycie wymagane. Zakres obowiązków: - przygotowywanie raportów sprzedażowych; - obsługa pracy zarządu; - dbanie o porządek i przestrzeganie zasad BHP przez pracowników; - prowadzenie ewidencji sprzętu i mebli; - przygotowywanie grafiku pracowników; - kontrola jakości rozmów telefonicznych; - wspieranie kadry zarządzającej w biurze oraz biur regionalnych; - prowadzenie korespondencji; - organizacja spotkań i imprez firmowych; - zamówienie materiałów eksploatacyjnych. Oferujemy: - pracę w doświadczonym zespole; - podstawę + premi ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-20

Grupa EPLANETA Zatrudni Informatyka Tychy
Grupa EPLANETA Zatrudni Informatyka Tychy

Zapewniamy pracę w młodym dynamicznym zespole i w luźnej atmosferze. Skupiamy się na celu jakim jest wykonanie prac dla klienta w optymalnym czasie. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: •serwis systemów komputerowych u klienta • wdrożenia systemów Windows Server oraz ich administracja - wdrożenia i konfiguracja przełączników sieciowych, routerów, systemów bezpieczeństwa oraz sieci bezprzewodowych •pomoc w rozwiązywaniu problemów informatycznych klienta •montaż i naprawa standardowego sprzętu komputerowego •rozbudowa i konfiguracja serwerów •diagnostyka i naprawa sprzętu komputerowego •tworzenie dokumentacji technicznej •dbanie o wysoką jakość obsługi klienta zgodną ze standardami firmy •dbanie o pozytywny wizerunek firmy •raportowanie wykonanych zleceń do koordynatora serwisu Wymagania: •minimum średnie wykształcenie techniczne informatyczne lub elektroniczne •umiejętność samodzielnego myślenia, zdolności analityczne, kreat ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-18

Staż Dla Webmastera- Tworzenie Stron Kraków
Staż Dla Webmastera- Tworzenie Stron Kraków

Staż dla webmastera w Krakowie z gwarancja zatrudnienia. Główne zadania to tworzenie i administracja stron www jak również pozycjonowanie

Region : Małopolskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2017-11-16

Stażysta / Stażystka W Dziale Rekrutacji Bydgoszcz
Stażysta / Stażystka W Dziale Rekrutacji Bydgoszcz

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie do naszego zespołu w Bydgoszczy poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Stażysta / Stażystka w Dziale Rekrutacji Jakie będą Twoje zadania? • Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; • Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania kandydata; • Selekcja nadchodzących CV i przeprowadzanie wstępnych wywiadów telefonicznych; • Udział w spotkaniach rekrutacyjnych na stanowiska podstawowego i średniego szczebla; • Obsługa Kandydatów oraz Pracowników; • Tworzenie dokument ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2017-11-16

Staż Dla Webmastera- Tworzenie Stron Kraków
Staż Dla Webmastera- Tworzenie Stron Kraków

Staż dla webmastera w Krakowie z gwarancja zatrudnienia. Główne zadania to tworzenie i administracja stron www jak również pozycjonowanie

Region : Małopolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-17

Stażysta / Stażystka W Dziale Rekrutacji Bydgoszcz
Stażysta / Stażystka W Dziale Rekrutacji Bydgoszcz

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie do naszego zespołu w Bydgoszczy poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Stażysta / Stażystka w Dziale Rekrutacji Jakie będą Twoje zadania? • Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; • Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania kandydata; • Selekcja nadchodzących CV i przeprowadzanie wstępnych wywiadów telefonicznych; • Udział w spotkaniach rekrutacyjnych na stanowiska podstawowego i średniego szczebla; • Obsługa Kandydatów oraz Pracowników; • Tworzenie dokument ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-16

Nauczyciel Na Kierunku Technik Weterynarii Lublin
Nauczyciel Na Kierunku Technik Weterynarii Lublin

Szkoła Policealna PERSPEKTYWA Poszukuje nauczyciela / wykładowcy na kierunku TECHNIK WETERYNARII z przedmiotów: * Anatomia i fizjologia zwierząt * Chów, hodowla i inseminacja zwierząt * Anatomia i fizjologia zwierząt w praktyce * Prowadzenie produkcji zwierzęcej i usług inseminacyjnych * Zabiegi weterynaryjne * Diagnostyka weterynaryjna * Choroby i pielęgnacja zwierząt * Analityka weterynaryjna * Działalność gospodarcza w weterynarii * Język angielski w weterynarii * Przepisy ruchu drogowego * Administracja weterynaryjna * Higiena zwierząt rzeźnych i mięsa * Kontrola i nadzór weterynaryjny Wymagania: * ukończone studia wyższe kierunkowe * przygotowanie pedagogiczne (mile widziane) * gotowość do pracy w weekendy ( sobota, niedziela) * umiejętność współpracy z osobami dorosłymi * doświadczenie w przygotowaniu słuchaczy do egzaminów zawodowych Oferujemy: * pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku * umowę zlecenie * praca na dłuższy okres czasu ...

Region : Lubelskie | Kategoria : Edukacja | Data publikacji : 2017-11-17

Specjalista Ds. Ubezpieczeń Gdynia
Specjalista Ds. Ubezpieczeń Gdynia

Autoryzowana Placówka Leasingowa Getin Auto Partner zatrudni osobę na stanowisko obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych. Zakres obowiązków: - oferty umów nowych, - zawieranie polis, - administracja i obsługa wznowień. Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - wysoka kultura osobista, - komunikatywność, - dobra organizacja pracy, - chęć kształcenia, szkoleń i rozwoju, - mile widziane doświadczenie w branży finansowo-ubezpieczeniowej, - prawo jazdy kat. B. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie, - dodatkowe premie prowizyjne, - praca w profesjonalnym, miłym zespole, - portfel klientów do obsługi.

Region : Pomorskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2017-11-15

(Mal) Administracja/Pracownik Biurowy Malbork
(Mal) Administracja/Pracownik Biurowy Malbork

Innowacyjne Centrum Rozwoju oferuje szkolenie ( 80 h)oraz staż( 4 miesięczny ),z możliwością zatrudnienia na stanowisku:Pracownik Biurowy. Oferta jest skierowana do osób bezrobotnych w wieku powyżej 30 rż.,na emeryturze,zamieszkałych na terenie powiatów:starogardzki,chojnicki,lęborski,kwidzyński,bytowski,kościerskim,wejherowski,słupski,pucki, Zainteresowanych prosimy przesyłać CV za pośrednictwem portalu. Realizacja projektu współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Region : Pomorskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2017-11-15

Obsługa Klienta, Praca W Biurze Warszawa
Obsługa Klienta, Praca W Biurze Warszawa

Poszukujemy Kandydatów do pracy z Klientem. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Szkolenia i pakiet benefitów Zakres zadań: Administracja dokumentacji oraz kontakt z Klientem (telefoniczny, mailowy). Współpraca z innymi zespołami w firmie. Oczekujemy: wykształcenia minimum średniego chęci do pracy z ludźmi dostępności do pracy zmianowej umiejętności szybkiego uczenia się Chcesz poznać szczegóły? Aplikuj dziś bezpośrednio przez .

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-15

Pracownik Ds Kadrowo-płacowych Suwałki
Pracownik Ds Kadrowo-płacowych Suwałki

Stollar Systemy Okienne zatrudni pracownika ds kadrowo-płacowych OPIS STANOWISKA: zarządzanie administracją kadrową pracowników: umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, aneksy, zaświadczenia, akta osobowe; -kontrola planów pracy i ewidencja czasu pracy; -ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich; -tworzenie sprawozdań do ZUS, US oraz innych instytucji zewnętrznych PEFRON, GUS, -udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowo-płacowym; -naliczanie płac z uwzględnieniem różnych składników płacowych. WYMAGANIA: -doświadczenie w pracy w dziale HR lub pokrewnych; -znajomość programu Płatnik; -praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy,ubezpieczeń społecznych; -dokładność; -terminowość; -systematyczność; -dobra organizacja pracy. OFERUJEMY: -umowę o pracę; -przyjemną atmosferę pracy; -pomoc w zakresie obsługi programu kadrowo-płacowego; -wynagrodzenie zależne od posiadanej wiedzy, doświadczenia i umiejętności. Oferty CV+list motywacyjny proszę przesyłać na mai ...

Region : Podlaskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-15

Administrator Systemów Informatycznych / Specjalista IT Wrocław
Administrator Systemów Informatycznych / Specjalista IT Wrocław

Lime Kredyt Polska Sp. z o.o. Lime – Kredyt Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą na rynku szybkich pożyczek online dedykowanych klientom indywidualnym. Dzięki pełnej automatyzacji wszystkich procesów biznesowych, rozpatrzenie wniosku o kredyt i transferu środków do klienta zajmuje około minuty. W związku z rozwojem naszego Działu Windykacji poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: Administrator systemów informatycznych / Specjalista IT Miejsce pracy: Wrocław Region: dolnośląskie Opis stanowiska: •Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz systemów IT •Zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla użytkowników (pomoc lokalna jak i również zdalna) •Administracja serwerami MS Windows oraz usługami sieciowymi •Odbiory i przekazywanie urządzeń i systemów użytkownikom •Utworzenie wyceny dla potrzebnych sprzętów oraz systemów IT •Zarządzanie sprzętem IT (laptopy, urządzenia wielofunkcyjne itp.) •Administracja siecią TCP/IP •Szkolenie pracow ...

Region : Dolnośląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-16

Staż W Instytucie Holistycznego Rozwoju Świadomości Katowice
Staż W Instytucie Holistycznego Rozwoju Świadomości Katowice

Poszukujesz stażu, podczas którego naprawdę wiele się nauczysz? Chcesz pracować w firmie rozwojowo - coachingowej? Jesteś otwarty/a na szkolenia rozwój i dłuższą współpracę minimum rok? Jeśli odpowiedziałeś na powyższe pytania twierdząco zgłoś się już dziś! Stażysta na stanowisku Asystent/ ka będzie: - współtworzyć i realizować plany marketingowe promujące poszczególne projekty szkoleniowe - zajmie się obsługą organizacyjną wydarzeń - administracją i rozwojem promocji w mediach społecznościowych Co zyskujesz? Dzięki tej współpracy zyskasz doświadczenie podczas pracy przy rzeczywistych projektach. Zdobędziesz wiedzę w zakresie przedsiębiorczości, marketingu, zarządzania czasem, copywritingu, a także rozwoju osobistego. Stażysta/ka odbędzie szkolenia przygotowujące do swobodnego działania w ramach poniższego zakresu obowiązków. Zakres obowiązków: Obsługa poczty Obsługa mediów społecznościowych FB, Twitter i Instagram Komunikacja mailowa z klientami Przygotowanie wi ...

Region : Śląskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2017-11-13

Asystentka/Asystent Zarządu Sękowo
Asystentka/Asystent Zarządu Sękowo

Firma działająca w branży meblarskiej zatrudni osobę na stanowisku Asystentki/Asystenta Zarządu. Miejsce pracy Sękowo. Wymagania: -dobra znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego, -prawo jazdy kategorii B (mile widziane), -wykształcenie wyższe, -komunikatywność, -znajomość pakietu MS Office, -mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. Główne zadania na stanowisku: -organizacja i kierowanie administracją spółki, -utworzenie systemu obiegu dokumentów i nadzór nad nim, -utrzymywanie kontaktów z klientami/kontrahentami (również zagranicznymi), -inna zadania zlecone przez Dyrektora Oferujemy: -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, -ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu .

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-12

Praca Mikołów Pracownik Biurowy Mikołów
Praca Mikołów Pracownik Biurowy Mikołów

Pracownik Biurowy Pośrednictwo Finansowe Miejsce pracy: Mikołów Opis stanowiska: - Administracja biura - Telefoniczne obsługa klientów - Obsługa klienta indywidualnego w biurze - Dbanie o dobry wizerunek firmy - Aktywna sprzedaż produktów - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami praca w godzinach 9:00-17:00 Wymagania: - Umiejętność obsługi komputera - Umiejętność efektywnego komunikowania się przez telefon - Otwartość i zdolności interpersonalne - Zaangażowanie - Wysoka kultura osobista - Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem - Pozytywne nastawienie do pracy Oferujemy: - Stabilne warunki zatrudnienia - Umowa o pracę - Terminowe płatności - Podstawowe wynagrodzenie plus premia Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail. Prosimy o dołączenie klauzuli: quot;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrut ...

Region : Śląskie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-12

Technik Informatyk - Sieci Komputerowe Tryńcza
Technik Informatyk - Sieci Komputerowe Tryńcza

Technik Informatyk - sieci komputerowe Miejsce pracy: Tryńcza Region: podkarpackie Zakres obowiązków: konfiguracja urządzeń IT konfiguracja i monitoring sieci diagnozowanie i rozwiązywanie problemów pojawiających się w pracujących systemach telekomunikacyjnych instalacja, konfiguracja i administracja systemami operacyjnymi, prowadzenie monitoringu systemów sieciowych budowanie sieci oraz serwis sieci radiowych oraz światłowodowych tworzenie dokumentacji technicznej wdrażanych rozwiązań, Od kandydatów oczekujemy: dobra znajomości systemów Mikrotik/Ubiquiti / Zagadnień FTTH doświadczenie w konfigurowaniu i eksploatacji sieci LAN, WLAN, znajomości zagadnień sieciowych związanych z protokołem TCP/IP oraz zagadnień switchingu/routingu wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami , oraz okablowaniem swiatlowodwym doświadczenie w konfigurowaniu urządzeń do monitoringu . Pra ...

Region : Podkarpackie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-12

Zastępca Managera Customer Service Kołobrzeg
Zastępca Managera Customer Service Kołobrzeg

Firma All Good Sp. z o.o. właściciel Coffeedesk, sklepu internetowego z największym wyborem kawy i akcesoriów do parzenia w Polsce, poszukuje zastępcy dla managera działu Supreme Service! Uwaga uwaga, poszukujemy zastępstwa dla Managera naszego Supreme Service, czyli działu najlepszej w Polsce obsługi klienta! Jeśli teamwork to Twoje środowisko naturalne, zarządzanie masz we krwi, planowanie jest Twoją drugą naturą, a projektowanie procesów wewnętrznych i dążenie do perfekcji brzmi jak praca idealna to zgłoś się do nas – chętnie Cię poznamy  Do Twoich zadań będzie należeć: - Nadzór nad całością obsługi klienta Coffeedesk i Coffeedesk i sprawianie, aby jej jakość była zawsze na najwyższym poziomie - Praca z narzędziami do obsługi klienta - Podnoszenie wydajności zespołu - Wdrażanie nowych rozwiązań procesowych usprawniających pracę Supreme Service - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą klientów - Ścisła współpraca z działem IT przy wdrażaniu ...

Region : Zachodniopomorskie | Kategoria : Obsługa klienta / Call Center | Data publikacji : 2017-11-10

Junior Translation Assistant With French/ Italian/ Arabic Warszawa
Junior Translation Assistant With French/ Italian/ Arabic Warszawa

CEE Experts jest butikiem HR specjalizującym się w rekrutacjach średniego i wyższego szczebla oraz konsultingu strategicznym na terenie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Posiadamy doświadczenie i specjalistyczną wiedzę w obszarach Sprzedaży i Marketingu, HR, Produkcji, Zakupów oraz BPO. Naszymi klientami są znane międzynarodowe korporacje rozwijające się w Środkowej Europie jak również polskie firmy będące synonimem sukcesu w swojej branży. Junior Translation Assistant with French/ Italian/ Arabic • Administracja dokumentacji tłumaczeniowej • Korespondencja mailowa i/lub telefoniczna między wewnętrznymi oddziałami firmy w języku obcym • Wsparcie przy komunikacji z zagranicznymi placówkami • Wsparcie koordynatora tłumaczeń • Kontrola nad obiegiem dokumentacji • Drobne tłumaczenia • Wykształcenie wyższe lub dyspozycyjni studenci ostatniego roku studiów (V rok) • Bardzo dobra znajomość jednego z języków: francuski, włoski lub arabski • Dobra znajomość j ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-09

Pracownik Działu Kadr Chełm Śląski
Pracownik Działu Kadr Chełm Śląski

OBOWIĄZKI : - prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami prawa pracy - kompleksowa obsługa kadrowa zatrudnionych pracowników - współpraca ze specjalistę w zakresie BHP oraz ISO - prowadzenie rekrutacji - rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy - sporządzanie raportów i analiz na potrzeby organizacji i dla jednostek zewnętrznych - archiwizacja dokumentacji pracowniczej - ścisła i efektywna współpraca z działem księgowości OCZEKIWANIA : - wykształcenie wyższe - doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z administracją kadrową - praktyczna znajomość przepisów prawa pracy , zagadnień z zakresu administracji personalnej - bieżące śledzenie zmian w przepisach oraz literatury fachowej - umiejętność pracy pod presją czasu pracy - dyskrecja - samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia , dobra organizacja pracy , samodyscyplina , komunikatywność OFERUJEMY: - atrakcyjną , ambitną pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku - za ...

Region : Śląskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-08

Specjalista Ds. Kadr I Płac Świdnik
Specjalista Ds. Kadr I Płac Świdnik

SZUKAM PRACY Samodzielny specjalista ds. kadr i płac, kilkunastoletnie doświadczenie, praca w Spółce z o.o. oraz w Biurze Rachunkowym, całokształt obsługi kadrowo płacowej (akta osobowe, zgłoszenia i wyrejestrowania pracowników, listy płac, ECP, wnioski urlopowe, zaświadczenia np. ZUS Z-3, ZUS Z-3b, A1 rozliczenia ZUS, US, GUS, PFRON, administracja biura, fakturowanie, windykacja należności, administracja najmu powierzchni biurowych i magazynowych, biegle obsługa komputera oraz programów kadrowo- płacowych, bankowych, min. Office, Płatnik, Raks, Tax Pro Puzzle, Sykof itp., prawo jazdy kat. B) poszukuje pracy na terenie Lublina, Świdnika lub okolic

Region : Lubelskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-09

Bank Pocztowy - Specjalista Ds. Płac Bydgoszcz
Bank Pocztowy - Specjalista Ds. Płac Bydgoszcz

SPECJALISTA DS. PŁAC Miejsce pracy: BYDGOSZCZ U NAS DA SIĘ! •samodzielnie realizować innowacyjne projekty, •współtworzyć polską bankowość, •budować rynkowe doświadczenie, •zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym, •mieć stabilne warunki zatrudnienia, •wykorzystywać własną inicjatywę, •korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Karta MultiSport, Program MultiBenefit, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny). BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: •naliczanie wynagrodzeń z tyt. umów o pracę, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich oraz umów cywilnoprawnych, •rozliczanie zajęć komorniczych, •rozliczanie godzin nadliczbowych, ekwiwalentów za urlop, wynagrodzeń urlopowych, •sporządzanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON, •prowadzenie raportów i analiz na potrzeby firmy. ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA: •ma minimum 2-letnie doświadczenia na podobnym stanowi ...

Region : Kujawsko-Pomorskie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-09

Recepcjonistka/ta Duchnów
Recepcjonistka/ta Duchnów

WYMAGANIA: Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Umiejętność obsługi urządzeń biurowych Bardzo dobre zdolności organizacyjne, skrupulatność, dokładność w pracy Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i samodzielność Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania Wysoka kultura osobista Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym OBOWIĄZKI: Bieżąca organizacja i koordynacja pracy sekretariatu wraz przygotowywaniem i obsługą spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz nadzór nad ogólnym kalendarzem spotkań. Rejestracja przychodzących faktur VAT / współpraca z działami handlowymi Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Obsługa gości Wsparcie dla Zarządu firmy Bieżąca organizacja i koordynacja pracy sekretariatu Bieżące prace ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-08

Magazynier Warszawa
Magazynier Warszawa

Firma Baby Land poszukuje kandydatów na stanowisko: Magazynier Miejsce pracy: Warszawa Wesoła/SULEJÓWEK Opis stanowiska: Przyjmowanie dostaw, wydawanie towarów Magazynowanie towarów zgodnie z procedurami Utrzymywanie porządku według określonych standardów Optymalne zarządzanie powierzchnią magazynową Administracja dokumentacji magazynowej Oczekiwania: Doświadczenie na podobnym stanowisku Staranność w wykonywaniu obowiązków Umiejętność pracy zespołowej

Region : Mazowieckie | Kategoria : Magazynier | Data publikacji : 2017-11-06

Informatyk - Administracja Systemów Wewnętrzych / Prywatny Holding Łódź
Informatyk - Administracja Systemów Wewnętrzych / Prywatny Holding Łódź

Holding firm z branż transport i motoryzacja zatrudni specjalistę ds. informatyki do administracji, konserwacji i rozwoju systemów informatycznych na użytek wewnętrzny, m.in.: - System Finansowo - Księgowy, - Transport Management System, - System Telematyczny, - Dealer Management system, - CRM. Wymagania: - doświadczenie / chęć nauki programowania SQL, - komunikatywność, - chęć rozwoju w różnych IT software. Praca na pełen etat w młodym zespole. Współpraca z oddziałami firmy.

Region : Łódzkie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-06

Pracownik Działu IT Ruda Śląska
Pracownik Działu IT Ruda Śląska

Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - Zarządzanie siecią komputerową, sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, - Monitorowanie środowiska IT, - Zabezpieczenie kopii systemów, - Bezpośrednie oraz telefoniczne wsparcie dla użytkowników, - Utrzymywanie dokumentacji systemów. Od kandydatów oczekujemy: - Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, - Znajomości podstawowych zagadnień związanych z administracją systemami Windows, Linux, - Znajomości budowy i konfiguracji sprzętu komputerowego, - Podstawowej znajomości sieci komputerowych, - Znajomości Microsoft Office/ Openoffice, - Podstawowej znajomości Active Directory, - Komunikatywności, dyspozycyjności, systematyczności, odpowiedzialności, dokładności, - Prawa jazdy kat. B. - Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w diagnozowaniu problemów sieciowych, znajomość języków TSQL, ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-05

Informatyk Warszawa
Informatyk Warszawa

Jesteśmy dynamicznie rozwijająca się firmą z branży informatyka i telekomunikacja. Zatrudnimy osobę na 1/2 etatu do helpdesk IT. Praca polega na wsparciu użytkowników systemów informatycznych i telekomunikacyjnych. Oczekujemy: -Bardzo dobrej znajomości systemów i oprogramowania na Windows Mile widziane: -Znajomość zagadnień związanych z administracją serwerami z systemem Windows i Linux , -Znajomość zagadnień związanych z administracją sieciami, -Prawo jazdy kategorii B Oferujemy elastyczne godziny pracy, ciekawą i rozwijającą i atrakcyjne wynagrodzenie. Mile widziany student/studentka. Forma zatrudnienia do negocjacji. Prosimy o przesłanie CV z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. W sprawie dalszych pytań prosimy o wiadomość.

Region : Mazowieckie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-07

Asystent/ka Zarządu Stryków
Asystent/ka Zarządu Stryków

Job Impulse Polska (Strefa Job) to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę tymczasową lub znajdziesz stałe zatrudnienie. Za naszym pośrednictwem miesięcznie pracuje kilka tysięcy osób w całej Polsce. Prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska wszystkich szczebli, również w ramach projektu TAKpełnosprawni promującego zatrudnianie i integrację osób z niepełnosprawnością. Asystent/ka Zarządu Miejsce pracy: Stryków Nr ref.: AZ/Łódź_Piotrkowska/110271/KK Nasza oferta: • Stabilne zatrudnienie – umowę o pracę na pełen etat • Zajęcia językowe w miejscu pracy oraz dofinansowanie studiów • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz emerytalny • Dofinansowanie posiłków oraz aktywności sportowych i kulturalnych • Bezpłatny transport z Łodzi i Głowna • Bliskość stacji PKP i przystanku komunikacji miejskiej Zadania: • Prawidłowe i terminowe zarządzanie dokumentacją oraz koresp ...

Region : Łódzkie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-07

Specjalista Ds. Zatrudnienia Pracowników Tymczasowych I Admnistracji Łódź
Specjalista Ds. Zatrudnienia Pracowników Tymczasowych I Admnistracji Łódź

FLEXIDEA to od 11 lat lider w zakresie rekrutacji i zatrudniania pracowników tymczasowych. Jesteśmy firmą lokalną i niekorporacyjną lecz działamy w oparciu o profesjonalne standardy i zapewniamy najwyższą jakość usług w branży HR. Rekrutujemy dla największych światowych pracodawców, jednak naszym klientem jest również kandydat do pracy oraz nasz pracownik. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy cenieni na rynku pracy za indywidualne podejście, dedykowane rozwiązania oraz zdrowe relacje w biznesie i kontaktach międzyludzkich. Jeśli jesteś dynamiczny i samodzielny, nie lubisz sztywnej atmosfery i wyścigu szczurów dołącz do naszego zespołu. Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. zatrudnienia pracowników tymczasowych i administracji. Miejsce pracy: Łódź Zakres obowiązków: •Organizacja i samodzielnie prowadzenie procesu zatrudniania pracowników tymczasowych •Terminowa obsługa pracowników tymczasowych oraz aktywna współpraca w trakcie zatru ...

Region : Łódzkie | Kategoria : HR | Data publikacji : 2017-11-06

Zatrudnimy: Specjalista Ds. IT (informatyk) – Chorzów Batory, Prologis Chorzów
Zatrudnimy: Specjalista Ds. IT (informatyk) – Chorzów Batory, Prologis Chorzów

Biuro Ideus Sp. z o.o. zlokalizowane jest w parku logistycznym Prologis w Chorzowie, od strony ulicy Kollmana. Firma, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje kandydatów chętnych do pracy na stanowisku: Specjalista ds. IT. (nr ref. SPEC IT) Zadaniem nowo zatrudnionego pracownika będzie m.in.: - wsparcie informatyczne użytkowników - naprawa i konserwacja sprzętu biurowo-informatycznego - archiwizowanie i zabezpieczanie danych - administracja siecią monitoringu Od kandydatów oczekujemy: - umiejętności zarządzania systemami z rodziny Windows oraz Android - znajomości zagadnień z sieci komputerowych LAN - znajomości zagadnień z monitoringu przemysłowego - znajomości budowy i działania sprzętu komputerowego - znajomości pakietu Office Dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w zarządzaniu oprogramowaniem WAPRO WF-MAG - doświadczenie w zarządzaniu oprogramowaniem CDN OPTIMA - doświadczenie w zarządzaniu oprogramowaniem PŁATNIK Oferujemy: - w pełni wyposażone ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-07

Praca Biurowa I Inne Stanowiska- Ostatnie Miejca W Projekcie Unijnym! Poznań
Praca Biurowa I Inne Stanowiska- Ostatnie Miejca W Projekcie Unijnym! Poznań

Zostało kilka ostatnich miejsc w projekcie stażowym !! Jeśli szukasz zatrudnienia a nie masz jeszcze dostatecznie dużo doświadczenia żeby zdobyć pracę marzeń to teraz masz możliwość udziału w płatnym stażu finansowanym z projektu UE. Pracodawca przez 3 miesiące podczas których będziesz się przyuczał na planowane stanowisko nie poniesie z tego tytułu żadnych kosztów. Otrzymasz stypendium stażowe z projektu (1350 zł netto miesięcznie), a pracodawca po odbytym stażu zatrudni Cię na umowę o pracę lub zlecenie ( w tym przypadku pełen etat wymagany ). Pracodawcę znajdziesz z pomocą pośrednika pracy i doradcy zawodowego z którym masz przewidziane indywidualne konsultacje w ramach projektu. Oferujemy też na bieżąco oferty stażowe od pracodawców którzy już z nami współpracują. Kto może wziąć udział? Osoby do 30 roku życia, aktualnie nie pracujące lub/i nie kształcące się dziennie oraz zamieszkujące Wielkopolskę. Warunki uczestniczenia: Wzięcie udziału w szkoleniach psycholo ...

Region : Wielkopolskie | Kategoria : Praktyki / staże | Data publikacji : 2017-11-05

Młodszy Informatyk Bielsko-Biała
Młodszy Informatyk Bielsko-Biała

Szczęśniak Pojazdy Specjalne sp. z o.o. to firma produkcyjno-handlowa działająca od 1992 roku w branży motoryzacyjnej, współpracująca z wiodącymi producentami przemysłu motoryzacyjnego jak Iveco, Scania, Volvo, Mercedes Benz czy MAN. Firma produkuje pojazdy specjalne np. pojazdy pożarnicze, wojskowe oraz policyjne. Około 30% pojazdów specjalnych firmy jest eksportowanych do krajów Europy, Azji , Afryki i Ameryki Południowej. Opis stanowiska: Bezpośrednia pomoc pracownikom w codziennych problemach technicznych (1-sza linia), Instalacja oraz konfiguracja komputerów, urządzeń sieciowych i peryferyjnych, obsługa oprogramowania, Rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie eksploatacji systemów informatycznych, Montaż i podstawowy serwis sprzętu komputerowego, Administracja infrastrukturą informatyczną i licencjami, Rejestrowanie zgłoszeń w systemie informatycznym, Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń, Prowadzenie ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-06

Asystent Projektanta Sieci FTTH - Bez Doświadczenia, Dla Studentów. Gliwice
Asystent Projektanta Sieci FTTH - Bez Doświadczenia, Dla Studentów. Gliwice

Wykonawca sieci teletechnicznych dla ogólnopolskich operatorów telekomunikacyjnych poszukuje osób na stanowisko: Asystent projektanta sieci teletechnicznych i sieci FTTH. Zapraszamy także osoby zaraz po studiach lub studentów ostatnich lat. Zacznij swoją karierę w najszybciej rozwijającej się części rynku telekomunikacyjnego. W zakres obowiązków wlicza się: - wstępna koncepcja sieci - uzgodnienia koncepcji projektu z właścicielami / administracją zasobów - uzgodnienia koncepcji projektu z operatorami (inwestorami) - wykonanie dokumentacji projektowej w CAD - wykonanie dokumentacji powykonawczej Nie wymagamy doświadczenia w projektowaniu sieci światłowodowych. Zapewniamy szkolenia z zakresu wymaganego przez operatorów - Inwestorów. Stanowisko NIE wymaga uprawnień do projektowania. Wymagania: - prawo jazdy kategorii B - znajomość oprogramowania projektowego CAD (ZW CAD) - umiejętność pracy w zespole Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny bąd ...

Region : Śląskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-03

Application/System Administrator Dla Systemu ERP Brzeg
Application/System Administrator Dla Systemu ERP Brzeg

Firma Elrec Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Brzegu poszukuje osoby na stanowisko Application/System Administrator dla systemu ERP Zakres obowiązków: *Planowanie i implementacja dostosowań i rozszerzeń stosowanego systemu ERP *Praca nad rozwojem systemu ERP, zwłaszcza w zakresie ewidencjonowania meldunków od użytkowników , meldunków z maszyn oraz CAQ *Analiza procesów optymalizacji i zarządzania *Tworzenie i modyfikowanie zestawień i dokumentów przy użyciu Crystal Reports *Doradztwo i szkolenie dla użytkowników systemu *Nadzór nad istniejącą infrastrukturą i serwerami *Administracja centrali telefonicznej *Raportowanie do zarządu Wymagania: *Wykształcenie informatyczne wyższe lub zawodowe *Doświadczenie w rozwoju i administracji systemami ERP *Mile widziana znajomość SQL i Crystal Reports *Wiedza na temat serwerów wirtualnych i administracji serwerami *Dobre umiejętności interpersonalne *Umiejętność określania i realizacji celów *Mile widziana znajomość języ ...

Region : Opolskie | Kategoria : IT / Telekomunikacja | Data publikacji : 2017-11-03

Administrator Sprzedaży Warszawa
Administrator Sprzedaży Warszawa

Opis stanowiska: •Administracja danych Klientów oraz umów zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami wewnętrznymi Spółki •Przyjmowanie, przegląd i rejestracja zamówień Klienta •Wystawianie faktur dla Klientów oraz współpraca z działami Spółki w celu prawidłowego zbierania danych •obsługa reklamacji •Obsługa windykacyjna Klientów Spółki •Realizacja wysyłek zamówień do Klientów •Obsługa obiegu dokumentów w Firmie Wymagania: •Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, preferowany kierunek zarządzanie i marketing, sprzedaż, administracja •Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem •Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office •Umiejętność organizacji pracy, umiejętność opracowywania sposobów realizacji zadań, ustalanie priorytetów •Wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami •Komunikatywność oraz umiejętność pracy ...

Region : Mazowieckie | Kategoria : Administracja Biurowa | Data publikacji : 2017-11-03

Korepetytor Matematyka, Chemia, Biologia, J.angielski. Rzeszów
Korepetytor Matematyka, Chemia, Biologia, J.angielski. Rzeszów

Prywatna szkoła w centrum Rzeszowa poszukuje Korepetytorów do prowadzenia zajęć w małych grupach i indywidualnych. Przedmioty z których prowadzimy przygotowanie do matur: -Biologia, -Chemia, -Matematyka, -Angielski Zajęcia prowadzone są w odpowiednio wyposażonych salach, do dyspozycji administracja szkoły która umawia na zajęcia, i przygotowuje materiały. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Region : Podkarpackie | Kategoria : Edukacja | Data publikacji : 2017-11-01

Przejdź do strony: